Mitä pitäisi tehdä jos

Anonyymi-ap

Epäilee että nainen kirjoittaa kahdelle miehelle ja itse ei tiedä onko ykkönen vai se varalla oleva kakkonen? Olen pettynyt 😔 eikö yhden miehen pitäisi riittää?

41

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Musta on outoo et selvität kuka tykkää kenestä
      Suomi24 ikävä/keskustelupalstalla.

      Onko nykyajan salkkari sotkut siirtyny anonyymiksi keskustelupalstan draamaksi?

      Jos suhdetta tai tapailua ei ole palstan ulkopuolella kumpaankaan niin ei ole kirjoitteluja heiltä täällä sulle eikä muille. Eikä näin ollen kukaan petä ketään.

      Jos tapailua on muualla ja sit vahvat todisteet et nuoleskelee täällä tyyliin aitoriitan kanssa niin:

      ”Jätä se sika”

      T: Karoliina

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17842827Q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki tällä palstalla kirjoittavat väärälle ihmiselle ainakin jossain vaiheessa.

    • Anonyymi

      Minä en usko, että kukaan kirjoittaa kahdelle täällä. Sinä erehdyt ja olen siitä varma.

    • Anonyymi

      Niin narsistit toimii pitää montaa voit olla suunnitelma B tai hetken hurma🤣

    • Anonyymi

      Te kaikki petätte! Tai valehtelette. Ette tule sovituille tapaamisille yms. Sitä tulee mitä tilataan. Tehdään nyt samalla tavalla. Miltä tuntuu?

      • Anonyymi

        Ikinä ole sopinut mitään tapaamista tämän kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikinä ole sopinut mitään tapaamista tämän kautta.

        Ei täällä ollakkaan. Mutta muutoin sovittiin ja hän ei tullut


    • Anonyymi

      Annan sulle salaisen vinkin: yhdellä ihmisellä on etunimi ja sukunimi. Jollain kutsumanimi voi olla muuta kuin etunimi.

    • Palstalla kun anonyymit kirjoittelee keskenään, niin tekstit menee helposti sekaisin. Enkä ainakaan minä mitenkään erota anonyymiä anonyymistä. Vähän ihmetyttää, kun täällä monet vakuuttelevat anonyyminä tunteita anonyymille ilman tunnisteita. Mitä jos sillä kannustetaan jotakin ahdistelijaa. Itse olen ratkaissut asian niin, etten keskustele ketjuissa, enkä yleensä edes lue niitä.

      Kirjoitin kaipaamastani tarpeelliset tiedot profiiliini, ettei minun tarvitse niitä usein toistaa. Näkyy kun klikkaa profiilin nimeä.

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä idea. Jokainen voi halutessaan tehdä profiilin ja kirjoittaa sinne kaipaamastaan henkilöstä tunnisteita ja jotain itsestään, silloin varmasti parempi mahdollisuus löytää se oikea, jos edes täällä on.

        Ei täältä oikeasti voi ketään anonyymia tunnistaa, ellei laita tunnisteita ja paljon ja siltikin erehtymisen vaara on olemassa. Täällä myös paljon sekoittajia. Tämä vain minun sivullisen mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä idea. Jokainen voi halutessaan tehdä profiilin ja kirjoittaa sinne kaipaamastaan henkilöstä tunnisteita ja jotain itsestään, silloin varmasti parempi mahdollisuus löytää se oikea, jos edes täällä on.

        Ei täältä oikeasti voi ketään anonyymia tunnistaa, ellei laita tunnisteita ja paljon ja siltikin erehtymisen vaara on olemassa. Täällä myös paljon sekoittajia. Tämä vain minun sivullisen mielipide.

        Mun mielipide taas on että ikävä palsta pitää rauhottaa pelkkään keskusteluun.

        Suomi24:ssä on deitin hakuun oma paikka. Suomi24/treffit.

        Tämä ei ole kutemiseen vaan keskusteluun tarkoitettu paikka.

        Vielä parempi idis on et ne joilla kututarve ajanut tänne itkeen deittiä elämäänsä ottaa puhelimen käteensä ja whatsappiin laittaa sen viestin minkä tänne haluis kirjoittaa.

        T: Karoliina


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä idea. Jokainen voi halutessaan tehdä profiilin ja kirjoittaa sinne kaipaamastaan henkilöstä tunnisteita ja jotain itsestään, silloin varmasti parempi mahdollisuus löytää se oikea, jos edes täällä on.

        Ei täältä oikeasti voi ketään anonyymia tunnistaa, ellei laita tunnisteita ja paljon ja siltikin erehtymisen vaara on olemassa. Täällä myös paljon sekoittajia. Tämä vain minun sivullisen mielipide.

        Profiilin tekeminen on myös hyvä keino saada yhteys kaipaamaansa henkilöön, jos ei muuta kautta voi yhteyttä ottaa ja toinen käy palstalla. Profiiliinsa saa näet kytkettyä suomi24 sähköpostin halutessaan. Mulla se sähköposti ei ole käytössä ja se lukee profiilissani.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Profiilin tekeminen on myös hyvä keino saada yhteys kaipaamaansa henkilöön, jos ei muuta kautta voi yhteyttä ottaa ja toinen käy palstalla. Profiiliinsa saa näet kytkettyä suomi24 sähköpostin halutessaan. Mulla se sähköposti ei ole käytössä ja se lukee profiilissani.

        Näyttäny siltä ettei sinun hän täällä käy.

        Näyt usein ja vuosia jo ja edelleen täällä.

        Ei siis yhteyttä kukaan ole ottanu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielipide taas on että ikävä palsta pitää rauhottaa pelkkään keskusteluun.

        Suomi24:ssä on deitin hakuun oma paikka. Suomi24/treffit.

        Tämä ei ole kutemiseen vaan keskusteluun tarkoitettu paikka.

        Vielä parempi idis on et ne joilla kututarve ajanut tänne itkeen deittiä elämäänsä ottaa puhelimen käteensä ja whatsappiin laittaa sen viestin minkä tänne haluis kirjoittaa.

        T: Karoliina

        Nuo ovat sinun omia mielipiteitäsi. Muilla ihmisillä on muut mielipiteensä. Luulenpa, että palsta olisi melko tyhjä, jos täällä ei kävisi ihmisiä kirjoittelemassa henkilöstä, joka on tehnyt vaikutuksen.

        Moneen kertaan on jo todettu, että aikuisilla ihmisillä on omat syynsä kirjoittaa ajatuksiaan täällä. Tuskin kukaan itkee täällä deittiään, jos on mahdollisuus lähettää wa viestiä tai sähköpostia.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Nuo ovat sinun omia mielipiteitäsi. Muilla ihmisillä on muut mielipiteensä. Luulenpa, että palsta olisi melko tyhjä, jos täällä ei kävisi ihmisiä kirjoittelemassa henkilöstä, joka on tehnyt vaikutuksen.

        Moneen kertaan on jo todettu, että aikuisilla ihmisillä on omat syynsä kirjoittaa ajatuksiaan täällä. Tuskin kukaan itkee täällä deittiään, jos on mahdollisuus lähettää wa viestiä tai sähköpostia.

        Oletko saanut tässä vuosia kirjotellessas sitä
        Sähköpostia tuonne profiilisi ikävöimältäsi vai et?

        Ainakin uskot että molemmat täällä
        Olette et pitäs tässä 3 vuodessa jonka ainakin täällä olet kirjoitellut jo se sähköposti tullu
        Ja siirtymä muualle jos se täällä olisi ollut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko saanut tässä vuosia kirjotellessas sitä
        Sähköpostia tuonne profiilisi ikävöimältäsi vai et?

        Ainakin uskot että molemmat täällä
        Olette et pitäs tässä 3 vuodessa jonka ainakin täällä olet kirjoitellut jo se sähköposti tullu
        Ja siirtymä muualle jos se täällä olisi ollut

        Älä turhaqan huolehdi minun tekemisistäni. Olen aikuinen ihminen ja päätän itse omista tekemisistäni. Palstan anonyymiltä nyt viimeksi mitään ohjeita otan.

        Niinkuin jo tuossa aiemmin kirjoitin, niin en käytä profiiliin liitettyä sähköpostia joten siihen nyt on kenenkään vaikea mitään kirjoittaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäny siltä ettei sinun hän täällä käy.

        Näyt usein ja vuosia jo ja edelleen täällä.

        Ei siis yhteyttä kukaan ole ottanu.

        Niin? Miksi katsot minun asiani kuuluvan sinulle?

        Minä näyn vuosia siksi, kun minulla on rekisteröity profiili. Palstalla on useita satoja aloituksia päivässä. Minulta niistä 1-2. Minusta se ei ole usein. Nästä anonyymeistä jotkut ovat myös olleet vuosia täällä, Sinä et vain huomaa sitä, kosk anonyymit eivät erotu toisistaan. Itsekin olet näköjään ollut vuosia täällä. Eikö sinuun ole otettu yhteyttä, kun vielä kirjoitat täällä?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Niin? Miksi katsot minun asiani kuuluvan sinulle?

        Minä näyn vuosia siksi, kun minulla on rekisteröity profiili. Palstalla on useita satoja aloituksia päivässä. Minulta niistä 1-2. Minusta se ei ole usein. Nästä anonyymeistä jotkut ovat myös olleet vuosia täällä, Sinä et vain huomaa sitä, kosk anonyymit eivät erotu toisistaan. Itsekin olet näköjään ollut vuosia täällä. Eikö sinuun ole otettu yhteyttä, kun vielä kirjoitat täällä?

        Selittelet täällä oloasi sillä et mainostat itseäsi koska kaivattusi on täällä. Siksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selittelet täällä oloasi sillä et mainostat itseäsi koska kaivattusi on täällä. Siksi

        Tuon olet keksinyt omasta päästäsi. Minun kirjoitukseni näkyvät kaikki profiiliani klikkaamalla. Niistä selviää, etten koskaan ole mainostanut hänen olevan täällä. Aina on mukana JOS.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Profiilin tekeminen on myös hyvä keino saada yhteys kaipaamaansa henkilöön, jos ei muuta kautta voi yhteyttä ottaa ja toinen käy palstalla. Profiiliinsa saa näet kytkettyä suomi24 sähköpostin halutessaan. Mulla se sähköposti ei ole käytössä ja se lukee profiilissani.

        Se sähköpostihan poistettiin täältä jo vuosia sitten. Ei sitä ole enää olemassakaan.


    • Anonyymi

      Älä epäile, ykkönen olet.

    • Anonyymi

      Semmosia te teet hoot ja koot ootte 😆

      • Anonyymi

        Voihan olla että sen nimikirjaimet on TH ja sitä kaipaa välillä teenä ja välillä hoona. Ootte ihan hoo moilasena !


    • Anonyymi

      Maan matosia tässä ollaan...

    • Anonyymi

      Miten olisi kommunikointi? Suora kysymys naiselle! Ihastuneen mielikuvitus ja epävarmuus voi tehdä tepposia…

      Itse en kirjoittaisi kahdelle tai tapailisi kahta samaan aikaan. Kun joku kiinnostaa, varaan ihan itse itseni, vaikka yhteistä velvoitetta ei ole. Suurin osa ei kuitenkaan toimi ja ajattele samalla tavalla. Itse tiedostan, ettei varausta ole ja etten ole hänen puolelta sidottu, mutta olen sitä oman itseni takia ja omasta halusta. Lopun näkee elämällä, kävi miten kävi.

      Jos haluat varata naisen, ei siihen auta kuin virallisen suhteen aloittaminen! Jos et ole valmis itse varausta tekemään, on kumma, että samaa vaatii toiseltakaan. Siis jos kahdelle kirjoittaminen häiritsee, pitää nostaa kissa pöydälle, kysyä asiaa ja sopia molemmin puolisesta yksinoikeudesta. Jos toinen ei siihen halua, kertoo se jo ettei tunteet ole vielä syttyneet eikä tulevaisuus ole kovin vahvalla pohjalla myöskään. Silloin nainen pitää tietoisesti eri vaihtoehtoja auki ja pelaa.

      Itse näen, että tutustumisessa pitää voida avautua ja olla rehellisesti oma itsensä. Jos se ei kelpaa, sitten se ei kelpaa ja parempi keskittyä johonkin muuhun. Itse näen, että tutustumisessa pitää voida luottaa toiseen sinisilmäisestikin, koska muuten ei itse uskalla antaa itsestään eikä uskalla avautua. Kiinni oleva simpukka on kova ja pinta karhea, ja helmi tulee esiin vain kun kannen antaa olla auki ja valo pääsee heijastumaan helmen pinnasta. Sisäinen kauneus syntyy vasta siitä kun ulkoinen valo heijastuu sisäisestä helmestä.

      Toki on paljon ihmisiä, jotka pelaavat ja vedättävät tarkoituksella. Enkä nyt tarkoita valkoisia valheita esim. siksi, että suojaa itseään jostain syystä, vaan ihan oikeaa kusetusta. Silti, jos haluaa syvän suhteen, on pakko luottaa intuitioon ja pakko luottaa. Jos myöhemmin huomaa, että intuitio oli virheellinen, se on vain elämää. Ainakin itse yritti ja antoi sen mitä voi ja toisen puolesta ei tarvitse kokea häpeää. Tähän mennessä en ole yhtään kusettavaa miestä kohdannut, vielä. Siis kovin yleistä ei omaan kokemuksen mukaan (älykkäissä) miehissä ole. S

      • Anonyymi

        Ei ole s! Stana lopeta se toisina esiintyminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole s! Stana lopeta se toisina esiintyminen!

        Anna nyt taukki muidenkin ässien kirjoittaa täällä. Et sinä pahvipää voi olla ainoa s maailmassa.


    • Anonyymi

      En todellakaan tee niin, feikki aloitus.

    • Anonyymi

      Jos se on polyamorinen🤣🤣🤣🤣? Eli eikös se olis niinkuin tasapeli?

      • Anonyymi

        No kuka haluaa monesti käynyttä kiljua maistaa…..


    • Anonyymi

      Sun epäilys ei ole vielä mikään varma todiste.
      Onhan aina pieni mahdollisuus että ihminen on polyamorinen.

    • Anonyymi

      Pitäisikö alkaa kommunikoida sen kanssa palstan sijaan muualla? Taitaa olla ainoa vaihtoehto.

      • Anonyymi

        Pitää älä kommunikoi olenkaan hänelle palstalla … se on vain viisasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää älä kommunikoi olenkaan hänelle palstalla … se on vain viisasta.

        Tarkoitin pitäisikö aloittajan tehdä niin! Sehän kysyy otsikossa mitä pitäisi tehdä.


    • Anonyymi

      Jospa kokeilee tikulla jäätä . Ootko hereillä.

    • Anonyymi

      Ehkä se toinen on aloitteellisempi ja huomioivampi kuin sinä. Sellainen viestii kiinnostuksesta.

    • Anonyymi

      Miksi et kysy suoraan tai tunnisteilla. Siitä ne asiat selviää.

    • Anonyymi

      Ehdotan palstataukoa, jos tuolta alkaa tuntua. Todennäköisesti et ole kumpikaan ja kyseessä on 5 eri naista.

      • Anonyymi

        Tahi esiintyvät naisina, vaikka ovat ns. Miehiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tahi esiintyvät naisina, vaikka ovat ns. Miehiä!

        Sinulle ehdotan että lopetat kokonaan. Hukkaat omaa aikaasi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe