mikä palkka kuuluu baarityöntekijälle

Anonyymi-ap

moikka, olen aloittamassa baarissa työt. koulutusta ei ole eikä kokemusta baarista mutta ravintola-alalta jo useampi vuosi. haluavat siis palkata minut silti koska opin kaikki asiat nopeasti ja saan vielä kunnon perehdytyksen.
pamin mukaan minulle kuuluisi tesin palkkaryhmän 4 palkka, koska työpaikalla anniskellaan yli 5,5 promillen juomia.
kuuluuko minun siis pyytää palkkaryhmä 4 palkkaa vai saanko ns normi tarjoilijan palkkaa, koska koulutusta ei ole?

(kertokaa muutenkin mitä palkkaa saatte, onko se tesin minimi vai joku muu)

4

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on joku muu. Palkka on neuvoteltu työnantajan kanssa. Ei siinä tessiä katsottu.

      Tessi on minimi, yleensä maksetaan vähän enemmän, jos työntekijä halutaan pitään. Ja kannattaa pyytää enemmän kuin minimi.

    • Anonyymi

      varmaan tuo palkkaryhmä 4 on se minimi jos baarissa tarjoillaan yli 5,5 tilavuusprosentin alkoholijuomia. Anniskelupassi pitää suorittaa jos sinulla ei sellaista entuudestansa vielä ole. Sen voi suorittaa netissäkin. Hinta reilut 100 euroa. Palkka on tietenkin neuvottelukysymys.Diili. Asia vaan täytyy sopivalla tavalla osata kysäistä oikealla hetkellä.
      Ihan hyvin sulta näkyy tarjoilu sujuvan vaikka ahasta on pujotella asiakastungoksessa. The Temple bar Dublin livekuvaa.
      https://www.earthcam.com/world/ireland/dublin/?cam=dublinpub

    • Anonyymi

      Jos alatte baari yrittäjäksi niin älkää lähtekö. Ei kannata. Asiakkaat tulee vain pe-la iltoina eli vain kahtena päivänä saa hyvän tilin. Viikolla taas on niin hiljaista, että mietin, että kannataisko pitää edes auki, koska asiakkaita ei vaan ole. Nytkin vapun jälkeinen tiistai on vaan niin huono päivä pitää koko baaria auki ei täällä ole muutakuin minä.

      • Anonyymi

        Joo se on baarin pidossa huono juttu kun asiakkaat tulee vaan viikonloppuisin.

        Viikolle kannattaakin keksiä jotain ohjelmaa. Näin on tampereen bubeissa.

        Texas holdem pokeri pelillä ja bingolla saa ainakin vähän asiakkaita myös viikolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe