Meillä on pandat ja maailmankuulu maine. Suuret johtajamme kyllä ottavat teidät vastaan avosylin. Tekin pääsette samalla kasvunuralle ja voitte saada taloutenne jälleen plussalle.
Alavus liittykää matkailukaupunki Ähtäriin
16
567
Vastaukset
- Anonyymi
Hilkan murhamysteerikin ratkeaisi talousnero Jarmon johdolla.
- Anonyymi
Hilkka ratkaistaan ensin ja katotaan sitten.
- Anonyymi
Hilkka ei vieläkään haluta ratkaista.
- Anonyymi
Ei ole enää Pandoja!
- Anonyymi
Huikea Tokmanni piristää apeaa keskusta, hetken.
- Anonyymi
Tokmannia ei Ahterissä tarvita Muutenkin kylä kuolee kun lomalaiset jättävät paikan 2 viikon päästä.Keskinen on lähellä ja auki
- Anonyymi
Tokmannilla menee huonosti.
Ei ihmisillä ole rahaa edes normaaliostoksiin kuten oli ennen.Nyt vaan säästetään ja ostetaan vähän motä tarvitaan - Anonyymi
Hulluutta oerustaa ahteriin tokmanni.Eihän se menestyisi kuin keskisen mäellä muutamalla työntekijällä
Tavaravalikoimakin pitäisi olla pieni Seinäjoen tokmanni vanhasda anttilassa olis sopivan pieni- Anonyymi
Tokmannilta virhearviointi. Pian huomaavat ja peruvat.
- Anonyymi
Kyllä tokmanni on hyvä asia ,ei tarvitse enää kaikkea hakea keskiseltä
- Anonyymi
Tokmanni Ähtäriin, aprillipäivän juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tokmanni Ähtäriin, aprillipäivän juttu.
Tokmannin taloutta ei Ähtärin myymälä pelasta.
- Anonyymi
- Anonyymi
Voi te kurrjat alvuudelasiet pian pääsette maksaaman ahterin velkoja! Miltäs se sitten tuntuu?
- Anonyymi
Juuri selvitty töysäläisistä ja uutta ongelmaa pukkaa. Killinkoski olis teille hyvä kumppani. Siellä kylässä on rahaa. Valtava tehdas pyörii kolmessa vuorossa ja kauppakeskus kuhisee väkeä heti aamusta.
- Anonyymi
Pandat ovat jo takaisin siellä missä työpaikatkin ovat, eli Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081