Vappu ja sen juhliminen roskaamisen kera

Anonyymi-ap

Kuulin radiosta kun Suomeen muuttanut saksalainen oli todella hämmästynyt suomalaisten Vapun juhlimisesta. Hän ei voi käsittää juhlijoiden roskaamisvimmaa. Saksassa juhlitaan Vappua ilman örveltämistä ja sotkemista. Ilmeisesti oikeusvaltio periaate on juurtunut suomalaisiin niin että saa sotkea ja roskata niin paljon kuin haluaa ja ketään ei saa syyttää koska pitää tarkkaan todistaa kuka sen teki. Olen paljon matkustanut Kiinassa ja Venäjällä ja siellä oikein innolla sotketaan ja roskataan paikat. Suomi on mennyt heidän kanssaan samaan sakkiin. En ole edes vihreän puolueen kannattajilta kuullut yhtään kommenttia tai moitetta roskaamisesta. Kaivopuiston Vappu sotkun siivoaminen maksoi 2022 n.100000 Eur.

2

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset ovat metsäläisiä. Sen näkee joka vappujuhlinnan jälkeen. Örvelletään ja hillutaan. Kyllä juhlia saa mutta sotkeminen on jo liikaa. Ollaan niin suomalaisia typeriä sotkijoita. Ei mitään käytöstapoja kunhan saa juoda skumppaa pullosta ja hoilata.

• Anonyymi

Ei vappua kyllä muissa maissa juhlita kuten Suomessa. Esim ylioppilaslakkia ihan turha panna päähän muualla vappuna kuin Suomessa. Ei sillä ole sellaista merkitystä muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      238
      2835
    2. Luulen etten kelvannut sulle nainen

Tiedän että käyt täällä
      Ikävä
      59
      1432
    3. Sullahan on nainen

Varmasti kaikki mitä tarvitset, ei sinulta puutu kaiketi mitään?
      Ikävä
      95
      1406
    4. Kuinka paljon teillä on ikäeroa?

Ja kuinka ison ikäeron olisit valmis hyväksymään?
      Ikävä
      80
      1088
    5. Kuinka vanha olet?

Ite olen 35-vuotias. Kiinnostaa että onko se paljon vai vähän palstalaiseksi? Nyt ikiä pöytään :)
      Sinkut
      176
      964
    6. Olen nainen sairaalassa

Musta ei kuulu tänään. Yöllä iski rytmihäiriöt.
      Ikävä
      60
      918
    7. Ei mee kauaa ni saa

Pimperoo naapurin rouvalta :D
      Ikävä
      78
      850
    8. Kyynel vierähtää silmäkulmaan

Ku mietin kaikkea mitä meillä oli, vaikkei se paljoo ollut oli se enemmän ku mitä olen ikinä kokenut. Ehkä se ei ikinä r
      Ikävä
      40
      850
    9. Miten abortin tekemisestä kieltäytyminen on "ihmisvihaa"?

Kertokaapa minulle tyhmälle, miten se on "ihmisvihaa", jos joku terveydenhuollon ammattilainen ei halua vakaumuksensa ja
      Luterilaisuus
      302
      788
    10. Epävakaan persoonallisuuden kera "ihana" olla

Se on mulla ainakin niin, että päivästä toiseen mieliala heittelee mitä ilosimmasta mitä matalimpaan. Ja se vaihtelu tap
      Tunteet
      239
      730
    Aihe