Tämä ei ole totta,vanha nainen syö suklaata ja hampurilaisia

Anonyymi-ap

Ei voi olla mitenkään mahdollista että 77 vuotias nainen syö päivässä monta fatseriinan suklaapatukka ja myös hampurilaisia

Jo yhdessä paikassa on 530 kaloria ja jos niitä syö vaikka 3 päivässä tulee siitäkin 1600 kaloria
Sitten kun nainen harrastaa vain kävelyä kulutus on pieni.

Tämäkin on valetta
Tyttö oli ostanut 50 vuotis lahjaksi 50 kiloa suklaata.
Myös suklailla on päivämäärä
Sanoisin että muutamaa suklaalevyä kestää pitää kaapissa että ne ei vanhetuisi.

Ainakin minä lihoisin viikossa 2 kiloa jos söisin tuohon tapaan vaikka harrastan aika paljon liikuntaa


Kaarina Kivilahti, 77, kertoo hämmästyttävästä ruokavaliostaan: ”Olen ollut 30 vuotta samankokoinen” https://www.is.fi/viihde/art-2000009560156.html

27

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Yhdessä patukassa on kylläkin noin 200 kcal ja perushampurilaisessa ilman majoneesia on noin 250 kcal. Täytyykin syödä hampurilainen kun käyn kaupungilla.

    • Anonyymi

      Luin itsekin artikelin.En minäkään usko koko asiaa. Mitä ihmettä höpöttää?Ihan omasta kokemuksestani voin sanoa vanhana naisena. Ostin vain 6kk. Lidin 100g. valkoista maitosuklaata.Söin joka ilta 1 levyn yksinäisyteni. Kiloja sain tuo aika 6kg. Ja se ei suostu lähtee pois.Koska oolen vanha. Lopetin kokonaan kaiken tuotteiden käytön missä sokeria 3 vuotta sitten. Yhä se 6kg. on vatsasani.Tarkoitaa valkoista rasvaa.eli 1 voi paketti 500g. Niin totus 6kg on 12 voi pakettia pöydällä.Nainen varmaan on jo muisti sairas,noissa jutuissa mitä höpisee?

      • Kyllä tuo on mahdollista jos ei syö isoja hampurilaisia ja suklaapatukkaa menee 1-2 kpl per päivä. Muuta ei sitten syödäkään.

        Lidlissä on myynnissä gaspachoa, paras laihdutusruoka ikinä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kyllä tuo on mahdollista jos ei syö isoja hampurilaisia ja suklaapatukkaa menee 1-2 kpl per päivä. Muuta ei sitten syödäkään.

        Lidlissä on myynnissä gaspachoa, paras laihdutusruoka ikinä.

        Tarkoitat varmaan tätä Sol&Mar Gazpacho-keitto
        https://www.lidl.fi/p/p53928?productId=53928&countryCode=FI

        On kampanjassa, ei liene vakituisesti myynnissä.5



      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Joo, hyvää on. Vähän energiaa ja paljon kasviksia. Huomenna voisi ostaa 8 tölkkiä tms..

        Meinasin lähteä jo ostamaan, mutta onneksi perehdyin asiaan ensin.

        Energiaa Lidlin Sol Mar gazpachossa on yhtä paljon kuin rasvattomassa maidossa. Suolaa 7 g/litra, sokeria 33 g/litra, rasvaa 19 g/litra.

        https://world.openfoodfacts.org/product/20880613/gazpacho-sol-mar

        Lähteen mukaan kaikki hiilihydraatit olisivat sokereita. Jos päälähde on tomaatti, niin litrassa gazpachoa on noin kilo tomaattia vastaten 20 g:aa fruktoosia (lähde: Fineli).

        Eli 8 litrassa gazpachoa on 264 g sokeria, josta 160 g fruktoosia, sekä 56 g suolaa. 😃


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin lähteä jo ostamaan, mutta onneksi perehdyin asiaan ensin.

        Energiaa Lidlin Sol Mar gazpachossa on yhtä paljon kuin rasvattomassa maidossa. Suolaa 7 g/litra, sokeria 33 g/litra, rasvaa 19 g/litra.

        https://world.openfoodfacts.org/product/20880613/gazpacho-sol-mar

        Lähteen mukaan kaikki hiilihydraatit olisivat sokereita. Jos päälähde on tomaatti, niin litrassa gazpachoa on noin kilo tomaattia vastaten 20 g:aa fruktoosia (lähde: Fineli).

        Eli 8 litrassa gazpachoa on 264 g sokeria, josta 160 g fruktoosia, sekä 56 g suolaa. 😃

        Kasviksissa on noin 3.5% hiilihydraattia ja se on suurimmaksi osaksi sokerina. Ihan ok. Suola on tietysti ongelma, minulla menee gaspachoa puolisen litraa päivässä silloin kun sitä on saatavilla. Puolen litran annoksesta saa päivän kasvikset ja kun juon tuon aamiaisena niin pärjään sillä lounaaseen.


      • hvp27 kirjoitti:

        Kasviksissa on noin 3.5% hiilihydraattia ja se on suurimmaksi osaksi sokerina. Ihan ok. Suola on tietysti ongelma, minulla menee gaspachoa puolisen litraa päivässä silloin kun sitä on saatavilla. Puolen litran annoksesta saa päivän kasvikset ja kun juon tuon aamiaisena niin pärjään sillä lounaaseen.

        Täytyykin harkita gaspachoa ja rasvatonta piimää, jälkimmäinen ehkä proteiinijauheella tehostettuna. Blenderiä ei oikein voi ulvottaa tähän aikaan.


      • Anonyymi

        "Valkoista maitosuklaata". Mitähän tuolla tarkoitetaan? Valkosuklaa ei ole suklaata lainkaan, maitosuklaa on sitten erikseen.

        Suklaan lihottava vaikutus perustuu runsaaseen rasvamäärän.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Täytyykin harkita gaspachoa ja rasvatonta piimää, jälkimmäinen ehkä proteiinijauheella tehostettuna. Blenderiä ei oikein voi ulvottaa tähän aikaan.

        Minulla on äänieristetty Blendtech https://www.blendtec.fi/tuote/professional-800/ jota voi käyttää yölläkin. Se on aika korkea ja siinä on aika lyhyt johto. Yleensä käytän vain perusohjelmaa 40 tai 50 prosentin teholla keskeyttäen sen 30 sekunnin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on äänieristetty Blendtech https://www.blendtec.fi/tuote/professional-800/ jota voi käyttää yölläkin. Se on aika korkea ja siinä on aika lyhyt johto. Yleensä käytän vain perusohjelmaa 40 tai 50 prosentin teholla keskeyttäen sen 30 sekunnin jälkeen.

        "Kuusi esiasetettua ohjelmaa tarjoaa laajan valikoiman reseptejä vihersmoothiesta margaritoihin ja kuumiin keittoihin – yhdellä napinpainalluksella. Ohjelmat ovat: taikinat, juomasekoitukset, smoothie, jäädytetyt jälkiruoat, mehut ja kuuma keitto."

        Nämä ohjelmat ovat vain mainoskikka, jonka vuoksi Blentechiä ei kannata ostaa eikä jättää ostamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on äänieristetty Blendtech https://www.blendtec.fi/tuote/professional-800/ jota voi käyttää yölläkin. Se on aika korkea ja siinä on aika lyhyt johto. Yleensä käytän vain perusohjelmaa 40 tai 50 prosentin teholla keskeyttäen sen 30 sekunnin jälkeen.

        On tosi kallis kapine.

        Itse ostaisin samalla rahalla uuden (käytetyn) auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosi kallis kapine.

        Itse ostaisin samalla rahalla uuden (käytetyn) auton.

        Ostin sen vuonna 2019 Black Friday -tarjouksena 799 eurolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin sen vuonna 2019 Black Friday -tarjouksena 799 eurolla.

        """""On tosi kallis kapine.

        Itse ostaisin samalla rahalla uuden (käytetyn) auton."""""

        Samalla rahalla saa myös käytetyn moottoripyörän tai uuden hienon polkupyörän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        """""On tosi kallis kapine.

        Itse ostaisin samalla rahalla uuden (käytetyn) auton."""""

        Samalla rahalla saa myös käytetyn moottoripyörän tai uuden hienon polkupyörän.

        Smoothie-laitteessani on kuitenkin peräti 3,8 hevosvoimaa, 11 nopeutta + pulssi sekä valaistu, kapasitiivinen kosketuskäyttöliittymä, kun hienossa (ei vielä ostetussa) pyörässäsi on 0 hevosvoimaa, eikä siinä ole valaistua, kapasitiivista kosketusnäyttöä.

        Käytän Blendtechiä päivittäin, eli se ei ole jäänyt kaapin nurkkaan. Sen ansiosta kasvisten saantini on päivässä keskimäärin lähempänä kiloa kuin puolta kiloa.

        Laitan smoothien kasvisten lisäksi palkokasveja ja viljaa, joten saan myös proteiinia ja kuituja runsaasti suolamäärän ollessa lähellä nollaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tosi kallis kapine.

        Itse ostaisin samalla rahalla uuden (käytetyn) auton.

        Halvat blenderit eivät kestä. Jahka nykyinen halpis rikkoutuu niin ostan Vitamixin. Tosin tuo Biolomix maksaa 100 € niin voi tulla halvemmaksi ostaa noita. Tuota myydään meillä nimellä Rawmix 360 € hintaan.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Halvat blenderit eivät kestä. Jahka nykyinen halpis rikkoutuu niin ostan Vitamixin. Tosin tuo Biolomix maksaa 100 € niin voi tulla halvemmaksi ostaa noita. Tuota myydään meillä nimellä Rawmix 360 € hintaan.

        Blendtechin kannu on kevyttä ja kestävää BPA-vapaata Tritan-muovia, kun taas halvemmissa on painavaa lasia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Blendtechin kannu on kevyttä ja kestävää BPA-vapaata Tritan-muovia, kun taas halvemmissa on painavaa lasia.

        Tuossa on myös Tritan-kannu. Ihan ok masiina sa sitä näkee aika usein ravintoloissa mutta kestävyys ei ole uhtä hyvä kuin noissa kalliimmissa malleissa. Jos käyttää paljon niin kannattaa ostaa parempi.


    • Anonyymi

      Tuskin hesellä ikinä käynytkään.

      Saattaa sekin olla vaan mahdollista että kettuilee, eli pelkkää läppää ja haastattelija ottanu tosissaan. Jotkut julkkikset tykkää vedättää näitä juorutoimittajia 6-0. Muka 50 kiloa suklaata. Heh heh.

      T kn

    • Anonyymi

      Mitä hölmöilyllä on sivun aiheen kanssa tekemistä???

      • Anonyymi

        Miksi laitat kysymyksen perään kolme kysymysmerkkiä? Onko teillä tyhmyys sukuvikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi laitat kysymyksen perään kolme kysymysmerkkiä? Onko teillä tyhmyys sukuvikana?

        "Miksi laitat kysymyksen perään kolme kysymysmerkkiä? Onko teillä tyhmyys sukuvikana?

        Osaatko laskea pidemmmälle kuin kolmeen????


    • Anonyymi

      Ja senkö täytistä tämmöisillä "kommentaattoreilla" on asian kanssa tekemistä ? Jos tuossa iässä ei ole lupa syödä tai olla syömättä mitä haluaa ja mistä pitää ? Kasvavia voi ja pitää valistaa ja saa toki kertoa vanhemmillekin mutta jos liki kasikymppinen nyt syö jonkun suklaapatukan niin nyt hän sitten syö jotain mitä tuskin hänen lapsuudessaan oli tarjolla .Sitäpaitsi jos se niin kamalan epäterveellistä on , säästyy jonkun verran yhteiskunnan eläkerahoja , kovin on olleet sekä hyvät hallituksemme ja muukin esivalta asiasta huolissaan , rahalle kun kuulemma olisi käyttöä etelämpänäkin ...

      • Pointti ei ole epäterveellisyys vaan kateus MKH:n taholta. Hän kun ei pysty rajoittamaan suklaata pariin patukkaan eikä hampurilaista yhteen.


    • Anonyymi

      Tuo nainen on saman ikäinen kuin MKH itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe