Pahoittelen jo nyt huonoa kirjoitustaitoa
Joo eli tutustuin viimevuonna yhteen mieheen,ollaan oltu kavereita siitä asti kysytään aina toisilta miten menee ja autetaan toisia .pari päivää sitten kysyin siltä että Oisko huono että alettas seurustelee no se sano että voidaan alkaa mutta siinä on vain minulle vaikee kun hän asuu 300km päässä ja nähdään ehkä vasta syksyllä ekaa kertaa ja nyt kun ollaan juteltu enemän niin hän on ujo eikä oikeen juttele mulle mutta sanoin sille siitä niin alkaa se vähän paremmaksi mennä.Mietin vaan että pystynkö kaukosuhteeseen että pystynkö luottamaan häneen ja kun minulle on tärkeää läheisyys ja kun itse tykkään puhua paljon.
En saa hänestä kunnolla irti
Anonyymi-ap
1
813
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka912923GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431127- 831112
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja50971Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!31944- 67848
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39832- 53817
- 44812
- 71760