Siitä teille iloa vappuun
13
118
Vastaukset
Rahalla saa ehkä joitain fyysisiä tarpeitaan tyydytettyä mutta aika kylmän ja tyhjän olon se jättää kun ei rahalla niitä tunteita pysty ostamaan.🙂.
- Anonyymi
Ehkä sulta puuttuu mielikuvistusta, tai sitten rahaa maksaa tyttöystäväkokemuksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sulta puuttuu mielikuvistusta, tai sitten rahaa maksaa tyttöystäväkokemuksesta.
Ei puutu kumpaakaan mutta maksullisessaseksissä edes ns. tyttöystävä kokemuksessa ei ole mukana aitoja tunteita ja kun ne puuttuu niin ei pääse lähellekään sitä mitä ite kaipaa.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei puutu kumpaakaan mutta maksullisessaseksissä edes ns. tyttöystävä kokemuksessa ei ole mukana aitoja tunteita ja kun ne puuttuu niin ei pääse lähellekään sitä mitä ite kaipaa.🙂.
Aidot tunteet niisk liiik :):):):)
Anonyymi kirjoitti:
Aidot tunteet niisk liiik :):):):)
Niin kyllä se varmasti kovin köyhää ja kylmää on elämä jos niitä ei ole. Kovasti säälin niitä ketkä ovat niin tunnevammaisia että ovat niitä kykenemättömiä tuntemaan. Se on hyvin surullista ja he jäävät todella paljosta paitsi ja niin monet upeat kokemukset kokematta. Tosin ei se mun omaan elämääni vaikuta millään muotoa mutta on hyvin ikävää heidän kannaltaan.🙂.
Pirun pitkä matka piparille tulisi, enpä taida jaksaa lähtiä, vaikka olihan tuo jutun alkukuvan tyttö ihan mukavan näköinen.
Ehkä joku saa tuosta iloa, mutta se on surullista, jos ammattiin ajautuu vain siksi, ettei ole muita vaihtoehtoja. Se saattaa aiheuttaa psyykkistä haittaa myöhemmin elämässä. Eikä ole kovin turvallistakaan.
- Anonyymi
Huonosti on asiat, jos pitää seksistä maksaa.
Cool❄️ Maksullisen naisen syli on kylmä. Rotterdamissa tuli istuttua bordellissa, juoden kaljaa ja katsoen lavalla tapahtuvaa tekotaiteellista yhdyntää.
Kollegat halusivat käydä siellä joka viikonloppu, itse lähdin mukaan lähinnä seuran vuoksi.- Anonyymi
Baarista voi hakea yhden yön jutun eikä maksa kuin muutaman viinapaukun ja narikan ja ehkä taxin eli 200 euroa.
t- viinamies - Anonyymi
Helposti joku baari ilta hesassa maksaa 150 euroa eikä mies saa naista. Joten kannattaa sitä maksullista naista miettiä koska se tulee lopulta halvemmaksi jos pelkkää seksiä haluaa. Monet käy kuukaudessa 3-4 kertaa baareissa ja eivät saa seksiä.
- Anonyymi
Onko hän palstan nainen eli kuka palstanainen ei halua suhdetta mutta seksiä vaan haluaa eli kuka semmonen naenen o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671