Tai se että ihmissuhde päättyy.
Avioero ei ole kaikkein kamalin asia elämässä.
18
1141
Vastaukset
- Anonyymi
"Ai miten nii?"
- Anonyymi
Ei kamalimpia asioita voi arvottaa ja se mikä on yhdelle pahempi juttu ei jollekin toiselle ole välttämättä ole sitä.
- Anonyymi
Sehän voi olla yks parhaimmista asioista jollekin.
- Anonyymi
Niinpä. Ja varsinkin sellaisen mielestä joka odottaa jonossa jotain varattua. Ja saakin pettyä kun sitä varattua ei kiinnostanukkaa. Hihi. T. S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Ja varsinkin sellaisen mielestä joka odottaa jonossa jotain varattua. Ja saakin pettyä kun sitä varattua ei kiinnostanukkaa. Hihi. T. S
Sinä paukapää hihittelet avio asioille ja ihmissuhteille. Olet ihan roska kamaa. Et tiedä elämästä yhtään mitään. Oletko ihminen vai botti? Vai robotti? Vai viemärirotta? 🐀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooksää siin tilantees? Meinaan et vaikuttaa siltä tost hihist päätelen. Jonos? Ja petyitsä?
- Anonyymi
Ei mutta se stressi ja sydänsuru tai mahdollinen särkyneen sydämen oireyhtymä on verrattavissa rakkaan ihmisen kuolemaan.
Jokainen meistä kokee eri tavalla asiat. Joten argumenttisi on tällöin mitätöity. Inhoan vertailua! Jokainen on yksilö.
Mikä pakottaa aina yleistämään. - Anonyymi
Kyllä se on kamala asia ja voin henkilökohtaisesti sanoa että tuntuu kuin koko elämältä lähtisi pohja. Kaikki mitä olette yhdessä rakentaneet on sen jälkeen ohi. Ei ole enää meitä eikä tule enää yhteisiä muistoja.
Itse käyn juuri eroa läpi jonka olen itse laittanut alulle. Voin sanoa että ei tee yhtään helpommaksi vaikka on ns, jättäjä. Minulla on myös tunteet ja omat muistoni ja suru siitä että kaikki päättyy.- Anonyymi
Täällä eletään juuri samoissa tunnelmissa ja ymmärrän niin hyvin tilanteesi ja miltä tuntuu juuri nyt. Olisipa kiva jakaa asioita ja saada vertaistukea ihmiseltä jonka kirjoitus olisi voinut olla kuin omani paitsi minä en ollut jättäjä vaan se toinen osapuoli sitten. Jos innostut juttuseurasta niin täällähän voi tehdä vaikka ihan eri ketjun tai miettiä jotain muuta kautta. Voimia ja jaksamista sulle joka tapauksessa tähän hetkeen ja tuleviin ja en edes toivota mitään hyvää tulevaa kesää koska itseä vaan ahdistaa tuollaiset tällä hetkellä. Mutta koitetaan selvitä!
- Anonyymi
No ei tosiaan on, ei lähellekään.
- Anonyymi
Ai,? Ootko kokenut? Se kun kaiken tietää..
- Anonyymi
No jos lähtökohta on oikea, erotaan koska erikseen on helpompi/parempi olla kuin yhdessä. Niin mitenkä se voisikaan olla mikään maailmanloppu? Usein puoliso kuitenkin jää ystäväksi ja ei siten katoa minnekkään. Muutos ja uuden alku se on enemmän kuin minkään loppu.
- Anonyymi
Ei jää ystäväksi.
Terv. Kondylooma
- Anonyymi
Avioero ei vaikuttanut elämääni mitenkään!
- Anonyymi
Kondylooma jää pysyväksi. Hoidolla pireettomaksi.
Hoidata kusivehkeesi. - Anonyymi
Huulesikin nenänalusesi on usein ruvella.
Etkä tee sille mitään. Pian sulla on nielusyöpä. - Anonyymi
Se on uuden mahdollisuuden aikaa joka samalla antoisampi ja omaa elämää, eikä jatkuvaa kompromissien tekoa kaikesta!
Erotkaa huonosta suhteestanne ja tehkää uusi parempi elämä omilla ehdoilla, se kannattaa. - Anonyymi
Ei voi noin laittaa kamaluusjärjestykseen asioita. Se, mikä on toisella aivan kamalaa, niin ei ole toiselle sitä. Ymmärrystä ja empatiaa, kiitos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913