Mihin kaikki flunssat ovat kadonneet maailmasta?

Ei vuosiin ole ollut ensimmäistäkään räkätautia...ja sama näyttää olevan minun useimmilla muillakin rokottamattomilla tuttavilla. Meitä yhdistää rokottamattomuus/rokotevastaisuus ylipäätään.

Onkohan tässä nyt käynyt niin, että kun 80% kansasta piikitettiin, niin me rokottamattomat altistumme tässä heidän erittämille patogeeneille päivittäin.
Tämä on ehkä johtanut immuniteettimme tehostumiseen..Immuunipuolustuksemme on jatkuvasti varpaillaan, joka estää samalla kaikkien muidenkin räkätautien tartunnat.

Olen aivan ymmällään kun puhutaan, että olisi ollut paljon liikkeellä kaikenlaista lenssua..

29

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koronan takia suojauduttiin tehokkaammin ja influenssatkin väheni siinä ohessa. Nyt kun suojaamiset ovat loppuneen, influenssakin pääsee taas leviämään.

      • Anonyymi

        Ihmiset alkoivat pesemään käsiänsä ja käyttivät desiä joten puhtaus on myös avainsana ettei kanna kaikenmaailman pöpöjä.
        Eristettynä oleminen myös oli suoja. Niin että ei tässä asiassa mitään dramaattista ole mitenkään, ja piikkipelkääjät voivat ehkä jättää asiat joista eivät tiedä mitään, kun yrittävät luuloissaan olevansa jotain Einsteniä jotka ovat jotenkin ratkaisseet kaikki koronaan liittyvät asiat.
        Näin ei kuitenkaan ole heidän kohdallaan että siinäpä pitävät lukua asioista mistä eivät ymmärrä yhtään mitään. Seuraavaksi varmaan kauppojen hinnan norsutkin on piikitteyjen vika. Kyllä näillä juttua riittää .


    • Anonyymi

      "Onkohan tässä nyt käynyt niin, että kun 80% kansasta piikitettiin, niin me rokottamattomat altistumme tässä heidän erittämille patogeeneille päivittäin."

      Ei, näin ei ole käynyt. Covid-19 -rokotteet eivät voi erittää mitään. Mitä jos jättäisit nämä asiat niille, jotka niistä jotakin tietävät?

    • Anonyymi

      Piikkiproteiini on patogeeni. Sitä te homkäilette jonkin aikaa myrkyn jälkeen.

      • Anonyymi

        Väitteesi on täyttä tuubaa.


      • Niin. Kyllä pifferin omat dokumentit vähän siihen suuntaan antaa ymmärtää, että sheddingiä tapahtuu.
        Sanoit, että jonkin aikaa, mutta minun näkemys on se, että niin pitkään kuin solut sitä piikkiproteiinia ylipäätään tuottaa, niin sitä voi levittää..

        Rokotettujen veri pitäisi tutkia löytyykö sieltä sitä edelleen. En ole nähnyt tästä riippumattomia tutkimustuloksia tämän pvän tilanteesta. Onko jollain?
        Vain tutkimalla totuus selviää...

        Aihe vaikuttaa olevan arka keskustella...Keskustelupalstalla kuitenkin ollaan, eli aivan oikea paikka keskustella.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Niin. Kyllä pifferin omat dokumentit vähän siihen suuntaan antaa ymmärtää, että sheddingiä tapahtuu.
        Sanoit, että jonkin aikaa, mutta minun näkemys on se, että niin pitkään kuin solut sitä piikkiproteiinia ylipäätään tuottaa, niin sitä voi levittää..

        Rokotettujen veri pitäisi tutkia löytyykö sieltä sitä edelleen. En ole nähnyt tästä riippumattomia tutkimustuloksia tämän pvän tilanteesta. Onko jollain?
        Vain tutkimalla totuus selviää...

        Aihe vaikuttaa olevan arka keskustella...Keskustelupalstalla kuitenkin ollaan, eli aivan oikea paikka keskustella.

        "Kyllä pifferin omat dokumentit vähän siihen suuntaan antaa ymmärtää, että sheddingiä tapahtuu."
        Esitäpä ne dokumentit.

        "minun näkemys on se"
        Millä koulutuksella selität "näkemystäsi", kun asia on helppo selvittää. Oletko täysin kädetön?


      • Anonyymi

        Korona tuottaa samaa piikkiproteiinia tuhansia kertoja enemmän 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona tuottaa samaa piikkiproteiinia tuhansia kertoja enemmän 😁

        Dokumentteja tässä odotellaan, eiköhän asia selviä sieltä.


    • Anonyymi

      Tiedä häntä? Itse en sairastelut yhtään mitään vuoden 2015 jälkeen. Otin kyllä 4 korona vastaan rokotetta kuin satavilla olleen infulenssa rokotteen.Noudatin ohjeistukset. Kuin korona rokote ja maski vastaiset ,jätin taakseni.Heidän asia miten toimivat ja minun asia miten minä toimein.Kyllä heistä 2 kuoli koronaa. Kyllä elämässä olevia sairastivat 1 kerran viime vuona koronan mutta asuiva matkan takana kaukana.

    • Anonyymi

      Ystävillä 20-30v alkaa hiukset harventua ja kokoajan lenssu pukkaa. Eivät hae lisää kuulemma. Harmittaa

      • Anonyymi

        Tarkoitatko "tuttavilla"? :D


    • Anonyymi

      On kyllä väsyneen ja nuutuneen näkönen maailman onnellisin kansa 2023 :(

    • Kävin tuossa hiljattain verikokeissa kuten tapanani on aika ajoin tarkistaa, että kaikki on jiirissä.
      Päätin nyt tarkistaa myös piikkiproteiinin vasta-aineet verestä kun tästä sheddingistä on spekuloitu..
      Tulokseni oli pyöreä 0 -Eli ei minkäänlaisia vasta-aineita piikkiproteiinille, eli en ole sairastanut kovidia, en ole altistunut kovidille, eikä nuo rokotteetkaan ole ainakaan minun elimistööni päätyneet missään muodossa..

      Tulos antoi paljon vastauksia..... Rokotteiden piikkiproteiini ei leviä ainakaan hengitysilman välityksellä kanssa ihmisistä. Ei ainakaan minun elimistööni ole päätynyt.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        "taudit ja sikiökuolemat lisääntyneet räjähdysmäisesti näistä ei uutisoida:"
        Mietipä miksi ei.

        Pekkaa ei tarvitse kauan tutkia netistä kun huomaa, mistä on kysymys.


    • Anonyymi

      Pekka puhui asiaa ja selkeästi.

    • Anonyymi

      Mä en oo ollu vuosiin kunnon räkätaudissa. Mun "flunssa" on se et oon vähän tukkoisempi kuin normaalisti ja _ehkä_ yhtenä iltana hiukan kohonnut lämpö, mikä tosin vie välittömästi petin pohjalle. Eli miesflunssa, mutta satun olemaan nainen.

      Noin 20 vuotta sitten kymmen kesäisenä tulin hyvin mystisesti kipeäksi juuri ennen koulun kevätjuhlaa. Kuume huiteli 40 asteessa kolme päivää kadotakseen perjantai iltana, kun seuraavana päivänä oli kevätjuhla. Tai, itse en muista noista päivistä juur mitään, kun nukuin ellei tultu herättämään että on syötävä ja juotava edes vähän ja kun mitattiin kuume.

      En tiedä minkä ihmeen supervastustuskyvyn sain siitä, mutta sen jälkeen jos olin "kuumeessa" se oli hädintuskin 37,5 astetta. Nykyisin tahtoo käydä sen kerran talvessa ettei edes nouse noinkaan korkealle, mutta kuumemittari saattaakin näyttää 35,8 ja sitten olenkin puolikuollut raato. Eli on aivan turha edes yrittää hakea saikkua kun meidän tk.n käytäntö on että kuumetta on vasta 38 astetta ja yli. Onneksi on ymmärtävä esihenkilö ja saan olla omalla ilmoituksella sen päivän pari pois töistä kun oon kipeenä. Kun korona riehui ja oli kaikki rajoitukset, en tainnut niinä talvina olla kuin hiukan nuhainen.

      • Niin..Ei korona ole riehunut missään vaiheessa.
        Kausiflunssat merkattiin koronaksi..Tämä näkyy tilastoissa mikä mulla tuossa on.
        Ei kausiflunssat voi äkisti kadota maailmasta ja muuttua koronaksi.

        Korona taasen perustuu feikki testeihin.

        Minun elämässä ei ole ollut minkäänlaista koronaa, eikä muutakaan kausiflunssaa viimeiseen 6 vuoteen.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Niin..Ei korona ole riehunut missään vaiheessa.
        Kausiflunssat merkattiin koronaksi..Tämä näkyy tilastoissa mikä mulla tuossa on.
        Ei kausiflunssat voi äkisti kadota maailmasta ja muuttua koronaksi.

        Korona taasen perustuu feikki testeihin.

        Minun elämässä ei ole ollut minkäänlaista koronaa, eikä muutakaan kausiflunssaa viimeiseen 6 vuoteen.

        Täällähän on oikein pösilöiden kokoontumisajot käynnissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällähän on oikein pösilöiden kokoontumisajot käynnissä.

        Lisää pösilöitä ilmottautuu tässä.
        Siitä flunssasta puheen ollen, vasta vajaa työviikko takana, yli 2 viikkoa saikulla;
        olin sellaisessa nuhakuumeessa ettei paremmasta väliä. Mä olen ripitetty ja rokotettu kahdesti, systeri piikitetty neljästi koronaa vastustamaan. Systeri sairastui myös siihen samaan flunssaan, ellei vielä pahempaan lopulta.
        Mulla oli tuo tukkoisuus ja limaisuus pahinta; siihen meinas välillä oikeesti tukehtua!
        Systerillä kuumetta, hieman nuhaa ja aivan armoton päänsärky!
        Kotitestit koronasta tehtiin kahdesti; Ei koronaa. Lääkäri määräsi ensin minulle antibioottikuurin ja muutaman ajan kuluttua sisarelleni samanlaisen kuurin.

        Nyt ollaan terveitä ja tartunnan me saatiin mun kohta 3 vuotiaalta tyttäreltäni, hän sairasti ainoastaan kunnon räkätautia, ei pahemmin muita oireita. Ne olisivat kenties edes hiukan hidastaneet TouhoTiinan menoa... tuon ikäistä kun on pakko jonkun vahtia, vähintään toisella silmällä. Kävi näet niin ett hetken valvomattomuus ja mä tapetoin Makuuhuoneen seinän... joku oli taiteillut vahaliidulla kuvioita seinään!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisää pösilöitä ilmottautuu tässä.
        Siitä flunssasta puheen ollen, vasta vajaa työviikko takana, yli 2 viikkoa saikulla;
        olin sellaisessa nuhakuumeessa ettei paremmasta väliä. Mä olen ripitetty ja rokotettu kahdesti, systeri piikitetty neljästi koronaa vastustamaan. Systeri sairastui myös siihen samaan flunssaan, ellei vielä pahempaan lopulta.
        Mulla oli tuo tukkoisuus ja limaisuus pahinta; siihen meinas välillä oikeesti tukehtua!
        Systerillä kuumetta, hieman nuhaa ja aivan armoton päänsärky!
        Kotitestit koronasta tehtiin kahdesti; Ei koronaa. Lääkäri määräsi ensin minulle antibioottikuurin ja muutaman ajan kuluttua sisarelleni samanlaisen kuurin.

        Nyt ollaan terveitä ja tartunnan me saatiin mun kohta 3 vuotiaalta tyttäreltäni, hän sairasti ainoastaan kunnon räkätautia, ei pahemmin muita oireita. Ne olisivat kenties edes hiukan hidastaneet TouhoTiinan menoa... tuon ikäistä kun on pakko jonkun vahtia, vähintään toisella silmällä. Kävi näet niin ett hetken valvomattomuus ja mä tapetoin Makuuhuoneen seinän... joku oli taiteillut vahaliidulla kuvioita seinään!
        trollikka

        Ette te varmaankaan flunssaan ole sairastuneet..
        Laitoitte injektiolla solunne tuottamaan patogeenista piikkiproteiinia ja nyt sitten teidän immuunijärjestelmä pyrkii parhaansa mukaan tuhoamaan noita infektoituneita soluja...Tämä ilmenee fyysisesti flunssan kaltaisina oireina.

        Kun ihminen riittävästi myrkyttää itseään ihminen sairastuu. Tässä ei ole mitään uutta.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Ette te varmaankaan flunssaan ole sairastuneet..
        Laitoitte injektiolla solunne tuottamaan patogeenista piikkiproteiinia ja nyt sitten teidän immuunijärjestelmä pyrkii parhaansa mukaan tuhoamaan noita infektoituneita soluja...Tämä ilmenee fyysisesti flunssan kaltaisina oireina.

        Kun ihminen riittävästi myrkyttää itseään ihminen sairastuu. Tässä ei ole mitään uutta.

        Tiukkaa faktaa päivystävältä S24-virologilta.


    • Anonyymi

      Asun varmaan maailman ulkopuolella, kun sairastelen pientä flunssaa ja flunssan poikasta lähes jatkuvasti, vaikka en ole yhtään rokotetta ottanut.

      Ai niin, vai johtuisikohan se siitä, kun en ole mitenkään erikoisemmin rokotevastainen.
      Vaikka en itse ole niitä ottanut, niin ei minun tarvitse huudella joka puolella, miten muiden tulisi toimia.

      Mutta normiflunssat eivät ole kadonneet mihinkään, kyllä niitä ihmiset tuntuvat sairastelevan kuka milloinkin, olivat rokotettuja tai ei.

      • Patogeeneja ja bakteereja on kaikkialla, myös hanavedessä...Ihmiset ovat eläneet näiden kanssa tuhansia vuosia ilman ongelmia.

        Immuunivajeiset aids potilaat näitä sairastaa....


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Patogeeneja ja bakteereja on kaikkialla, myös hanavedessä...Ihmiset ovat eläneet näiden kanssa tuhansia vuosia ilman ongelmia.

        Immuunivajeiset aids potilaat näitä sairastaa....

        Bakteerit ovat olleet ennen ihmisten ilmaantumista maapallolla. Ilman bakteereja tuskin olisi elämääkään maapallolla. Bakteerit ovat välttämättömiä ihmisten terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sillä ne ovat ikäänkuin kehon talonmiehiä jotka pitävät huolta kehostamme. Yleensä tulehdus alueella on runsaasti bakteereita, mutta ne ovat vain hävittämässä kuolleiden solujen solujätettä eivätkä aiheuttamassa sairauksia kuten yleensä kuvitellaan.

        Samat bakteerit ovat aina osana elimistössämme niiden silti aiheuttamatta mitään vahinkoa meille ja ne eivät vain yhtäkkiä päätä sairastuttaa meitä summan mutikassa vaan osallistuvat kehoomme kuulumattomien aineiden pudistusprosessiin ajoittain. Puhdistusprosessi aiheuttaa eriasteisia oireita joita sitten yritetään lääkityksellä tukahduttaa, mutta se vain siirtää prosessia eteenpäin poistamatta varsinaista syytä oireiluun. Yleensä nämä oireilut menevät ohi muutamassa päivässä itsestään kun kehon annetaan rauhassa suorittaa nämä puhdistusprosessit loppuun ja oikeastaan ihminen ei tarvitse mitään muuta kuin lepoa ja nesteytystä prosessin aikana. Oireiden rajuuden ja pitkittymisen myötä voi olla syytä käydä lääkärissäkin, koska tietyissä olosuhteissa bakteerit voivat tuottaa myös toksiineja elimistöön.

        Itse en ole juurikaan lääkärissä käynyt ns. flunssien takia ellen ole tarvinnut sairaslomaa vaikka on ollut rajujakin oireita eli kuumetta yli 40 astetta kun muuten on ollut perusterveenä. Yleensä rajuimmat oireet eivät kestä vuorokauttakaan kun toipuminen alkaa.


      • Anonyymi
        CamelBoots kirjoitti:

        Patogeeneja ja bakteereja on kaikkialla, myös hanavedessä...Ihmiset ovat eläneet näiden kanssa tuhansia vuosia ilman ongelmia.

        Immuunivajeiset aids potilaat näitä sairastaa....

        No sinäpäs se taikurilääkäri olet, kun pystyt täällä diagnosoimaan pienten flunssien perusteella aids potilaiksi yleistäen.
        Immuunivajetta voi olla muillakin kuin aids potilailla.
        Pöpöjä voi saada lähes mistä vain ja kuka vain, siinä ei ole mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bakteerit ovat olleet ennen ihmisten ilmaantumista maapallolla. Ilman bakteereja tuskin olisi elämääkään maapallolla. Bakteerit ovat välttämättömiä ihmisten terveyden ja hyvinvoinnin kannalta sillä ne ovat ikäänkuin kehon talonmiehiä jotka pitävät huolta kehostamme. Yleensä tulehdus alueella on runsaasti bakteereita, mutta ne ovat vain hävittämässä kuolleiden solujen solujätettä eivätkä aiheuttamassa sairauksia kuten yleensä kuvitellaan.

        Samat bakteerit ovat aina osana elimistössämme niiden silti aiheuttamatta mitään vahinkoa meille ja ne eivät vain yhtäkkiä päätä sairastuttaa meitä summan mutikassa vaan osallistuvat kehoomme kuulumattomien aineiden pudistusprosessiin ajoittain. Puhdistusprosessi aiheuttaa eriasteisia oireita joita sitten yritetään lääkityksellä tukahduttaa, mutta se vain siirtää prosessia eteenpäin poistamatta varsinaista syytä oireiluun. Yleensä nämä oireilut menevät ohi muutamassa päivässä itsestään kun kehon annetaan rauhassa suorittaa nämä puhdistusprosessit loppuun ja oikeastaan ihminen ei tarvitse mitään muuta kuin lepoa ja nesteytystä prosessin aikana. Oireiden rajuuden ja pitkittymisen myötä voi olla syytä käydä lääkärissäkin, koska tietyissä olosuhteissa bakteerit voivat tuottaa myös toksiineja elimistöön.

        Itse en ole juurikaan lääkärissä käynyt ns. flunssien takia ellen ole tarvinnut sairaslomaa vaikka on ollut rajujakin oireita eli kuumetta yli 40 astetta kun muuten on ollut perusterveenä. Yleensä rajuimmat oireet eivät kestä vuorokauttakaan kun toipuminen alkaa.

        Siitäkin on ollut juttuja, kun jäätiköt sulavat kiihtyvää tahtia, niin mitä yllätyksiä sieltä lähtee liikkeelle, bakteereja, viruksia.
        Jokohan salaliittoteoreetikoiden pitäisi näihin valmistautua...
        Aina tulee jotain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkin on ollut juttuja, kun jäätiköt sulavat kiihtyvää tahtia, niin mitä yllätyksiä sieltä lähtee liikkeelle, bakteereja, viruksia.
        Jokohan salaliittoteoreetikoiden pitäisi näihin valmistautua...
        Aina tulee jotain.

        Jäätiköt ovat olleet sulana ennenkin...Esi- isämme olivat läsnä maapallolla silloinkin. Mitään muuta yllätyksiä siellä ei tule kuin keräämättömiä luonnonvaroja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe