Nimimerkkejä ei kannata käyttää palstalla muuhun kuin peukuttamiseen.
Nimimerkkien käyttämättömyys
140
643
Vastaukset
- Anonyymi
Peukuta sitten aloitustasi.
- Anonyymi
Nimimerkkeihin suhtaudutaan ennakkoluuloisesti. Heihin jää eräänlainen vihollisen leima. Täällähän ollaan aika mustavalkoisesti erimieltä asioista.
- Anonyymi
Palsta-aktiivi aitolainen tuskin muistaa edes kaikkia nimimerkkejään.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Sinä et näitä muistavan yhtäkään omaasi. 😹
Käyhän välillä lisäämässä tännekkin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15013177/eheytyminen--usko-vainen Anonyymi kirjoitti:
Käyhän välillä lisäämässä tännekkin
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15013177/eheytyminen--usko-vainenMitä minä sinne lisäisin?
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Mitä minä sinne lisäisin?
Lisää tarinaa syövästä ihmeparantumiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Lisää tarinaa syövästä ihmeparantumiseen.
Ei syövästä parantuminen uskoville ole mikään ihme koska me luotamme Jumalan lupauksiin. 😸
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Ei syövästä parantuminen uskoville ole mikään ihme koska me luotamme Jumalan lupauksiin. 😸
Ei parantuminen vaan "ihme parantuminen" kuten tuolla toisessa ketjussa viisaasti kirjoitit 😹
Anonyymi kirjoitti:
Ei parantuminen vaan "ihme parantuminen" kuten tuolla toisessa ketjussa viisaasti kirjoitit 😹
Missä toisessa ketjussa?
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Missä toisessa ketjussa?
Tuossa ylempänä olevassa viestissä johon vastasit mitä minä sinne lisäsin.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa ylempänä olevassa viestissä johon vastasit mitä minä sinne lisäsin.
Kerro sinä itse.
aito_Iainen kirjoitti:
Sari Essayah meni sairaalaan, kuten muutkin uskovat, jotka olen tuntenut.
Olet kauhea valekettu- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sari Essayah meni sairaalaan, kuten muutkin uskovat, jotka olen tuntenut.
Olet kauhea valekettuTottakai meni, niinhän menit sinäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai meni, niinhän menit sinäkin.
Minut on Espanjassa leikattu useamman kerran. Ja olin muuten sairaalassa kuusi päivää.
Että turhaa on mainostaa Jumalaa.
- Anonyymi
Toinen hyvä puoli nimimerkkien käyttämättömyydessä on se, ettei joku voi tehtailla useita aloituksia rietystä palstalaisesta kuten mummomuorin kohdalla on käynyt.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Tai minusta. 😹
Verrattuna mummomyoriin, eipä sinusta ole montaa aloitusta tehty.
Anonyymi kirjoitti:
Verrattuna mummomyoriin, eipä sinusta ole montaa aloitusta tehty.
Voi veikkonen, vielä enemmän joskus.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Voi veikkonen, vielä enemmän joskus.
Mummomuorista on tällä hetkellä 7 aloitusta ensimmäisellä sivulla. Et ole koskaan päässyt edes lähellekkään tuollaista määrään ekalla sivulla.
Anonyymi kirjoitti:
Mummomuorista on tällä hetkellä 7 aloitusta ensimmäisellä sivulla. Et ole koskaan päässyt edes lähellekkään tuollaista määrään ekalla sivulla.
Se on paljon mutta minusta on ollut paljon enemmänkin,
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Mille nimimerkillä ne monet silloin kohdistui? 😂😹
Anonyymi kirjoitti:
Mille nimimerkillä ne monet silloin kohdistui? 😂😹
Ihan kuule tälle, ei sinun Anonyymille . 😹😹😹
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Tälle eli ullaviiviheimovesa. Tosin sinusta kyllä on tehty monta räyhis aloitusta ihan ansaitusti mutta ei niitä ikinä ole ollut tässä mummomittakaavassa etusivulla!
Anonyymi kirjoitti:
Tälle eli ullaviiviheimovesa. Tosin sinusta kyllä on tehty monta räyhis aloitusta ihan ansaitusti mutta ei niitä ikinä ole ollut tässä mummomittakaavassa etusivulla!
Olet ollut sitten ahkera, Anoliini. 😹
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Sitten niitä ei ole kovin montaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin mummomuorista tehdyt aloitukset ovat aito_laisen tekemiä vaikka anona onkin ne tehnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Suurin mummomuorista tehdyt aloitukset ovat aito_laisen tekemiä vaikka anona onkin ne tehnyt.
Ja sinä oikein pystyt todistamaan sen? 😹
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Ja sinä oikein pystyt todistamaan sen? 😹
Kirjoitusvirheesi, patologinen pakkomielle mummomuorista todistavat ihan tarpeeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheesi, patologinen pakkomielle mummomuorista todistavat ihan tarpeeksi.
Ja sitten vielä ne todisteet niin tarkastellaan niitä yhdessä. 😹
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pitkälle se on noin. Toki toisinaan meikäläisenkin lahkeessa roikkuu mutta ei ihan niin sitkeästi kuin mummomuorin. Kyse lienee jostain maagisesta täyteen miehisyyteen kasvamisesta. Onhan se mukavampaa naisia kiusata.
Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Hyvin pitkälle se on noin. Toki toisinaan meikäläisenkin lahkeessa roikkuu mutta ei ihan niin sitkeästi kuin mummomuorin. Kyse lienee jostain maagisesta täyteen miehisyyteen kasvamisesta. Onhan se mukavampaa naisia kiusata.
Minulla katsos on kanttia ihan rekatullani olla sinun ja mummo kanssa eri mieltä. Ei minun tarvitse ohi puhua kuten… 😸
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Minulla katsos on kanttia ihan rekatullani olla sinun ja mummo kanssa eri mieltä. Ei minun tarvitse ohi puhua kuten… 😸
Miksi sitten teet ketjun aloitukset Anona jos sinulla kerta on kanttia?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten teet ketjun aloitukset Anona jos sinulla kerta on kanttia?
Miksi et todista, että olisin tehyt vaan jankutat? 😹
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Vannotko Jeesuksen nimeen, ettet ole tehnyt noita aloituksia ja häärinyt ketjuissa anoilla ?
Ja vannotko Jeesuksen nimeen , että toimit vain ainoastaan tuolla nimimerkilläsi ? Anonyymi kirjoitti:
Vannotko Jeesuksen nimeen, ettet ole tehnyt noita aloituksia ja häärinyt ketjuissa anoilla ?
Ja vannotko Jeesuksen nimeen , että toimit vain ainoastaan tuolla nimimerkilläsi ?Vannominen on meiltä kristityltä edelleen kielletty.
Mutta eikö sinulla olekaan niitä todisteita?
Sinulla on todistustaakka.- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Vannominen on meiltä kristityltä edelleen kielletty.
Sinulla on todistustaakka.Eli sotilasvalakaan ei tullut kysymykseen ?
Anonyymi kirjoitti:
Eli sotilasvalakaan ei tullut kysymykseen ?
Palataan siihen kun ensin esität ne todisteet väitteillesi.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Palataan siihen kun ensin esität ne todisteet väitteillesi.
Etkö vannonut sotilasvalaa ihan perusjuttu jokaiselle miehelle ?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö vannonut sotilasvalaa ihan perusjuttu jokaiselle miehelle ?
Ne sinun todisteesi ensin. 😹
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Ei tämä mikään oikeussali ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sotilasvalakaan ei tullut kysymykseen ?
Hän taitaa olla sivari.
Anonyymi kirjoitti:
Hän taitaa olla sivari.
No näin olen haistellut ja ei vaan sivari vaan vapari. Sivaritkin sentään haluavat puolustaa maataan kantaen kortensa kekoon sillä tarvitaan niitä paljon muitakin kuin vain "pyssymiehiä" mutta vaparit on sitten eri juttu, heitä ei kiinnosta.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Sinulla on todistustaakka.Päivä Räsänenkään ei ole vannonut lääkärinvalaa.
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä mikään oikeussali ole.
Niinpä, voisit keskustella etkö tentata minua.
Ei se katsos niin toimi, että sinä vain esität syytökset ja pompit aiheesta toiseen ja tenttaat minua 😸Anonyymi kirjoitti:
Päivä Räsänenkään ei ole vannonut lääkärinvalaa.
Varmaan ihan vapaaehtoisesti.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Niinpä, voisit keskustella etkö tentata minua.
Ei se katsos niin toimi, että sinä vain esität syytökset ja pompit aiheesta toiseen ja tenttaat minua 😸Miksi ei niinhän sinäkin aina teet.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei niinhän sinäkin aina teet.
Oliko edes tälle väitteellesi näyttöä? 😸
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Varmaan ihan vapaaehtoisesti.
Ministerin virkavalan tosin vannoi. Hyi Päkä, menit sitten uskovana vannomaan vaikka ei saisi!
Anonyymi kirjoitti:
Päivä Räsänenkään ei ole vannonut lääkärinvalaa.
Tuota pitäisi varmaan kysyä Räsäseltä itseltään mutta jos tosiaan on noin kuten aito_lainen väittää, että valojen vannominen on kiellettyä uskovaisilta niin no, sittenhän montaa uskovaista ei ole koko Suomessa. AIka moneen asiaan nimittäin liittyy valanvannominen.
Anonyymi kirjoitti:
Ministerin virkavalan tosin vannoi. Hyi Päkä, menit sitten uskovana vannomaan vaikka ei saisi!
Vannomiskielto ei näissä yhteyksissä viittaa esim. oikeusistuimissa todistajan valan antamiseen. Hyväksytystä vannomisesta Raamatussa puhutaan yhteyksissä, joissa vahvistetaan jonkin asian totuudellisuutta. Jopa Jumalan kerrotaan vannoneen omaan nimeensä, koska ei ollut ketään suurempaa, jonka nimeen hän olisi vannonut (Hepr. 6:13). Tietyllä tavalla myös Jeesus myöntyi valan käyttöön, kun ylipappi vannotti häntä Jumalan nimessä sanomaan oliko hän Jumalan Poika (Matt. 26:63–64).
Sen sijaan Jeesus suhtautui kielteisesti sellaiseen oman aikansa varsin yleiseen käytäntöön, jossa vannoskeltiin kevytmielisesti ja usein hätiköidysti milloin mitäkin toimintaa perustellen yksityiselämän arjessa. Pyrittiin käyttämään Jumalan nimeä hyväksi omien, ehkä itsekkäiden pyrkimysten ajamisessa. Samalla tällainen vannominen muistutti nykyäänkin yleistä sopimattomien, jopa Jumalan nimeen viittaavien voimasanojen käyttöä puheessa. Tällaisesta sopii esimerkiksi vaikkapa Pietarin menettely, kun hän ylipapin pihamaalla valalla vannoen kielsi tuntevansa Jeesusta (Matt. 26:69–75).- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Vannomiskielto ei näissä yhteyksissä viittaa esim. oikeusistuimissa todistajan valan antamiseen. Hyväksytystä vannomisesta Raamatussa puhutaan yhteyksissä, joissa vahvistetaan jonkin asian totuudellisuutta. Jopa Jumalan kerrotaan vannoneen omaan nimeensä, koska ei ollut ketään suurempaa, jonka nimeen hän olisi vannonut (Hepr. 6:13). Tietyllä tavalla myös Jeesus myöntyi valan käyttöön, kun ylipappi vannotti häntä Jumalan nimessä sanomaan oliko hän Jumalan Poika (Matt. 26:63–64).
Sen sijaan Jeesus suhtautui kielteisesti sellaiseen oman aikansa varsin yleiseen käytäntöön, jossa vannoskeltiin kevytmielisesti ja usein hätiköidysti milloin mitäkin toimintaa perustellen yksityiselämän arjessa. Pyrittiin käyttämään Jumalan nimeä hyväksi omien, ehkä itsekkäiden pyrkimysten ajamisessa. Samalla tällainen vannominen muistutti nykyäänkin yleistä sopimattomien, jopa Jumalan nimeen viittaavien voimasanojen käyttöä puheessa. Tällaisesta sopii esimerkiksi vaikkapa Pietarin menettely, kun hän ylipapin pihamaalla valalla vannoen kielsi tuntevansa Jeesusta (Matt. 26:69–75).Maanpuolustus ei siis mielestäsi ole tuota vaikka jopa Raamatussa kehoittaan puolustamaan omaansa.
Tuota pitäisi varmaan kysyä Räsäseltä itseltään mutta jos tosiaan on noin kuten aito_lainen väittää, että valojen vannominen on kiellettyä uskovaisilta niin no, sittenhän montaa uskovaista ei ole koko Suomessa. AIka moneen asiaan nimittäin liittyy valanvannominen.
Avioliittovala noista ehkä tunnetuin ja tutuin 😏mikä vannotaan seurakunnan läsnäollessa.
Eli todistajien läsnäollessa ;)Anonyymi kirjoitti:
Maanpuolustus ei siis mielestäsi ole tuota vaikka jopa Raamatussa kehoittaan puolustamaan omaansa.
Eikö se ole sitä maallista regimenttiä kuten oikeuskin?
Miten sinun mielestäsi? 😸Anonyymi kirjoitti:
Maanpuolustus ei siis mielestäsi ole tuota vaikka jopa Raamatussa kehoittaan puolustamaan omaansa.
Ei noiden varaan todellakaan kannata sitä laskea. Onhan jo maailmantilanne näyttänyt sen ovat sitä mieltä, että ryssiä pitäisi olla neilikoiden kanssa vastassa.
Avioliittovala noista ehkä tunnetuin ja tutuin 😏mikä vannotaan seurakunnan läsnäollessa.
Eli todistajien läsnäollessa ;)Avioliitto vala 😹
Lupaus se on.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Ei noiden varaan todellakaan kannata sitä laskea. Onhan jo maailmantilanne näyttänyt sen ovat sitä mieltä, että ryssiä pitäisi olla neilikoiden kanssa vastassa.
”Sen jälkeen vihkipappi esittää teille kummallekin erikseen tärkeän kysymyksen ”tahdotko ottaa NN:n aviovaimoksesi/aviomieheksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?” ja siihen vastataan ”tahdon”.”
Vai miten sinun lahkossasi?aito_Iainen kirjoitti:
”Sen jälkeen vihkipappi esittää teille kummallekin erikseen tärkeän kysymyksen ”tahdotko ottaa NN:n aviovaimoksesi/aviomieheksesi ja osoittaa hänelle uskollisuutta ja rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä?” ja siihen vastataan ”tahdon”.”
Vai miten sinun lahkossasi?En taaskaan vastannut sinulle.
En taaskaan vastannut sinulle.
Mutta minä vastasin sinulle, en voi katsoa väärän tiedon jaksmistasi läpi sormien. 🫣
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on mielestäni huolestuttavaa noissa porukoissa vaikka toisaalta puhutaan näistä maahanmuuttajista mutta aitousvissa ei ihan oikeasti ole sitä maanpuolustus mentaliteettia.
Yleensä jotain vapari sakkia , sisukkaimmat ehkä käyneet siviilipalveluksen. Kun mietitään sitä sota aikaa mitä Suomessa oli niin homma oli juurikin koti, uskonto, isänmaa.
Ilmeisesti lahkolaiset ei tuota tunne velvollisuudekseen.Tolkun.Ihminen kirjoitti:
Tuo on mielestäni huolestuttavaa noissa porukoissa vaikka toisaalta puhutaan näistä maahanmuuttajista mutta aitousvissa ei ihan oikeasti ole sitä maanpuolustus mentaliteettia.
Yleensä jotain vapari sakkia , sisukkaimmat ehkä käyneet siviilipalveluksen. Kun mietitään sitä sota aikaa mitä Suomessa oli niin homma oli juurikin koti, uskonto, isänmaa.
Ilmeisesti lahkolaiset ei tuota tunne velvollisuudekseen.Vähän sekavaa. Nyt et oikein itsekään tiedä ketä ja mistä syytit.
- Anonyymi
No näin olen haistellut ja ei vaan sivari vaan vapari. Sivaritkin sentään haluavat puolustaa maataan kantaen kortensa kekoon sillä tarvitaan niitä paljon muitakin kuin vain "pyssymiehiä" mutta vaparit on sitten eri juttu, heitä ei kiinnosta.
Taidat olla oikeassa, ettei ole edes sivari.
aito_Iainen kirjoitti:
Vähän sekavaa. Nyt et oikein itsekään tiedä ketä ja mistä syytit.
Vastasinko sinulle ? En.
aito_Iainen kirjoitti:
Vai miten sinun lahkossasi?Niin sanotaan myös siviilivihkimisessä. Samat lupaukset.
Eli todistajien läsnäollessa ;)Yleensä vihkimisessä ei ole seurakunta paikalla.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Yleensä vihkimisessä ei ole seurakunta paikalla.
Sinua ja kuutiota ei ole vihitty ollenkaan.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Niin sanotaan myös siviilivihkimisessä. Samat lupaukset.
Onko se sinulta jotain pois?
torre3 kirjoitti:
Niin sanotaan myös siviilivihkimisessä. Samat lupaukset.
Yleisesti puhutaan valojen vannomisesta mutta toki jos avioliitto ei aito_laiselle merkitsekään mitään niin..
Itse otin sen aika tosissani ja ilmanko tässä kohta aika suuret juhlat tulossa.aito_Iainen kirjoitti:
Taidat esittää taas sitä omahyväisyyttä.
torre3 kirjoitti:
Yleensä vihkimisessä ei ole seurakunta paikalla.
No otin tuossa hiukan vapautta ja tarkoitin vieraita.
Yleisesti puhutaan valojen vannomisesta mutta toki jos avioliitto ei aito_laiselle merkitsekään mitään niin..
Itse otin sen aika tosissani ja ilmanko tässä kohta aika suuret juhlat tulossa.Minulle merkitsee se mitä oikeasti sanotaan eikä se mitä sinä väität sanottavan. 😸
aito_Iainen kirjoitti:
Minulle merkitsee se mitä oikeasti sanotaan eikä se mitä sinä väität sanottavan. 😸
Selitystä kaikki tyyni. Olet jopa hiukan säälittävä. Kaiken aikaa palstalla tuskin sitä vaimoa tai lapsia onkaan,. Eikä siinä mitään, ymmärrän senkin, ettei kaikilla flaksi käy noissa arpajaissa mutta ehkä sinun kannattaisi miettiä tuota viestintääsi kaikki nuo "mummostakin" tehdyt sontaketjut ei hyvä helvetti sentään koettaisit kasvaa aikuiseksi.
aito_Iainen kirjoitti:
Oliko edes tälle väitteellesi näyttöä? 😸
Perussuomalaisille koitui kohtalo hyväksyä samaa sukupuolta olevien avioliitot.
torre3 kirjoitti:
Perussuomalaisille koitui kohtalo hyväksyä samaa sukupuolta olevien avioliitot.
Eikös kaikki ne hyväksynyt :d
Selitystä kaikki tyyni. Olet jopa hiukan säälittävä. Kaiken aikaa palstalla tuskin sitä vaimoa tai lapsia onkaan,. Eikä siinä mitään, ymmärrän senkin, ettei kaikilla flaksi käy noissa arpajaissa mutta ehkä sinun kannattaisi miettiä tuota viestintääsi kaikki nuo "mummostakin" tehdyt sontaketjut ei hyvä helvetti sentään koettaisit kasvaa aikuiseksi.
Ei mitään selitystä vaan napakka toteamus.
Mitä jos vetäisit henkeä ja esittäisit ne todisteet. 😸- Anonyymi
Eikös kaikki ne hyväksynyt :d
Ottakaa turren kanssa huone ja valehdellaan siellä lisää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ja kuutiota ei ole vihitty ollenkaan.
Kuusi vuotta kuitenkin avioliittoa. Ikuinen harmitus kaikesta.
Viimeiset muistot Seinäjoelta, että viimeinen sähkölasku oli 95 euroa puoli kuukautta, kun yleinen kuukauden lasku oli 60.
Ja vihoviimeinen 2017, kun 1.3. piti olla avioliitossa. Mutta Seinäjoen maistraatti mokasi, joten 6.3. oltiin lopulta avioliitossa. Siinä unohtui kaikki juhliminen.
Muistot Seinäjoelta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, Repe!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Kuusi vuotta kuitenkin avioliittoa. Ikuinen harmitus kaikesta.
Viimeiset muistot Seinäjoelta, että viimeinen sähkölasku oli 95 euroa puoli kuukautta, kun yleinen kuukauden lasku oli 60.
Ja vihoviimeinen 2017, kun 1.3. piti olla avioliitossa. Mutta Seinäjoen maistraatti mokasi, joten 6.3. oltiin lopulta avioliitossa. Siinä unohtui kaikki juhliminen.
Muistot Seinäjoelta.Ketä luulet kiinnostavan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä luulet kiinnostavan?
Sinua näytti kiinnostavan, sekä luit että vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lukenut! Miksi sinä luit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan jos tuollainen ei ole homo ei sitten mikään.Jatkuvasti seuraamassa mitä noilla tapahtuu..mitä on päällä ja mitä ruokaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan jos tuollainen ei ole homo ei sitten mikään.Jatkuvasti seuraamassa mitä noilla tapahtuu..mitä on päällä ja mitä ruokaa..
Turre on ihan julkihomo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turre on ihan julkihomo.
Ja sinä perässä, kirjaimmellisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä perässä, kirjaimmellisesti.
Sinä turren edessä?
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Sinä olet jäänyt monta kertaa kiinni itse teosta kun olet unohtanut itsesi kanssa keskustellessa laittaa ruxin lähetä viesti anonyyminä 😆😀😂😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lukenut! Miksi sinä luit?
Kyllä sinä luit, muuten et olisi siihen vastannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kuinkakohan monta kuukautta hän on useamman kerran päivässä kommentoinut painoa, syömistä, vetelyä, vaatetusta, asuntoa jne.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet jäänyt monta kertaa kiinni itse teosta kun olet unohtanut itsesi kanssa keskustellessa laittaa ruxin lähetä viesti anonyyminä 😆😀😂😹😹
Edellisetkin väitteesi on sinulla vielä todistamatta. 😹😹😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotteli itselleen hyvää joulua. 😂
aito_Iainen kirjoitti:
Sinulla on todistustaakka.Sinä vannot ja vakuutat, että Raamattu on totta.
Häpeä!- Anonyymi
Kutsuit taas torrea juopporentuksi, aito_lainen. Menikö hermot?
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Juu, kun pidät kaikkea valheena.
Olet säälittävä.Sinua surkimusta kaikki säälii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita sattunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita sattunut
En usko jos et todista.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua surkimusta kaikki säälii.
Sinä luulet, että kaikki ajattelevat kuin sinä.
Olet mieltä vailla.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olet mieltä vailla.Et sinä kykene ajatteleen mitenkään.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olet säälittävä.Onko Espanjassa katastrofaalinen kuivuus?
Anonyymi kirjoitti:
Ottakaa turren kanssa huone ja valehdellaan siellä lisää.
Miksi olet kiinni valheessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan noita sattunut
Kuten viime jouluna hyvän joulun toivottelu itselleen.
- Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Edellisetkin väitteesi on sinulla vielä todistamatta. 😹😹😹
Kas tässä:
https://imgur.com/IJhZRP6
Siinä ensin olet laittanut viestin ilman ruxia käytä anonyymi ja sen jälkeen omalla nickilläs
😹😹😹😹😹😹
Ja näitähän tapauksia riittää kuten kaikki tietävät.
Keep up the good work! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotteli itselleen hyvää joulua. 😂
Räyiksen joulukiimat on aina hyvää viihdettä :D :D :D
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olet säälittävä.En pidä kaikkea.
Vain sinun ja Soinia paksumman Kuution puheita.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Kuinkakohan monta kuukautta hän on useamman kerran päivässä kommentoinut painoa, syömistä, vetelyä, vaatetusta, asuntoa jne.
Ota taas rauhallisesti, Repe.
Sinulla on taas kymmeniä nikkejä käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sinä ehta HlNTTl tosiaan oIet.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä keskustelet itsesi kanssa täällä, Repe.
🤓 - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Olet mieltä vailla.Järkyttävän paksussa kunnossa Kuutio on.
🤓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kutsuit taas torrea juopporentuksi, aito_lainen. Menikö hermot?
Yritä nyt rauhoittua jo, Repe!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Miksi olet kiinni valheessa?
OIet VaIheen ikuinen Orja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räyiksen joulukiimat on aina hyvää viihdettä :D :D :D
Että sellaista sinulla, Räyhis!
- Anonyymi
Tui tui <3
Sekoilujasi on kiva seurata vuodesta toiseen.
Parasta asiassa on että jäävät ikuisiksi ajoiksi nettiin talteen.
Sinun on syytä olla erittäi ylpeä tästä että jätät tällaista jälkeesi vielä kun olet kuollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellaista sinulla, Räyhis!
Siinä oli yöllistä viestiripulointia sinulta kerrakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain sinä keskustelet itsesi kanssa täällä, Repe.
🤓Vai on itselleen hyvää joulua toivottava aito_lainen Repe Sorsa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17671547/mieluummin-solvattu-kuin-solvaaja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17671547/mieluummin-solvattu-kuin-solvaaja#comment-118161051 - Anonyymi
aito_Iainen kirjoitti:
Ja sitten vielä ne todisteet niin tarkastellaan niitä yhdessä. 😹
Jospa sinä pistät ensimmäisen todisteen siitä että tajuat yhdestäkään todisteesta:
a) että se on todiste
b) mitä todiste tarkoittaa
Sitä ennen emme laita yhtäkään todistetta joista et tajua yhtään mitään - Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Sinä vannot ja vakuutat, että Raamattu on totta.
Häpeä!Kuppaisia sitruunoitasi esittelet, köyhä on elämäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa sinä pistät ensimmäisen todisteen siitä että tajuat yhdestäkään todisteesta:
a) että se on todiste
b) mitä todiste tarkoittaa
Sitä ennen emme laita yhtäkään todistetta joista et tajua yhtään mitäänRäyhis, paloiko käämisi? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas tässä:
https://imgur.com/IJhZRP6
Siinä ensin olet laittanut viestin ilman ruxia käytä anonyymi ja sen jälkeen omalla nickilläs
😹😹😹😹😹😹
Ja näitähän tapauksia riittää kuten kaikki tietävät.
Keep up the good work!Mitä tuolla yrität todistaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kuppaisia sitruunoitasi esittelet, köyhä on elämäsi.
Kuitenkin mukavaa, kun saa tuotteita suoraan puista.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Alkoholistin elämää!
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Yrität kehuskella kurjalla elämälläsi.
Anonyymi kirjoitti:
Yrität kehuskella kurjalla elämälläsi.
Mutta kun elämä täällä on mukavaa ja erilaista kuin Suomessa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Juot vain viinaa. Olet häpeäksi Suomelle.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Halpa viina on sinulle tärkeintä. Et edes harrasta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halpa viina on sinulle tärkeintä. Et edes harrasta mitään.
Paljonkohan se on tänäänkin juonut🤔
- Anonyymi
"Nimimerkkejä ei kannata käyttää palstalla muuhun kuin peukuttamiseen"
Minä en käytä siihenkään. - Anonyymi
Eiköhän se suurin syy miksi ei käytä nimimerkkiä on se jos sitä käyttää ja vastaukset eivät miellytä alkaa se vimmattu henkilöön käyminen ja sen jälkeen itse asialla ei ole enää mitään merkitystä. Kuka sellaista jaksaa.
- Anonyymi
Kyllä yksi jaksaa palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yksi jaksaa palstalla.
Sinä olet todella sitkeä. Jaksaa, jaksaa….
- Anonyymi
"Eiköhän se suurin syy miksi ei käytä nimimerkkiä on se jos sitä käyttää ja vastaukset eivät miellytä alkaa se vimmattu henkilöön käyminen"
Täsmälleen noin. Moni vakionikki harrasti sitä useallakin palstalla. Valittivat ja vaativat käyttämään nikkejä ja jos jotkut käyttivät, sitten alettiin "vitsailla" nikistä ja väärentämään sitä. Yllättäen ne typerykset ovat nykyään poistuneet jo itsekin päivystämästä näitä palstoja.
Erinäisen verran tuli veetuiltua niille nikittömänä.
Todella harva pystyy ihan oikeasti keskustelemaan näillä palstoilla. Suurin osa on kakaroita tai niiden tasolle jääneitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet todella sitkeä. Jaksaa, jaksaa….
Repe on ollut täällä jo kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repe on ollut täällä jo kymmeniä vuosia.
23 vuotta.
- Anonyymi
Sitä Moktar.Gubta Valuuttakauppias tekeekin alati.
Jännää, että taas suurinta meteliä pitää Anonyymi. 😹
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203