Jos tulen nainen sinun mökille kesällä?

Anonyymi-ap

Niin mitä siellä joudun tekemään?

66

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et mitään kun mulla ei ole mökkiä.

    • Anonyymi

      Et sinä sinne tule, mulla on jo nuorten miesten kööri värvättynä. Milf Manor in the making.

    • Anonyymi

      Jos mulla olis mökki, niin varmaan joutuisit saunoa, syödä ja rakastella.

    • Anonyymi

      Syödään, juodaan, saunotaan ja naidaan.
      Kun käytät sanaa ”joudun” niin ajattelen sen tarkoittavan jotain sellaista, mitä et haluaisi.
      Mitään yllämainituista ei tarvitse jos ei halua.

    • Anonyymi

      nurmikon ajo,puiden kanto,veneen tervaus,onkimatojen kaivaminen :)

    • Anonyymi

      Ei se ole mikään pakkotyösiirtola. Mökillä kuuluu rentoutua.
      Mutta yhdessä on mukava puuhastella kaikenlaista pientä.

    • Anonyymi

      Riippuu hetkestä.
      Periaatteessa ei mitään, paitsi saunan lämmitystä ja veden kantoa saunaan, jos saaressa ollaan.
      Soutamista ja huopaamista.
      No, aina jotain pientä laittoa löytyy, kuten ruuan laittoa, jonka voimme hoitaa yhdessä.
      Mökin katto pitää käsitellä sammaleista pois.

      • Anonyymi

        Ohhoh..


    • Anonyymi

      Mun mökille ei tarvi anonyymien tulla.

    • Anonyymi

      Ei sinun tarvitse tehdä siellä mitään.
      Nautitaan vain toisistamme♥️

    • Anonyymi

      Kiitos m,nainen vaalea

    • Anonyymi

      Haluaisin asua vielä joskus jossain järven rannalla ympäri vuoden. Elämä on lyhyt ja aion nauttia siitä.

      • Anonyymi

        Sellaisen taivaanrannan minä olen meille maalannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisen taivaanrannan minä olen meille maalannut.

        Lisään vielä, että hänen kanssaan ketä rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että hänen kanssaan ketä rakastan.

        Auts onpas kylmää tekstiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että hänen kanssaan ketä rakastan.

        Ketä sinä rakastat sitten?


    • Anonyymi

      Saat jynssätä vaarin sukukalleuksia saunan takana.

    • Anonyymi

      Mökin 😂 Ei ole mökkiä.

    • Anonyymi

      joudut perkaamaan särkiä,pestä mattoja,maalata mökkiä

      • Anonyymi

        Mitäs miehesi tuosta tuumaa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs miehesi tuosta tuumaa ?

        ei ole miestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole miestä

        Onhan kun tätä ei oltu kirjoitettu sinkkupalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs miehesi tuosta tuumaa ?

        Olet sitte siinä miehen kaverina. Jaettu ilo on kaksinkertainen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sitte siinä miehen kaverina. Jaettu ilo on kaksinkertainen :D

        Ei haittaa. Laittele viestiä minulle tuosta.
        Minulle käy ykkönen tai kakkonen Ei väliä kumpaa saan


    • Anonyymi

      Harmi tulisit? Minulla ei kesämökkiä ei käytettävissä edes perikunnan mökkiä. En omista autoa, jotta voisin ostaa teltan ja kesät teltan kanssa retkeillä.

    • Anonyymi

      Aika sotku siitä tulee jos ruikkii pitkin mökkiä.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole mökkiä mutta mun kämpässä tarvis saada kittiä ja maalia seiniin, kaappien oviin uus maali ja vetimet, tehosteseinää olkkariin ja makkareihin, eteiseen uudet lamput, pesutornia pitäs säätää vaateriin koska kallistelee kuin pisan torni, mitäs vielä? No kahdet sälärit pitäis korjata, toiset pitäis naruttaa uudelleen ja toinen on irti ikkunasta, pidike on rikki. Nii ja vitriini pitäis koota. Sen jälkeen voisin ottaa pari isoa Oota. Että sillai aika vähän vai mitä?😌 Teenainen

    • Anonyymi

      No ei ainakaan heti hakkaamaan puita ja ajamaan nurmikkoa.Jos siellä nurmikko kasvaa.😂
      Sinä voit keskittyä ennemmin minuun.Ja tyydyttää ensitöiksi vaikka minun tarpeet.😘Tai vaikka toisinpäin,miten sovitaan.

      • Anonyymi

        Käy M.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy M.

        On meillä jotain hyvää mitä odottaa.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On meillä jotain hyvää mitä odottaa.😊

        On joo. Laittele vielä tästä viesti minulle niin en unohda tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo. Laittele vielä tästä viesti minulle niin en unohda tulla.

        Et voi unohtaa sitä etkä minua.😘
        Alat odottaa tulevaa kesää jo tästä hetkestä eteenpäin.Sinulla on suuret odotukset,”mielihalut”ja toiveet,jotka pn kytköksissä meihin molempiin.Niin minä uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi unohtaa sitä etkä minua.😘
        Alat odottaa tulevaa kesää jo tästä hetkestä eteenpäin.Sinulla on suuret odotukset,”mielihalut”ja toiveet,jotka pn kytköksissä meihin molempiin.Niin minä uskon.

        Ilman viestiä en tiedä minne tulen. Joten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman viestiä en tiedä minne tulen. Joten

        Haittaisko se sinua,jos minun mökki sijaitsee Itämeren toisella puolen?Ei siis ihan lähellä.Mutta sinne pääsee kyllä autolla ja laivalla,jos niin haluaa.Ei nyt ihan ”uimalla”kuitenkaan,vaikka mökki sijaitsee veden äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaisko se sinua,jos minun mökki sijaitsee Itämeren toisella puolen?Ei siis ihan lähellä.Mutta sinne pääsee kyllä autolla ja laivalla,jos niin haluaa.Ei nyt ihan ”uimalla”kuitenkaan,vaikka mökki sijaitsee veden äärellä.

        Ei se siellä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siellä ole.

        Miksi niin ajattelet?Kyllä minä tiedän missä minun mökki sijaitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin ajattelet?Kyllä minä tiedän missä minun mökki sijaitsee.

        Ei se siellä ole.


    • Minun hän voisi keitellä lounaaksi pastaa. Muistan lukeneeni jostakin, että hän sitä osaa laittaa. Kinkkukin käy ja piparit aurajuustolla. Mä maalaan itse ulkorakennuksen loppuun. 2 seinää on jo valmiina.

    • Anonyymi

      Rakastelu tulis ensimmäisenä mieleen.

      • Anonyymi

        Käy M


      • Anonyymi

        Mulle käy kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle käy kaikki.

        Mahtavaa! Asenne kohdallaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle käy kaikki.

        Threesome?


    • Anonyymi

      Pääsee liikkumaan luonnossa ja vesistössä. Kaikki mahdollisuudet rentoutua on. Monenlaista voi myös tehdä, jos haluaa. Mun mielestä nämä rakastelujutut on vähän liian makeita. Ei niistä tule sellainen kuva normaalista elämästä ja kaikesta kauniista, josta on mahdollisuus luonnossa nauttia.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan tulee mieleen kun on kesä ja ihana mies.
        Rakastelu on kaunis asia. Rakastelu kuuluu normaaliin elämään. Luonnossa voi nauttia myös rakastelusta :D
        Toki on ihanaa tehdä muitakin juttuja yhdessä.


    • Anonyymi

      Katselemaan perheidylliä. Tervetuloa!

    • Anonyymi

      Kokkaat, grillaat, tyhjennät ulkohuussin, kannat sauna/tiskivedet. Jos jää päivässä muuta aikaa, niin voit hakata saunapuut ja lämmittää saunan. Kyllä sulle hommia keksitään, että ei aika käy pitkäksi.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan tehtäis mitään. Nauttisimme vihdoinkin toisistamme.♥️

    • Anonyymi

      joudut selänpesuun ja pitelemään aurinkovarjoa :)

    • Anonyymi

      Seksiorja

    • Anonyymi

      Etkö pidä mökkeilystä?

    • Minun mökilleni ei tarvitse anonyymien vieraiden tulla!

    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että jos yhdenkään palstatrollin tontilla näkisi niin äkkilähtö tulisi ja kättelyt jäisi sikseen

    • Anonyymi

      Kerran menin naisen mökille. Tein nopeasti hommat että pääsee nauttimaan vapaa-ajasta, niin mitä. Heti kun työt oli hoidettu, niin lähtö pois. Orjana siellä hiestä märkänä, ei minkäänlaista palkkiota.

      • Anonyymi

        Toiset käyttää toisia hyväksi tällä tavalla,ikävä kyllä.Ei he edes ujostele!


      • Anonyymi

        Minun ”serkkutyttö,joka on aikuinen.Hän tapasi yhden miehen,joka oli kaivinkoneen kuljettaja.Serkku päätti tehdä hänen omassa koti pihalla ”piharemontin.”Tämä kaivinkoneen kuljettaja seurusteli silloin minun serkun kanssa.Tämä mies oli niin hyväntahtoinen,että auttoi häntä piharemontissa.Mutta heti kun remppa oli ohi.Minun serkku jätti tuon miehen;antoi hänelle kenkää!Serkku selitti muille.Että kun hän oli vain ”kaivinkoneenkuljettaja”niin hän ei enää halunnut häntä.Ts.hän vain halusi hyötyä tästä miehestä sen ajan,kun hommat oli tehty.Minusta se oli tosi törkeästi tehty tuota miestä kohtaan!Minä haluan sanoa jokaiselle sen.Että älkää ikinä valitko seurustelukumppania siinä tarkoituksessa,että haluatte kuitenkin vain käyttää toista hyväksi,”hyötyäkseen”kaikesta vain itse!Jos niin on asia.Silloin sitä ei voi sanoa enää aidoksi rakkaudeksi!Toki on ihmisiä jotka haluaa ottaa selvää ja katsoa mitä kukakin osaa tehdä.Mutta jos tarkoitus on vaan hyväksikäyttää toista.On parempi jättää se tekemättä!Kukaan ei saa loukata ketään tarkoituksellisesti ”hyväksikäytöllä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ”serkkutyttö,joka on aikuinen.Hän tapasi yhden miehen,joka oli kaivinkoneen kuljettaja.Serkku päätti tehdä hänen omassa koti pihalla ”piharemontin.”Tämä kaivinkoneen kuljettaja seurusteli silloin minun serkun kanssa.Tämä mies oli niin hyväntahtoinen,että auttoi häntä piharemontissa.Mutta heti kun remppa oli ohi.Minun serkku jätti tuon miehen;antoi hänelle kenkää!Serkku selitti muille.Että kun hän oli vain ”kaivinkoneenkuljettaja”niin hän ei enää halunnut häntä.Ts.hän vain halusi hyötyä tästä miehestä sen ajan,kun hommat oli tehty.Minusta se oli tosi törkeästi tehty tuota miestä kohtaan!Minä haluan sanoa jokaiselle sen.Että älkää ikinä valitko seurustelukumppania siinä tarkoituksessa,että haluatte kuitenkin vain käyttää toista hyväksi,”hyötyäkseen”kaikesta vain itse!Jos niin on asia.Silloin sitä ei voi sanoa enää aidoksi rakkaudeksi!Toki on ihmisiä jotka haluaa ottaa selvää ja katsoa mitä kukakin osaa tehdä.Mutta jos tarkoitus on vaan hyväksikäyttää toista.On parempi jättää se tekemättä!Kukaan ei saa loukata ketään tarkoituksellisesti ”hyväksikäytöllä.”

        Ihan turhaan täällä varoittelet. Monet miehet ovat niin yksinkertaisia, että lankeavat heti, kun nainen vähän hymyilee ja tulee liki. Siellä pikkukylässä mistä olen kotoisin eräs nainen rakennutti omakotitalon tuolla keinoin. Milloin oli kiikarissa kirvesmies, milloin sähkömies tai putkimies. Talo tuli valmiiksi.


    • Anonyymi

      God gaden. Samaa, kuin minäkin, jollei kiinnosta

      • Anonyymi

        En-Dagen, piti sanoman. Ed:jatko-
        Sitten lähetää radalle


    • Anonyymi

      Hillat saat käydä suolta poimimassa! Voin sitten pestä sun selän saunassa.

      • Anonyymi

        Pyllykin pitää pestä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllykin pitää pestä 🙂

        Kokeile ätmi sauna vogueta jos joku epätoivoinen heltyy näille ryppyreikäfantasioille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile ätmi sauna vogueta jos joku epätoivoinen heltyy näille ryppyreikäfantasioille

        Pylly ei siis sisälly pesuohjelmaan? Harmi, se juuri on likainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyllykin pitää pestä 🙂

        Rakas, kävin äsken ostamassa jo valmiiksi mäntysuopaa ja juuriharjan 😘


    • Anonyymi

      Miksi jollain on mökki?

      Joku keski-ikäinen siellä kalastaa, saunoo, laittaa puutarhaa ?

      En näe järkeä ostaa mökkiä, kun vuokraamalla saa ja normaali nuorempi väestö viihtyy sen verran harvoin mökillä että kerran kesässä 2 viikkoa mökkeilyä riittää koko vuoden tarpeisiin.

      Saanu ryypätä, saunoo ja kalastaa ja höperöityä erakkona.

      Kukaan nuori tuskin jaksaa joka viikonloppu mökillä kököttää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe