Työkaveri alisti

Anonyymi-ap

Olin vlk juhlimassa ja törmäsin eräässä kuppilassa vähän vanhempaan työkaverini, joka oli yksin liikkeellä. Hänellä on tasoltaan vaimo ja minäkin olen menossa naimisiin kesällä. En ole ajatellut häntä ikinä ennen seksuaalisessa mielessä. Enkä varsinaisesti edelleenkään.
No pilkun aikaan kysyin saatanko kaverini tolpalle, ettei mua haittaa ylimääräinen kävely, asuin lähellä. Hän sanoi että ottaa taksin meille. Mieheni oli töissä yövuorossa ja sanoin et jatkoja ei oikein tipu, jääkaapissa on vain yksi olut. Mua ei mitenkään tässä vaiheessa olisi edes haitannut et kun mies tulee töistä et näkee tän työkaverin meillä. Ollaanhan me jo hetki tiedetty ja tehdään töitä yhdessä. No Kollega tuli kuitenkin sisään. Ajattelin et yritän tutustua paremmin ja avasin suuni siitä kun mulla on välillä kumppanini kanssa vaikeaa ja en oikein saa toteuttaa itseäni. En mielestäni ohjannut keskustelua tarkoituksella mihinkään. Halusin vain puhua. No kaveri tulkitsi tän siten että pyydän häneltä palvelusta. Ehdotti hoitelevansa minut. Sanoin ettei se sovi. Sitten kysyi otanko suihin. Tähän olin humalassa suostuvaisempi, saanhan pitää vaatteet päällä. Kaduin lähes heti. Ei mennyt kauaa kun hän alkoi käskeä mua riisumaan. En riisunut. Hän käski mun kääntyä ympäri. En kääntynyt. Hän tunki sormensa siinä kohtaa sisääni. Sitten riisui housut ja käänsi. Sanoin ei. Ei auttanut. Tuntui hyvältä ja kamalalta. Tärisin mutten nautinnosta. Sanoin että hän painostaa mua. Hän oli tosi kovakourainen ja sattui, yritti useasti tunkea sormiaan myös takapuoleen, jokien samalla että panee mua perseeseen. Sanoin ettet todellakaan ole panemassa mua perseeseen. Pyysin myös lopettamaan, vedin kättäkin pois. Hän kysyi missä on makuuhuone ja sanoin etten halua sinne. Hän halusi myös liukuvoidetta. Sanoin etten anna. Lopulta hän työnsi mut makkariin ja otti työpöydältä rasvan mitä apunaan jatkoi sormien laittoa sisääni. Pyysin lopettamaan. Ja potkin hänen kättään pois. Ei onneksi humalalta seisonut. Lopulta hetken tilanteen jatkuttua hän kysyi että haluanko että lopettaa. Ilmeisesti tämä vasta oli se kohta jossa tajusi että tarkoitin sitä, kyllä haluan että lopetat. Aika pian sain hänet ulko ovelle. Ahdistus oli kamala. Hän sanoi lähtiessään ettei tätä tapahtunut ja nyt menet nukkumaan.
Ollaan töissä "saman arvoisensa" asemassa vaikkakin hänellä kauan olleena on etuja. Mulla on olo että nöyryytti mua. Sain vielä käsityksen ettei pidä mua mitenkään fiksuna vaan ehkä vähän bimbona. Laitoin viestiä perään etten halua tätä enää. Ja etten tarkoituksella ollut antanut ymmärtää. Sanoi vain että on pahoillaan ja että unohda koko juttu. Aluksi olin kai jonkun verran mukana mut tilanne muuttui aika painostavaksi. Raiskasiko hän mua? Mun pää ja suu todella sanoi että hänen pitää lopettaa mut hetkittäin tuntui ihan oklta. Eihän raiskaus voi tuntua oklta?
Jos tunnistat itsesi ni voitko sanoa tajusitko mitä tapahtuu? Vai haluasitko alistaa mua? Voitko pahottelun lisäksi vilpittömästi vaikka halata ja pyytää multa anteeksi.

24

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sinä ätmi ihan heti taida kustannussopimusta näillä naisiin kohdistuvilla väkivaltafantasioilla saada ja alkaa kieltämättä käymään jo sen verran spitaalisiksi haahuiluksi että varmaan kannattaisi jonkun jo hakea tämän guben viestintävälineet ns haltuun ja tsekkailla mitä kaikkea sieltä kansioita löytyy

      • Anonyymi

        Olen tämän tekstin takana oikeasti. Näin tapahtui minulle. Fyysisesti tekee kipeää vieläkin. Henkisesti olen vähän hajalla. Ja kommenttisi on ikävä, et näinkö yksin tän kanssa voi olla ettei edes internet palstat usko että näin kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tämän tekstin takana oikeasti. Näin tapahtui minulle. Fyysisesti tekee kipeää vieläkin. Henkisesti olen vähän hajalla. Ja kommenttisi on ikävä, et näinkö yksin tän kanssa voi olla ettei edes internet palstat usko että näin kävi.

        Niin olet ätmi. Maneerisi on tulleet jo tutuksi tässä vuosien aikana joissa aiheena yritys alistaa naisia ja fantasioida seksuaalisella väkivallalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet ätmi. Maneerisi on tulleet jo tutuksi tässä vuosien aikana joissa aiheena yritys alistaa naisia ja fantasioida seksuaalisella väkivallalla

        Olen nainen joka ilmeisesti sun mielestä on saanut irl kokea väkivaltaa työkaveriltaan. Oon hänelle vihainen ja mietin tekeekö näin tavallisesti vai mikä minussa laukaisi tuollaisen halun kohdella mua noin.
        Ei selvästi halunnut viesteillä keskustella mun kanssa asiaa läpi. Tajusikohan hän että teki mulle pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet ätmi. Maneerisi on tulleet jo tutuksi tässä vuosien aikana joissa aiheena yritys alistaa naisia ja fantasioida seksuaalisella väkivallalla

        Juuri niin, tunti turpaan ja sormet veks loppuu tuo tuhertelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen joka ilmeisesti sun mielestä on saanut irl kokea väkivaltaa työkaveriltaan. Oon hänelle vihainen ja mietin tekeekö näin tavallisesti vai mikä minussa laukaisi tuollaisen halun kohdella mua noin.
        Ei selvästi halunnut viesteillä keskustella mun kanssa asiaa läpi. Tajusikohan hän että teki mulle pahaa?

        Marssi lähimmälle miliisiasemalle ja kerro rohkeasti näistä fantasioista. Polpot suhtautuu aina vähän helläkätisemmin ätmeihin joilla ns omavastuu pelaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet ätmi. Maneerisi on tulleet jo tutuksi tässä vuosien aikana joissa aiheena yritys alistaa naisia ja fantasioida seksuaalisella väkivallalla

        Aika ällöä kyllä, että jotkut alentuu ottamaan näitä fantasioita tosissaan se on jopa päävikaisen ätmin juttuja etovampaa🤬


    • Anonyymi

      Toivottavasti ätmi saat arvoisesi lopun ja kyllä- tarkoitan juuri sitä.

    • Anonyymi

      Kiitti tuesta ja avusta ei kellekkään. Vai onko se niin oksettavaa että ette pysty myöntämään et ihan teidän tavallisten miesten keskuudessa on joku joka päästi pimeän puolensa esiin ehkä vahingossa tai sit jonkun tarkoituksen tähden.
      Olin valmiiksi jo tosi helppo kohde tälle.

      • Anonyymi

        Kärsitkö mies potenssiongelmista?


      • Anonyymi

        Nyyhkistä nyt ätmille ja ätmin traumoille mitkä jonkinlaisesta hyväksikäytösä kielii ja vähennä kohde sanan käyttöä niin saattaa joku misogynistinen nettifrendi ottaakin tosissaan


      • Anonyymi

        Jos hän on olettanut saavansa sua, kun olet suostunut ottamaan suihin ja antanut sormettaa samalla että pääsisi päätyyn asti? Vaikea kommentoida tarkemmin, kun ei ole ollut paikalla. Aloituksesta päätellen ollut kuitenkin enemmän tai vähemmän molemminpuolista, jolloin mies ilmeisesti kännipäissään kiihoittunut sitten aikalailla. Kaipa tuosta olisi hyvä selvänä jutella kasvotusten ennen kuin meinaa pommittaa viesteillä. Mielestäni viestittely voi sotkea koko asiaa entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyyhkistä nyt ätmille ja ätmin traumoille mitkä jonkinlaisesta hyväksikäytösä kielii ja vähennä kohde sanan käyttöä niin saattaa joku misogynistinen nettifrendi ottaakin tosissaan

        Kauheasti ätmi yrittää esittää itselleen teennäisen jäsenneltyä kysymyksiä esim tuossa yllä☝️Noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän on olettanut saavansa sua, kun olet suostunut ottamaan suihin ja antanut sormettaa samalla että pääsisi päätyyn asti? Vaikea kommentoida tarkemmin, kun ei ole ollut paikalla. Aloituksesta päätellen ollut kuitenkin enemmän tai vähemmän molemminpuolista, jolloin mies ilmeisesti kännipäissään kiihoittunut sitten aikalailla. Kaipa tuosta olisi hyvä selvänä jutella kasvotusten ennen kuin meinaa pommittaa viesteillä. Mielestäni viestittely voi sotkea koko asiaa entisestään.

        En antanut suostumustani sormettamiselle, pyysin lopettamaan mut joko ei ottanu tosissaan tai ei välittänyt.
        Katson saanko huomenna häntä keskustelu etäisyydelle huomaamattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antanut suostumustani sormettamiselle, pyysin lopettamaan mut joko ei ottanu tosissaan tai ei välittänyt.
        Katson saanko huomenna häntä keskustelu etäisyydelle huomaamattomasti.

        Suosittelen, eipähän pääse piiloutumaan näppäimistön taakse. Saat ainakin jotain vastauksia mitä haet..toivottavasti? Mukavaa viikkoa ja tsemppiä!


    • Anonyymi

      Jos tuo tarina on totta, niin se oli raiskaus. Miten se ei voisi olla raiskaus jos toinen toistuvasti sanoo toiselle ei? Jutun uskottavuutta vähentää se että molemmilla olisi jo entuudestaan oma kumppani ja silti noin pääsi käymään.

      • Anonyymi

        Miksi se vähentää uskottavuutta? En ymmärrä miks hän kohdisti tän muhun. Olikohan hänellä jotain omia patoutumia minkä purkamiseen osuin kohdalle. No huomenna selviää onko hänen osaltaan kaikki lakastu maton alle ja kohteleeko mua normaalisti. Pelkään vähän miten reagoin hänen näkemiseensä. Mitä jos mua käykin itkettämään enkä pysty olemaan normaali


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se vähentää uskottavuutta? En ymmärrä miks hän kohdisti tän muhun. Olikohan hänellä jotain omia patoutumia minkä purkamiseen osuin kohdalle. No huomenna selviää onko hänen osaltaan kaikki lakastu maton alle ja kohteleeko mua normaalisti. Pelkään vähän miten reagoin hänen näkemiseensä. Mitä jos mua käykin itkettämään enkä pysty olemaan normaali

        Se on kaksiteräinen miekka. Jotkut kuolaavat muiden kuin oman kumppaninsa perään vaikka olisivat sen kumppanin seurassa sellaisella hetkellä. Parisuhteen pitäisi vähentää riskiä antautua vieraisiin ihmisiin kohdistuville lihallisille himoille. Toisaalta se voi stimuloida ihmistä himokkaammaksi jos hän on s*ksuaalisesti säännöllisen aktiivinen. Troubles in paradise voi johtaa pettämiseen ja muihin rikoksiin.


    • Anonyymi

      Olitko liian hyväuskoinen työkaveriasi kohtaan ja siksi katsot nyt asioita sormiesi läpi. Jotain hyvää, mut enemmän pahaa koit. Siitä hyvästä ei kannata toiselle avautua, jollet halua jatkoa tapahtumille. Mut sinun on pakko puhua asiasta hänen kanssaan, muuten et pääse tämän yli? Uskon miehen kärsivän myös hölmöilyistään, kykeneekö niistä puhumaan järkevästi, on sitten toinen juttu, varsinkin jos kokee häpeää tapahtuneesta?

    • Anonyymi

      Veikkaan että paska sormessa vei miehen halut. Ei sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Kauheita kommentteja. Raiskaus tuo oli. Tee rikosilmoitus.

    • Anonyymi

      Tää on aika taputeltu. Kyetään edelleen työskentelemään yhdessä. Sain varastettua aikaa jossa huomautin että sanoin ei. Hän pyysi anteeksi ja annoin. Välit on sujut mut jotakin mun omassa henkisessä hyvinvoinnissa tapahtui tän myötä ja oon alkanut täristä sekä ajatusmaailmaasta tuli synkkä. Tää laukkasi mussa jonku näköisen ahdistuksen mihin oon jo jonossa hakemassa apua.

    • Anonyymi

      Höpö höpö juttuja sinulta #viikonloppu juhlija#...

    • Anonyymi

      Mun mielestä raiskaus.... koska jatkoi kiellon jälkeen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe