https://keskustelu.suomi24.fi/t/6750204/paljonko-maksaa-vanhuksen-paikka-vanhainkodissa-perkk-
https://www.vauva.fi/keskustelu/2882763/mummoni-paasemassa-viimein-vanhainkotiin-mutta-sinne-pitaa-kaikki-vieda-itse
Perintö meni hoitokoti maksuhin.
Ne vie oikeasti kaikki rahat ne hoitokodit olis pitännyt luopua perinnöstä ja sitten siskot olis sannut anta minulle raha tarvittaessa ei edes minun äidin mies tuota osannut otta huomion että hoitokodit vie kaikki rahat.
Minulla oli silloin edunv joka maksoi hoitokoti maksut.
Lähiomaiset ajatelevat että olen itse törsännyt perintö sen takia ne ei autta minua vaikka olen pulassa.
Sinä luke että jos aasu hoitokodissa niin pitä jättä ainoastan se 4500€ tilille hautajaisia varten muuten hoitokoti vie kaikken että ei sinne tilille mitän 162.000€ kanatta jättä niin kun minä ja sitten jos on vielä edunv eli minut on ryöstetty nyt minä ymmärrän miksi edunv antoi ainoastan sen muutama kymppi vikkoraha eikä ikinä antannut ylimäräistä 20€.
Ja lähiomaiset on kovia tuomitseman kun ne luule että ne rahat on mennyt pikavippehin ja pelehin.
01.10.2010-16.05.2016 115.000€ hoitokotin mennyt.
Ja sen lisäksi saairaseläke aasumistuki ja hoitotuki.
Perintö meni hoitokoti maksuhin.
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se on todellakin. Jos on säästöjä tai kiinteää omaisuutta, ne käytetään ensin hoitomaksuihin ja asiakkaalle jätetään vajaa pari sataa euroa kuukaudessa käyttörahaa, Mutta siitäkin voi joutua maksamaan itse vaikkapa lääkkeet.
- Anonyymi
Olen kyllä kuullut, että perintörahoja ei saisi ottaa hoitomaksuihin.
Niin taisi olla yhden sukulaisenkin kohdalla, kun sai perintöä asuessaan hoitokodissa, ei niillä rahoilla tarvinnut laitosmaksuja maksaa.
Kannattaa ottaa tällaisestakin asiasta selvää, jos joku joutuu, tai on hoitokodissa, tai jossain muussa laitoksessa.
Joku lakihan noihinkin on olemassa. - Anonyymi
Jotenkin tuntuu että nyt kirjoitetaan satuja.
Isäni muutti nyt ympärivuorokautiseen palvelutaloon.
Myös äitini oli ympärivuorokautisessa palvelutalossa useita vuosia.
Kummaltakaan ei kajottu omaisuuteen vaan pelkästään tuloihin.
Eli eläkkeet, osingot, korot, vuokrat yms. lasketaan mukaan maksuja määrättäessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778