Onko kenelläkään muulla käynyt niin että vanhemmat eivät hyväksy seuruselua? Jos on niin kertokaan miten saitte ne hyväksymään sen.
Vanhemmat ei hyväksy seurustelua
13
533
Vastaukset
- Anonyymi
Kysymyksesi on hyvä, mutta se jatko kysymyksesi vesittää tuon ensimmäisen, tai ainakin siihen vastaamisen.
- Anonyymi
Onko seurustelu kokonaan kielletty aihe vai kumppaniko on se osa seurustelua mitä ei sulateta?
- Anonyymi
Vanhempani eivät hyväksy kumppaniani
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla syy miksi vanhemmat ei hyväksy.
- Anonyymi
Jos hän kyseessä pysyn kaukana.
- Anonyymi
Avaa enemmän, niin hän ei haaveile sinusta.
- Anonyymi
No se on hyvä.
- Anonyymi
Tän haluan tietää että vanhemmat päättää, mennyttä maailmaa.
- Anonyymi
En halua loukata ketään,mutta onko hänellä itsellään mitään päätäntä valtaa.
- Anonyymi
Enkä minä hyväksy sun vanhempia hyi helvata joten antaa olla.
- Anonyymi
Mitä Sinun seurustelu kuuluu yhtään mitenkään Sinun vanhemmille?
Ota irtiotto vanhempiisi ja ELÄ - Anonyymi
No jos kyseessä on aikuiset ihmiset, niin mitä vanhemmilla olisi siihen puuttumista? Jos taas kyse nuoremmista, niin vanhemmilla voi olla oma näkemyksensä asiasta, josta kannattaa ehkä keskustella. Riitelemään ei kannata tieten tahtoen ruveta :)
Kyllä mulla oli seurustelusuhde, josta vanhemmat eivät pitäneet. Jatkoin heidän vastalauseistaan huolimatta.
Jälkeenpäin voin sanoa, että vanhemmat olivat oikeassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863