Gootti-Rockin alamäki

Anonyymi-ap

Minua harmittaa, että gootti-rock on selkeässä alamäessä nykyään. Yö-yhtyeen lopettamisen jälkeen, Suomessa ei ole ollut enää ohtavaa gootti-bändiä ja sen huomaa suosiossa. Se on harmi.

10

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Samaa olen miettinyt Olli Blindblom oli hieno tulkitsija.

• Anonyymi

Miten Saatanan typerä tämä Soundi 24:n musiikkirajaus on? Eihän täältä edes löydä mitään relefantteja aiheita?

Goottimusa tulee olemaan kuumaa kärpäsenkivestä, sillä maailma pimenee.

Paras gootti on vielä ratkomatta, mutta siihen saakka kuuntelen Joy Divisionin Closeria repeatilla. Kuolkaa.

• Anonyymi

Olli Blindblom varmaan sitä just kuunteli ja kuoli.

• Anonyymi

harvemmin mä goottimusaa ja kerran törmäsin aika kehnoon goottimusaan eli ainakin se yksi levy siltä musanimeltä ei toiminut mut voi olla että jos enemmän sen tuotantoo kuuntelisin niin vois osua hyväkin levy kohdalleni, mut se jonka kuuntelin ei ollu kovin kummoista goottimusaa eli nimi on mary-die before death(2020).

• Anonyymi

EI ole se uusi laulaja yhtä hyvä kuin Olli Lindroos aikoinaan. Silloin Yö-yhtyeen gootti-sävelet sai aikaan kylmiä väreitä.

• Anonyymi

Olli BlimbLom oli tulkitsijana vailla vertaa. Goottimusiikin yksi kummisetiä!!

• Anonyymi

Eihän Yö mitään goottirokkia ollut!

• Anonyymi

Yö jos mikä on GOottirokkia. Tummia säveliä. Goottirokkia parhaimmillaan. Älä puhu, jos et goottirokista ymmärrä. Olli Lindroos kääntyy haudassaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yö jos mikä on GOottirokkia. Tummia säveliä. Goottirokkia parhaimmillaan. Älä puhu, jos et goottirokista ymmärrä. Olli Lindroos kääntyy haudassaan.

no ei kaikkien biisien osalta mut mieleen tulee mm heti ekana miäleen biisi nimeltä kuorotyttö jossa on goottisävyjä.

Ei 100% goottirokkia mutta goottirokki-vaikutteita tietyissä , etenkin 80-luvun biiseissä joo.

osittain sammaa mielt kanssas.

• Anonyymi

Olli Klinklong oli hieno laulaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe