Olisikohan aika saada

Anonyymi-ap

edes yksi järkevä ja tietoon perustuva aloitus sivulle?

23

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olisi, mutta älä enää postaa tänne fix4you-dieettisi mainoksia, vaan keskustele ja väittele.

      • Anonyymi

        Tuon linkin "tietoihin" täytyy suhtautua varauksellisesti ja tutustua myös oikeden asiantuntijoiden mielipiteisiin.


    • Anonyymi

      Minä voisin tehdä useammankin asiallisen aloituksen fasupalojen vaikutuksesta erektioon. Olen vasta MUUTAMAN karkkialoituksen tehnyt niin fasupalat ansaitsee MYÖS oman käsittelyn ja pihtimittaukset ennen ja jälkeen.NYTKIN kusi ja mälli lentää kuin alle 50 vuotiaalla kun söin pussin fasupaloja 562,6 grammaa.PITI syödä vain 15 grammaa mutta ne on törkeän hyviä niin söin kaikki.Loput on piilossa naapurin kellarissa.Lähden tästä herättelemään naapuria.Kello ON vasta puolen yön niin ei kai kukaan nuku kuin laiskat ja läskit sohvaperunat.Minä lähden vielä PYÖRÄILEMÄÄN 45 km lenkin kunhan olen vaihtanut ketjut ja kampiakselin pyörät kumit ja vaihteet ja jarrut ja satulan ja ohjaustangon pyörään jonka ostin tänään kirpputorilta 5 dellä eurolla.Niitä saa halvalla ja varaosat oli halpoja maksoi vain 890 euroa.

      • Anonyymi

        Tämä fasupala-kirjoitus on ainoa järkevä mielipide tällä palstalla. Ja hyvä ohje laihduttajalle.Vaikka ITSE sanonkin.Mutta VOIN helposti toimia ruokavalmentajana koska MINULLA on 35 den vuoden kokemus laihduttamisesta vaikken olekkaan laihduttaja vaikka laihdutan.


      • Anonyymi

        Kaikki ikätoverisi ovat jo saaneet suun täydeltä kabanussìa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki ikätoverisi ovat jo saaneet suun täydeltä kabanussìa.

        Niin varmasti sinäkin, tai ehkä vielä vain HAAVEILET ja olet hiukan KADE.


    • Anonyymi

      Kuntoilusta vai laihdutuksesta vai painon hallinasta kyse? Järkevää keskustelua aiheesta saat aloiteen tekijä : Koulu terveyden hoitajalta. Työpaikka lääkäri asemalta tai ihan terveyskeskus Terveyden hoitajalta.Varaat vain ajan .

      • Anonyymi

        edes yksi järkevä ja tietoon perustuva aloitus sivulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        edes yksi järkevä ja tietoon perustuva aloitus sivulle?

        Suurin osa aloituksistasi on poistettu, koska hvp on todennut, että ne eivät perustu tieteeseen tai että ne sisältävät harhaanjohtavaa tietoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa aloituksistasi on poistettu, koska hvp on todennut, että ne eivät perustu tieteeseen tai että ne sisältävät harhaanjohtavaa tietoa.

        Vekun aloitukset poistetaan koska ne sisältävät henkilötietoja, ovat loukkaavia ja ovat massapostauksia. Eivät ne perustu tieteeseenkään mutta se ei ole vastimus.


      • Anonyymi

        Joltain asian tuntijalta jolla olisi oikein kirjoitus taidot ja varsinkin yhdys sanojen ymmärrystä tai pohja sivistystä.Voisi saada toiminta ohjeita


    • Anonyymi

      Avauksesta on poistettu vasta 20 viestiä. Jäljellä on siis 8 vietiä, eli hyötysuhde on melko kummallinen.

      • Anonyymi

        Onkohan veijo hieman fanaattinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan veijo hieman fanaattinen?

        "Onkohan veijo hieman fanaattinen?"

        Eole mutta on paljon kokemusta ja tietoa sinun luuljesi sijan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onkohan veijo hieman fanaattinen?"

        Eole mutta on paljon kokemusta ja tietoa sinun luuljesi sijan.

        Viime viikolla ylläpídon tytöt kertoívat jossain, että hvp on joutunut poístattamaan diabetes- ja painonhallintapalstoilta víestejäsi tuhatmäärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla ylläpídon tytöt kertoívat jossain, että hvp on joutunut poístattamaan diabetes- ja painonhallintapalstoilta víestejäsi tuhatmäärin.

        Älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla ylläpídon tytöt kertoívat jossain, että hvp on joutunut poístattamaan diabetes- ja painonhallintapalstoilta víestejäsi tuhatmäärin.

        Vekun viestejä poistetaan nykyään vain joitakin kymmeniä viikossa. Ehkä pari jää elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella.

        Kyllä niitä vuosieen kuluessa on poistettu enemmänkin.
        1 poisto päivässä, niin kolmessa vuodessa tulee reilusti yli tuhat...


    • Anonyymi

      Sinulta nyt ei taaskaan tule muuta kuin ylenkatseellista vaatimusta toisille! Mitä, jos itse tekisit sen "järkevän ja tietoon perustuvan aloituksen" sen sijaan, että vinuilet siitä toisille.

    • Anonyymi

      Hyvä avaus, poistoja on nyt jo 25 kpl. Alkaa olla ennätyslukemia vaikka itse avaus on saanut jäädä.

      • Anonyymi

        Ei kyllä ole lähelläkään ennätyslukemia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä ole lähelläkään ennätyslukemia.

        Kerro lisää tuosta. Nyt poistoja on 27 kpl, mutta avaus on ja pysyy.


    • Anonyymi

      Moi,
      Yksi mahdollisuus toteuttaa:
      Kuluta energiaa liikkumalla, enemmän kuin nautit energiaa.
      Tarvitset vain puntarin, mittanauhan ja tietoa ravinto- aineden sisältämästä energiasta, ja eri liikuntamuotojen kuluttamasta energiasta
      Ravinto/liikuntapäiväiväkirja jeesaa.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe