Treffit ja pitkä välimatka....

Anonyymi-ap

Pitäisi suunnitella treffit kivan oloisen miehen kaa... Pieni ongelma, että välimatkaa on lähes 400 km. Ekat treffit jossain hotellissa ei nyt oikein nappaa. Mies on valmis tulemaan paikkakunnalleni, mutta onhan hällä tosi pitkä matka ajella takaisin. Miten ootte toiminut tällaisessa tilanteessa?

6

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän saattaa ehdottaa jäävänsä sun luokse yöksi, jota en suosittele kun näet vasta ekaa kertaa. Voi se tuntua mukavalta heti ekalla näkemällä, mutta voi paljastua toiseksi kun pääsee neljän seinän sisälle.

Onko välissä joku kaupunki, jossa voisitte nähdä, ja pääsisit lähtemään paluumatkalle saman päivän aikana? Niin ei tulisi velvollisuutta majoittaa pitkänmatkalainen. Oletko nähnyt miehestä kuvaa? Yleensä ekat treffit kannattaa pitää lyhyenä, jos hän tulisi 400km päästä tapaamaan, niin sulla ei ole velvollisuutta olla hänen mieliksi ja hengata koko ilta. Voit sanoa, että on sovittu meno.

• Anonyymi

Taitaa olla ukko puutteessa. En kyllä ajaisi 400km pillun takia.

50km om maximi. Yleensä naiset tulevat minun luokseni.

• Anonyymi

Voi ei kyllä miehen kuuluu aina ajaa naisen luokse, Ei koskaan toisinpäin.. Miehet on aina tulleet luokseni.. Ikinä en itse lähtisi miehen luokse panopuuhiin....

• Kivan oloisen... Hmmm...

Onko sinulla enemmän kokemusta, tuntumaa tuosta miehestä? Mitä tiedät hänestä? Voitko varmistaa turvallisuutesi? Ja vähintäänkin sen, että jos tuntuma ei ollutkaan oikea, voitte erota ystävinä?

Yleensä olen toiminut niin, että olen varmistanut ennalta sen että kaikki on riittävän ok, jotta voidaan yöpyä samassa osoitteessa niin, että pitkämatkalaisen ei tartte samantien yötä vasten matkustaa takaisin. Jos niin hyvin menee, niin se on jo paljon.

Tähän mennessä jutut on menneet paljon paremmin, oikeastaan juuri toiveiden mukaisesti, mutta en muuta toimintatapojani sen osalta, koska jonain päivänä väistämättä kohdalle osuu se ei niin hyvin mennyt juttukin, jos riittävän pitkään elään.

Ja tämä siis heteromieheltä.

• Anonyymi

Katsokaa naiset peiliin ! olette itse vaikka 55 v. ja ikärajaksi kumppanille olette laittaneet 56 v ?? mistä te tiedätte miten nuorekas aktiivinen ja liikunnallinen voi olla esim. 60 v. ja se 56v. tai nuorempi voi olla kuin riihestä revitty. Eipä sillä, olen itsekin tyrmistynyt kerran n.50 vuotiaaseen naiseen jolla oli naama kuin petolinnun perse ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      114
      3681
    2. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1661
    3. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      14
      1528
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1376
    5. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      293
      1373
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      24
      1242
    7. Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra

Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy
      Sodankylä
      72
      913
    8. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      14
      900
    9. Väärä pää tutustumiseen

Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä
      Ikävä
      113
      852
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      60
      809
    Aihe