Ei päivää, ettei joku huomioi naisellisuuttani. Mitä miehet naisessa oikein näkevät, kun eivät pysy aisoissa. Tänään yksi kapsahti kaulaan....
Naisena en koe olevani lainkaan naisellinen.
Olisi mukava olla mies, vaikka vain päivän ajan, jotta ymmärtäisi....
Voi tätä elämää
12
493
Vastaukset
- Anonyymi
Siis missä asioissa pitäs pysyä? Mun ystäväpiirissä (olen siis mies ja parisuhteessa) on noin 5 sinnkkunaista, jotka kärsivät miehisen huomion puutteesta. Naisellisia naisia kaikki ainakin mun mielestä, mutta spinää ei vaan löydy.
- Anonyymi
Tietyt käyttäytymissäännöt pitäisi hallita, vaikka kuinka olisi mukava nainen. Ei nyt voi alkaa halailemaan ja vihjailemaan suureen ääneen muiden nähden, että "meillä" on jotain....
Sen ymmärrän, jos tuodaan kukkia, tauluja ja yksi toi laatuolutta (vaikka en juo sitä). Ja sekin on ok, kun soittaa ja kauniisti kysyy seuraa...tai kuten yksi mies pysäytti kaupassa ja sanoi, että sinä olet sitten nainen, jonka haluaisin ehdottomasti omakseni.
Mutta että käydä kiinni kuin sika limppuun...
En ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu, kun noin tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietyt käyttäytymissäännöt pitäisi hallita, vaikka kuinka olisi mukava nainen. Ei nyt voi alkaa halailemaan ja vihjailemaan suureen ääneen muiden nähden, että "meillä" on jotain....
Sen ymmärrän, jos tuodaan kukkia, tauluja ja yksi toi laatuolutta (vaikka en juo sitä). Ja sekin on ok, kun soittaa ja kauniisti kysyy seuraa...tai kuten yksi mies pysäytti kaupassa ja sanoi, että sinä olet sitten nainen, jonka haluaisin ehdottomasti omakseni.
Mutta että käydä kiinni kuin sika limppuun...
En ymmärrä, mitä miehen päässä liikkuu, kun noin tekee.Yleensä "käydään kiinni kuin sika limppuun" tilanne, on juuri sitä. Mies on sika, ja nainen limppu, joka ei osaa sanoa ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä "käydään kiinni kuin sika limppuun" tilanne, on juuri sitä. Mies on sika, ja nainen limppu, joka ei osaa sanoa ei.
Tuosta tulee myötähäpeä.
Kuvitelma, että nainen olisi ns. joka paikan limppu, on minun kohdalla täysin väärä. Minulla on oma tahto ja en häikäisty sijoista! - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178525535
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joo totta, ois kiva kusta kerran seisaalleen ja sitten vois vaihtaa takaisin🤔
- Anonyymi
No, vaikka 🤣 Kai tuossakin hetkessä sais kiinni ajatuksista ja mielentilasta.
- Anonyymi
Sen kun vaan kuset. Kai se nyt naiseltakin on seisaaltaan mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kun vaan kuset. Kai se nyt naiseltakin on seisaaltaan mahdollista
Ei, kyllä se menee reisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kyllä se menee reisille
Menee minne menee, eihän siinä muuta estettä ole kuin viitseliäisyys.
- Anonyymi
Tyttöillään joka päivä tyttöillään
- Anonyymi
Naisellisuus on vaikea jättää huomioimatta. Naisellisuus on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663225
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272283Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281745Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161411- 281371
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61266Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja291251Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631167