Tuotahan ei moni nainen kykene myöntämään, Sointu taas on sen verran fiksu että on ottanut neuvosta onkeensa:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e11ce884-b323-4fee-a7d8-2bab3e9a2f43
"Uudessa versiossa syvennytään enemmän Borgin mieshistoriaan ennen hänen nykyistä kumppaniaan.
– Mutta kyllähän näitä miehiä jokin yhdistää. Sinä olet se yhdistävä tekijä, psykologi totesi Borgille tämän päivitellessä huonoa tuuriaan miesten kanssa.
Psykologin sanat jäivät pyörimään Borgin mieleen. Borg syytti pitkään rakkauselämänsä epäonnesta muita ihmisiä. Hän syytti asiaa myös huonolla tuurilla. Borgilla ei käynyt mielessäkään, että ongelmat olisivat johtuneet hänestä itsestään ja hänen omista valinnoistaan. Borg oivalsi, että hän viehättyy juuri tietyntyyppisistä miehistä, joissa on ”mystiikkaa ja kesyttämätöntä rosoisuutta”.
– Miksi hankkisin itselleni tieten tahtoen sydänsuruja? Pähkähullua."
Niin ja ennen kuin alkaa ulina taas naisvihasta Sointuahan arvostan, hienosti taannoin uskalsi nousta puolustamaan itseään ja kertoa totuuksia Diili-voiton jälkeisistä jutuista Linnonmaan firmassa.
-harmiseikirj-
Psykologi täräytti suorat sanat
39
162
Vastaukset
Samanlailla moni mies kuka ei parisuhdetta ja naista ole saanut niin vois ottaa myös oppia ja myöntää saman asian eikä nimenomaan syyttää kohtalostaan kaikkia muita varsinkin naisia.🙂.
- Anonyymi
Paitsi sehän ei ole sama asia kun semmoinen mies joka ei naista ole saanut ei koskaan ole päässyt valinnan mahdollisuuteen asti. Silloinhan vika on juurikin niissä jotka valitsee eli naisissa :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Paitsi sehän ei ole sama asia kun semmoinen mies joka ei naista ole saanut ei koskaan ole päässyt valinnan mahdollisuuteen asti. Silloinhan vika on juurikin niissä jotka valitsee eli naisissa :D
-harmiseikirj-Ei vaan usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään heidän käytöksessään ja asenteissa ja valinnoissaan. Se on se syy miksi he eivät koskaan ole päässeet siihen asti. Jokin myös niitä kaikkia naisia yhdistää ketkä eivät ole heitä huolineet/halunneet se mies. Eikä se ole vain yhden osapuolen valinta koskaan vaan kummankin osapuolen on valittava ja haluttava sitä yhdessä.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei vaan usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään heidän käytöksessään ja asenteissa ja valinnoissaan. Se on se syy miksi he eivät koskaan ole päässeet siihen asti. Jokin myös niitä kaikkia naisia yhdistää ketkä eivät ole heitä huolineet/halunneet se mies. Eikä se ole vain yhden osapuolen valinta koskaan vaan kummankin osapuolen on valittava ja haluttava sitä yhdessä.🙂.
"Ei vaan usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään heidän käytöksessään ja asenteissa ja valinnoissaan. Se on se syy miksi he eivät koskaan ole päässeet siihen asti."
Ei mitään lisättävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei vaan usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään heidän käytöksessään ja asenteissa ja valinnoissaan. Se on se syy miksi he eivät koskaan ole päässeet siihen asti."
Ei mitään lisättävää.Miksi sitten tavallisille miehille ei riitä naisia kun taas tavallisille naisille riittää jännäsuhteita jännäsuhteiden perään?
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten tavallisille miehille ei riitä naisia kun taas tavallisille naisille riittää jännäsuhteita jännäsuhteiden perään?
-harmiseikirj-Mitä ihmeen jännäsuhteita? Täälläpäin suomea naisilla näyttää olevan ihan tavallinen matti meikäläinen käsipuolessaan suurimmalta osin. Ei täällä kukaan puhu mistään jännämiehistä tai jännäsuhteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen jännäsuhteita? Täälläpäin suomea naisilla näyttää olevan ihan tavallinen matti meikäläinen käsipuolessaan suurimmalta osin. Ei täällä kukaan puhu mistään jännämiehistä tai jännäsuhteista.
Suomen naisille se tavallinen Matti kelpaa vasta lukuisien jännäkokeilujen jälkeen ja nykyäänhän kaikkialla puhuu jännämiehistä, eniten tietysti tyttöjen saunailloissa mutta on vakiintunut myös toimittajienkin käyttämäksi ilmaisuksi, etkö kalkkis sitä tiennyt :D
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009553175.html
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten tavallisille miehille ei riitä naisia kun taas tavallisille naisille riittää jännäsuhteita jännäsuhteiden perään?
-harmiseikirj-Asiahan ei ole noin se on pelkkää kuvitelmaa. Nää "jännäsuhteet" on ihan täyttä puppua ja se että naiset jotenkin muka suosisivat ja haluaisivat jotain jännämiehiä se ihan täysin keksitty juttu.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen jännäsuhteita? Täälläpäin suomea naisilla näyttää olevan ihan tavallinen matti meikäläinen käsipuolessaan suurimmalta osin. Ei täällä kukaan puhu mistään jännämiehistä tai jännäsuhteista.
Ei sellaisia olekaan olemassa vaan ihan täyttä soopaa koko homma.🙂.
Anonyymi kirjoitti:
Suomen naisille se tavallinen Matti kelpaa vasta lukuisien jännäkokeilujen jälkeen ja nykyäänhän kaikkialla puhuu jännämiehistä, eniten tietysti tyttöjen saunailloissa mutta on vakiintunut myös toimittajienkin käyttämäksi ilmaisuksi, etkö kalkkis sitä tiennyt :D
-harmiseikirj-Siitä kirjoitetaan vain sen vuoksi kun nää ns. incelit ja ätmit(mitkä muuten nekin on ihan älyttömiä ja täysin turhia keksittyjä termejä) sitä somessa ja keskustelu alustoilla on niin voimakkaasti ja äänekkäästi tuoneet esiin. Se on vaan someilmiö minkä termit on luisunu myös yleiseen keskusteluun kun someilmiöstä on kirjoitettu juttuja. Se ei tee siitä kuitenkaan millään tasolla todellisuutta oikeassa elämässä. Suomen naisille kelpaa ihan tavalliset miehet aivan hyvin ilman mitään kuviteltuja kokeiluja. Ja mistä sä muka tiedät sen paremmin kuin kukaan muukaan mies mitä tyttöjen/naisten saunailloissa puhutaan mä taas väitän että siellä ei mistään jännämiehistä puhuta vaan aivan tavallisista miehistä kun miehistä puhutaan.🙂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Joko mies on liian ruma tai ruma ja käytöshäiriöinen suoraan sanottuna
Mikkojuhan kirjoitti:
Asiahan ei ole noin se on pelkkää kuvitelmaa. Nää "jännäsuhteet" on ihan täyttä puppua ja se että naiset jotenkin muka suosisivat ja haluaisivat jotain jännämiehiä se ihan täysin keksitty juttu.🙂.
Riippuu vähän "jännämiehen" määritelmästä, mutta esimerkiksi miehen narsistiset luonteenpiirteet vetävät naisia tutkitusti puoleensa. Lähteenä käytän tätä podcastia https://www.ninalyytinen.fi/psykopodiaa/narsismi-parisuhteessa jossa psykologian tohtori, oikeus- ja kriminaalipsykologian dosentti, psykoterapeutti ja tietokirjailija Helinä Häkkänen-Nyholm puhuu narsismista parisuhteessa.
Yogamies kirjoitti:
Riippuu vähän "jännämiehen" määritelmästä, mutta esimerkiksi miehen narsistiset luonteenpiirteet vetävät naisia tutkitusti puoleensa. Lähteenä käytän tätä podcastia https://www.ninalyytinen.fi/psykopodiaa/narsismi-parisuhteessa jossa psykologian tohtori, oikeus- ja kriminaalipsykologian dosentti, psykoterapeutti ja tietokirjailija Helinä Häkkänen-Nyholm puhuu narsismista parisuhteessa.
Joitain naisia saattaa jotkin tuollaiset piirteet viehättää ja vetää puoleensa mutta ei asiaa millään voi yleistää koskemaan naisia yleisesti koska kaikki ovat omia yksilöitään ja jokaista viehättää ja vetää puoleensa omanlaisensa asiat.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Siitä kirjoitetaan vain sen vuoksi kun nää ns. incelit ja ätmit(mitkä muuten nekin on ihan älyttömiä ja täysin turhia keksittyjä termejä) sitä somessa ja keskustelu alustoilla on niin voimakkaasti ja äänekkäästi tuoneet esiin. Se on vaan someilmiö minkä termit on luisunu myös yleiseen keskusteluun kun someilmiöstä on kirjoitettu juttuja. Se ei tee siitä kuitenkaan millään tasolla todellisuutta oikeassa elämässä. Suomen naisille kelpaa ihan tavalliset miehet aivan hyvin ilman mitään kuviteltuja kokeiluja. Ja mistä sä muka tiedät sen paremmin kuin kukaan muukaan mies mitä tyttöjen/naisten saunailloissa puhutaan mä taas väitän että siellä ei mistään jännämiehistä puhuta vaan aivan tavallisista miehistä kun miehistä puhutaan.🙂.
Olet kova poika uskottelemaan itsellesi, että pulleva k&k-poika voisi kiinnostaa naisia. Niin nyt ei vain ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-harmiseikirj-Kuinka monessa tyttöjen saunaillassa olet ollut mukana? 🤭 Ei täällä silti kukaan puhu jännämiehistä tai jännäsuhteista luki lehdessä mitä vaan 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Olet kova poika uskottelemaan itsellesi, että pulleva k&k-poika voisi kiinnostaa naisia. Niin nyt ei vain ole.
En mä mitään uskottele vaan tiedän että kiinnostaa.😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan ei käsitellyt kyseistä nimimerkkiä jos yhtään luit? 🤷♂️
Mikkojuhan kirjoitti:
Joitain naisia saattaa jotkin tuollaiset piirteet viehättää ja vetää puoleensa mutta ei asiaa millään voi yleistää koskemaan naisia yleisesti koska kaikki ovat omia yksilöitään ja jokaista viehättää ja vetää puoleensa omanlaisensa asiat.🙂.
No siksihän tuollaisia tutkimuksia yleensä tehdään, että voidaan yleistää.
Mutta siinä mielessä olet oikeassa, että vaikka jossain tutkimuksessa tullaan tulokseen, että naisilla on rinnat, ei se todellakaan tarkoita, että ihan kaikilla naisilla on rinnat.Mikkojuhan kirjoitti:
Ei vaan usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään heidän käytöksessään ja asenteissa ja valinnoissaan. Se on se syy miksi he eivät koskaan ole päässeet siihen asti. Jokin myös niitä kaikkia naisia yhdistää ketkä eivät ole heitä huolineet/halunneet se mies. Eikä se ole vain yhden osapuolen valinta koskaan vaan kummankin osapuolen on valittava ja haluttava sitä yhdessä.🙂.
Jos muistelen niitä naisia joissa minä olen ollut yhdistävä tekijä niin syyt jonka vuoksi en ole päässyt siihen asti (tai oikeammin ehkä mihinkään asti) olivat lyhyys ja työttömyys. Sinun mielestä olen siis vialinen koska olen vain 175 cm pitkä eikä ollut voimassaolevaa työsopimusta.
M184 kirjoitti:
Jos muistelen niitä naisia joissa minä olen ollut yhdistävä tekijä niin syyt jonka vuoksi en ole päässyt siihen asti (tai oikeammin ehkä mihinkään asti) olivat lyhyys ja työttömyys. Sinun mielestä olen siis vialinen koska olen vain 175 cm pitkä eikä ollut voimassaolevaa työsopimusta.
Et tietenkään ja on olemassa monia naisia kenelle nuo asiat on täysi sivusekka sun vaan tarvii tavata sellainen. Eikä mitään voi eikä kannata yleistää jokaista koskemaan mutta usein ne tekijät ovat nuo mun aiemmassa kommentissani mainitsemat. On asioita tietenkin mitä kukaan ei itse pysty muuttamaan kuten pituus ja työllisyyskään ei aina ole itsestä kiinni mutta hyvin harvoin ne ovat se este ettei ketään saa.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Et tietenkään ja on olemassa monia naisia kenelle nuo asiat on täysi sivusekka sun vaan tarvii tavata sellainen. Eikä mitään voi eikä kannata yleistää jokaista koskemaan mutta usein ne tekijät ovat nuo mun aiemmassa kommentissani mainitsemat. On asioita tietenkin mitä kukaan ei itse pysty muuttamaan kuten pituus ja työllisyyskään ei aina ole itsestä kiinni mutta hyvin harvoin ne ovat se este ettei ketään saa.🙂.
Tuli ehkä laitettua turhan kulmikas kommentti, pahoittelut siitä. Olisi pitänyt enemmän avata näkökulmaani.
Sillä tästä "...usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään..." olen kyllä eri mieltä.
Kumppanin voi löytää toki harrastuksista, työpaikalta jne mutta siellä ollaan jo tuttuja eli kyseessä vähän kuin täsmähankinta. Sitten on tanssipaikat ja ravintolat joissa tutustutaan mutta sielläkin se määrä on rajallinen. Yleisin tapa , ainakin korona-aikana, lienee erillaiset deittisovellukset. Tunnetuin lienee Tinder jossa käyttäjiä on 70% miehiä. Eli miltei yksi nainen ja kolme miestä.
Jos nyt sanoisi että isommassa kaupungissa nainen saisi vaikka pari sataa tykkäystä niin en usko että treffeille pääsemisen este on asenteet tai käytökset vaan se että suurin osa laitetaan rastilla roskikseen eikä edes pääse juttusille.M184 kirjoitti:
Tuli ehkä laitettua turhan kulmikas kommentti, pahoittelut siitä. Olisi pitänyt enemmän avata näkökulmaani.
Sillä tästä "...usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään..." olen kyllä eri mieltä.
Kumppanin voi löytää toki harrastuksista, työpaikalta jne mutta siellä ollaan jo tuttuja eli kyseessä vähän kuin täsmähankinta. Sitten on tanssipaikat ja ravintolat joissa tutustutaan mutta sielläkin se määrä on rajallinen. Yleisin tapa , ainakin korona-aikana, lienee erillaiset deittisovellukset. Tunnetuin lienee Tinder jossa käyttäjiä on 70% miehiä. Eli miltei yksi nainen ja kolme miestä.
Jos nyt sanoisi että isommassa kaupungissa nainen saisi vaikka pari sataa tykkäystä niin en usko että treffeille pääsemisen este on asenteet tai käytökset vaan se että suurin osa laitetaan rastilla roskikseen eikä edes pääse juttusille.Mä en oikeastaan ajatellut deittisovelluksia varsinkaan tinderiä vaan kokonaisuutta yleisesti. Mun mielestä muutenkin noi deittisovellukset varsinkin tinder on aika huonoja paikkoja löytää seuraa. Ne voi sopia kyllä tietyntyyppisille ihmisille mutta suurinosa ihmisistä ei mun mielestä ole sellaisia ja on kiinnostunut muista asioista ja piirteistä toisessa ihmisessä kuin mihin tinderinkin seuranhaku perustuu. Ja sitten on juuri tuo epäkohta miesten ja naisten määrissä ja siinä kuinka heidän viesteihin vastataan. Naisilla ongelma deittisovelluksissa on suuri viestien määrä ja vaikeus löytää sieltä joukosta ne oikeasti sopivat ja kiinnostavat ja miehillä taas aivan päinvastaisesti viestien vähyys.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä en oikeastaan ajatellut deittisovelluksia varsinkaan tinderiä vaan kokonaisuutta yleisesti. Mun mielestä muutenkin noi deittisovellukset varsinkin tinder on aika huonoja paikkoja löytää seuraa. Ne voi sopia kyllä tietyntyyppisille ihmisille mutta suurinosa ihmisistä ei mun mielestä ole sellaisia ja on kiinnostunut muista asioista ja piirteistä toisessa ihmisessä kuin mihin tinderinkin seuranhaku perustuu. Ja sitten on juuri tuo epäkohta miesten ja naisten määrissä ja siinä kuinka heidän viesteihin vastataan. Naisilla ongelma deittisovelluksissa on suuri viestien määrä ja vaikeus löytää sieltä joukosta ne oikeasti sopivat ja kiinnostavat ja miehillä taas aivan päinvastaisesti viestien vähyys.🙂.
No nuo sovellukset taitaa olla ihan perusjuttuja jo parisuhdetta tai kevyempää toimintaa hakiessa.
Ihan vaan jäin miettimään noita perusteita väitteelle että jos mies ei löydä kumppania niin vika on miehessä.M184 kirjoitti:
No nuo sovellukset taitaa olla ihan perusjuttuja jo parisuhdetta tai kevyempää toimintaa hakiessa.
Ihan vaan jäin miettimään noita perusteita väitteelle että jos mies ei löydä kumppania niin vika on miehessä.Paljonhan ihmiset profiileja niihin tekee mutta kyllä mä väitän että useinmiten muilla tavoin silti se kumppani löydetään. Eihän se vika aina miehessä ole tietenkään ei se mikään vakio ole mutta näistä inceleistä, ätmeistä ja "kilttimiehistä" jotka "jännämiehistä" ja kuinka naiset mukamas vain heitä haluaa eli heistä ketkä syyttävät että vika on kaikkialla muualla ja varsinkin naisissa niin heissä hyvin usein se syy on oikeasti aiemmin mainituissa asioissa.🙂.
- Anonyymi
joku psykiatri täräyttää uuden uutesenj;: hie;: heippulei nyt meitä on kasikin meitä teraapijoitaheheheh.
- Anonyymi
Ja Oulussakin sattuu ja tapahtuu
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7d4d4def-9cb0-4ff9-bd4d-d39c5bce4c68 - Anonyymi
Onneksi naiset eivät nykyään tarvitse miehiä mihinkään, niin kenenkään ei kotonaan tarvitse katsella teitä misogyynejä yksilöitä, jotka ennenvanhaan "hakkasivat naiset, lapset jos ne kiinni sai".
- Anonyymi
Minusta tuo on kyllä asia, jota kaikkialla hoetaan suorastaan kliseeksi saakka. Ehkä tuo sitten jollekin on uusi ja raikas oivallus.
- Anonyymi
Kautta aikain Harmiksen kaltaiset "kiltit & kunnolliset" miehet ovat syyttäneet kaikkia muita paitsi itseään siitä etteivät kelpaa naisille. 1980-luvullakin lauleskeltiin: "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautta aikain Harmiksen kaltaiset "kiltit & kunnolliset" miehet ovat syyttäneet kaikkia muita paitsi itseään siitä etteivät kelpaa naisille. 1980-luvullakin lauleskeltiin: "Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?".
Harmis on joskus täällä palstalla sanonut olevansa sitoutumiskammoinen.
- Anonyymi
Tarvitaan "erikoisasiantuntijan" arkijärkinen heitto, että kuupassa syttyy hehkulamppu? Voi olla, että neiti on yht. nimittäjän aikaa sitten jonkun luottoystävänsä kanssa surkutellut mutta ei ole vain halunnut sitä itselleen myöntää. Hiekkalaatikkotouhua.
- Anonyymi
Joko Kari Kiianmaa on päässyt vsnkimielisaaraltas vsapsakdsi
- Anonyymi
jos menet joskus psykologille/psykopaatille.... ota asenne jo heti että Sinä analysoit sitä psykologia.
- Anonyymi
Tuo on niiiin kulunutta jankkausta. Jos ja kun elämään tullaan oppimaan,niin täytyy tehdä virheitä oppiakseen. Ei syntyä heti viisaana ja järkevänä,eihän lapsetkaan sitä syntyessään ole. He oppivat kokemuksista. Kukaan ei tiedä parisuhteeseen lähtiessään ,minkälainen ihminen toisesta aikaa myöten kuoriutuu. Eihän tiedä sitä edes itsestäänkään. Se joka väittää,että alusta asti olisi ollut jotenkin järkevä ja täydellinen,puhuu paskaa. Ja joka niin väittää ja siten muita toisen kokemuksista syyttää,on itsekäs. Itse on tullut oppimaan juuri omien kokemuksiensa kautta. Voi miettiä,mitä?💩 kukaan ei ole huonompi tai parempi omista lähtököhdistaan,itse oman oppikoulumme olemme valinneet. Juuri SINÄ olet ennen syntymääsi sen valinnut,mitä tulet tänne opiskelemaan. Siksi olet valinnut JUURI sellaiset lähtokohdat ja sellaisen elämän mitä nyt elät. Sinulla oli visio,oletko sen vision toteuttaja.Muiden syyllistäminen tai opettaminen ei auta mitään,vaan sinun itsesi oppiminen. Mitä sinä opit,vai oletko oppinut vielä mitään. Keskitytkö muiden opettamiseen,vai omaan oppimiseesi. Voi miettiä ihan itse,mitä näillä lähtököhdilla ja näillä elämänkokemuksilla tulin tänne oppimaan. OPPIMINEN ON SE PÄÄMÄÄRÄ. Ja se matka mikä on siihen tarvittu,on ollut sen kaiken väärtti. Siinä ei muiden syyllistämiset ja syyttämistet tunnu yhtään missään. Keskittyisivät omaan oppimiseesa,ettei mene mahdollisuus,mikä annettiin hukkaan💩
- Anonyymi
Ns. Jännämiehet syntyivät jännämiehiksi ihan syystä, nörtit nörteiksi,köyhät köyhiksi,rikkaat rikkaiksi. Tuolla puolen,ajatuksemme ja visiomme on jotain aivan niin muuta kuin tässä elämässä. Toiveet ja tavoitteet on henkiset,ei tämän maailman mukaiset.Tässä elämässä kaikki se ,otetaan pois,ja jäämme sitä oppikoulua tänne opiskelemaan. Sen joko läpäisee,tai sitten ei. Se on jokaisesta itsestään kiinni. Keskittykää omaan oppikouluunne. Ei tästä tämän enempää💩
- Anonyymi
Surkein diili mitä ikinä. Sointu voi olla ihan jees, vaikkakin turha julkkis.
- Anonyymi
hassu juttu sinänsä jos on joku kivikin. pitää murskataja ja katsoa mitä sen sisällä on...
- Anonyymi
varinainen valekomisario.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126