*Suihkurusketus?*

Paulaana

Onko jollakulla tietoa tästä? Eli minkälaista jälkeä tulee? Tai miten tämä koko palvelu toimii, kun menee esim. sinne kauneushoitolaan tätä kokeilemaan?

27

80907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cryztal82

Itse en ole vielä kokeillut, mutta olen kuullut että todella hyvää jälkeä tulee. Neuvotaan eri asennot missä pitää olla ja sitten suihkutus. Ajattelin kokeilla kesällä tallinnassa, siellä se on halpaa 18€ (suomessa 30€)

• minna

kävin viime la eka kerran lahdessa.kosmetologi ruiskutti käsin, 2 eri sävyvaihtoehtoa ja tasaista tuli. vieläkin väriä on, mutta alkuun käytävä tiuhempaa 5 pv välein, sit kerta kk.toisil vaan 2vko kuulema sit ylläpito kestää. kannattaa kuoria hyvin iho ennen, suihkuu ei saa mennä muutamaa h ja hikoilla ei saa. hyvä kokemus, suosittelen.kysymyksii voi pistää. väri lähtee muute pesus kuulema vaatteis, muttei kande mennä parhail alusvaatteil tai muil valkiosil kuteil

• Paulaana
        minna kirjoitti:

kävin viime la eka kerran lahdessa.kosmetologi ruiskutti käsin, 2 eri sävyvaihtoehtoa ja tasaista tuli. vieläkin väriä on, mutta alkuun käytävä tiuhempaa 5 pv välein, sit kerta kk.toisil vaan 2vko kuulema sit ylläpito kestää. kannattaa kuoria hyvin iho ennen, suihkuu ei saa mennä muutamaa h ja hikoilla ei saa. hyvä kokemus, suosittelen.kysymyksii voi pistää. väri lähtee muute pesus kuulema vaatteis, muttei kande mennä parhail alusvaatteil tai muil valkiosil kuteil

Mites sitten ihokarvat?...jääkö se väri niihin kiinni, esim. käsissä? Ja bikinit päälläkö tää suihkutus tapahtuu? :)

• minna
        Paulaana kirjoitti:

Mites sitten ihokarvat?...jääkö se väri niihin kiinni, esim. käsissä? Ja bikinit päälläkö tää suihkutus tapahtuu? :)

jää, mutta se on ns pintaväriä, joka lähtee suihkussa karvoista pois. mulla esim rinnassa vaaleaa haituvaa, jäi väriä, sano, et voi kosteella rievulla taputella pois, ei hangata, mut vast 2h jälkeen. sain ne pois. suihkuunkin voi mennä jos pahasti värjää.reisiin ei jäänyt.
        t karvanen :)

• tinsku71
        minna kirjoitti:

Hei!
        Missä kävit Lahdessa suihkurusketuksessa.. paljonko mahtoi olla hinta kyseisessä paikassa. Oon yrittänyt etsiä kyseistä palvelua enkä ole löytänyt.

• ruskea

kävin eilen kokeilemassa suihkurusketusta ensimmäisen kerran, olen ihan tyytyväinen tulokseen. mitään suurempia läikkiä ei ainakaan vielä ole havaittavissa, mutta olisi vain pitänyt luottaa itseensä ja laittaa suojaa myös kämmeniin, koska niihin jäi pieniä läikkiä. selailessani nettiä, huomasin että noita suihkurusketus "koppeja" on erilaisia.(et toisissa ollaan erillä lailla ja ym.)

• marielaaa

Minä kävin suihkurusketuksessa tänään. Hairstoren Megasalonissa. 15€ on tämän kuun ajan
      tarjoushinnalla. Kävin joskus kahden aikaan ja kello on nyt viisi. Nyt alkaa tummentua.
      Hassulta näyttää kun sormien välit on vaaleat.
      Minulle sanottiin että ei koko iltana suihkuun. Tummenee mahdollisesti vielä yön aikanakin.Itse olin alushoususillani ilman rintsikoita, niin tulee rajaton rusketus yläosaan. Kivempi niin!

• pitäiskö

Hei miten sulla säilyi toi hairstoren väri? oon miettiny just hairstoressa käyntiä. Joltain palstalta luin et alkoi haista kummalle jonkun ajan päästä (ei tosin ollut k´äyny hairstoressa), eikai sulle käyny niin?? kyl kiinnostas... jotenki en tiiä vaa "uskallanko".
        tuliks kaikki muute kyselee mist rusketus on peräisin?:D

• _^Nenni^_
        pitäiskö kirjoitti:

Hei miten sulla säilyi toi hairstoren väri? oon miettiny just hairstoressa käyntiä. Joltain palstalta luin et alkoi haista kummalle jonkun ajan päästä (ei tosin ollut k´äyny hairstoressa), eikai sulle käyny niin?? kyl kiinnostas... jotenki en tiiä vaa "uskallanko".
        tuliks kaikki muute kyselee mist rusketus on peräisin?:D

Hei!
        Riittääkö yksi kerta suihkurusketuksessa vai onko parempi, kun käy kaksi kertaa?

• tuija a
        _^Nenni^_ kirjoitti:

Hei!
        Riittääkö yksi kerta suihkurusketuksessa vai onko parempi, kun käy kaksi kertaa?

Mietin samaa.Näkyykö yhden jälkeen tulos, kun haluan viikoksi vain värin

• Hairstoressa

Hei,

Itse kävin tänään Hairstoressa suihkurusketuksessa. Laitettiin yksi kerros koko vartalolle ja kevyt toinen kasvoille ja decolteelle. Nyt illalla on ainakin todella tumma jo, joten en ainakaan itse kaipaisi yhtään enempää kuin yhden kerroksen. Tosin olen normaalisti todella vaalea.

Heikoksi puoleksi koin sen, että kun kasvoissani oli hieman kuivaa aluetta ja epäpuhtauksia, väri jäi hieman läikykkääksi ja kuivat kohdat värjäytyivät tummiksi. Olen nyt yrittänyt hinkata niitä hieman ja tuntuu auttavan. Hyvä kuorinta ja kosteutus ennen suihkua on siis tärkeä.

Aine haisee kevyesti itseruskettavalle, mikä tietysti hieman myös häiritsee.

Saa nähdä kauanko kestää:)

• suwizzz

Oon käynyt ja tasaista jälkeä on tullut.:) Suosittelen. Kannattaa rasvata iho iltaisin niin pysyy väri kauemmin eikä lähde epätasaisesti pois.

• suwizzz

Kampaaja/kauneudenhoitaja suihkuttaa hienojakoista nestettä koko vartalolle. Ei kestä kuin noin 10 min koko juttu.:))

• erilainen nuori
        suwizzz kirjoitti:

Kampaaja/kauneudenhoitaja suihkuttaa hienojakoista nestettä koko vartalolle. Ei kestä kuin noin 10 min koko juttu.:))

No niin, tuli kokeiltua, ei täällä jo mainitussa paikassa.. maksoi yli 30 euroa ja jalat on ihan kirjavat. Väriä siellä täällä, varpaat ja jalanpohjat "mustat" mitään suoja-aineita ei laitettu ja huh huh... on kuin ois ite läästinyt jotain itseruskettavaa epäonnistuneesti.. että näin.

• jetlou

Onks kellekään tullu mieleen mitä myrkkyä joudutte vetään henkeen kun meette suihkurusketukseen? Jenkeissä ollaan kieltämässä koko hommaa, mutta suomalaiset on ihan hulluna ruskeeseen nahkaan

• myrkkyä!

--ainakaan SOLISTICE!!!
        Ja taitaa olla ainoa tuoksuton vaihtoehto...

SIMFINLAND myy sitä.

• taisia14

Dha on ruiskurusketusaineessa vaikuttava aine joka ei ole myrkkyä!!

"Rusketusaineen vaikuttavana aineena toimii DHA eli dihydroksiasetoni. DHA jalostetaan vihanneksesta, useimmiten sokerijuurikkaasta tai sokeriruokosta. Amerikan Akatemian Dermatologian instituutin mukaan, kaikkein tehokkaimmat itseruskettavat voiteet ovat sellaisia, joiden vaikuttava aine on DHA. DHA on väritön sokeri, joka reagoi joutuessaan kosketuksiin ihon kuolleiden solujen kanssa, jotka sijaitsevat orvakesin pintakerroksessa. Kun sokeri joutuu kosketuksiin kuolleiden solujen kanssa, niin ihossa tapahtuu ruskettumisreaktio.

Yhdysvaltain elintarvike- ja lääkintähallitus FDA on jo 30 vuoden ajan seurannut DHA:n turvallisuutta ja vaikutuksia. Aine on hyväksytty kaikkien iholla käytettävien voiteiden valmistuksessa väriaineena".

ks www.ruiskurusketus.fi tai wikipedia!!!!

• tiedotonn

Lähteekö rusketus miten pois? Jääkö länttejä ym ?

• henn*

se miten tasaisesti ja nopeesti lähtee pois on ihan riippuvainen ihon kosteudesta.. jos on kuiva iho nii helposti lähtee läntteinä kuluu. n. viikon se hyvä rusketus kestää ainaki itellä.. jos haluu kokeilla níi alottaa sit vaik ihan vaaleimmal sävyl ni ei tuu ainakaa hirveetä jälkee :)

• piira987
        henn* kirjoitti:

se miten tasaisesti ja nopeesti lähtee pois on ihan riippuvainen ihon kosteudesta.. jos on kuiva iho nii helposti lähtee läntteinä kuluu. n. viikon se hyvä rusketus kestää ainaki itellä.. jos haluu kokeilla níi alottaa sit vaik ihan vaaleimmal sävyl ni ei tuu ainakaa hirveetä jälkee :)

Nii, ja rusketuksen ottamisen jälkeen kannattaa ensimmäisen suihkun jälkee rasvaa ihoa ihan perusvoiteella säännöllisesti, niin rusketus pysyy iholla kauniimpana pidempää ja kuluu tasaisemmin pois!

• anabel7
        piira987 kirjoitti:

Nii, ja rusketuksen ottamisen jälkeen kannattaa ensimmäisen suihkun jälkee rasvaa ihoa ihan perusvoiteella säännöllisesti, niin rusketus pysyy iholla kauniimpana pidempää ja kuluu tasaisemmin pois!

Katso www.ruiskurusketus.fi

• Nim.Ei

Ite oon menossa tänään ensimmäistä kertaa. Oon tässä ahkerasti kuorinu naamaa/varataloa ja rasvannu koko kropan aamuin ja illoin. Toivottavasti tulos on toivottu. :)

• upsitupsi

niin suihkuttiko kosmetolgi sen hair storessa ja pitääkö olla jotkut bikinit tai jokku ? ja saako olla meikkiä vaan pitääkö naamaan laittaa erikseen

• Brown sugar

• Brown sugar
    • vaalleelle vaiolle

minkäslaisii hintoja nykyään on pkseudulla?
      kaun rusketus kestää

• ensuosittele

Älkää menkö! Hirveä keltainen tuli. Suht tasainen,mutta näytän ihan simpsonilta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe