Olispa se söpöä

🥰🪒☕ jos meidän hammasharjat olis samassa mukissa kylppärissä ❤

30

451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei oo mukia. Mun hammasharja on lataustelineessä ja telineen johto pistorasiassa

      -2023 vuoden sähköhammasharjailija-

      • Anonyymi

        Kyllä mä irrotan harjauspään braunista ja huuhtelen sen hyvin jonka jälkeen laitan sen hammasmukiini, rungon lataan kun yks ledi jäljellä ja sekin vilkkuu punasella. Teenainen


      • Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.

        No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
        Ja miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, johan olet fakiiri. Onko tpi pakkomielteinen toimintamalli.
        Ja miksi?

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?

        Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et mene sinne mökilles naimaan sitä kakkosta?

        Minkälaisella ihmisellä on tälläiset ajatukset mielessä heti aamusta? Kannattaa katsoa vaikka uutiset aamusta, että saa vähän laajenpaa näköalaa ajatuksiinsa!

        Ihan vaan vinkkinä sanon sulle, että mun asiat eivät kuulu sulle millään lailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kakkosen, jätän rauhaan, mistä tiedät. Kakkosen käyttöoikeusista

        Mulla ei ole mitään kakkosia, kun ei ole ykköstäkään. Olen eronnut vuosia sitten.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minkähänlaiset hampaat sulla on jos hampaiden pesu on sinusta pakkomielle? Hampaat kuuluu pestä vähintään aamuin illoin. Mun piti ottaa aamupesuun hiovampi tahna kun vihlomisen poistava iltatahna ei pessyt tarpeeksi puhtaaksi. Aamulla käytän tavallista harjaa koska olen onnistunut pesemään hampaita niin paljon, että ikenet ovat vetäytyneet jättäen hampaankaulaa näkyviin.

        Kauheeta. Etkö sä osaa pestä hampaita. Olethan jo täysi-ikäinen sentään?


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mulla on mukissa hammasharja ja laturissa sähköharja (2 pistorasiaa on). Aamulla pesen tavallisella harjalla ja illalla sähköharjalla. Molemmille harjoille on omat sensitive tahnat.

        Niimpä tietysti!


    • Anonyymi

      Kylppärissä olisi toimivampaa olla pesusienet vierivieressä. Kaukosuhteessa ollessani kuuraisin hänen sienellä itseäni, kunnes tapaisimme.
      Hammasharjat saisivat omat värinsä tietysti samassa sydänmukissa .

      • Pesusienet on myös söpö ajatus. Fiksua tuo värikoodi hammasharjoissa. Eivät mene sekaisin.


    • Anonyymi

      kaipaan sinua,

      N

      :)

      • lounas.ajatus

        Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Tämä on tullut väärään paikkaan! Aloittaja ei tunne ketään N alkuista, eikä aloittajan nimi ala N:llä.

        Nadja


    • Joku kommentoi poistetussa viestissä, että 🪒 on partahöylä. No niinpäs onkin. Ilman lukulaseja luulin että se on ikkunanpesulasta ja ajattelin sen käyvän hammasharjan tilalta🪥 on tietenkin hammasharja. Kyllä mun kylppärissä on tilaa partahöylällekin. Siellä on vain naisten lady shave.

      • Anonyymi

        Ai, ihanko tosi? 😂


      • Anonyymi

        Käyhän se miehellekin!


    • Anonyymi

      Söpömpää jos laitan sinun dildon siihen mukiin.

      • En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En jaksa ymmärtää näitä tälläisiä kommentteja. Kannattaa hankkia joku kehittävämpi harrastus, ettei koko ajan ole vain yksi asia mielessä.

        Ehkä se on sitä, mistä puute .. siitä puhe .. -sivusta


    • Anonyymi

      Mun mielestä toi hammasharjahomma on tosi somaa. Mutta sähköhammasharjassa ei ole mitään somaa. Mua viehättää vielä ne naisten somat hiusharjat. Ne joissa on ne nupit niiden piikkien päässä. Ja ne naisten tennarit, jotka on ihan täysvalkoiset. Kyllä se ois nättiä harjata naisen pitkiä hiuskia ja putsata tennarit hohtaviksi.

      • Tuo on totta, että sähköhammasharjat eivät ole niin romanttisen näköisiä, kuin tavalliset harjat. Valkoiset tennarit on kylläkin aika epäkäytännölliset täällä lähiössä, missä on kaikenlaistaa sotkua jalkakäytävillä.


    • Anonyymi

      Omat mukit ja omat sähköhammasharjat on nykyaikaa. Eihän sitä yhteisillä välineillä syödä myöskään. Mies ei ala tossun alle!

      • Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.

        Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minä nyt olen viimeinen ihminen pitämään ketään tossun alla. Sen takia mun pitääkin olla tarkka millaisia ihmisiä suvaitsen lähipiiriini, etten itse enää joudu pahasti tossun alle.

        Jotkut perheelliset erottelee sähköhammasharjan päitä värillisillä renkailla, ettei jokaiselle tarvitse olla omaa moottoria. Mulla on nyt oma sähköhammasharja hammaslääkärin määräyksestä.

        Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sähköhammasharjat on niin edullisia että jokaisella voi olla oma runkokin. Ei tarvitse päitä irroitella jatkuvasti

        Niin! Kirjoitinkin, että jotkut perheelliset. Jotkut perheelliset säästää ruokamenoissakin niin, että syövät ruoantähteet toistensa lautasilta. Tiedänpä erään äidin, joka keräsi kashvimaidoksi lastensa mukeissa olleet maitotilkat. Tapahtui siis Laihian lähiympäristössä.


    • Anonyymi

      No sietää olla, jos tuloillaan infektion jälkeen pysyvä hammas- iekenien vaurio.
      Toisaalta BJ on nautinnollista vastaanottajalle - ilman hampaita. 🤣

      • Anonyymi

        Omat mukit harjoille mielellään, juuri noista hygieniasyistä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      107
      1692
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1113
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      155
      880
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      782
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      749
    7. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      680
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      35
      675
    9. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      640
    Aihe