Sugar daddy, mistä löytyy? Vai löytyykö edes?

Anonyymi-ap

Oon nyt melkeen vuoden aatellu tätä sugar daddy asiaa ja oon tullu tulokseen, että sellane olis iha mukava. Oon opiskelija niin olisi kiva jos joku vähän hemmottelisi tai tukisi muuten rahallisesti, ei toki mitään isoja summia tarvitse olla. Olen itse vielä nuori niin sgd (=sugar daddy) saisi olla korkeintaan 35 vuotias mies. En välttämättä haluaisi aluksi tai laisinkaan seksiä tähän suhteeseen kunhan pidän seuraa ja tapaisimme 1-4 kertaa kk. Mistä tälläisiä sgd miehiä voisi löytää? Ja jos kokemuksia sokerideittailusta niin kertokaa ihmeessä!

35

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matkustat ajassa 15 vuotta taaksepäin, niin voin ryhtyä sun sgd-harjoittelijaksi, ainakin hetkellisesti. Ko. asia kiinnostaa itseänikin, lähinnä tosin ilmiönä ja rooleina.

      • Anonyymi

        Moi! Miks ei nykyhetki kelpaa😉 tosin riippuu sinun iästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi! Miks ei nykyhetki kelpaa😉 tosin riippuu sinun iästä.

        Siellä se on valmistusvuosi profiilissani, se menee reippaasti (15v), yli sun kriteerien. Siksi tarvittaisiin se aikamatka ensi alkuun 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Siellä se on valmistusvuosi profiilissani, se menee reippaasti (15v), yli sun kriteerien. Siksi tarvittaisiin se aikamatka ensi alkuun 😂

        Tän jätkän voi sitten kaikki reportoida, ei tykkää kun nainen on täysikänen vaan ettii alaikäsiä.


      • jari442 kirjoitti:

        Tän jätkän voi sitten kaikki reportoida, ei tykkää kun nainen on täysikänen vaan ettii alaikäsiä.

        Sinä lukiohäiriöinen anustappi voit jatkaa sen rutikuivan nahkarukkasesi runkkaamista. Ketään ei kiinnosta tuollainen henkilö, joka ei osaa edes lukea ja vielä vähemmän, kun huomaa että kaveri alkaa syyttelemään muita vain siksi, ettei oma älynsä riitä.


    • Anonyymi

      Mä olisin oikein hyvä sugardaddy muuten mutta mun taloudellinen tilanne on vain hyvin heikko. Löytyisi aikaa, uskollisuutta, ulkonäköä ja älykkyyttä ainakin. Sosiaalisia verkostoja ei niinkään mutta minulle riittää pari läheisempää kaveria ja elämänkumppani. Laatu edellä elämässä, ei määrä.

      • Anonyymi

        Varmasti olisit hyvä täs hommas! Ainoa tietenkin se taloudellinen tilanne ku eihän tämä homma pyöri ilman rahaa😐


      • Anonyymi

        Elätätkö itses kuitenkin.?


    • Anonyymi

      Modernia terminologiaa maailman vanhimmalle ammatille.

    • Anonyymi

      Et voi asettaa ikärajaa, ja ennemmin tai myöhemmin on oltava seksiä.

      Daddyt ovat varattuja ja vanhoja.

      Ei kukaan muuten maksa.

      • Vittu sä oot sekasin apina


      • Anonyymi

        Tuttuni on ollut tälläisessä suhteessa jo useamman vuotta eikä ole ollenkaan seksiä. Ja kyllä voin vaikuttaa siihen minkä ikäisen "sponsorin" haluan itselleni!


    • Pistä viestiä

      • Anonyymi

        Täällä olisi vajaa 20v nainen etsimässä sugardaddya!


    • Anonyymi

      Tää muija pitää miehiä ihan tampioina kun luulee pystyvänsä rahastamaan ja vielä niin, että ei joudu antamaan seksiä.

      • Anonyymi

        Aivan, fixu mies menee rahoineen Eurooppaan ja ottaa sieltä mitä haluaa.


    • Anonyymi

      Moi, miten ssinuun saa yhteyden? Jos kiinnostais jutella lisää. T. Sugardaddy ehdokas

    • Anonyymi

      Juu jos ymmärsin oikeen ..sulla ei oo sokeria .. mulla on sokeria sekä suolaa ja saat lainata kyllä kunhan palautat. Mutta jos rahaa haluat en anna paitsi vakuutta vastaan ja lasillisella velkakirjalla luotto tietojen tarkistuksen jälkeen..

    • Anonyymi

      Yksikään mies halua olla sugar daddy jos ei saa seksiä. Vaain täysi tolvana maksaa pelkästä juttelusta naiselle ja kahvilla käymisestä. Siihen sugar ilmioon liittyy aina seksi koittakaa tajuta.

    • Anonyymi

      Hae nyt helvata apua häirinntyneisyyteesi,ennenkuin on myöhäistä.

    • Anonyymi

      Tällaisia sugardaddy kerjuu lapsia olette saaneet aikaiseksi. Oletteko ylpeitä itsestänne isinä,äiteinä,yhteiskuntana? Voi pyhä sylvi. Että tekisi mieli sanoa suorat sanat💩

    • Anonyymi

      Täällä ois kanssa yks asiaa harkitseva opiskelija

    • Anonyymi

      Mene vittu töihin ja antsaitse oma elantosi.
      Siis eikö tuollaiselle ole se viisi kirjaiminen sana?

      Onko laillista että s24 välittää viestejä tälläisten seksi välittävien naisten suhteen?

      Seksin myyminen Suomessa on laitonta.

      • "Seksin myyminen Suomessa on laitonta."

        Seksin myyminen ja ostaminen on Suomessa laillista.


    • Anonyymi

      Tää pitää miehiä ihan tomppeleina. Kuka hemmetti maksaa nuoren naisen seurasta? Mee oikeesti töihin äläkä k*seta täällä vanhuksia!

    • Anonyymi

      Vähennä somen käyttöä ja lopeta tempparien ja muiden pskaohjelmien katselu jossa biletystä ja vapaata seksiä ihannoidaan. Älä lespoile.

      Hanki työ, hanki mies ja tee lapsia. Vai onko sinusta enää siihen? Onko amerikkalainen aivopesu toiminut noin hyvin?

    • Anonyymi

      51v daddy olen ja halauisin liveseuraa kaverista k-häme

      • Anonyymi

        Miten sinuun saisi yhteyden? :)


    • Anonyymi

      Ap:lle Älä oo lokki mee duuniin ja antsaitse omat fyffet

    • Anonyymi

      Sain juuri pyytämättä tarjouksen Willieltä Tenneseestä. Lupasi 5000 dollaria viikossa, jos saa olla sugar daddyni ilman intiimiä suhdetta. Mieheni tosin nauroi ehdotukselle makeasti. Neuvona vain, että älä anna panna itseäsi halvalla.

      • Anonyymi

        Varmasti 🤣


    • Anonyymi

      Mitä saa 5.50€/kk?

    • Anonyymi

      Moi, haluaisin tukea sinua ja opiskeluasi jos hyväksyt nettiseksi ja <mobilbay< maksun vastaile niin jutellaan lisää..

    • Anonyymi

      Älä nyt mies jaksa katkeria ja pärsaukisia inceleitä yllyttää tulee rumaa jälkeä heh heh

    • Anonyymi

      Ei hyvänen aika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe