Askartelua

Anonyymi-ap

Olen hyvissä ajoin lähtenyt liikkeelle projektini kanssa, sillä asiat tuppaavat tulemaan kohti kiihtyvällä vauhdilla.

Minulla on nyt tässä edessäni kaikki se, josta voi askarrella mitä tahansa. Mutta en tee näin, vaan toisin.

Äitienpäiväksi on valmista

(hihitystä)

9

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No niin

      Katsotaanpas nyt hieman tätä manuaalia uudelleen: Eli siis tämä johto pitää laittaa pistorasiaan, eikä tämä.

      Juurikin näin

      Tilasin itselleni pienen kotisorvin, ja ajattelin sorvata äidilleni puusta nuken; oikeastaan monta nukkea.

      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Tauolla

        Hieman olen jo saanut muotoa aikaiseksi, mutta kovaa hommaa tämä on; olen onneksi säästynyt vammoitta.

        Tauolla olisi kiva keskustella keskustelupalstoilla, mutta sellaisia ei ole.

        Ei keskustelupalstoja.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Jännityksellä täällä odotellaan tulosta :) Tarvitseehan se vaatetuksen. Kuinka ajattelit maalata sen? Itselleni tulee mieleen vain yksi asuste, naamiaismainen silmämaski, jonka luvataan sopivan mihin tahansa roolileikeistä, mutta mikä tuo sitten olisi..

      Moni tuskin pystyy tuohon samaan. Ellei aika riitä, voi äidille antaa lahjaksi sipulin :)

      • Anonyymi

        Sipulit

        Sipulia kuoriessa on yleinen normaali vuodattaa matelijain kylmiä kyyneliä.

        Nostin hieman kierroksia koneessa (os. Amazon), sillä hitaasti pyörivät laitteet eivät noudata kaavaa, jonka lopputulos syntyy voimankäytön kirurgisesta tarkkuudesta, ei tyhjyydessä tallomisesta; voima, valta tai hallitseminen ei ole roiskimista, vaan reaktiivista nykytaidetta, jolla on omituinen kyky ymmärtää käsiteltävissä olevaa kappaletta.

        Pätee kaikkeen inhimillisesti kuviteltavaan.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipulit

        Sipulia kuoriessa on yleinen normaali vuodattaa matelijain kylmiä kyyneliä.

        Nostin hieman kierroksia koneessa (os. Amazon), sillä hitaasti pyörivät laitteet eivät noudata kaavaa, jonka lopputulos syntyy voimankäytön kirurgisesta tarkkuudesta, ei tyhjyydessä tallomisesta; voima, valta tai hallitseminen ei ole roiskimista, vaan reaktiivista nykytaidetta, jolla on omituinen kyky ymmärtää käsiteltävissä olevaa kappaletta.

        Pätee kaikkeen inhimillisesti kuviteltavaan.

        (hihitystä)

        Köh

        Sivusilmällä katselen brittein imperiumin rusinaksi kuihtuneen egon paraateja, kun toisaalla jokin mahdoton vetelee viimeisiään.

        En minä tätä valinnut. Te teitte sen. Tulin sinne, joka oli jo.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köh

        Sivusilmällä katselen brittein imperiumin rusinaksi kuihtuneen egon paraateja, kun toisaalla jokin mahdoton vetelee viimeisiään.

        En minä tätä valinnut. Te teitte sen. Tulin sinne, joka oli jo.

        (naurua)

        Monenlaisten valtapelien maailmassa ei asu totuus, vaan todellisuus; todellisuus on niin vittumainen ilmiö, etten ole nähnyt sellaisesta merkkiäkään koko elämäni aikana, joka perustuisi totuudelle.

        Sorvini voi hyvin, mutta taitotasoni pyöriteltävän kappaleen suhteen on heikko, koska ala on minulle uusi.

        (hirn)


    • KOTISORVIN. Onks joku muukin sorvaamassa kun mä. Minkä mrkkinen sulla on. Minkä merkkiset taltat. Mulla on tohon puuhun record powerin mini sorvi. Se on tosi laadukas merkki. Ja taltat samaa merkkiä. Ne tehdään englannissa, tosin toi mini malli on edullisempi kiina kone. Brittimallit kun on jo tonnin luokkaa. Mutta taltat on brittiä. Onks sulla siihen nelileuka istukat. Aattelin ostaa lisäks vielä kulhotaltat, vaikka ei tossa mitään suurta vatia voi sorvatakaan. Tän lisäks mulla on vielä Holzmanin metallisorvi. Tosi pieni, mutta kyllä sillä kaikkee holkkia ym. Sorvaa. Mukava kuulla että joku muukin tekee käsitöitä.

      • Anonyymi

        Motonetistä ostin (Roihis).

        Ällistyttävää tässä kulutushysterian temppelissä on asiakaspalvelu.

        Siis lyksiä.

        (hihitystä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      39
      1905
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1190
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      118
      977
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      837
    5. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      129
      835
    6. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      832
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      23
      825
    8. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      782
    9. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      750
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      736
    Aihe