moikka, olen aloittamassa baarissa työt. koulutusta ei ole eikä kokemusta baarista mutta ravintola-alalta jo useampi vuosi. haluavat siis palkata minut silti koska opin kaikki asiat nopeasti ja saan vielä kunnon perehdytyksen.
pamin mukaan minulle kuuluisi tesin palkkaryhmän 4 palkka, koska työpaikalla anniskellaan yli 5,5 promillen juomia.
kuuluuko minun siis pyytää palkkaryhmä 4 palkkaa vai saanko ns normi tarjoilijan palkkaa, koska koulutusta ei ole?
(kertokaa muutenkin mitä palkkaa saatte, onko se tesin minimi vai joku muu)
mikä palkka kuuluu baarityöntekijälle
5
881
Vastaukset
- Anonyymi
Se on joku muu. Palkka on neuvoteltu työnantajan kanssa. Ei siinä tessiä katsottu.
Tessi on minimi, yleensä maksetaan vähän enemmän, jos työntekijä halutaan pitään. Ja kannattaa pyytää enemmän kuin minimi. - Anonyymi
varmaan tuo palkkaryhmä 4 on se minimi jos baarissa tarjoillaan yli 5,5 tilavuusprosentin alkoholijuomia. Anniskelupassi pitää suorittaa jos sinulla ei sellaista entuudestansa vielä ole. Sen voi suorittaa netissäkin. Hinta reilut 100 euroa. Palkka on tietenkin neuvottelukysymys.Diili. Asia vaan täytyy sopivalla tavalla osata kysäistä oikealla hetkellä.
Ihan hyvin sulta näkyy tarjoilu sujuvan vaikka ahasta on pujotella asiakastungoksessa. The Temple bar Dublin livekuvaa.
https://www.earthcam.com/world/ireland/dublin/?cam=dublinpub - Anonyymi
Jos alatte baari yrittäjäksi niin älkää lähtekö. Ei kannata. Asiakkaat tulee vain pe-la iltoina eli vain kahtena päivänä saa hyvän tilin. Viikolla taas on niin hiljaista, että mietin, että kannataisko pitää edes auki, koska asiakkaita ei vaan ole. Nytkin vapun jälkeinen tiistai on vaan niin huono päivä pitää koko baaria auki ei täällä ole muutakuin minä.
- Anonyymi
Joo se on baarin pidossa huono juttu kun asiakkaat tulee vaan viikonloppuisin.
Viikolle kannattaakin keksiä jotain ohjelmaa. Näin on tampereen bubeissa.
Texas holdem pokeri pelillä ja bingolla saa ainakin vähän asiakkaita myös viikolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624392Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141553Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401331Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681093- 58939
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.170855Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791