Salasuhde 15 nuorempaan naiseen

Naiset osaavat pettää. Minulla oli useiden vuosien kiihkeä seksisuhde samalla työpaikalla kihloissa olevaan 15 nuorempaan naiseen. Suhteen alkaessa olin 44 vuotta ja tottakai kauniin seksikkään naisen vartalo ja huomio kiinnosti. Sain suuseksiä ja pillua työpaikalla, kävimme hotelli- ja mökkilomilla, ulkomailla, naisen kotona, naisen vanhempien kotona. Vieläkin kalu heräilee muistellessa estotonta seksiä tuon varatun kanssa. Hän oli erityisen taitava antamaan suuseksiä. Yhteiselo oli mukavaa ja seksiä oli paljon. Hän olisi varmaan muuttanut erilleen ja kanssani asumaan jos olisin halunnut. En olisi ikinä pystynyt luottamaan häneen. Naiseen joka antaa paljaalla missä vain milloin vain. Mielettömän taitava valehtelemaan ja manipuloimaan . Epäilen, että hänellä oli jonkinasteisia mielenterveysongelmia, kun pystyi moiseen?
91157
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 9

Vanhimmat

Järjettömissä ikäeroissa ei ole mitään järkeä! Missä kulkee raja? Minun mielestä jossain viiden kohdalla ja siinä on jo toleranssia ihan riittävästi.

Äänestä
  • Toiset pitävät vanhemmista kokeneista miehistä. Heillä on usein myös varallisuutta taskussa niin jos pillua antamalla pääsee helppoon elämään kiinni niin mikäs siinä. Itse en myöskään tuollaista naista haluaisi vakituisesti itselle.

Äänestä

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Toiset pitävät vanhemmista kokeneista miehistä. Heillä on usein myös varallisuutta taskussa niin jos pillua antamalla pääsee helppoon elämään kiinni niin mikäs siinä. Itse en myöskään tuollaista naista haluaisi vakituisesti itselle.

Tiukkaa

Äänestä

Mitä se tekee sulla. Muutaman kerran, mutta laske piiiitkällä matikalla.

Kun oot 50, tyttö 35.
Kun oot 55, tyttö 40.
Kun oot 58, tyttö 43.
Kun oot oot 60, tyttö 45.
Kun oot 65, tyttö 50.
Kun oot 70, tyttö 55.
Kun oot 75, tyttö 60.
Kun oot 80, tyttö 65.

Mitä kuvittelet?

Äänestä

Se on mahtipontinen sexmachine. 😂😂😂😂😂

Äänestä
  • Kassit tyhjiksi

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Kassit tyhjiksi

Mikäs tuollaista pannessa, mutten omaksi haluaisi

Äänestä

Ex vaimollani joka oli tuolloin 33v oli suhde 60 v miehen kanssa tuo ikä ero oli mielestäni käsittämätön mutta kun paljastui että mies on äärettömän varakas niin eittämättä tuli mieleeni että vaimo levitti jalkansa rahasta ,tuntui entistä pahemmalta ajatus että vaimoni antoi naida itseään rahasta olivat tapailleet ennen eroamme kahden vuoden ajan 2-3 kertaa kuukaudessa ja yleensä nussineet autossa jossain syrjäisessä paikassa.

Äänestä

En voisi koskaan pettää kumppaniani,puolisoani sillä en halua olla se joka hajottaa särkee rikkoo.
Mulla on vastuu myös toisen hyvinvoinnista.
Jo pikku skidinä mulla oli korkea moraali ja vahvat periaatteet.
Musta pettäminen on alentumista,sortumista ja heikkoutta,vääryyttä,väärä valinta,huono keissi,tyhmää,turhaa jne

Jos mut petetään,lähden samantien.

Nainen 55v

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Naiset osaavat pettää. Minulla oli useiden vuosien kiihkeä seksisuhde samalla työpaikalla kihloissa olevaan 15 nuorempaan naiseen. Suhteen alkaessa olin 44 vuotta ja tottakai kauniin seksikkään naisen vartalo ja huomio kiinnosti. Sain suuseksiä ja pillua työpaikalla, kävimme hotelli- ja mökkilomilla, ulkomailla, naisen kotona, naisen vanhempien kotona. Vieläkin kalu heräilee muistellessa estotonta seksiä tuon varatun kanssa. Hän oli erityisen taitava antamaan suuseksiä. Yhteiselo oli mukavaa ja seksiä oli paljon. Hän olisi varmaan muuttanut erilleen ja kanssani asumaan jos olisin halunnut. En olisi ikinä pystynyt luottamaan häneen. Naiseen joka antaa paljaalla missä vain milloin vain. Mielettömän taitava valehtelemaan ja manipuloimaan . Epäilen, että hänellä oli jonkinasteisia mielenterveysongelmia, kun pystyi moiseen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu