Oli suuri pettymys tuo Eliittikumppani,tosi kallista,ja aivan surkea deitti,ei voi itse katsella ,ketä on tarjolla,vaan tyrkätään joka päivä joku tyyppi muka tyrkylle.Ei hyvä,ei kiinosta enää,maksaa turhasta maksua,eikä johda mihinkään.
Mitä mieltä olette Eliittikumppanista?
10
653
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää pöllöt maksako deittisovellusten käytöstä!
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17852352D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Aivan surkea ja käsittämättömän kallis.
Ja kukaan ei viestittele siellä eli siis täysin turha. - Anonyymi
Rahan käyttäminen deitti palveluissa ei lisää tuskin ollenkaan onnistumista. Jossain harvoissa tilanteissa rahalla saa selkeyttä vastapelurin todellisista aikeista "on tuo vuokra pian maksussa".
- Anonyymi
Giganttinen kysymys. Kuulokojeen tarpeessa nääs. Vappusatkulla huolenpito ei kestä kyllä.
- Anonyymi
Loin keväällä hahmon sinne. Uteluita joita on paljon, ja joihin pitää vastata, olivat lähes kaikki hölmöjä:
"Mistä kolmesta asiasta olet elämässäsi kiitollisin?" Miten vastaatte? Huomatkaa että ei esim. mielikuvituksessasi vaan "elämässäsi".
"Kuvaile kolmea asiaa, joista nautit vapaa-ajallasi." Miten vastaatte tuohon? Pyydetään kuvailemaan, ei mainitsemaan.
Minua on aina ärsyttänyt kysymys: "Kuinka usein juot?" En juo juomalla koskaan, vaan ruokavaliooni sisältyy lasillinen viiniä aterian yhteydessä.
Eliittikumppanin "tarjoukset", jotka avaavat sivuston rajoitukset, olivat:
1kk: 80e
3kk: 50e
6kk: 80e
"Palvelun" "tarjoaa" ja sisällöstä vastaa: Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Straße 41/43, D-10999 Berliini, Saksa. Mikä selittää osaltaan uteluiden kömpelyyksiä. - Anonyymi
Minä löysin poikaystävän Tinderin ilmaisversiolla. Hänelläkin oli ilmaisversio. Kumpikaan ei maksanut senttiäkään.
- Anonyymi
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin? Nykyään ilmaisverio on ikävästi rajoitettu.
Kaksi vuotta sitten.
- Anonyymi
kyllä siitä maksaisi, jos siellä edes olisi "eliittikumppaneita" tarjolla. Sen käyttäjänä olen kohdannut samat ongelmat kuin muillakin deittisivustoilla, eli haluan miehen olevan koulutettu, mieluummin akateeminen. No sitten jos löytyisi joku akateeminen mies, niin hän saa niin paljon tyrkkyjä, että häviän aina kilpailun. Koska heitä harvoin kiinnostaa ikäisensä naiset. Maalaistollot, peräkammarinpojat taas eivät minua kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745