Minulla on kaikkea mitä tarviin ja olen halunnut. Ruokaa on kaapit täynnä ja muutenkin olen onnellinen. Hauska lukea rikkaitten insinöörien valituksia lehdistä ettei ole varaa edes ruokaan 4000 euron palkalla. Työttömyysrahalla kyllä pärjää jos osaa ajatella mihin rahat käyttää.
Elän yltäkylläistä elämää köyhänä.
10
419
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalautas tää yksi vajakki jaksaa provota joka palstalla köyhyyden ja työttömyyden ihanuutta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17851342l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ottaa aloittajalla niin koville työttömyys kun huomannu ettei otetakkaan enään töihin ja kun työelämässä oli niin irvisteli vaan.Vajakki tosiaan täytyy olla jos työttömyydellä reteilee.Mielenterveysongelmat hyvin yleisiä nykyään.
- Anonyymi
Aloittajalla ei ole kaikki inkkarit kanootissa... Kunhan provoaa.
Kyllä ei 4000€/kk ole mikään rikas, rikkaat on ihan erikseen. Rikkaat on tosi tarkkoja rahan suhteen, että moni köyhä ei edes pärjäsi niillä rikkaiden elämiseen käytettävillä rahoilla. Minulla muutamia rikkaita tuttavissa, siis ei mitään muovikassihenkilöitä, vaan oikeasti rikkaita, he tosi tarkkoja rahan kanssa, Lidlistä ostavat ja muutenkin tarjoukset kytätään.- Anonyymi
Eihän tuo voi olla mikään rikas, kun tavallinen eläkeläispariskuntakin saa enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo voi olla mikään rikas, kun tavallinen eläkeläispariskuntakin saa enemmän.
Joo, ei todellakaan ole 4000€/kk mikään rikas. Aloittajalla käsitykset asioista täysin skutsissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei todellakaan ole 4000€/kk mikään rikas. Aloittajalla käsitykset asioista täysin skutsissa!
Iso raha tuo 4000€ olis sellaiselle joka työttömyyskorvauksilla tai tonnin eläkkeellä elää. Kelpais mullekin .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso raha tuo 4000€ olis sellaiselle joka työttömyyskorvauksilla tai tonnin eläkkeellä elää. Kelpais mullekin .
On 4000€/kk rahaa, mutta ei se rikkaaksi vielä tee! Aiemmin oli käsite; Kaulusköyhät, eli noilla tuloilla kuulutaan vielä siihen ryhmään.
- Anonyymi
Höpsis. Sulla vaan taas kurja krapulainen tiistai aamu! No se on ihan sun yltäkylläinen elämän laatu se. Sori, mutta sulta puuttuu tuosta summasta pilkku välistä, oisko 40,00 oikee luku? Onhan se. Eihän sitä voi kaikkee huomata... mutta onneksi on meitä jotka ymmärrämme tuskasi.
No koitahan pärjää tuolla 40 e onnea ja tsemppiä. Nuku ensin huono olo pois ja osta sitten niitä makarooneja. - Anonyymi
Mitenkäs sitä nyt eläkeläisten köyhyys luokiteltaisiin, kun eläkkeellä
asuvien kahden ihmisen ei tarvitse luopua mistään aiemmasta tavasta,
vaan porskutetan ihan samalla lailla kun aikanaan töissä ollessa.
Kun ei ole asunto- eikä autolainoja maksettavana , niin ihmisille
jää käteen ihan saman verran kuin aikanaan töiden jälkeen.
Sitä kun on työuraa takana 40 vuoden molemmin puolin, niin ne
yhteiset eläkkeet on tavistyöntekijöillä siinä 4500 €:n tienoilla. .
Tarkasti ei voi vielä sanoa, kun lopullinen päätös ei ole vielä tullut.
Mutta sellainen on kutina, että se yhteinen nettoeläke on n. 3500 €.
Kyllä sillä jo vaatimaton eläkeläispariskunta pärjäilee ja voipa vielä
pitää autoa, matkustella ja joitakin ylimääräisiä laittaa säästöönkin.
Kun se ihan normaalilla kertymällä tulee, niin jonkin verran
ihmettelen sitä , miten ne täysaikatyön pienet eläkkeet on syntyneet.
Kun jotkut on yksityisellä puolella tehneet vielä reippaita ylitöitä,
niin muutaman tutun kuukausieläke alkaa selkeästi kolmosella.
Ei taida niillä KELAn mannekiineilla olla asiat ihan näin hyvin.
Vaikka täällä levitetäänkin perusteetonta tietoa jättitukiaisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849