Joko somessa pyöriminen, peliriippuvaisena tai tihutöissä kun muuta tekemistä ei ole. Kasvatus, kasvatus ja kasvatus missä se on ?
http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1174/article/1818681/12/1/render/?token=d38f71b8e23252ffb69a1ff7e407071b&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.9.0&vl_platform=android
Tähän kyllä löytyy energiaa.....
5
217
Vastaukset
- Anonyymi
Paras tapa kasata ongelmia itselleen on se, että jo alaikäisenä saa nimensä johonkin poliisin 18 rekisteristä. Turha parkua myöhemmin siitä, että vielä aikuisena joutuu ongelmiin jostain alaikäisenä tekemistään rikkeistä. Vanhemmilla valttikortit. Jos itse ei kykene, yhteys kaupungin sosiaalitoimeen. Sieltä ohjataan eteenpäin.
- Anonyymi
Enemmän lastensuojelu ilmoituksia kakaroiden tekemistä ilkivallan teoista ja mitä useampi samasta niin vanhemmat alkavat heräämään.
- Anonyymi
Seinäjoen sosiaalipäivystykseen voi ottaa yhteyttä alle 30v ja yli 30v ongelmatapauksista.
Aikuissosiaalityö ja -ohjaus tukee ja ratkaisee yhdessä asiakkaan kanssa arjen haasteita
https://www.hyvaep.fi/toimipiste/sosiaalipalvelut-seinajoki/ - Anonyymi
Sitten nämä nuoret(teinit) kirjoittelevat (Eparissa) lehdessä kuinka ovat jo vastuuntuntoisia ja osaavat huolehtia itsestään, mutta samaan hengenvetoon kirjoittavat kuinka känny menee kiinni tai äänettömälle, kun vanhemmat soittelevat.
Kertoo todella paljon, kuinka keskenkasvuisia ovat, eikä sosiaalitaidot riitä edes vanhempien kanssa komminikoimiseen.
Pahaa vain pitäisi päästä yökaudet tekemään tai naureskelemaan, kun kaverit niitä tekee ja näyttämään typeryytensä kiroillen kaduilla.
Opiskelisivat, että ei tarvitse olla rahattomana vanhempien nurkissa ja sossun riesana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311539- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112598- 1631928
- 1291901
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131388Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954