Onnettomia kirjoittajia

Anonyymi-ap

Tinderissä tuntuu olevan onnettomia kirjoittajia. Aloitusviesti: "moi mitä kuuluu", on surkea. Minusta on hassua, kun eivät esittele itseään tai eivät esitä vastakysymyksiä, mitä itse teen. Jos jotain lähestyn irl, niin sanon "moi, vaikutat kivalta! Mä oon se ja se ja teen sitä ja tätä". Niin luulis,että Tinderissä samalla lailla. Ihme, jos tätä kautta ovat jotkut löytäneet toisensa, kun ei irtoa jutun juurta

6

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tinderissä ja deittisivustoilla on todella vihamielisiä naisia. Ovat kai sen takia koska rahkeet ei riitäkään niihin mallimiehiin.

Sitten tuo naisten riittämättömyys kostetaan tavismiehille vihamielisellä asenteella.

• Anonyymi

Ehei, aloittaja ei puhunut siitä. Hän puhui ihmisistä jotka eivät osaa edes aloittaa keskustelua mätsin kanssa. Eikä hän eritellyt miehiä ja naisia. Me emme tiedä hänen sukupuoltaankaan. Sinulla on pakkomielle ”mallimiehiin, komeisiin mieihiin, jännämiehiin”. Jos sinua kiellettäisiin puhumasta noista suuresti kadehtimistasi miehistä, seksistä ja sukuelimistä, olisit mykkä.
        Osaatko puhua mistään muusta? Et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei, aloittaja ei puhunut siitä. Hän puhui ihmisistä jotka eivät osaa edes aloittaa keskustelua mätsin kanssa. Eikä hän eritellyt miehiä ja naisia. Me emme tiedä hänen sukupuoltaankaan. Sinulla on pakkomielle ”mallimiehiin, komeisiin mieihiin, jännämiehiin”. Jos sinua kiellettäisiin puhumasta noista suuresti kadehtimistasi miehistä, seksistä ja sukuelimistä, olisit mykkä.
        Osaatko puhua mistään muusta? Et.

Jep, ymmärsit, mitä aloittaja ajoi takaa. Ite annan joskus toisen tehdä aloitteen, toisinaan teen itse. Ja just kun kirjoitan, esittelen vähän itseäni ja annan vastakysymyksen. Niin toinen vastaa tosi lyhyesti ja jättää kommentoimatta lähettäjän viestin sisältöä. Siinä tulee olo pinnallisesta keskustelusta, eikä synny luontevaa keskustelua toisen kanssa.

• Anonyymi

Tästä samaa mieltä. En ymmärrä että miksi nainen tindetissä vetäsee oikealle jos tarkoituksena on olla ylimielinen ja loukkaava.

Jonkinlainen agressiivinen halu kostaa jollekin muulle omat huonot kokemuksensa.

• Anonyymi

Luulisi että matcjin jälkeen osataan kirjoittaa niin että toisen on helppo jatka sitä keskustelua.

Tämä ei vaan näytän ainakaan tinderissä toimivan naistwn kanssa. A yo-kirjoituksissa vai missä vika?

• Anonyymi

Mitä, naiset eivät osaa?! Olen nainen, ja minulla on kuva, ettei miehet osaa kirjoittaa yhtään mitään! Todella turhauttavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuussa lapsen kuolema-Lieksalainen äiti

Näin kirjoitellaan. Surullinen tapaus. Todella surullinen.
      Lieksa
      72
      5524
    2. Jos merkitsen sulle jotain

Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää. Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman
      Ikävä
      78
      1445
    3. En unohda sinua koskaan

Tiedän vain ja tunnen sen sydämessäni, etten tule koskaan unohtamaan ja pääsemään yli sinusta. No, jos näin kovaa kolaht
      Ikävä
      55
      1359
    4. Tekisi mieli muuttaa

Suosittele hyvää paikkakuntaa. Mä saan töitä mistä vaan. Mitä kauemmaksi pääsen yhdestä miehestä, niin unohdan varmasti.
      Ikävä
      155
      1171
    5. Miksei paketit kulje viikonloppuisin??

Minä maksaisin lisää lähetyskustannuksista, jos pakettiposti kulkisi myös LA-SU ,,,,mutta kun perjantai-iltana kaikki ai
      Maailman menoa
      53
      763
    6. Martinan perhelomat.

Siinäpä se oli,Martinan loma tyttöjen kanssa.Kokonaista kaksi päivää ja yksi yö ilmaiseksi saadussa lomapaikassa Tackork
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      757
    7. Mikä saa pettämään

Itse en keksi mitään syytä vaikka oikein mietin niin en keksi syytä ja jos toista ei enään rakasta tai joka asiasta aina
      Sinkut
      165
      713
    8. Niin sitä vaan

Että mulle ois oikeasti aivan sama miltä näytät. Se oli se yhteenkuuluvuuden ja tuttuuden tunne joka tuli heti sinusta,
      Ikävä
      39
      690
    9. Oot yksi niistä harvoista ihmisistä

joka saa mut tuntemaan että olen hyvä ja riittävä juuri tällaisena ku oon ❤️ Oot ihana, rakas ja tärkeä 🌈🤗
      Ikävä
      27
      685
    10. Ilkka - Pohjalainen tänään

Olli Sahinmäen loistava kirjoitus. Täyttä asiaa.
      Ähtäri
      33
      616
    Aihe