Vapun viihdetesti

Miten viihdepuolen asiat ovat hallussa? Enkä tarkoitan nyt Viinamiehen mainostamaa baaria ja viinaa, vaan vaikka laulajat, näyttelijät kuninkaalliset, tv-ohjelmat yms? Testaa ja katso. Ja Viinamieskin voi testata, jos osaa testata muuta viihdettä kuin baareja =D =D

https://www.is.fi/viihde/art-2000009524737.html

Oma tulos: 19 oikein (en tiedä mikä on maksimipistemäärä, kun en laskenut kysymysten määrää, mutta ihan sama =D ) Aivan mahtava tulos!

28

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni just niin vihkoon kuin epäilinkin. Ei silti paskempi tulos, ylitin odotukseni 😁


      Varsin hyvä tulos!

      Vastasit oikein 13/30 kysymykseen

      • Jes!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#178420017

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Samoin 19/30. Tietoja ehkä 10 ja loput arvauksia.

      • Hyvä, hyvä =)


    • 18/30 en mä hirveen paljoo enempää odottanut nää tositvjulkkis jutut oli vaikeimpia kun ei oo ikinä napannu se formaatti.🙂.

      • Kuitenkin sait tuonkin verran oikein. Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kuitenkin sait tuonkin verran oikein. Hyvä tulos =)

        Kiitos...olishan se tosiaan huonomminkin voinut mennä joten ihan tyytyväinen oon tuohonkin tulokseen.🙂.


    • Olen ollut varmaan liian vähän viihteellä, kun tässä on tulos..😅

      Varsin hyvä tulos!
      Vastasit oikein 13 kysymykseen

      • Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        No enpä kehuisi, mutta tuossa kohtaa meni noin 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        No enpä kehuisi, mutta tuossa kohtaa meni noin 😄

        Juu. Menee miten menee, mutta menkööt =D


    • Minä sain oikein 16/30. Harvoja oli ne, jotka varmasti tiesin. Varmaan 10 sain oikein veikkaamalla. Ei mielestäni mikään hyvä testi, sillä mielestäni testasi turhaa tietoa?

      Vappu on nyt ohi. Kävin puolilta päivin Joensuussa kävelemässä naisystäväni kanssa keskustassa. Ajoimme torille autolla. Siellä oli jalkakäytävät täynnä porukkaa odottamassa Vanhojen Autojen kulkuetta. Mitenkä siellä Jyväskylässä vappu meni?

      • Kävin keskustassa katsomassa vappumeininkiä. Istuin penkillä ja söin Saarioisten tonnikalapitsaa (mikropitsa).

        Näin myös vanhoja autoja, jotka ajoivat keskustan halki. En tiennyt mihin aikaan autokulkue on, mutta sattumoisin osuin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Ihmisiä oli kadulla seuraamassa kulkuetta. Kaikenlaisia autoja oli mukana, jotkut aika rämiäkin. Yhden auton perä melkein laahasi maata ja yksi oli aika ruostunut (oliskohan osoite romuttamo, ainakin sillä autolla, jonka perä laahasi maata). Kuplavolkkareita oli useita ja jokunen amerikanrauta ja yks oikein vanhakin auto (avomallinen, oliskohan ollu jostain 1920-tai 30 -luvulta, jos osasin arvoida oikein). Yleensä täällä meilläpäin vanhojen autojen vappukulkueessa on autoja ehkä jostain 1950-80 -luvuilta., joskus vanhempiakin tai ainakin vanhemmilta näyttäviä.

        Nyt syön nakkeja ja perunasalaattia (söin samaa jo vapunaattona, itse tehty perunasalaatti).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kävin keskustassa katsomassa vappumeininkiä. Istuin penkillä ja söin Saarioisten tonnikalapitsaa (mikropitsa).

        Näin myös vanhoja autoja, jotka ajoivat keskustan halki. En tiennyt mihin aikaan autokulkue on, mutta sattumoisin osuin oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Ihmisiä oli kadulla seuraamassa kulkuetta. Kaikenlaisia autoja oli mukana, jotkut aika rämiäkin. Yhden auton perä melkein laahasi maata ja yksi oli aika ruostunut (oliskohan osoite romuttamo, ainakin sillä autolla, jonka perä laahasi maata). Kuplavolkkareita oli useita ja jokunen amerikanrauta ja yks oikein vanhakin auto (avomallinen, oliskohan ollu jostain 1920-tai 30 -luvulta, jos osasin arvoida oikein). Yleensä täällä meilläpäin vanhojen autojen vappukulkueessa on autoja ehkä jostain 1950-80 -luvuilta., joskus vanhempiakin tai ainakin vanhemmilta näyttäviä.

        Nyt syön nakkeja ja perunasalaattia (söin samaa jo vapunaattona, itse tehty perunasalaatti).

        Kiitos hyvästä vappukertomuksesta. Sen lukemisen jälkeen minua harmitti, etten Joensuussa seurannut vastaavaa autokulkuetta.

        Amerikanrauta -biisi Hurricanesilta.

        https://www.youtube.com/watch?v=t8-49XjyC9U


    • Anonyymi

      Perjantain viihdesti: onko Saampo Kaulanen ruskean reiän ritari, eli homo-homppeli jo suyntyessään ollut

    • Anonyymi

      Aivan mahtava tulos!
      Vastasit oikein 25 kysymykseen

      Arvasin oikein mm Putouksen voittajan, kaikkea sitä..

      - Sheena

      • Todella hieno tulos!


    • Tässä visassa oli jo haastetta. Joutui ottamaan pohtimisaikaa. Ei mennyt täysin putkeen, mutta kiitettävän hyvä tulos kuitenkin. 😀


      "Aivan mahtava tulos!

      Vastasit oikein 25 kysymykseen"

      Kiitti visasta! 😊

      • Tosi hyvä tulos!


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos!

        Thänks! Mukavaa, kun viitsit vappunakin ahkeroida ja laittaa visoja palstalle meidän muiden iloksi. 😁👍


      • tosi.typy kirjoitti:

        Thänks! Mukavaa, kun viitsit vappunakin ahkeroida ja laittaa visoja palstalle meidän muiden iloksi. 😁👍

        Kiitos =) Tänään en varmaan laita mitään visaa, kun Rande on jo laittanut. Katsotaan sitten joku toinen päivä. Tai jos keksin jonkun visan, niin laitan, mutta en väkisin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Kiitos =) Tänään en varmaan laita mitään visaa, kun Rande on jo laittanut. Katsotaan sitten joku toinen päivä. Tai jos keksin jonkun visan, niin laitan, mutta en väkisin.

        Toki, ihan oman fiiliksen mukaan vaan. 😊


      • tosi.typy kirjoitti:

        Toki, ihan oman fiiliksen mukaan vaan. 😊

        Voisin tietenkin Youtubesta katella, olen myös siellä tehnyt erilaisia visoja. Viimeksi sellaisen missä arvuuteltiin brittiläisiä tv-sarjoja (piti tunnistaa tv-sarja tunnusmusiikin perusteella, en tiennyt tai muistanut kuin vain osan).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Voisin tietenkin Youtubesta katella, olen myös siellä tehnyt erilaisia visoja. Viimeksi sellaisen missä arvuuteltiin brittiläisiä tv-sarjoja (piti tunnistaa tv-sarja tunnusmusiikin perusteella, en tiennyt tai muistanut kuin vain osan).

        Huh! Minä en tiedä englantilaisista sarjoista kuin Poirotin ja Miss Marplen. En oikein ehdi katsomaan muita. Katson harvoin tv:tä. Tuo kuulostaa tosi haastavalta vaihtoehdolta.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Huh! Minä en tiedä englantilaisista sarjoista kuin Poirotin ja Miss Marplen. En oikein ehdi katsomaan muita. Katson harvoin tv:tä. Tuo kuulostaa tosi haastavalta vaihtoehdolta.

        En laittanut tuota brittiläisiä tv-sarjoja, vaan tällaisen:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17844458/sinkut-palstan-sanatesti


    • Anonyymi

      19/30. Ei ollut mun juttuni, lisäksi arvasin aika monta oikein.

      T. Lidl-mies

      • Hieno tulos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe