Voi tätä elämää

Anonyymi-ap

Ei päivää, ettei joku huomioi naisellisuuttani. Mitä miehet naisessa oikein näkevät, kun eivät pysy aisoissa. Tänään yksi kapsahti kaulaan....

Naisena en koe olevani lainkaan naisellinen.
Olisi mukava olla mies, vaikka vain päivän ajan, jotta ymmärtäisi....

12

740

Äänestä

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis missä asioissa pitäs pysyä? Mun ystäväpiirissä (olen siis mies ja parisuhteessa) on noin 5 sinnkkunaista, jotka kärsivät miehisen huomion puutteesta. Naisellisia naisia kaikki ainakin mun mielestä, mutta spinää ei vaan löydy.

• Anonyymi

Tietyt käyttäytymissäännöt pitäisi hallita, vaikka kuinka olisi mukava nainen. Ei nyt voi alkaa halailemaan ja vihjailemaan suureen ääneen muiden nähden, että "meillä" on jotain....

Sen ymmärrän, jos tuodaan kukkia, tauluja ja yksi toi laatuolutta (vaikka en juo sitä). Ja sekin on ok, kun soittaa ja kauniisti kysyy seuraa...tai kuten yksi mies pysäytti kaupassa ja sanoi, että sinä olet sitten nainen, jonka haluaisin ehdottomasti omakseni.

Mutta että käydä kiinni kuin sika limppuun...
        En ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu, kun noin tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietyt käyttäytymissäännöt pitäisi hallita, vaikka kuinka olisi mukava nainen. Ei nyt voi alkaa halailemaan ja vihjailemaan suureen ääneen muiden nähden, että "meillä" on jotain....

Sen ymmärrän, jos tuodaan kukkia, tauluja ja yksi toi laatuolutta (vaikka en juo sitä). Ja sekin on ok, kun soittaa ja kauniisti kysyy seuraa...tai kuten yksi mies pysäytti kaupassa ja sanoi, että sinä olet sitten nainen, jonka haluaisin ehdottomasti omakseni.

Mutta että käydä kiinni kuin sika limppuun...
        En ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu, kun noin tekee.

Yleensä "käydään kiinni kuin sika limppuun" tilanne, on juuri sitä. Mies on sika, ja nainen limppu, joka ei osaa sanoa ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä "käydään kiinni kuin sika limppuun" tilanne, on juuri sitä. Mies on sika, ja nainen limppu, joka ei osaa sanoa ei.

Tuosta tulee myötähäpeä.
        Kuvitelma, että nainen olisi ns. joka paikan limppu, on minun kohdalla täysin väärä. Minulla on oma tahto ja en häikäisty sijoista!

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­­y­­­m­f­­o­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178525535

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Joo totta, ois kiva kusta kerran seisaalleen ja sitten vois vaihtaa takaisin🤔

• Anonyymi

No, vaikka 🤣 Kai tuossakin hetkessä sais kiinni ajatuksista ja mielentilasta.

• Anonyymi

Sen kun vaan kuset. Kai se nyt naiseltakin on seisaaltaan mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen kun vaan kuset. Kai se nyt naiseltakin on seisaaltaan mahdollista

Ei, kyllä se menee reisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kyllä se menee reisille

Menee minne menee, eihän siinä muuta estettä ole kuin viitseliäisyys.

• Anonyymi

Tyttöillään joka päivä tyttöillään

• Anonyymi

Naisellisuus on vaikea jättää huomioimatta. Naisellisuus on ihanaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      57
      1598
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      364
      1151
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      132
      918
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      13
      732
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      612
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      588
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      548
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      45
      519
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      44
      456
    Aihe