En saa hänestä kunnolla irti

Anonyymi-ap

Pahoittelen jo nyt huonoa kirjoitustaitoa
Joo eli tutustuin viimevuonna yhteen mieheen,ollaan oltu kavereita siitä asti kysytään aina toisilta miten menee ja autetaan toisia .pari päivää sitten kysyin siltä että Oisko huono että alettas seurustelee no se sano että voidaan alkaa mutta siinä on vain minulle vaikee kun hän asuu 300km päässä ja nähdään ehkä vasta syksyllä ekaa kertaa ja nyt kun ollaan juteltu enemän niin hän on ujo eikä oikeen juttele mulle mutta sanoin sille siitä niin alkaa se vähän paremmaksi mennä.Mietin vaan että pystynkö kaukosuhteeseen että pystynkö luottamaan häneen ja kun minulle on tärkeää läheisyys ja kun itse tykkään puhua paljon.

1

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
        Ikävä
        119
        3026
      2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
        Ikävä
        116
        2341
      3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
        Hyrynsalmi
        23
        1976
      4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
        Maailman menoa
        239
        1904
      5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
        Ikävä
        4
        1895
      6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
        Ikävä
        21
        1801
      7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
        Ikävä
        100
        1586
      8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
        Ikävä
        105
        1394
      9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
        Ikävä
        65
        1144
      10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
        Tunteet
        135
        1106
      Aihe