Salasuhde 15 nuorempaan naiseen

Anonyymi-ap

Naiset osaavat pettää. Minulla oli useiden vuosien kiihkeä seksisuhde samalla työpaikalla kihloissa olevaan 15 nuorempaan naiseen. Suhteen alkaessa olin 44 vuotta ja tottakai kauniin seksikkään naisen vartalo ja huomio kiinnosti. Sain suuseksiä ja pillua työpaikalla, kävimme hotelli- ja mökkilomilla, ulkomailla, naisen kotona, naisen vanhempien kotona. Vieläkin kalu heräilee muistellessa estotonta seksiä tuon varatun kanssa. Hän oli erityisen taitava antamaan suuseksiä. Yhteiselo oli mukavaa ja seksiä oli paljon. Hän olisi varmaan muuttanut erilleen ja kanssani asumaan jos olisin halunnut. En olisi ikinä pystynyt luottamaan häneen. Naiseen joka antaa paljaalla missä vain milloin vain. Mielettömän taitava valehtelemaan ja manipuloimaan . Epäilen, että hänellä oli jonkinasteisia mielenterveysongelmia, kun pystyi moiseen?

6

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjettömissä ikäeroissa ei ole mitään järkeä! Missä kulkee raja? Minun mielestä jossain viiden kohdalla ja siinä on jo toleranssia ihan riittävästi.

• Anonyymi

Toiset pitävät vanhemmista kokeneista miehistä. Heillä on usein myös varallisuutta taskussa niin jos pillua antamalla pääsee helppoon elämään kiinni niin mikäs siinä. Itse en myöskään tuollaista naista haluaisi vakituisesti itselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset pitävät vanhemmista kokeneista miehistä. Heillä on usein myös varallisuutta taskussa niin jos pillua antamalla pääsee helppoon elämään kiinni niin mikäs siinä. Itse en myöskään tuollaista naista haluaisi vakituisesti itselle.

Tiukkaa

• Anonyymi

Mitä se tekee sulla. Muutaman kerran, mutta laske piiiitkällä matikalla.

Kun oot 50, tyttö 35.
      Kun oot 55, tyttö 40.
      Kun oot 58, tyttö 43.
      Kun oot oot 60, tyttö 45.
      Kun oot 65, tyttö 50.
      Kun oot 70, tyttö 55.
      Kun oot 75, tyttö 60.
      Kun oot 80, tyttö 65.

Mitä kuvittelet?

• Anonyymi

Se on mahtipontinen sexmachine. 😂😂😂😂😂

• Anonyymi

Kassit tyhjiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 vuotias kuollut, vanhempia epäillään

Rantakylässä riihisärkänkadulla ilmeisesti tapahtunut.
      Joensuu
      83
      6664
    2. Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin

Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis
      Luterilaisuus
      341
      3715
    3. KT: Ella Kanninen paljastaa vakavasta syöpäepäilystä: "Valmistauduin pahimpaan"

Ella Kanninen on mm. Puoli seitsemän ja Ellan matkassa -sarjojen toimittaja-juontaja. Pari vuotta sitten hän sai järkytt
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2251
    4. Lauri Tähkä raiskasi naisen

Mikähän himo joillain on raiskaamiseen, Laurillekin taatusti bändäreitä riittäisi jonoksi asti vapaaehtoisina valmiina k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2012
    5. Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?

Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.
      Ikävä
      128
      1901
    6. Joko käytät WC-paperia talouspaperin korvikkeens?

Sekä vessapaperien että talouspaperien hinnat ovat nousseet vuodessa jopa 35% verran. Täällä pehmopaperien valmistuksen
      Maailman menoa
      137
      1270
    7. Onko laastarisuhde ainoa keino päästä yli?

Olisiko mitään ideaa aloittaa laastaritapailusuhde sellaisen ihmisen kanssa, jolle tietäisi myös itse olevansa laastari?
      Ikävä
      61
      1082
    8. Mitä teitte tänään?

Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte
      Ikävä
      153
      1033
    9. Sähköautojen tulipaloherkkyys pitäisi saada kuriin

Eihän tuollaisia uskalla ostaa: Parkkihallissa lauantaina räjähtänyt sähköauto syttyi nyt liekkeihin autoliikkeen pihass
      Maailman menoa
      160
      972
    10. Ajanvarauksellako mies?

Rakas, kerro, miten uskaltaisin soittaa? Kuinka voin mitenkään ikinä täällä saada varmistuksen, että toivot mun soittav
      Ikävä
      57
      876
    Aihe