Maanantain EuroviisuVisa - Kuinka hyvin tunnet viisuja?

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009526355.html

Mun ei pitäis saada tällaisesta visasta juuri yhtään pisteitä, ellei kysymykset ole aivan mallia mikki hiiri. Kun sain enemmän kuin 2 pistettä, niin visa on mallia mikki hiiri 🤣

Missä miehet ratsastaa. Olet selvästi perillä viisujen historiasta.

Vastasit oikein 5/12 kysymykseen

46

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petinpohjalta 😉

Dark Side. Upea suoritus, olet selvästi katsonut viisuja ennenkin.
      Vastasit oikein 8 kysymykseen

• Hieno tulos!

Etenkin sairaana ollessa. Ja Euroviisut jos mikä on dark sidea, siksi en katsokaaan niitä 🤣🤣

• randombypasser kirjoitti:

Hieno tulos!

Etenkin sairaana ollessa. Ja Euroviisut jos mikä on dark sidea, siksi en katsokaaan niitä 🤣🤣

Ensi viikonloppuhan on pelkkää juhlaa. Siksi minun täytyykin tulla pian kuntoon 😄
        Ja jo huomeniltanakin valvotaan 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Ensi viikonloppuhan on pelkkää juhlaa. Siksi minun täytyykin tulla pian kuntoon 😄
        Ja jo huomeniltanakin valvotaan 👍

Ai, mitkäs juhlat silloin on, jotain lätkään liityvää? 🤣🤣

Eli myönnät tässä nyt suoraan olevasi tekosairas, jotta saat rauhassa katsoa viisuja vaikka läpi yön ja nukkua myöhään 😂

Ai, mitkäs juhlat silloin on, jotain lätkään liityvää? 🤣🤣

Eli myönnät tässä nyt suoraan olevasi tekosairas, jotta saat rauhassa katsoa viisuja vaikka läpi yön ja nukkua myöhään 😂

Juuei 😂 Kyllä minä tänäänkin töitä tein yli viiteen saakka, mutta nyt lepäilen 👍😄

• Xena-183 kirjoitti:

Juuei 😂 Kyllä minä tänäänkin töitä tein yli viiteen saakka, mutta nyt lepäilen 👍😄

Tottakai, kyllä me kaikki "suostutaan" uskomaan 🤣

• 6/12 ajattelin kanssa etten saa kuin pisteen pari ehkä mutta meni nyt kuitenkin puolet oikein.😄.

• Kelpo tulos!

Osa oli aika helppoja, vähän semmosia lohdutuskysymyksiä 😂

• 5 oikein.
      Yksi tieto ja neljä arvausta.

Viisut jääneet vähiin kun kappaleita ei oikein jaksa kuunnella ja lapset ei päästäneet katsomaan äänten laskentaa kun menin etukäteen arvaamaan kuka antaa kennellekin pisteitä.

• Kelpo tulos!

Ite en ole viisuja seurannut sitten pentuvuosien enkä tule seuraamaankaan.

• Dark Side. Upea suoritus, olet selvästi katsonut viisuja ennenkin.

Vastasit oikein 10 kysymykseen

• Loistava tulos!

Teitä pimeän puolen kannattajia alkaa kohta olemaan enemmistö... Use force Luke!

• Anonyymi

11/12
      Dark Side. Upea suoritus, olet selvästi katsonut viisuja ennenkin.

Hitsi meni yksi pieleen.. ei voi muistaa v 1956..

Hyvä Käärijä!!!

- Sheena

• Loistava tulos!

No mulle jo toi 11 aiheuttaa kysymyksen, että millainen ihminen voi muistaa...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

No mulle jo toi 11 aiheuttaa kysymyksen, että millainen ihminen voi muistaa...

Hyvämuistinen, näppärä poissuljentatekniikka..

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvämuistinen, näppärä poissuljentatekniikka..

- Sheena

No mut siis jotkut viisut kautta aikojen? Kamoon, paljon tärkeempääkin muistettavaa on. Kuten vaikkapa Wayne Gretzkyn pelinumero, Bob Beamonin 50 vuotinen pityyshypyn maailmanennätystulos jne. 🤣

• Hieno tulos!

Taidan jättää nyt biisin kuuntelun muille viisuilijoille 😊

Hieno tulos!

Taidan jättää nyt biisin kuuntelun muille viisuilijoille 😊

Kannattaa katsoa ja kuunnella, kaunis Virolainen nainen

• pujotteIija kirjoitti:

Kannattaa katsoa ja kuunnella, kaunis Virolainen nainen

Onko niitä muunkinlaisia?

• 8/12 Hyvähyvä.

Löysin sattumalta viime vuonna miltei täydellisen tavan viisujen seuraamiseen. Autoilu kevätillassa ja -yössä.

• Hieno tulos!

Mulle soveltuvin tapa on esimerkiksi sulkea telkkari jne. 😂

• Tulos: 10/12. Olet selvästi katsonut Euroviisuja ennenkin.

• Loistava tulos!

Loistava tulos!

Ei ole mitenkään kovin vaikea visa.

• Norppa83 kirjoitti:

Ei ole mitenkään kovin vaikea visa.

Ei varmaan, jos yhtään viisuja on seuraillut vuosien varrella. Sitten ollaan me muut 🤣

Ei varmaan, jos yhtään viisuja on seuraillut vuosien varrella. Sitten ollaan me muut 🤣

Kyllä oon viisuja seurannut, vaikka viime vuosina ei ne ei ole enää niin paljon kiinnostaneet kuin ennen. Kai se joku huuma on laantunut jonkun verran. Ja viisut kun tulee aina aika myöhään, niin jossain vaiheessa meinaan yleensä nukahtaa. Ainakin lauantaisen finaalin aikana sitten, kun on äänten laskenta. Monesti olen silloin nukkunut ja osa ääntenlaskennasta on mennyt sivu suun tai meinannut nukahtaa.

• Norppa83 kirjoitti:

Kyllä oon viisuja seurannut, vaikka viime vuosina ei ne ei ole enää niin paljon kiinnostaneet kuin ennen. Kai se joku huuma on laantunut jonkun verran. Ja viisut kun tulee aina aika myöhään, niin jossain vaiheessa meinaan yleensä nukahtaa. Ainakin lauantaisen finaalin aikana sitten, kun on äänten laskenta. Monesti olen silloin nukkunut ja osa ääntenlaskennasta on mennyt sivu suun tai meinannut nukahtaa.

Mä jaksaisin kattoa pari kolme esitystä ja sitten alkais tympimään, menisin touhuamaan jotain itelle mielekkäämpää. Kaikilla on on omat juttunsa ja viisut ei mulla kuulu siihen lokeroon 😁

• Missä miehet ratsastaa. Olet selvästi perillä viisujen historiasta.

Vastasit oikein 5/12 kysymykseen

Ei juma pitäs vaan enempi luottaa intuitioon ainakin pari olis mennyt paremmin.. jos olis valinnut sen mikä ensimmäisenä tulee mieleen.

• Kelpo tulos!

Niin, välillä pitää luottaa ja välillä miettiä toisenkin kerran, vaikea tietää kumpaa milloinkin 😁

• 9 pojoa. Aina tulee viisut seurattua joka vuosi.

• Hieno tulos!

Koskaan ei tule viisuja seurattua, ei edes joka kymmenes vuosi 😁

• Ennen seurasin viisuja enemmän. Nykyään ne jää melkein aina katsomatta. Tarkistan voittajan seuraavana päivänä. 😊

"Dark Side. Upea suoritus, olet selvästi katsonut viisuja ennenkin.

Vastasit oikein 10 kysymykseen"

Thänks! 😀

• Loistava tulos!

Olet siis ns. vedonlyöjä-katsoja eli heität veikkauksen ennalta, mutta et katso kisaa, vaan vain tuloksen seuraavana päivänä 😂

Loistava tulos!

Olet siis ns. vedonlyöjä-katsoja eli heität veikkauksen ennalta, mutta et katso kisaa, vaan vain tuloksen seuraavana päivänä 😂

Kyllä, juuri näin. Paitsi, en lyö vetoa.
        Sitä pisteiden laskua on puuduttavan tylsää katsoa. Ei vaan jaksa. 😊

• tosi.typy kirjoitti:

Kyllä, juuri näin. Paitsi, en lyö vetoa.
        Sitä pisteiden laskua on puuduttavan tylsää katsoa. Ei vaan jaksa. 😊

Suuri virhe! Heti lyömään vetoa, voit jäädä eläkkeellee ennen syksyä 😁

No mä en jaksa kattoa mitään osaa siitä leikistä, ei ole mun juttuni yhtään 🤮
        Ja vaikka lyön huvimuotoisesti pieniä urheiluvetoja, niin harvemmin jaksan mitään urheiluakaan katsella 🤣

Suuri virhe! Heti lyömään vetoa, voit jäädä eläkkeellee ennen syksyä 😁

No mä en jaksa kattoa mitään osaa siitä leikistä, ei ole mun juttuni yhtään 🤮
        Ja vaikka lyön huvimuotoisesti pieniä urheiluvetoja, niin harvemmin jaksan mitään urheiluakaan katsella 🤣

Hulluutta. Häviät rahasi uhkapeleillä ja varsinkin urheiluvedoilla. Parasta pitää roposet omassa kukkarossa, eikä lähteä hassuttelemaan turhia. 😀

• tosi.typy kirjoitti:

Hulluutta. Häviät rahasi uhkapeleillä ja varsinkin urheiluvedoilla. Parasta pitää roposet omassa kukkarossa, eikä lähteä hassuttelemaan turhia. 😀

Eikä ole. Ihan mukavasti se menee. Puolet vuodesta maksan urheiluvetojen voitoilla aina kuukauden lottoni ja toisen puolikkaan osalta saan sijoittaa pelipalveluun jonkun 50€. Keskimäärin jään voitolle, vaikka tosin taskurahoilla tehdyillä viihdevedoilla ei kyllä eläkkeelle pääse, ellei sitten toisella rintamalla lotto kilauta päävoittoa 🤣

Eikä ole. Ihan mukavasti se menee. Puolet vuodesta maksan urheiluvetojen voitoilla aina kuukauden lottoni ja toisen puolikkaan osalta saan sijoittaa pelipalveluun jonkun 50€. Keskimäärin jään voitolle, vaikka tosin taskurahoilla tehdyillä viihdevedoilla ei kyllä eläkkeelle pääse, ellei sitten toisella rintamalla lotto kilauta päävoittoa 🤣

Elät vaarallisesti. Heittäydyt pelkän sattuman varaan. Aika repivää ja aivan liian jännittävää. Itse en kykenisi elämään noin. Menettäisin mielenrauhani ja hermoni. 😂

• tosi.typy kirjoitti:

Elät vaarallisesti. Heittäydyt pelkän sattuman varaan. Aika repivää ja aivan liian jännittävää. Itse en kykenisi elämään noin. Menettäisin mielenrauhani ja hermoni. 😂

Ei urheiluvedonlyönti pelkkää sattumaa ole, vaan pitkälti todennäköisyyksien ja niistä maksettavien "palkkioiden" arvioimista. Toki välillä sattuma korjaa satoaan ja tulee tukkaan.

Ei se ole edes jännittävää enää taskurahoilla enkä isommilla pelaakaan. Se on kasvutarina, nuorena kollina se oli jännää ja hermoja raastavaakin, sitten touhuun tuli analyyttisempi ja viileämpi ote. Jännitys meni 😂

Ei urheiluvedonlyönti pelkkää sattumaa ole, vaan pitkälti todennäköisyyksien ja niistä maksettavien "palkkioiden" arvioimista. Toki välillä sattuma korjaa satoaan ja tulee tukkaan.

Ei se ole edes jännittävää enää taskurahoilla enkä isommilla pelaakaan. Se on kasvutarina, nuorena kollina se oli jännää ja hermoja raastavaakin, sitten touhuun tuli analyyttisempi ja viileämpi ote. Jännitys meni 😂

Eikö? Oikeasti en tiedä vedonlyönnistä yhtään mitään. Olisin voinut vaikka vannoa, siellä painetaan nappia silmät kiinni ja toivotaan parasta.

Onnea peleihin! 😀👍
        (vai saako tätä edes toivottaa, ettei se vaan tiedä huonoa onnea?)

• tosi.typy kirjoitti:

Eikö? Oikeasti en tiedä vedonlyönnistä yhtään mitään. Olisin voinut vaikka vannoa, siellä painetaan nappia silmät kiinni ja toivotaan parasta.

Onnea peleihin! 😀👍
        (vai saako tätä edes toivottaa, ettei se vaan tiedä huonoa onnea?)

Joskus sen voi tehdä tuolleenkin, jos tykkää, simmut kiinni, kliks ja sitten ihmetellään mitä tapahtuu 😁

Oikeasti se on aika raadollista puuhaa, etenkin kun ns. ammattilaisuuteen, se on iihan mieletöntä laskemista yms. Mulle riittää näiden taskurahojeni kanssa paljon vähempi asioiden seuraaminen ja sitä kautta jonkinasteinen todennäköisyyksien arvaaminen, sen sijaan että jaksaisin jotain laskeskella, pah. Viihdettähän tämä vain on.

Rahapeleihin pätee samat säännöt kuin sijoittamiseen ja ryyppäämiseen. Älä koskaan käytä niihin enempää rahaa kuin sinulla on varaa hävitä 🤣

Kiitos! En ole oikein taikauskoinen, niin aivan sama minulle saako vai ei 😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe