Mies nahkahousuissa

Anonyymi-ap

Mies nahkahousuissa. Aika harvinainen näky Suomessa. Oletteko koskaan nähneet moista harvinaisuutta ja miltä näytti silmäänne?

12

1656

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen nähnyt muutaman kerran. Näyttivät tyylikkäiltä miehekkäiltä miehiltä jotka kulkevat omia polkujaan.

    • Anonyymi

      Niitähän on oikein pukujakin ohuesta nahasta niin miehille kun naisillekin , ovat hyvän näköisiä. Naisille myös nahkaisen puolihameen kanssa . Tyylikkäitä asuja, ja ulkomailla niitä näkee aika paljon.

    • Anonyymi

      No itse käytän säännöllisesti, en ole oikeastaan mitään kommenttia saanut mistään.

    • Itse käytän nahkahousuja päivittäin. Koko nahka-asuissa tulee myös kuljettua tampereella. Ei tuu kun kehuja. Nahka miehen tekee. On se upeeta myös nähä kun muilla miehillä ja naisilla on nahkaa päällä. Nahkaa sais näkyä enemmän katukuvassa. Upea seksikäs materiaali. Näyttää hyvältä ja tuntuu. Itse kun on tiukassa kunnossa ni se on kireetä nahkaa päällä. Tiukassa nahkan syleilyssä aamusta iltaan. Ja yllättäen ne on juurikin nää kunnon hetero äijät ketä tulee jutulle ja kyselee mistä sais hankittua. Itse olen miehekäs homo äijä ja nahka korostaa olemusta. Varmaan helposti lähestyttävämpi kaljuna parrakkaana äijänä.

      • Samoin, samoin huomannut et jutuille tulee "tuppautuu"miehiä monesti kuitenkin huomaa että olis halua mutta,,,,siihen jää monta syytä et joissain kaupoissa tulee naismyyjä kysyyn herkästi voinko auttaa,,,treellä ei katukuvassa nää nahkaa kun joskus viik.loppuna voi nähdä mikäli on itse liikekannalla.


      • Anonyymi

        Farkkumallisetovat paremman näköiset miehellä. itse käytän huvureissuilla Hesassa.
        Ihonmyötäiset herättävät huomiota.


    • Anonyymi

      Hyvältä näyttää naisten ja miesten päällä.
      Itsellä muutamat nahkahousut ja nahkatakki
      Tykkään itse käyttää mahdollisiman usein ei samaan
      Aikaa molempia.

      • Anonyymi

        Ainostaan nahkaa kun ajellaan moottoripyörällä


    • Anonyymi

      Ei paljon näy,itse tykkään käyttää.omistan nahkahousuja ja nahkatakkeja.en käytä samaan aikaan niitä.mutta tykkään kovasti

    • Anonyymi

      Harvakseltaan näkyy. Paitsi sitten kun itse pidän eli silloin tällöin. Harvoin tulee kommenttia, jos koskaan. No, pikkujouluissa miehet ja naiset uskaltavat sanoa (joskus) mielipiteitään. Toistaiseksi enimmäkseen plussan puolella kommentit.

    • Anonyymi

      farkkumallisia joskus käytän toreilla ja turuilla.

    • Anonyymi

      Oikeastaan moottoriripyöräilystä alkoi itsellä nahkavaatteiden käyttö. Ajofarkkuja ja takkeja nahasta. Suojaa eri tavalla jos nurin menee. Uskomus oli itselläkin aluksi, että nahkavaatteet hiostaa ja ovat epämukavia. Ja tietysti, että heteromiehestä aletaan luulla, että homo se on. Mutta käsitys mukavuudesta muuttui, kun katsoin kuinka metriäkään osa tyypeistä ei ollut vielä ajanut eräässä moottoripyörätapahtumassa, ja alle 20 asteen lämmössä olivat halvoissa Gore-asuissa hiestä aivan märkänä päät. Talvipakkasilla on hiton hyvät nuo Swedteamin Bull nahkafarkut ja housut, metsästysvaatteita. Sopii alle kampetta ja ovat tosi mukavat käyttää. Ei muuten vaatteita kummempia, eli nämä homofetissit kannattaa unohtaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe