Löörtaakin LyriikkaVisa - Eli Suomi-musiikin legendaariset sanoitukset, muistuuko?

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009561068.html

Ihan jees meni. Sanni ja Olavi Virta plus joku kolmas meni ohi. Mutta jollain Sannilla (syntyi eilen...) tyyliin legendaarisia sanoituksia? My ass... Tai katkeraa tilitystä 🤣

Tulen Euroopasta, Pohjolasta päin. Ja tuloskin on aivan mahtava!

Vastasit oikein 12/15 kysymykseen

66

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15/15 oho...en kyllä olis ihan näin uskonut menevän vaikka jotain arvelinkin muistavani.🙂.

• Mahtava tulos!

Jäbä on ihan kone! 😲

• randombypasser kirjoitti:

Mahtava tulos!

Jäbä on ihan kone! 😲

Kiitos vaan. Tää menestys kyllä tällä kertaa oli hieman yllätys ja ehkä tää onkin parhaimman kaltaista menestystä näissä tälläinen mitä ei osaa niin odottaa.😀.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kiitos vaan. Tää menestys kyllä tällä kertaa oli hieman yllätys ja ehkä tää onkin parhaimman kaltaista menestystä näissä tälläinen mitä ei osaa niin odottaa.😀.

Karma kato hoitaa, olet saanut kyytiä joskus aiemmin, niin oli niiden velkojen kuittaus 😁

Karma kato hoitaa, olet saanut kyytiä joskus aiemmin, niin oli niiden velkojen kuittaus 😁

Joo näin sen varmasti on oltava.😄.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Joo näin sen varmasti on oltava.😄.

Ehdottomasti! Karma on kuin mafia, velat kuitataan aina, täysin kiireettömästi ja yleensä juuri silloin kun sitä vähiten odottaisi. Vain hevosen pää sängyssä jää muistoksi 🤣

Ehdottomasti! Karma on kuin mafia, velat kuitataan aina, täysin kiireettömästi ja yleensä juuri silloin kun sitä vähiten odottaisi. Vain hevosen pää sängyssä jää muistoksi 🤣

Kyllä ne tilit juu tasataan tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin ja tosiaan yleensä silloin kun sitä ei ymmärrä odottaa tai edes tiedä että mitään tasattavaa edes on.😂.

• Mikkojuhan kirjoitti:

Kyllä ne tilit juu tasataan tavalla tai toisella ennemmin tai myöhemmin ja tosiaan yleensä silloin kun sitä ei ymmärrä odottaa tai edes tiedä että mitään tasattavaa edes on.😂.

Kyllä. Ja karma kyllä hoitaa, aina. Mafia voi joskus seota laskuissaan ja unohtaakin jotain, mutta karma ei unohda ikinä 😉

Kyllä. Ja karma kyllä hoitaa, aina. Mafia voi joskus seota laskuissaan ja unohtaakin jotain, mutta karma ei unohda ikinä 😉

Näinhän se on.🙂.

• Anonyymi

En edes avannut testiä. Muistan kristallinkirkkaasti 30 vuotta vanhat asiat, kun tenava oli pikkuinen.

Mutta sitä en muista, mitä söin aamupalaksi. 🤣🤣

Näillä mennään ja jokainen päivä on uusi, jännä seikkailu.

>simiti<

• Mielenkiintoinen elämä sinulla sitten. Joka päivä on seikkailu ja koska asioita ei muista, toisinaan myös melkoinen yllätys. Vaikea kuvitella, ei vaan pysty, se pitäisi itse kokea että voisi käsittää.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Mielenkiintoinen elämä sinulla sitten. Joka päivä on seikkailu ja koska asioita ei muista, toisinaan myös melkoinen yllätys. Vaikea kuvitella, ei vaan pysty, se pitäisi itse kokea että voisi käsittää.

Noh, se on yllättävän helppoa. Aja 55hv mönkijällä täysiä päin kalliota, niin että kypäräkin lentää päästä.

Ei se muuta vaadi. Sitten vain hengailet vuoden verran sairaalassa ja mietit, kun kaikki on uutta ja jännää.

Toki sinun pitää kuntoilla säännöllisesti, että toivut jotenkuten halvauksesta.

Vieläkö haluaisit olla housuissani?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, se on yllättävän helppoa. Aja 55hv mönkijällä täysiä päin kalliota, niin että kypäräkin lentää päästä.

Ei se muuta vaadi. Sitten vain hengailet vuoden verran sairaalassa ja mietit, kun kaikki on uutta ja jännää.

Toki sinun pitää kuntoilla säännöllisesti, että toivut jotenkuten halvauksesta.

Vieläkö haluaisit olla housuissani?

>simiti<

Aaaa, en mä sitä halua, mutta totesin että on vaikea ymmärtää mitä koet joka päivä, kun itse on suunnilleen fyysisesti terve, kai, ehkä. Nin ei pysty ymmärtään syvällisesti tuota sun kokemusta. Tavallaan harmi tällaselle mun kaltaiselle uteliaalle mulkulle, mutta toisaalta mä voin vaihtaa sen uteliasuuden osan vaika uteliaisuuteen voikukkien seksielämästä 😁

• Anonyymi

Aaaa, en mä sitä halua, mutta totesin että on vaikea ymmärtää mitä koet joka päivä, kun itse on suunnilleen fyysisesti terve, kai, ehkä. Nin ei pysty ymmärtään syvällisesti tuota sun kokemusta. Tavallaan harmi tällaselle mun kaltaiselle uteliaalle mulkulle, mutta toisaalta mä voin vaihtaa sen uteliasuuden osan vaika uteliaisuuteen voikukkien seksielämästä 😁

Noh, ei uteliaisuus ole pahasta. Sinä tuumailit ja minä kerroin. Valehtelematta ja suoraan. Tämä ei ole sama asia, kun viritetyllä Aero Saabillani ajoin Kruunupyyn lentokentällä 250Km/h. Olenko hullu? 😁

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Noh, ei uteliaisuus ole pahasta. Sinä tuumailit ja minä kerroin. Valehtelematta ja suoraan. Tämä ei ole sama asia, kun viritetyllä Aero Saabillani ajoin Kruunupyyn lentokentällä 250Km/h. Olenko hullu? 😁

>simiti<

Et mielestäni, kuulosta aika kivalta päästä tykittämään 250 millä tahansa soveltuvalla alustalla, siihen voisin lähteä kokeilemaan kyllä 😁

• Anonyymi

Et mielestäni, kuulosta aika kivalta päästä tykittämään 250 millä tahansa soveltuvalla alustalla, siihen voisin lähteä kokeilemaan kyllä 😁

Noh , jos suoraan kerron , niin oli vielä varaakin.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Niin vähän aattelinkin, yleensä se limitti tulee vastaan vasta 270/280 tienoilla ja sopivasti käsiteltynä korkammallakin 😂

• Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Mutta ei vauhti lentokentällä oikein tunnu miltään, koska joka puolella on tilaa. En ole ajanut, mutta ollut kyydissä sen mailin nollasta sinne noin 250:Iin.

Voi se silti Saabissa tuntua erilaiselta, jos alusta ei ihan ole tehty noihin vauhteihin. Olen ollut Lada 1200:n kyydissä vähän yli satasen vauhdissa ja rättisitikassa vajaan satasen vauhdissa ja molemmissa vähän pelotti.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Mutta ei vauhti lentokentällä oikein tunnu miltään, koska joka puolella on tilaa. En ole ajanut, mutta ollut kyydissä sen mailin nollasta sinne noin 250:Iin.

Voi se silti Saabissa tuntua erilaiselta, jos alusta ei ihan ole tehty noihin vauhteihin. Olen ollut Lada 1200:n kyydissä vähän yli satasen vauhdissa ja rättisitikassa vajaan satasen vauhdissa ja molemmissa vähän pelotti.

Aero Saabit on tehty nimenomaan yli 200Km/h vauhteihin.

>simiti<

• Hyvä fiilinki täyttää pään! Suurenmoisen hieno tulos
      Vastasit oikein 15 kysymykseen

Kappaletta 2080-luvulla piti pidempään pähkäillä.

• Mahtava tulos!

Jäätävää duunia sullakin, hienoa! Mä vedin visan pikatahtia ja se 2080 meni sen mukaisesti 🤣

• Tämä meni paremmin kuin odotin. Yllätyin positiivisesti tuloksesta.😁

"Hyvä fiilinki täyttää pään! Suurenmoisen hieno tulos.

Vastasit oikein 15 kysymykseen"

Kiva visa. Kiitos! 😂

• Mahtava tulos!

Et yllättänyt sinällään, vähän pelkäsinkin että ehdit palstalle visailemaan 🤣

Mahtava tulos!

Et yllättänyt sinällään, vähän pelkäsinkin että ehdit palstalle visailemaan 🤣

Kiitti! Ehdinpäs sittenkin! Onneksi kysymyksiin sattui tuttuja biisejä ja esiintyjiä. 😀

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitti! Ehdinpäs sittenkin! Onneksi kysymyksiin sattui tuttuja biisejä ja esiintyjiä. 😀

Lisää visoja on tuossa välilehdillä odottamassa, ei vaan ole vielä kerinnyt niihin, mutta ehkä tässä hiljalleen. Tai sitten huomenna, ei ne sieltä mihinkään katoa 😂

Lisää visoja on tuossa välilehdillä odottamassa, ei vaan ole vielä kerinnyt niihin, mutta ehkä tässä hiljalleen. Tai sitten huomenna, ei ne sieltä mihinkään katoa 😂

Ei mitään kiirettä. Iisisti vaan, älä hosu.
        Tämän palstailun tarkoitus on olla kevyttä, ottaa rennosti ja viihteellä vaan. 😁

• tosi.typy kirjoitti:

Ei mitään kiirettä. Iisisti vaan, älä hosu.
        Tämän palstailun tarkoitus on olla kevyttä, ottaa rennosti ja viihteellä vaan. 😁

Jep, en hosu, on tätä viestitulvaa käsiteltävänä, niin täällä kuin whatsappissa ja meilissä... Naiset on kamalan vaativia... 🤣

Jep, en hosu, on tätä viestitulvaa käsiteltävänä, niin täällä kuin whatsappissa ja meilissä... Naiset on kamalan vaativia... 🤣

Juu, tietty! Taas naisten vika, että sinulla on paljon yhteyksiä ja moneen suuntaan vastattavaa. Naiset pakottaa sinua kommunikoimaan, tai muuten jyräävät yli.

Voi sinua poloista! 😂😂😂

• tosi.typy kirjoitti:

Juu, tietty! Taas naisten vika, että sinulla on paljon yhteyksiä ja moneen suuntaan vastattavaa. Naiset pakottaa sinua kommunikoimaan, tai muuten jyräävät yli.

Voi sinua poloista! 😂😂😂

Juuri noin, ihanaa että ymmärrät vaikeuksiani! ❤️😂

Nimenomaan, voi minua parkaa, (palstan) naiset ahdistelevat joka puolella 😁

Juuri noin, ihanaa että ymmärrät vaikeuksiani! ❤️😂

Nimenomaan, voi minua parkaa, (palstan) naiset ahdistelevat joka puolella 😁

Olen erittäin ymmärtäväinen, mutta nyt, mutinat pois! Niihin viesteihin vastataan vikisemättä! 😁

Kun valitsee toimintamallin, valitsee myös seuraukset. 😂

Hopi, hopi!

• tosi.typy kirjoitti:

Olen erittäin ymmärtäväinen, mutta nyt, mutinat pois! Niihin viesteihin vastataan vikisemättä! 😁

Kun valitsee toimintamallin, valitsee myös seuraukset. 😂

Hopi, hopi!

Tottakai, Komentoora, välittömästi Komentoora! 😌

Yhden puhuin jo nukkumaan ja seuraava on työn alla, taidan kyllä hävitä sen kamppailun, mutta olen tottunut jo siihen 😂

Tottakai, Komentoora, välittömästi Komentoora! 😌

Yhden puhuin jo nukkumaan ja seuraava on työn alla, taidan kyllä hävitä sen kamppailun, mutta olen tottunut jo siihen 😂

Heh! Tsemppiä yritykselle. 👍

• tosi.typy kirjoitti:

Heh! Tsemppiä yritykselle. 👍

Hävisin jo 🤣

• Tulen Euroopasta, Pohjolasta päin. Ja tuloskin on aivan mahtava! 12/15 🙏

• Loistava tulos!

Olen suomalainen ja 22.45 lähti juna viimeinen siis 😂

Loistava tulos!

Olen suomalainen ja 22.45 lähti juna viimeinen siis 😂

Muistin et olis ollut 21.45🙈

• Haaveilija39 kirjoitti:

Muistin et olis ollut 21.45🙈

Mä kasvoin sen biisin kanssa, se on syöpynyt jonnekin, mitä ei edes kuolema saa siivottua pois, voi Piru parkaa aikanaan 🤣

Mä kasvoin sen biisin kanssa, se on syöpynyt jonnekin, mitä ei edes kuolema saa siivottua pois, voi Piru parkaa aikanaan 🤣

Mä en oo niin kirkaa kuunnellut.. 🤣

Mä en oo niin kirkaa kuunnellut.. 🤣

Niin, meillä taitaa olla just sen yhden junan verran ikäeroa, sinun eduksesi 🤣

Niin, meillä taitaa olla just sen yhden junan verran ikäeroa, sinun eduksesi 🤣

😅😂🤣

😅😂🤣

Ja hyvä että myöhempiäkin junia tuli, ei jäänyt kukaan junasta 🤣

Ja hyvä että myöhempiäkin junia tuli, ei jäänyt kukaan junasta 🤣

No näin on 😘

• Kaikki oikein, 15,/15. Hyvä hyvä!

Muut olivat helppoja, Sanni, Olavi Virta ja Lauri Tähkä vaativat vähän pähkäilyä ja poissulkemista ja sittenkin vielä vähän hyvää onnea.

Mutta miksi laulun henkilö on Charlie Brown kun se ei kuitenkaan ole se kuuluisa filosofiaa ja baseballia harrastava alakoululainen? Asiasta on otettava selvää.

• Mahtava tulos!

Sanni legendaarinen? My ass ja syvällä sittenkin... Mutta kilpailuvietti ei siitä välitä 😂

• Charlie todellakin periaatteessa on sama Charlie mutta matka Tenavista on kulkenut Brasilian ja portugalin kautta Suomi-iskelmään ja matkalla Jaska Jokunen on miltei kiepsautettu päälaelleen ja tunnistamattomaksi.

• scrg kirjoitti:

Charlie todellakin periaatteessa on sama Charlie mutta matka Tenavista on kulkenut Brasilian ja portugalin kautta Suomi-iskelmään ja matkalla Jaska Jokunen on miltei kiepsautettu päälaelleen ja tunnistamattomaksi.

Arvaisin, että alkuperäisen biisin Charlie on aivan toinen fiktiivinen hahmo, puhdas imaginäärifunktio biisiä varten.

Mahtava tulos!

Sanni legendaarinen? My ass ja syvällä sittenkin... Mutta kilpailuvietti ei siitä välitä 😂

Mä muistin tuon 2080-luvulla jutun paremmin tästä:
        https://youtu.be/o_9wTaEpjbw

CR on Palstalegenda!

• scrg kirjoitti:

Mä muistin tuon 2080-luvulla jutun paremmin tästä:
        https://youtu.be/o_9wTaEpjbw

CR on Palstalegenda!

Mä olin sen kanssa niin skutsissa, että meni ihan lotolla... Ja suoraan vihkoon 😁

Arvaisin, että alkuperäisen biisin Charlie on aivan toinen fiktiivinen hahmo, puhdas imaginäärifunktio biisiä varten.

Eikun se portugalinkielisen kipaleen tekijä on ollut jonkin sortin Tenavat-fani ja sanoittanut Charlie Brownin Sao Pauloon. https://youtu.be/oGOrVLEwx8s

Ja tuo sitten käännetty ja nopeutettu suomeksi.

• scrg kirjoitti:

Eikun se portugalinkielisen kipaleen tekijä on ollut jonkin sortin Tenavat-fani ja sanoittanut Charlie Brownin Sao Pauloon. https://youtu.be/oGOrVLEwx8s

Ja tuo sitten käännetty ja nopeutettu suomeksi.

No, nimellisesti Jaakko "Jaska" Ruskea on ruskea... Paskaako siitä tinkimään 🤣

No, nimellisesti Jaakko "Jaska" Ruskea on ruskea... Paskaako siitä tinkimään 🤣

Charlie Brown on saanut nimensä joltakin Charles Schultzin ystävältä. Luonne ja ajatukset tietenkin ovat Charlesilta itseltään. Charlesilla on juuret Norjassa ja Saksassa ja hän on viettänyt oman lapsuutensa Minnesotan "twin cityssä". Tähän perustuen väitän että nimestään huolimatta Charlie on Brasiliassa täysin vieraassa maassa.

• Öynoy. 14/15 tuli kun otin vihjeen tuosta Kirkan kappaleesta. Olisin varmaan kellonajan laittanut oikein, mutta vihje laittoi ihan väärin vihjeen, en ymmärrä 😬Käytin vihjeen vaan, koska yleensä en muista/huomaa käyttää noita vihjeitä. Tämä on niin vääääääärin 😭

• Loistava tulos!

Ja koska se olet sinä, se onkin MAHTAVA tulos! Ihana kohdata sinut pitkästä aikaa, toivottavasti elämä alkaa hymyilemään kuten kevätkin tekee ❤️

Loistava tulos!

Ja koska se olet sinä, se onkin MAHTAVA tulos! Ihana kohdata sinut pitkästä aikaa, toivottavasti elämä alkaa hymyilemään kuten kevätkin tekee ❤️

Nono, eipä olla puolueellisia siellä 😌

Kyllähän se elämä ihan hymyilee, ainakin itsellä. Ei pidä aina päätellä siitä, miten täällä piipahtelen.🤔 Mites sulla kulkee?😊

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Nono, eipä olla puolueellisia siellä 😌

Kyllähän se elämä ihan hymyilee, ainakin itsellä. Ei pidä aina päätellä siitä, miten täällä piipahtelen.🤔 Mites sulla kulkee?😊

Mun visa ja koska minä OLEN palsta, voin tehdä mitä haluan 🤣

Kiva jos hymyilee sen verran, että sinäkin hymyilet, se riittää mulle ❤️
        En siitä päättelekään, mutta muistan aiemmat ajat ja kun käyt harvemmin nyt, niin matematiikkaprosessorini tekee omia laskelmiaan, kun se ei vielä osaa empatiaa yms., ei ole ihan vielä tekoäly-asteella 😁

Kiitos, aika kivasti nyt menee, valoisuus etenkin on vaikuttanut PALJON ja muutenkin on kone saatu käyntiin vaikka vasta ekoille vaihteille. Mutta kesää pitkin sitten saataneen koko pappa-tuntska käyntiin 😂

Mun visa ja koska minä OLEN palsta, voin tehdä mitä haluan 🤣

Kiva jos hymyilee sen verran, että sinäkin hymyilet, se riittää mulle ❤️
        En siitä päättelekään, mutta muistan aiemmat ajat ja kun käyt harvemmin nyt, niin matematiikkaprosessorini tekee omia laskelmiaan, kun se ei vielä osaa empatiaa yms., ei ole ihan vielä tekoäly-asteella 😁

Kiitos, aika kivasti nyt menee, valoisuus etenkin on vaikuttanut PALJON ja muutenkin on kone saatu käyntiin vaikka vasta ekoille vaihteille. Mutta kesää pitkin sitten saataneen koko pappa-tuntska käyntiin 😂

Ou nou, ei oikeastaan voi vetää ollenkaan yhtäläisyyttä sille, että jos ehtii vähemmän palstoille, menis huonosti ja paremmin, jos ehtii enemmän. Vanha (miehen logiikan?) palstatotuushan on, että kun ehtii palstailla, menee tosi huonosti 😅 Mut joo, mulla palstailuahkeruus ei liity mitenkään siihen, miten elämä hymyilee. Voin myös palstailla tosi ahkerasti, vaikka olis tosi kivaa, mutta voin myös jättää palstailematta.😛

Joo. mustakin valon lisääntyminen on hienoa, tosi helpottavaa. Kiva että sullakin 🌞

Ou nou, ei oikeastaan voi vetää ollenkaan yhtäläisyyttä sille, että jos ehtii vähemmän palstoille, menis huonosti ja paremmin, jos ehtii enemmän. Vanha (miehen logiikan?) palstatotuushan on, että kun ehtii palstailla, menee tosi huonosti 😅 Mut joo, mulla palstailuahkeruus ei liity mitenkään siihen, miten elämä hymyilee. Voin myös palstailla tosi ahkerasti, vaikka olis tosi kivaa, mutta voin myös jättää palstailematta.😛

Joo. mustakin valon lisääntyminen on hienoa, tosi helpottavaa. Kiva että sullakin 🌞

Jep, ei niillä suoraa yhteyttä olekaan, ehkä pois lukien tuo vanha ML:n totuus, koska ML on Kymmenen käskyä plus Raamattu samoissa kivissä 😂

Valo on tehnyt gutaa, vaikka en mä nyt niin horroksessa ollut talvellakaan, mutta ehkä se oli enemmänkin sellasta tekohengitys pirteyttä. Nyt on hyvä pohjavirekin, niin jes, Hassisen Konetta lainatakseni Täältä tullaan! (Venäjä... 🙄) 😂
        No ennemminkin Turku kuitenkin, siellä on taas pian ne kivat seksiaikamarkkinat, jääneet väliin liian monta vuotta, joten jos tänä vuonna...

Jep, ei niillä suoraa yhteyttä olekaan, ehkä pois lukien tuo vanha ML:n totuus, koska ML on Kymmenen käskyä plus Raamattu samoissa kivissä 😂

Valo on tehnyt gutaa, vaikka en mä nyt niin horroksessa ollut talvellakaan, mutta ehkä se oli enemmänkin sellasta tekohengitys pirteyttä. Nyt on hyvä pohjavirekin, niin jes, Hassisen Konetta lainatakseni Täältä tullaan! (Venäjä... 🙄) 😂
        No ennemminkin Turku kuitenkin, siellä on taas pian ne kivat seksiaikamarkkinat, jääneet väliin liian monta vuotta, joten jos tänä vuonna...

Ok, hieno homma😊

Mä olen perinteisesti käynyt keskiaikamarkkinoilla mun nuoremman tytön kanssa. Nyt hän jo haikaillut, että kai mennään yhdessä sinne tänä kesänä😊

Ok, hieno homma😊

Mä olen perinteisesti käynyt keskiaikamarkkinoilla mun nuoremman tytön kanssa. Nyt hän jo haikaillut, että kai mennään yhdessä sinne tänä kesänä😊

Oi 🤗
        No jos olen varma, että tulen, niin laitan sulle viestiä koska olen tulossa, niin jos käy tuuri voidaan ehkä juoda keskiaikaiset simat lyhyesti siinä sivussa 😊

• Ok, tehdään näin! 🌞 Hyvät yöt!

• Anonyymi

Täydet! No joo, mulle kappaleiden sanat on tärkeitä. Ja jollotan mukana, kun kuuntelen radiota autossa. Jotain jäänyt mieleen.

xLiner

• Mahtava tulos!

Mä en taas juuri koskaan kuuntele autossa musiikkia, annan ajatusten vaeltaa auton äänten kannattelemina.

• Anonyymi

”Vastasit oikein 15 kysymykseen”

Oli helppo testi 😃

• Mahtava tulos!

Niin taisi olla, kun minä olin vissiin ainoa joka ei saanut täysiä pisteitä 🤣

• Anonyymi

tuollasinen huivittavakin juttu että joku oikein jännittävä uni ollut kun lakanatkin sängyssä sotkussa... voi liittyä tuollaiseen peliin interstate 82... että jos näkee jotain unta jossa pitää huolehtia jostain tytöstä

Sitten pyörii sängyssään unessakin jo jotta lakanat pyörivät mujkana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe