Oli suuri pettymys tuo Eliittikumppani,tosi kallista,ja aivan surkea deitti,ei voi itse katsella ,ketä on tarjolla,vaan tyrkätään joka päivä joku tyyppi muka tyrkylle.Ei hyvä,ei kiinosta enää,maksaa turhasta maksua,eikä johda mihinkään.
Mitä mieltä olette Eliittikumppanista?
10
626
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää pöllöt maksako deittisovellusten käytöstä!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852352D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aivan surkea ja käsittämättömän kallis.
Ja kukaan ei viestittele siellä eli siis täysin turha. - Anonyymi
Rahan käyttäminen deitti palveluissa ei lisää tuskin ollenkaan onnistumista. Jossain harvoissa tilanteissa rahalla saa selkeyttä vastapelurin todellisista aikeista "on tuo vuokra pian maksussa".
- Anonyymi
Giganttinen kysymys. Kuulokojeen tarpeessa nääs. Vappusatkulla huolenpito ei kestä kyllä.
- Anonyymi
Loin keväällä hahmon sinne. Uteluita joita on paljon, ja joihin pitää vastata, olivat lähes kaikki hölmöjä:
"Mistä kolmesta asiasta olet elämässäsi kiitollisin?" Miten vastaatte? Huomatkaa että ei esim. mielikuvituksessasi vaan "elämässäsi".
"Kuvaile kolmea asiaa, joista nautit vapaa-ajallasi." Miten vastaatte tuohon? Pyydetään kuvailemaan, ei mainitsemaan.
Minua on aina ärsyttänyt kysymys: "Kuinka usein juot?" En juo juomalla koskaan, vaan ruokavaliooni sisältyy lasillinen viiniä aterian yhteydessä.
Eliittikumppanin "tarjoukset", jotka avaavat sivuston rajoitukset, olivat:
1kk: 80e
3kk: 50e
6kk: 80e
"Palvelun" "tarjoaa" ja sisällöstä vastaa: Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Straße 41/43, D-10999 Berliini, Saksa. Mikä selittää osaltaan uteluiden kömpelyyksiä. - Anonyymi
Minä löysin poikaystävän Tinderin ilmaisversiolla. Hänelläkin oli ilmaisversio. Kumpikaan ei maksanut senttiäkään.
- Anonyymi
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
Kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi
kyllä siitä maksaisi, jos siellä edes olisi "eliittikumppaneita" tarjolla. Sen käyttäjänä olen kohdannut samat ongelmat kuin muillakin deittisivustoilla, eli haluan miehen olevan koulutettu, mieluummin akateeminen. No sitten jos löytyisi joku akateeminen mies, niin hän saa niin paljon tyrkkyjä, että häviän aina kilpailun. Koska heitä harvoin kiinnostaa ikäisensä naiset. Maalaistollot, peräkammarinpojat taas eivät minua kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489