J. Åhlman Huittisista

Anonyymi-ap

Tietääkö joku Huittisista tai lähikunnista sen nimistä kaveria kuin J*** Åhlman? Tai käyttääkö toista nimeään tms, hänen nimissään löytyy autokorjaamo joka ei ilmeisesti enää toiminnassa.

16

1510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtaako olla kuljetusalalla Åhlmnanni? Jos on, niin paikkaunnan kuskit kyllä tuntee sen.

      • Anonyymi

        Jo lijätemiehet tuntee se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo lijätemiehet tuntee se.

        Ruotsinkielinen Åhlman voi hyvinkin olal lietemiehiä. Käy se homma vasenkätisiltäkin.


      • Anonyymi

        Matrikkelista voi tarkistaa, onko nimi mainittuna siälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruotsinkielinen Åhlman voi hyvinkin olal lietemiehiä. Käy se homma vasenkätisiltäkin.

        Gegolla on peukalo keskellä kämmentä,ja ilmeisen tyytyväiseltä näyttää


    • Anonyymi

      Olisikos kirjoitusvirhe(virne)?kyseessä??Åman oli se paljon ehtinyt.Ählmaneja on
      esiintynyt ainakin kyläkaupassa aikoinaan

    • Anonyymi

      Ihan reiluja Ahlmanneja täällä on useillakin sikatiloilla ulkotöissä, mutta ei taida ne nyt tähän kelvata. Tuolla Åke Lindmanin alkukirjaimella olevia ei kunnassa ole ketään.

      • Anonyymi

        Teki konkurssiin aika päiviä sitten varma tieto


    • Anonyymi

      Ahlameita taalla riittaa. Jos Ahlamit meiltä kelpaa, niin sitten meilla on mita antaa.

      • Anonyymi

        Ä-pilkut vaan paikalleen, niin noita Suomesta löytyy ja riittää.


      • Anonyymi

        Suomeen asettyneita Osaajia on meidän onneksi täällä paljon. Heistä 90% löytää helposti Työttömyyskortiston listoilta, jossa he ovat koulutettuna työvoimana reservissä.


    • Anonyymi

      No eks tää oo se ketä pölli huittisis pyöriä käytännös työksee

      • Anonyymi

        Alkuperäisenä kysyjänä totean, että saattaa hyvinkin olla tuo henkilö, jota etsin. Nuorempana se kerran varasti minun uuden nuorisopyöränkin pariksi viikoksi, mutta joutui sitten palauttamaan, kun vanhemmat pakotti.


      • Anonyymi

        Kävikö sekellä usein tää tapaus tais asua kotona


    • Anonyymi

      Hunsvotti heitti myös minun konkelini Huittisjärveen ollesani lietekauren päätöstansseisa lietepaviljonkilla!
      Olisin päässyt saatille ja halkaisemaan hilloviivaa,mutta en löytänyt konkeliani mistään ja jouruin apostolinkyyrillä pistelemään kotio! Yksinäni!!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe