Tietääkö joku Huittisista tai lähikunnista sen nimistä kaveria kuin J*** Åhlman? Tai käyttääkö toista nimeään tms, hänen nimissään löytyy autokorjaamo joka ei ilmeisesti enää toiminnassa.
J. Åhlman Huittisista
16
1680
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtaako olla kuljetusalalla Åhlmnanni? Jos on, niin paikkaunnan kuskit kyllä tuntee sen.
- Anonyymi
Jo lijätemiehet tuntee se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo lijätemiehet tuntee se.
Ruotsinkielinen Åhlman voi hyvinkin olal lietemiehiä. Käy se homma vasenkätisiltäkin.
- Anonyymi
Matrikkelista voi tarkistaa, onko nimi mainittuna siälä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruotsinkielinen Åhlman voi hyvinkin olal lietemiehiä. Käy se homma vasenkätisiltäkin.
Gegolla on peukalo keskellä kämmentä,ja ilmeisen tyytyväiseltä näyttää
- Anonyymi
Olisikos kirjoitusvirhe(virne)?kyseessä??Åman oli se paljon ehtinyt.Ählmaneja on
esiintynyt ainakin kyläkaupassa aikoinaan - Anonyymi
Ihan reiluja Ahlmanneja täällä on useillakin sikatiloilla ulkotöissä, mutta ei taida ne nyt tähän kelvata. Tuolla Åke Lindmanin alkukirjaimella olevia ei kunnassa ole ketään.
- Anonyymi
Teki konkurssiin aika päiviä sitten varma tieto
- Anonyymi
Ahlameita taalla riittaa. Jos Ahlamit meiltä kelpaa, niin sitten meilla on mita antaa.
- Anonyymi
Ä-pilkut vaan paikalleen, niin noita Suomesta löytyy ja riittää.
- Anonyymi
Suomeen asettyneita Osaajia on meidän onneksi täällä paljon. Heistä 90% löytää helposti Työttömyyskortiston listoilta, jossa he ovat koulutettuna työvoimana reservissä.
- Anonyymi
No eks tää oo se ketä pölli huittisis pyöriä käytännös työksee
- Anonyymi
Alkuperäisenä kysyjänä totean, että saattaa hyvinkin olla tuo henkilö, jota etsin. Nuorempana se kerran varasti minun uuden nuorisopyöränkin pariksi viikoksi, mutta joutui sitten palauttamaan, kun vanhemmat pakotti.
- Anonyymi
Kävikö sekellä usein tää tapaus tais asua kotona
- Anonyymi
Hunsvotti heitti myös minun konkelini Huittisjärveen ollesani lietekauren päätöstansseisa lietepaviljonkilla!
Olisin päässyt saatille ja halkaisemaan hilloviivaa,mutta en löytänyt konkeliani mistään ja jouruin apostolinkyyrillä pistelemään kotio! Yksinäni!!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987