Suunnittelen äitien päivää

Anonyymi-ap

ja aattelin tehdä täyte kakun, itselleni tietysti .. mutta mitä kirjoitan siihen, aatelin kirjottaa että rakkaalle itille , mutta kun miehen lapset ovat onnittelemassa ja juhlimassa toki mua iloisesti, niin pitäs kirjottaa rakkaalle äitip uolelle, mutta se ei palvele sitten kaikkia lapsia.
Jos kirjoitan vaan rakas äiti, niin saa tyytyä lapis puoletkin puhuttelemaan mua äidiksi, sehän oikeesti olen kun kasvatan heitä ja opetan normaaleiksi.
Olen tyytyvänen että juhlivat mua ja saan heiltä kortin ja haleja ja lahjat, vaikken oikeesti ole mutta käytännössä kyllä. Toivottavasti ei syö koko kakkua, ovat aika ahmatteja, voi olla että joudun tekeen uuden kakun jos miehen kersat käy riehumaan sinä pivinä kun juhlivat mua.
Jännää juhlia ekaa äitienpäivää miehen kersojen kanssa, olen vuoden ollut äiti niille ja nyt jännitää mitä he antavat mulle lahjaksi.
Sanoivat ettei tule mutta meis oli tiukkana että pakko tulla juhlimaan uutta äiitiä ja antamaan korit ja lahjat.

13

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hahahahahahaaaaaa

      • Anonyymi

        Mitä naureskeltavaa äitiydessä on? Sulla on varman jotain probleemia äitisuhteessa kun nämä ätmin provokaatiot naurattaa🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä naureskeltavaa äitiydessä on? Sulla on varman jotain probleemia äitisuhteessa kun nämä ätmin provokaatiot naurattaa🥱

        Onneksi ei ole muiden tehtävä ratkaista niiden ongelmia jotka ei ole päässeet äidistään yli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole muiden tehtävä ratkaista niiden ongelmia jotka ei ole päässeet äidistään yli

        Ja tää kommentti oli jatkoa edelliseen, eikä ole ”sukupoolisidonnainen”


    • Anonyymi

      Mä tein kaksi kakkua. Iso kakku meidän perheelle ja miehen lapsille tein pienen kakun. Eivät ne kuitenkaan kakkua syö, kun ei muutakaan mun tekemiä ihania herkkuja. Olen kodiittori joten osaa tehdä mitä vaan, muuttei kelpaa, nirsoja ovat.

    • Anonyymi

      Meille ei miehen kersat kakulle tule, ellei tuo mulle kukkia, lahjaa ja korttia. Minä olen heidän uusi äiti ja mulle kuuluu äitienpävä juhlat. Miehen lapset tuokoot lahjan tai kakkua ei tipu.

    • Anonyymi

      Miekin aattelin ett teen kakun teitysti itelle kun olen äiti ja äitipuoli. Voisink irjottaa siihen et rakkaalle äitipuolelle, ihanalle, t siihen kaikkien miehen lastennimet ja pika postina miehen eksälle!!!! Ai että... se olisi tosi hyvä idea.

      Oliskiva nähdä miten eukon suu menisi, kun omat lapset ovat kirjottaneet ja tehenet kakun! Tietysti mainitsen että sen että lapsipuolet tiekivät uudelle äidille hienon kaakun.

    • Anonyymi

      Jos eivät anna mitään niin eivät anna tai muista. Ei äitiä tartte juhlia. Eivät he pyytäneet tulla lapseksemme. Pitäisi olla toisinpäin ja äitienpäivänä kiittää lapsia siitä että he ovat olemassa. Jos muistavat äitiä se on vain extra hyvää ja siunaus.

    • Anonyymi

      Melkeen kaikki palstahäirikkö trollin mielenilmaisuja.
      Tarinoissa ei päätä eikä häntää.

      • Anonyymi

        Siis sinun? No hyvä et huomasit oman ongelman. Voi vähentää palstahäiriköintiä.


      • Anonyymi

        Niin, me muut puhutaan palstaätmistä, mistä sinä puhut että ollaanko me lähimmäiset samoilla linjoilla? Provoissa harvoin on järkeä. Äitiydessä kyllä on järkeä, pehmentää luonnetta mukavasti näin kävi minullekin. Lasten kautta herjaaminen on alhaisinta mitä voi tehdä siihen loppuu leppoisuuskin sitten hyvin hyvin helposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, me muut puhutaan palstaätmistä, mistä sinä puhut että ollaanko me lähimmäiset samoilla linjoilla? Provoissa harvoin on järkeä. Äitiydessä kyllä on järkeä, pehmentää luonnetta mukavasti näin kävi minullekin. Lasten kautta herjaaminen on alhaisinta mitä voi tehdä siihen loppuu leppoisuuskin sitten hyvin hyvin helposti

        Palstaätmille ei ole mikään pyhää edes lapset. Sen takia olen vannoutunut tämän speden paljastamiseen ja saattamaan tilille kaikesta mitä on täällä vuosikymmeniä sekoillut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis sinun? No hyvä et huomasit oman ongelman. Voi vähentää palstahäiriköintiä.

        Äläs trolli selitä 😂


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe