Eläkekatto 1500 euroa on toteutumassa

Anonyymi-ap

54

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin hyvä! HYVÄ ORPO!!!

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­N­y­­m­­f­­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17850221X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ota nyt hyvä mies lääkkeesi , alkaa mielenterveys järkkymään .

    • Anonyymi

      Ja sinun raukkaparan rottajuoksu tukijusssina tukiviidakossa ja kuntakokeilussa jatkuu ja jatkuu maailman tappiin :D :D :D

    • Anonyymi

      älä viitsi Ilari vouhottaa, se juna meni jo eikä asia toteudu vielä tälläkään kerralla

    • Anonyymi

      Ei eläkeläiset sitä rahaa mihinkään tarvitte, kaik on tehty ja koettu, nyt on aika vaipua haudan lepoon ja sinne ei rahojaan saa mukaan.

      Lisäksi eläkkeen määrään pitäisi vaikuttaa muut tulot (ansio/pääoma), aivan kuten kaikkeen muuhunkin valtiolta tulevaan tukeen.

      • Anonyymi

        Se vain että eläkkeet eivät tule valtiolta eikä ole tukea.
        Jos tuolla ideologialla lähdetään niin eikö voisi leikata palkkojakin tuohon 1500€ oon?

        Eikö olisi mahtavaa kun kukaan ei lähtisi töihin kun kotiakkin saa sen 1500€, miksi rasittaa itseä töillä.
        En vain tiedä mistä porukka saa ruokaa kun kaupassa ei ole henkilökuntaa eikä kukaan kuskaa tuotteita kauppaan, saatikkaan että hyllyttäisi niitä.
        Ei sen puoleen tuskin olisi mitään hyllyille laitettavaa kun ei niitä tuotteita/elintarvikkeita kukaan tekisi.

        Vai meneekö tuo työnteko sitten pakolla? Arvotaanko pakkotyölaiset?
        Mites se pakotetun työläisen työmotivaatio / tuottavuus?

        Mutta palataan eläkkeisiin, minä haluaisin sitten takaisin kaikki maksamani eläkemaksut (350 000 €), kyllä minä sillä loppueämäni pärjään.


      • Anonyymi

        Ihan samaan me eläkeläiset tarvitsemme rahaa niin kuin muutkin. Elämiseen. Totta on että paljon on tehty ja koettu ja nyt alkaa sitten toisenlainen tekeminen ja kokeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaan me eläkeläiset tarvitsemme rahaa niin kuin muutkin. Elämiseen. Totta on että paljon on tehty ja koettu ja nyt alkaa sitten toisenlainen tekeminen ja kokeminen.

        Siihen on olemassa toimeentulotuki. Kaikki eläkkeet kokonaan pois ja tilalle toimeentulotuki. jos on säästöjä ja omaisuutta niin pitää ensin kuluttaa kaikki pois niin kuin muutkin. Samoin ansidonnaiset kokonaan pois ja kaikille tilalle pelkkä työmarkkinatuki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on olemassa toimeentulotuki. Kaikki eläkkeet kokonaan pois ja tilalle toimeentulotuki. jos on säästöjä ja omaisuutta niin pitää ensin kuluttaa kaikki pois niin kuin muutkin. Samoin ansidonnaiset kokonaan pois ja kaikille tilalle pelkkä työmarkkinatuki.

        Lapsilisät kokonaan pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kaikki mamma-ja isyystuet pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kotitalousvähennykset kokonaan pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilisät kokonaan pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kaikki mamma-ja isyystuet pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kotitalousvähennykset kokonaan pois.

        Kirkko erotettava valtiosta pois kokonaan. Kaikki tuet kirkolle lopettava. Maksokoot itse he, jotka haluavat kirkossa käydä. Ihan turhia ammatteja nuo pappisvirat. Maksakoot itse pappien palkat. Kaikki valtion tuen eei puolueille lopetettava. Jos haluaa politiikkaan niin itse maksettava omasta pussista kampanjoinnin. Kaikki sopeuttamisrahat lopetettava ja työmarkkinatuelle vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain että eläkkeet eivät tule valtiolta eikä ole tukea.
        Jos tuolla ideologialla lähdetään niin eikö voisi leikata palkkojakin tuohon 1500€ oon?

        Eikö olisi mahtavaa kun kukaan ei lähtisi töihin kun kotiakkin saa sen 1500€, miksi rasittaa itseä töillä.
        En vain tiedä mistä porukka saa ruokaa kun kaupassa ei ole henkilökuntaa eikä kukaan kuskaa tuotteita kauppaan, saatikkaan että hyllyttäisi niitä.
        Ei sen puoleen tuskin olisi mitään hyllyille laitettavaa kun ei niitä tuotteita/elintarvikkeita kukaan tekisi.

        Vai meneekö tuo työnteko sitten pakolla? Arvotaanko pakkotyölaiset?
        Mites se pakotetun työläisen työmotivaatio / tuottavuus?

        Mutta palataan eläkkeisiin, minä haluaisin sitten takaisin kaikki maksamani eläkemaksut (350 000 €), kyllä minä sillä loppueämäni pärjään.

        Mistäs eläkkeet tulee? Äläkä nyt turhaa höpöä syötä että "sen on kaikki säästäneet itse ja rahastosta otetaan" ;D Nauroin jo kippurassa tuota kirjoittaessa ;-o
        Valtioltahan se raha tulee, kun valtio kerää veroja työläisiltä, ei kukaan omaa eläkettä maksa (ellet sitten itse säästä osakkeisiin tms, jota kannattaisi tottakai tehdä, mutta se on toinen asia kokonaan).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsilisät kokonaan pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kaikki mamma-ja isyystuet pois niin rikkailta kuin köyhiltä. Kotitalousvähennykset kokonaan pois.

        Juurikin näin! Tällähän sitä säästetään, ei rikkaat mitään tukia tartte valtiolta.
        Yritystuetkin aivan turhaa voittoa tekeville yrityksille, jotka kuitenkin antavat tuon saman yritystuen omistajille osinkoina...Miksi valtio antaa osinkoja yritysten omistajille? Ihme perseilyä hyväveliverkostossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaan me eläkeläiset tarvitsemme rahaa niin kuin muutkin. Elämiseen. Totta on että paljon on tehty ja koettu ja nyt alkaa sitten toisenlainen tekeminen ja kokeminen.

        Ja siihen sen 1500€/kk saattekin kun eläkekatto astuu voimaan, niin kuin muutkin.
        Jos eläkeläisellä on ansio/pääomatuloja niin tuota 1500€/kk eläketukea ruvetaan pienentämään samassa suhteessa kuin esim. työttömän osa-aikatyöstä saatuja työttömyystukia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vain että eläkkeet eivät tule valtiolta eikä ole tukea.
        Jos tuolla ideologialla lähdetään niin eikö voisi leikata palkkojakin tuohon 1500€ oon?

        Eikö olisi mahtavaa kun kukaan ei lähtisi töihin kun kotiakkin saa sen 1500€, miksi rasittaa itseä töillä.
        En vain tiedä mistä porukka saa ruokaa kun kaupassa ei ole henkilökuntaa eikä kukaan kuskaa tuotteita kauppaan, saatikkaan että hyllyttäisi niitä.
        Ei sen puoleen tuskin olisi mitään hyllyille laitettavaa kun ei niitä tuotteita/elintarvikkeita kukaan tekisi.

        Vai meneekö tuo työnteko sitten pakolla? Arvotaanko pakkotyölaiset?
        Mites se pakotetun työläisen työmotivaatio / tuottavuus?

        Mutta palataan eläkkeisiin, minä haluaisin sitten takaisin kaikki maksamani eläkemaksut (350 000 €), kyllä minä sillä loppueämäni pärjään.

        "Mutta palataan eläkkeisiin, minä haluaisin sitten takaisin kaikki maksamani eläkemaksut (350 000 €), kyllä minä sillä loppueämäni pärjään."

        Et saa. Ne on jo menneet eläkeläisille, syytä niitä että kuluttivat sinun rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaan me eläkeläiset tarvitsemme rahaa niin kuin muutkin. Elämiseen. Totta on että paljon on tehty ja koettu ja nyt alkaa sitten toisenlainen tekeminen ja kokeminen.

        Eläkeläisten seuraava kokemus on tyhjää potkaisu. Ei meidän työläisten kuulu teitä elättää. Siihen tulee muutos tai ainakin kohtuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen on olemassa toimeentulotuki. Kaikki eläkkeet kokonaan pois ja tilalle toimeentulotuki. jos on säästöjä ja omaisuutta niin pitää ensin kuluttaa kaikki pois niin kuin muutkin. Samoin ansidonnaiset kokonaan pois ja kaikille tilalle pelkkä työmarkkinatuki.

        Kannatetaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs eläkkeet tulee? Äläkä nyt turhaa höpöä syötä että "sen on kaikki säästäneet itse ja rahastosta otetaan" ;D Nauroin jo kippurassa tuota kirjoittaessa ;-o
        Valtioltahan se raha tulee, kun valtio kerää veroja työläisiltä, ei kukaan omaa eläkettä maksa (ellet sitten itse säästä osakkeisiin tms, jota kannattaisi tottakai tehdä, mutta se on toinen asia kokonaan).

        Jos et saatana ole vielä oppinut, niin kukaan ei nykyjärjestelmällä säästä eläkkeitään, vaan ne maksaa työelämä! Elökelöise on maksaneet markan ja ovat takaisin vaikka 10 euroa! Perkeleet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen sen 1500€/kk saattekin kun eläkekatto astuu voimaan, niin kuin muutkin.
        Jos eläkeläisellä on ansio/pääomatuloja niin tuota 1500€/kk eläketukea ruvetaan pienentämään samassa suhteessa kuin esim. työttömän osa-aikatyöstä saatuja työttömyystukia.

        kannatakaan!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta palataan eläkkeisiin, minä haluaisin sitten takaisin kaikki maksamani eläkemaksut (350 000 €), kyllä minä sillä loppueämäni pärjään."

        Et saa. Ne on jo menneet eläkeläisille, syytä niitä että kuluttivat sinun rahat.

        Juuri näin. Tai sana mutta eläkekassat veti ne liiviin, niin oma vika kun annoitte roistoille rahat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et saatana ole vielä oppinut, niin kukaan ei nykyjärjestelmällä säästä eläkkeitään, vaan ne maksaa työelämä! Elökelöise on maksaneet markan ja ovat takaisin vaikka 10 euroa! Perkeleet!

        Eläke muodostuu työntekijän alle 55v ja yli 55v n 11% ja työnantajan maksamasta n 14% eläkemaksusta, eli yhteensä n 25% ansituloista. Eläkerahastoja hoitaa eläkeyhtiöt, jotka ovat sijoittaneet turvallisiin ja matalatuottoisiin kohteisiin eläkevaroja. Eläkeyhtiöiden varallisuus on n 90% Suomen bruttokansantuotteesta.

        Yksinkertaistettuna 1,5% x vuosiansio = eläke/kuukausi


    • Anonyymi

      Minun eläke koostuu työeläkkeistä ja siihen liittyvistä eläkkeistä. En saa valtion eläkettä kun olen ollut yksityisellä töissä . En ole päivääkään ollut valtion tai kunnan töissä. Työvoimatoimisto määräsi minne on mentävä kysymään töitä ja kuuluin työvoimatoimiston ns.korvamerkityn palkan saajiin kun olin arkstossa. Ei kannata valehdella. Jos ei miellytä niin olisivat palkanneet venäläisiä mitä sitä ruikutatte.

      • Anonyymi

        Yksityinen maksaa siis eläkkeesi, eli tämä 1500€/kk eläkekatto ei tule koskemaan sinua kun saat eläkettä jostain rahastosta tai yrityksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityinen maksaa siis eläkkeesi, eli tämä 1500€/kk eläkekatto ei tule koskemaan sinua kun saat eläkettä jostain rahastosta tai yrityksestä.

        Kyllä eläkekatto tulee koskemaan kaikkia työeläkkeitä.


    • Anonyymi

      Mistäs sinä jälkeenjäänyt tuon summan vetäisit? Lehtijutussa ei puhuttu tuollaisesta. Ai niin joo, sähän olet trolli, niin pakko keksi olemattomia juttuja.

      • Anonyymi

        Jotenkin minusta tuntuu että näitä utopistisia juttuja kirjoittelee venäjätrolli.
        Eihän kukaan muuten yrittäisi saada porukkaa noin idioottimaisen jutun taakse.

        Jokainen järkevä ihminen tajuaa mitä tarkoitta jos työstä ei saisi mitään ekstraa jouten olijoihin nähden.
        Eläkkeet on ansaittuja ja eläkekassoissa olevat rahat on vahvasti korvamerkitty eläkkeitä varten.
        Myös eläkkeen maksajiille on tehty sopimus että kun maksat eläkemaksuja saat eläkkeellä maksujasi vastaavan eläkkeen.
        Ainoastaan venäjällä voidaan vetää tuollaiset sopimukset vessanpytystä alas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin minusta tuntuu että näitä utopistisia juttuja kirjoittelee venäjätrolli.
        Eihän kukaan muuten yrittäisi saada porukkaa noin idioottimaisen jutun taakse.

        Jokainen järkevä ihminen tajuaa mitä tarkoitta jos työstä ei saisi mitään ekstraa jouten olijoihin nähden.
        Eläkkeet on ansaittuja ja eläkekassoissa olevat rahat on vahvasti korvamerkitty eläkkeitä varten.
        Myös eläkkeen maksajiille on tehty sopimus että kun maksat eläkemaksuja saat eläkkeellä maksujasi vastaavan eläkkeen.
        Ainoastaan venäjällä voidaan vetää tuollaiset sopimukset vessanpytystä alas.

        Kyllä Suomessakin ihan suomalaiset vetävät kaikenlaisia sopimuksia vessanpytystä alas ja kusettavat minkä ehtivät. Samat ihmiset täällä hakevat huomiota itselleen, varmaan tiedätkö koko kesän kirjoittelevat näitä. Varmaan joku suomalainen poliisi/Supo kirjoittelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomessakin ihan suomalaiset vetävät kaikenlaisia sopimuksia vessanpytystä alas ja kusettavat minkä ehtivät. Samat ihmiset täällä hakevat huomiota itselleen, varmaan tiedätkö koko kesän kirjoittelevat näitä. Varmaan joku suomalainen poliisi/Supo kirjoittelemassa.

        Varmaan joku krp/supo/Helsingin poliisi kirjoittelemassa koko kesän ja itkemässä kun ei saa pompoteltua tiettyä yksittäistä ihmistä just sinne minne haluaa. Ja kuka käski kirjoitella ja trollata germanni vai jenkki (?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku krp/supo/Helsingin poliisi kirjoittelemassa koko kesän ja itkemässä kun ei saa pompoteltua tiettyä yksittäistä ihmistä just sinne minne haluaa. Ja kuka käski kirjoitella ja trollata germanni vai jenkki (?)

        Sama toistuu joka kevätkesä ja erityisesti kun Suomessa vaihtuu hallitus ja Jenkeissä tulee uusi presidentti niin kuin 2015. Hirveä hördelli ja kusetus alkaa. Hirveä kiire yhtäkkiä palkata kesäksi. Varmaan joku poliisi tai poliisin kamu toimii joka kesä kesän ajan jossain tietyissä tehtävissä ja pitöis YHTÄKKIÄ ja HIRVEÄLLÄ kiireellä saada töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama toistuu joka kevätkesä ja erityisesti kun Suomessa vaihtuu hallitus ja Jenkeissä tulee uusi presidentti niin kuin 2015. Hirveä hördelli ja kusetus alkaa. Hirveä kiire yhtäkkiä palkata kesäksi. Varmaan joku poliisi tai poliisin kamu toimii joka kesä kesän ajan jossain tietyissä tehtävissä ja pitöis YHTÄKKIÄ ja HIRVEÄLLÄ kiireellä saada töihin.

        Hirveä kuaetus alkaa. PAKKOPAKKOPAKKO yhtäkkiä saada kesäksi tietylle työnantajalle tiettt ihminen ikään kuin ketään muita ei olisi olemassa. Varmasn jollekin kesähessukaverille pitää saada jotain ”lisäarvoa” työhön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin minusta tuntuu että näitä utopistisia juttuja kirjoittelee venäjätrolli.
        Eihän kukaan muuten yrittäisi saada porukkaa noin idioottimaisen jutun taakse.

        Jokainen järkevä ihminen tajuaa mitä tarkoitta jos työstä ei saisi mitään ekstraa jouten olijoihin nähden.
        Eläkkeet on ansaittuja ja eläkekassoissa olevat rahat on vahvasti korvamerkitty eläkkeitä varten.
        Myös eläkkeen maksajiille on tehty sopimus että kun maksat eläkemaksuja saat eläkkeellä maksujasi vastaavan eläkkeen.
        Ainoastaan venäjällä voidaan vetää tuollaiset sopimukset vessanpytystä alas.

        Eläkkeitä ei ole ansaittu, eli elökeLOISET elää työelämän parasiittina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeitä ei ole ansaittu, eli elökeLOISET elää työelämän parasiittina!

        Ei tälle kahjolle enään kannata vastailla se saa vain vettä myllyynsä ja jankaa samaa asiaa vaikka jouluun asti. Nautitaan me eläkelläiset eläkkeistämme, antaa kateellisten höpöttää.


    • Anonyymi

      No niin tulipa uutinen. 50 vuotta oon tehnyt raskasta työtä elättänyt perheeni maksanut 4 lapsen koulutuksen kaiken heidän elämisen. Vaatteet ruuat vakuutukset harrastukset autokoulut opiskelut. Omakotitalon maksoin ihan omista työtuloista 35 vuotta kesti se pesti. Nyt on 65 vuotias sairas nivelet selkä polvet huonossa kunnossa raskaan työn tekemisestä. Pääsen ansaitulle eläkkeelle se on n. 1000 euroa kuukaudessa. Sillä pitää pärjätä jos ei ole pystynyt työssä olo aikana säästämään. En paljo pystynyt kun oli se perhe elätettävä. Jokaisesta palkasta meni eläkemaksut olen siis oman eläkkeeni maksanut. Olen maksanut 50 vuotta veroja tälle yhteiskunnalle. En ole työttömänä kotona ollut koskaan. On törkeää puhua asioista joista ei tiedä. Suurin osa eläkkeistä on pieniä. Minulle sopisi oikein hyvin 1500 kuukaudessa olisin sen ansainnut niinkuin moni muukin raskaan työn raataja. Kun te nuoret jotka näitä älyttömyyksiä latelette tehkää sama mitä me olemme tämän maan eteen tehneet. Eikö ihmisillä ole oikeus maksaa itselle. Esim. Yksityistä eläkettä ja näin ei tehden saada parempi eläke. Kun tää pullamössö sukupolvi oppisi edes tekemään työtä suurin osa makaa kotona tekemättä yhtään mitään

    • Anonyymi

      Eläkkeitä ei maksa valtio eläkkeet maksaa eläkeyhtiot näihin yhtiöihin menee jokaisen työssä käyvän palkasta eläkemaksut. Siis jokainen työntekijä itse maksaa eläkkeensä. Eläkemaksun suuruus näkyy jokaisen palkkalaskelmassa. Oman eläkkeen kertymisen voi tarkistaa oman eläkeyhtiön sivuilta verkkopankkituksia käyttämällä pääsee sivuille sisälle iesim. Ilmarinen Varma. Ei pidä sotkea asioita jos ei tiedä.

      • Anonyymi

        Ovatko eläkeläiset syrjäytyneitä ja laiskoja luusereita kun elävät tuilla eivätkä tee töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko eläkeläiset syrjäytyneitä ja laiskoja luusereita kun elävät tuilla eivätkä tee töitä?

        Ovat. Loiseläjiä.


      • Anonyymi

        Miksi mun palkasta menis johonkin yhtiöön rahaa? Ei palkkakuitissa ainakaan tämmöstä näy.
        Sua on huijattu nyt isomman kerran jos palkkauitissas näkyy että "Yksityiseen eläkeyritykseen 200€" ja joka kuukausi? Noh hölmöjä on helppo kusettaa :D


      • Anonyymi

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansaneläkelaitos
        Eläkkeen maksaa valtion laitos, ei mikään eläkeyhtiö, toki jos olet tehnyt itsellesi lisäeläkesäästöjä tms niin niitä voi saada mistä vaan, mutta sitten voin vedota että eläkkeen maksaa naapurin Ville, koska annoin Villelle 500€ nuorempana ja hän antaa mulle nyt siitä osan takaisin kun jäin eläkkeelle.

        Ja toisekseen kukaan ei maksa omaa eläkettään, se maksu joka palkastasi otetaan menee eläkeläisille. Ei sitä pistetä talteen odottamaan sinua kun jäät eläkkeelle, vaan se menee ahneille ihmisille jotka on NYT eläkkeellä ja jotka ovat joka vuosi enemmän rahaa vaatimassa.
        Miksi heille pitäisi enemmän maksaa? Eiväthän he maksa enempää eläkemaksujakaan työnteolla?

        Ihmisten tulisi jo havahtua tähän pyramidihuijaukseen jota eläkejärjestelmäksi kutsutaan, tulee hajoamaan omaan mahdottomuuteensa noin 10v sisällä.


      • Anonyymi

        Näihin yhtiöihin menee rahat, mutta sittenpä niitä rahoja ei enää näykään, vaan eläkkeet maksetaan työelämän pussista. Eläkeläiset ovat parasiitteja! Tämä nykyjärjestelmä on sama kuin ihminen laittaisi rahat pankkiin joka ryöstetään, niin ne rahat meni. Ei tällöin voi olla muilla itseään elätyttämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko eläkeläiset syrjäytyneitä ja laiskoja luusereita kun elävät tuilla eivätkä tee töitä?

        Periaatteessa ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansaneläkelaitos
        Eläkkeen maksaa valtion laitos, ei mikään eläkeyhtiö, toki jos olet tehnyt itsellesi lisäeläkesäästöjä tms niin niitä voi saada mistä vaan, mutta sitten voin vedota että eläkkeen maksaa naapurin Ville, koska annoin Villelle 500€ nuorempana ja hän antaa mulle nyt siitä osan takaisin kun jäin eläkkeelle.

        Ja toisekseen kukaan ei maksa omaa eläkettään, se maksu joka palkastasi otetaan menee eläkeläisille. Ei sitä pistetä talteen odottamaan sinua kun jäät eläkkeelle, vaan se menee ahneille ihmisille jotka on NYT eläkkeellä ja jotka ovat joka vuosi enemmän rahaa vaatimassa.
        Miksi heille pitäisi enemmän maksaa? Eiväthän he maksa enempää eläkemaksujakaan työnteolla?

        Ihmisten tulisi jo havahtua tähän pyramidihuijaukseen jota eläkejärjestelmäksi kutsutaan, tulee hajoamaan omaan mahdottomuuteensa noin 10v sisällä.

        Totta. Mutta tämä huijaus pitää paljastaa jo nyt ja lopettaa, koska vahingot maksaa tulevat sukupolvet eli meidän lapset.


    • Anonyymi

      Tää keskustelu on aivan käsittämätöntä. Jos kaikki terveet nuoret tekis töitä olisi suomessa sosiaalimenot pienemmät. Nyt nuoret makaa kotona nostavat työttömyys korvauksia asumistukia elävät veronmaksajien varoilla. Sen sijaan kun maksaisivat veroja valtiolle ha itselleen tulevia eläkkeitä. Eläisivät omalla palkallaan. Mutta kun ovat veteliä laiskoja.

      • Anonyymi

        Oletko varma, että ei ole salaliittoa työnantajien kesken ja on sovittu yhdessä ettei ketään palkata ja syrjäytetään nuoret tahalleen, kiusataan heitä, jotta yekisivät itsemurhan tai vähintään pistettäisiin eläkkeelle koko loppuelämäksi?


      • Anonyymi

        Nuoret on niin laiskoja etteivät jaksa enään edes lisääntyä, nuoret miehet hiplaa pelikoneita kun pitäis tyttöjen perässä juosta, ei kyllä syntyvyys nouse ja jos nousee niin sen nostaa maahanmuuttajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret on niin laiskoja etteivät jaksa enään edes lisääntyä, nuoret miehet hiplaa pelikoneita kun pitäis tyttöjen perässä juosta, ei kyllä syntyvyys nouse ja jos nousee niin sen nostaa maahanmuuttajat.

        Vituttais muakin jos ei ois nuoruudessani ollut hienoja pelikoneita ja tietokoneita joiden kanssa viettää aikaa ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttais muakin jos ei ois nuoruudessani ollut hienoja pelikoneita ja tietokoneita joiden kanssa viettää aikaa ;)

        Jotkut on kasvanut aikuiseksi ja eräät ei ikinä, toisaalta hyvä kun koneitansa kakarat hierovat niin eivät ehdi lisääntyä ja huonot geenit putoo pois kierrosta.


      • Anonyymi

        Ensinnäkään työttömät nuoret ei makaa kitina. Toisekseen koita vanha paskapää ymmärtää, ettei nykyajan maailmalla ole töitä kaikill. Sellainen asia kuin automaatio esimerkiksi vaikuttaa. Eri asia oli silloin sinun aikaan, kun yksi teki töitä ja kymmenen katsoi vierestä ja täytteli tuntilappuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret on niin laiskoja etteivät jaksa enään edes lisääntyä, nuoret miehet hiplaa pelikoneita kun pitäis tyttöjen perässä juosta, ei kyllä syntyvyys nouse ja jos nousee niin sen nostaa maahanmuuttajat.

        Nuoret panee enemmän kuin te vanhat samassa iässä, mutta te ehkäisevät. Käyttävät järkeä. Miksi pilata elämäänsä kahleilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vituttais muakin jos ei ois nuoruudessani ollut hienoja pelikoneita ja tietokoneita joiden kanssa viettää aikaa ;)

        Niin ja hyvää seksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoret panee enemmän kuin te vanhat samassa iässä, mutta te ehkäisevät. Käyttävät järkeä. Miksi pilata elämäänsä kahleilla?

        Taitaa nuoret samaistua sitten Kaneihin, kovia panemaan muttei mitään järjen jättiläisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nuoret samaistua sitten Kaneihin, kovia panemaan muttei mitään järjen jättiläisiä.

        Nuoret on nimenomaan järjen jättiläisiä. Siksi he kyseenalaistavat epäreilua systeemiä ja ehkäisevät, jolloin nautintoa saa useammin. Vanhat on kyllä tyhmiä kuin vasemman jalan saappaat. Eläkekatto tulee olemaan tuo 1500 euroa, joka on silti liikaa almuksi laiskoille eli vanhoille ja tyhmille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut on kasvanut aikuiseksi ja eräät ei ikinä, toisaalta hyvä kun koneitansa kakarat hierovat niin eivät ehdi lisääntyä ja huonot geenit putoo pois kierrosta.

        Jos sinunkin mussutusta ja itsekkyyttä lueskelee, niin en sanoisi että olet kasvanut aikuiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkään työttömät nuoret ei makaa kitina. Toisekseen koita vanha paskapää ymmärtää, ettei nykyajan maailmalla ole töitä kaikill. Sellainen asia kuin automaatio esimerkiksi vaikuttaa. Eri asia oli silloin sinun aikaan, kun yksi teki töitä ja kymmenen katsoi vierestä ja täytteli tuntilappuja.

        Eläkkeellä ollessanikin kokoajan soitellaan ja töitä tarjotaan, pyydetään että tule nyt hyvä mies töihin kun nuoret tollottaa kännykkää ja sieltä ei työnteko ohjeita saa, eikä ne kyllä mitään osaakkaan kun ne odottaa sitä tekoälyä. Voi v...u mitä porukkaa.


    • Anonyymi

      Kuvallista arpaa tulee raaputtaa vastaisuudessa ilman digipiikkiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe