moikka, olen aloittamassa baarissa työt. koulutusta ei ole eikä kokemusta baarista mutta ravintola-alalta jo useampi vuosi. haluavat siis palkata minut silti koska opin kaikki asiat nopeasti ja saan vielä kunnon perehdytyksen.
pamin mukaan minulle kuuluisi tesin palkkaryhmän 4 palkka, koska työpaikalla anniskellaan yli 5,5 promillen juomia.
kuuluuko minun siis pyytää palkkaryhmä 4 palkkaa vai saanko ns normi tarjoilijan palkkaa, koska koulutusta ei ole?
(kertokaa muutenkin mitä palkkaa saatte, onko se tesin minimi vai joku muu)
mikä palkka kuuluu baarityöntekijälle
5
528
Vastaukset
- Anonyymi
Se on joku muu. Palkka on neuvoteltu työnantajan kanssa. Ei siinä tessiä katsottu.
Tessi on minimi, yleensä maksetaan vähän enemmän, jos työntekijä halutaan pitään. Ja kannattaa pyytää enemmän kuin minimi. - Anonyymi
varmaan tuo palkkaryhmä 4 on se minimi jos baarissa tarjoillaan yli 5,5 tilavuusprosentin alkoholijuomia. Anniskelupassi pitää suorittaa jos sinulla ei sellaista entuudestansa vielä ole. Sen voi suorittaa netissäkin. Hinta reilut 100 euroa. Palkka on tietenkin neuvottelukysymys.Diili. Asia vaan täytyy sopivalla tavalla osata kysäistä oikealla hetkellä.
Ihan hyvin sulta näkyy tarjoilu sujuvan vaikka ahasta on pujotella asiakastungoksessa. The Temple bar Dublin livekuvaa.
https://www.earthcam.com/world/ireland/dublin/?cam=dublinpub - Anonyymi
Jos alatte baari yrittäjäksi niin älkää lähtekö. Ei kannata. Asiakkaat tulee vain pe-la iltoina eli vain kahtena päivänä saa hyvän tilin. Viikolla taas on niin hiljaista, että mietin, että kannataisko pitää edes auki, koska asiakkaita ei vaan ole. Nytkin vapun jälkeinen tiistai on vaan niin huono päivä pitää koko baaria auki ei täällä ole muutakuin minä.
- Anonyymi
Joo se on baarin pidossa huono juttu kun asiakkaat tulee vaan viikonloppuisin.
Viikolle kannattaakin keksiä jotain ohjelmaa. Näin on tampereen bubeissa.
Texas holdem pokeri pelillä ja bingolla saa ainakin vähän asiakkaita myös viikolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268