Oli suuri pettymys tuo Eliittikumppani,tosi kallista,ja aivan surkea deitti,ei voi itse katsella ,ketä on tarjolla,vaan tyrkätään joka päivä joku tyyppi muka tyrkylle.Ei hyvä,ei kiinosta enää,maksaa turhasta maksua,eikä johda mihinkään.
Mitä mieltä olette Eliittikumppanista?
10
713
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää pöllöt maksako deittisovellusten käytöstä!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852352D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aivan surkea ja käsittämättömän kallis.
Ja kukaan ei viestittele siellä eli siis täysin turha. - Anonyymi
Rahan käyttäminen deitti palveluissa ei lisää tuskin ollenkaan onnistumista. Jossain harvoissa tilanteissa rahalla saa selkeyttä vastapelurin todellisista aikeista "on tuo vuokra pian maksussa".
- Anonyymi
Giganttinen kysymys. Kuulokojeen tarpeessa nääs. Vappusatkulla huolenpito ei kestä kyllä.
- Anonyymi
Loin keväällä hahmon sinne. Uteluita joita on paljon, ja joihin pitää vastata, olivat lähes kaikki hölmöjä:
"Mistä kolmesta asiasta olet elämässäsi kiitollisin?" Miten vastaatte? Huomatkaa että ei esim. mielikuvituksessasi vaan "elämässäsi".
"Kuvaile kolmea asiaa, joista nautit vapaa-ajallasi." Miten vastaatte tuohon? Pyydetään kuvailemaan, ei mainitsemaan.
Minua on aina ärsyttänyt kysymys: "Kuinka usein juot?" En juo juomalla koskaan, vaan ruokavaliooni sisältyy lasillinen viiniä aterian yhteydessä.
Eliittikumppanin "tarjoukset", jotka avaavat sivuston rajoitukset, olivat:
1kk: 80e
3kk: 50e
6kk: 80e
"Palvelun" "tarjoaa" ja sisällöstä vastaa: Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Straße 41/43, D-10999 Berliini, Saksa. Mikä selittää osaltaan uteluiden kömpelyyksiä. - Anonyymi
Minä löysin poikaystävän Tinderin ilmaisversiolla. Hänelläkin oli ilmaisversio. Kumpikaan ei maksanut senttiäkään.
- Anonyymi
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
Kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi
kyllä siitä maksaisi, jos siellä edes olisi "eliittikumppaneita" tarjolla. Sen käyttäjänä olen kohdannut samat ongelmat kuin muillakin deittisivustoilla, eli haluan miehen olevan koulutettu, mieluummin akateeminen. No sitten jos löytyisi joku akateeminen mies, niin hän saa niin paljon tyrkkyjä, että häviän aina kilpailun. Koska heitä harvoin kiinnostaa ikäisensä naiset. Maalaistollot, peräkammarinpojat taas eivät minua kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818