Ulkomailla sanotaan suoraan: Vasemmistoliitto on äärivasemmistoa

Anonyymi-ap

Ja näinhän se on, ei se siitä kääntelemällä ja vääntelemällä miksikään muutu.

28

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun mielestäni ulkomailka sanotaan, että olet sekaisin.

      Lähde on se sama kuin sinullakin.

      • Anonyymi

        Vasemmistoliitto on äärivasemmistolainen puolue, ei siitä päästä. Sen ovat politiikan toimittajatkin sanoneet.

        Ja vasureissa on kommareita, anarkoja ym. ääripään tyyppejä. Li Andersson itse olis nuorempana anarkisti.

        Eduskuntavaalitutkimus 2019 kertoi, että kokoomus on oikeistolaisin puolue, ja vasemmistoliitto vasemmistolaisin.

        RKP:tä voi kyllä myös pitää oikeistolaisimpana, sillä on synkkä historia rasismineen jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliitto on äärivasemmistolainen puolue, ei siitä päästä. Sen ovat politiikan toimittajatkin sanoneet.

        Ja vasureissa on kommareita, anarkoja ym. ääripään tyyppejä. Li Andersson itse olis nuorempana anarkisti.

        Eduskuntavaalitutkimus 2019 kertoi, että kokoomus on oikeistolaisin puolue, ja vasemmistoliitto vasemmistolaisin.

        RKP:tä voi kyllä myös pitää oikeistolaisimpana, sillä on synkkä historia rasismineen jne.

        Annat siis vain sen lähteen, kun siitä kerran on niin vankkaa tietoa. Niin yksinkertaisesti asiat ovat.

        Minulle on sinänsä se ja sama, mitä Vasemmistoliitto on sinun mielestäsi, mutta minua kummastuttaa täällä vallitseva tyyli, että asioita väitetään jonkun sanomaksi ja sitten sitä väitettä ei pystytä todistamaan.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Annat siis vain sen lähteen, kun siitä kerran on niin vankkaa tietoa. Niin yksinkertaisesti asiat ovat.

        Minulle on sinänsä se ja sama, mitä Vasemmistoliitto on sinun mielestäsi, mutta minua kummastuttaa täällä vallitseva tyyli, että asioita väitetään jonkun sanomaksi ja sitten sitä väitettä ei pystytä todistamaan.

        Katso eduskunnan istumajärjestystä. Vasemmistoliitto istuu äärivasemmalla. Se on siin äärivasemmistolainen eduskuntapuolue. Löytyy eduskunnan sivuilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso eduskunnan istumajärjestystä. Vasemmistoliitto istuu äärivasemmalla. Se on siin äärivasemmistolainen eduskuntapuolue. Löytyy eduskunnan sivuilta.

        Et kai sinä oikeasti ole vakavissasi? Onhan tuo vitsi? Onhan?


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Annat siis vain sen lähteen, kun siitä kerran on niin vankkaa tietoa. Niin yksinkertaisesti asiat ovat.

        Minulle on sinänsä se ja sama, mitä Vasemmistoliitto on sinun mielestäsi, mutta minua kummastuttaa täällä vallitseva tyyli, että asioita väitetään jonkun sanomaksi ja sitten sitä väitettä ei pystytä todistamaan.

        Tämähän on roskapalsta, jossa tyhmimmät jutut tekee juuri vasemmistolaiset.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Annat siis vain sen lähteen, kun siitä kerran on niin vankkaa tietoa. Niin yksinkertaisesti asiat ovat.

        Minulle on sinänsä se ja sama, mitä Vasemmistoliitto on sinun mielestäsi, mutta minua kummastuttaa täällä vallitseva tyyli, että asioita väitetään jonkun sanomaksi ja sitten sitä väitettä ei pystytä todistamaan.

        Vasemmist aja teidän duunarien asia siite joilla allamiljona belayonya omaisuutta ja köäytte
        okokapäivä töissä eläksenne

        Oikeisto on taas suuryritysen etujörjestö joka yrittää saada makjdollisiman paljon verovaroja rikaiden yrtysten kassän esim mamujankisäpmöllömsadaan sosiali rahaa kauppiaan kassaan ja sinä kuyhämaksaa


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        Et kai sinä oikeasti ole vakavissasi? Onhan tuo vitsi? Onhan?

        KVG. Li Andersson - Antifa


      • Anonyymi kirjoitti:

        KVG. Li Andersson - Antifa

        Niinpä niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmist aja teidän duunarien asia siite joilla allamiljona belayonya omaisuutta ja köäytte
        okokapäivä töissä eläksenne

        Oikeisto on taas suuryritysen etujörjestö joka yrittää saada makjdollisiman paljon verovaroja rikaiden yrtysten kassän esim mamujankisäpmöllömsadaan sosiali rahaa kauppiaan kassaan ja sinä kuyhämaksaa

        No nyt on kyllä kerrankin saatu samaan kirjoitukseen yhdistettyä sekä asiasisältö että vankka tekninen osaaminen. Vaatinee ihan tukevan määrän vappusimaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on roskapalsta, jossa tyhmimmät jutut tekee juuri vasemmistolaiset.

        Miksi sinä jauhat yhtä ja samaa asiaa joka ketjussa?


      • Anonyymi

        Minä luin ulkomaan uutisista sinusta, en mitään mairittelevaa.
        Lähteen tiedätkin jo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä luin ulkomaan uutisista sinusta, en mitään mairittelevaa.
        Lähteen tiedätkin jo.

        Häh? Taidat olla siirtynyt paranormaalille puolelle.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Onko häneen vikansa jos ulkolainenlehdistö noin kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmistoliitto on äärivasemmistolainen puolue, ei siitä päästä. Sen ovat politiikan toimittajatkin sanoneet.

        Ja vasureissa on kommareita, anarkoja ym. ääripään tyyppejä. Li Andersson itse olis nuorempana anarkisti.

        Eduskuntavaalitutkimus 2019 kertoi, että kokoomus on oikeistolaisin puolue, ja vasemmistoliitto vasemmistolaisin.

        RKP:tä voi kyllä myös pitää oikeistolaisimpana, sillä on synkkä historia rasismineen jne.

        Selvä, mutta nyt keskusteltiin ulkolaisenlehdistön kirjoituksista.
        Onko tosiaan että Persu ei kykene asiasta keskustelemaan.
        Tuntuu että Persuja vaivaa ADH .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso eduskunnan istumajärjestystä. Vasemmistoliitto istuu äärivasemmalla. Se on siin äärivasemmistolainen eduskuntapuolue. Löytyy eduskunnan sivuilta.

        Eduskunnassa istumajärjestys.
        Vasen.
        Keskellä .
        Oikea.
        Missän ei mainita ääri.
        Persu olet 🐒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko häneen vikansa jos ulkolainenlehdistö noin kirjoittaa.

        Hänen vikansa on se, että hän ei missään ole kertonut lehden nimeä saati antanut linkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on roskapalsta, jossa tyhmimmät jutut tekee juuri vasemmistolaiset.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰
        Tuosta kun lähdettäisiin neljävuota taaksepäin lukemaan avauksia ja kommentteja, kyllä Persut pitäisivät kiistatonta ykköskiata.


      • Anonyymi
        TruthStillHurts kirjoitti:

        No nyt on kyllä kerrankin saatu samaan kirjoitukseen yhdistettyä sekä asiasisältö että vankka tekninen osaaminen. Vaatinee ihan tukevan määrän vappusimaa?

        Sinä nulikka joka 90 luvulla syntynyt, tiedän kovinvähän kuka todella pitää huolta duunareita.
        Mieti seuraavankerran kun finnejä peilinedessä puristelet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nulikka joka 90 luvulla syntynyt, tiedän kovinvähän kuka todella pitää huolta duunareita.
        Mieti seuraavankerran kun finnejä peilinedessä puristelet.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katso eduskunnan istumajärjestystä. Vasemmistoliitto istuu äärivasemmalla. Se on siin äärivasemmistolainen eduskuntapuolue. Löytyy eduskunnan sivuilta.

        Jos ja kun se on vasemmistolaisin puolue. se istuu tietenkin kauimpana vasemmalla. Sillä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten "äärivasemmalla" se on. Jos persuja ei olisi olemassa ja kokoomus olisi oikeistolaisin, niin kyseinen keskustaoikeistolainen puolue olisi samalla logiikalla sitten "äärioikeistolainen"


      • Tipale kirjoitti:

        Jos ja kun se on vasemmistolaisin puolue. se istuu tietenkin kauimpana vasemmalla. Sillä taas ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miten "äärivasemmalla" se on. Jos persuja ei olisi olemassa ja kokoomus olisi oikeistolaisin, niin kyseinen keskustaoikeistolainen puolue olisi samalla logiikalla sitten "äärioikeistolainen"

        Hän nyt vain joutessaan länkyttää. Täällä pyörii näitä 12-vuotiaan tasolle jääneitä.


    • Anonyymi

      Taistolainen siipi, maltillisemmat ovat kai vihreissä.

    • Anonyymi

      No ääripuolue voidaan määritellä monella tavalla, Yksi on tietenkin sen asema poliittisella akselilla. Keskellä olevat puolueet edustavat keskustaa, äärimmäisenä vasemmalla oleva puolue (VAS) äärivasemmistoa ja äärimmäisenä oikealla oleva puolue (PS) äärioikeistoa. Tämä on yksi tapa määritellä ääripuolue, mutta aloittaja epäilemättä yrittää väittää että Vasemmistoliitto on puolue joka tulisi kieltää koska se on vaarallinen yhteiskunnalle koska sen kannattajissa ja edustajissa on tyyppejä jotka joskus ovat olleet "anarkisteja". Mutta paljonko PS:n kannattajissa ja edustajissa on tyyppejä joita voidaan luonnehtia ääri-ihmisiksi, varmasti heitäkin on. Sitäpaitsi ei mielenosoittaminen Suomessa ole laitonta eikä sen vuoksi ketään voida pitää rikollisena.

    • Anonyymi

      Ei vasmmistoa saa ajaaa alas, annetaan sille happea vain niin, että pysyy juuri ja juuri hengissä varoittavana esimerkkinä muille millaisia emme halua olla ja tulla..

      • Anonyymi

        Voi sinuakin nulikka, sitten kun porvarit ovat saaneet luotua amerikkalaismalliset työmarkkinat.
        Tulee sulluksin äitiä ikävä.


      • Anonyymi

        Tämä kirjoitus kertoo, heikosti kehittyneestä sivistyksestä.
        Eikö elämä vielä opeta, voi jo kehitystä tulla tulevalla hallituskaudella.


    • Anonyymi

      Tyhmempikin suomalainen tietää, että tuo otsikon väite ei pidä paikkaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      348
      11601
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2452
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      58
      2370
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1994
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1910
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1888
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1434
    8. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      83
      1409
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1400
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1384
    Aihe