EHEYTYMINEN usko.vainen

Meni edellinen ketju liian pitkäksi.

Mutta usko.vainen esitti: "Joo, on se kummallista kun homojeneheytymistä vastustetaan niin kovasti".

Ja toinen sanoo siihen kun minä tunnen vain sellaisia homoja ja lesboja, jotka ovat yhä homoja ja lesboja: "Toivottavasti et jatkossakaan saa tuntea ainuttakaan ex-homoseksuaalia"- koska on vaara väkivaltaiseen käytökseen.

On tämä hullua. Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy. Mutta itse en tunne ketään eheytynyttä. Olen ollut lehtien ja netin varassa, jossa on käynyt ilmi, että eheytyneillä on jäänyt halu samaan sukupuoleen. Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja on selvää, että tämä saman jauhaja ei tunne eheytyneitä, koska ei sallisi minunkaan tuntea- ja minä olen sentään mitä lempein luonne ja annan kunkin olla se minä itse on parhaiten onnellinen ja oma itsensä. Vaikka homosta heteroksi muuttunut. Olen mutkaton tyyppi ja hyvin suvaitseva.
Ilmianna
Jaa

144 Vastausta

Vaikka sinä suvaitsisit eheytyneitä homoja niin moni muu ei välttämättä, se johtuu siitä että homoseksuaalin koko elämänkatsomus perustuu uskolle synnynnäiseen MUUTTUMATTOMAAN homouteen, muutosta saa tapahtua vain yhteen suuntaan. Jos joku kertoo päinvastaista se uhkaa hänen uskoaan/vakaumustaan jolla hän oikeuttaa kaikki omat valintansa ja tekonsa ja vieläpä tuomitsee toisinajattelijat. Toisin sanoen eheytyneitä homoja ei hyväksytä, vielä vähemmän transpuolella sukupuolenkorjausleikkauksiaan katuvia. Ja tietenkin eheytyneiden kohdalla BI huuto pitää äkkiä huutaa oman vakaumuksen varjelemiseksi.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
14 VASTAUSTA:
Tässä vielä yksi tutkimus eheytymisestä, Torre tämän on varmaan nähnytkin, mutta ehkä jotakin muuta kiinnostaa.

Seurantatutkimus: Seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua jopa kivutta
25.10.2011 17:00 | Elämään | toimitus E

Alkuperäinen tutkimus julkaistiin vuonna 2007
Journal of Sex & Marital Therapy –tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan homoseksuaalisen suuntautumisen muuttuminen on joillekin mahdollista, eikä prosessi keskimääräisten tulosten perusteella aiheuta erityistä psykologista kärsimystä. Tutkittuun ryhmään kuului 72 miestä ja 26 naista, joka yrittivät seksuaalisen suuntautumisen muutosta erilaisten kristillisten järjestöjen kautta 6-7 vuoden aikana.Noin 23 prosenttia tutkituista raportoi ”merkittävää siirtymistä heteroseksuaaliseen kiinnostukseen”.
30 prosenttia tutkituista kertoi, että homoseksuaalinen vetovoima ei ollut hävinnyt, mutta se ilmeni vain satunnaisesti, 16 % ilmoitti vain vähäistä homoseksuaalisen kiinnostuksen vähentymistä, 12% kertoi ettei merkittävää seksuaalisen suuntautumisen muutosta ei ollut tapahtunut ja noin 20% oli luopunut muutosprosessista.
Alkuperäisen tutkimuksen julkaisivat vuonna 2007 Stanton Jones (Ph.D., Wheaton College) ja Mark Yarhouse, (Ph.D., Regent University) kirjassaan "Ex-Gays?". A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change -niminen seurantatutkimus on juuri ilmestynyt Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä.
"Homoseksuaalisen suuntautumisen muutos näyttää olevan mahdollista joillekin. Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat.
Tutkimukseen osallistujat arvioitiin, kun he olivat olleet muutosprosessissa 1-3-vuoden ajan. Heitä arviointiin uudelleen 3 vuoden jälkeen, ja kolmannen kerran 6-7 vuoden jälkeen. Viimeisessä arviointihetkellä mukana oli 64% alkuperäisestä ryhmästä.

Tutkijoiden motivaatio tutkimuksen tekemiseen liittyi American Psychological Association (APA) -yhdistyksen väitteeseen, jonka mukaan seksuaalinen suuntautuminen ei voi muuttua, ja että riskit sellaisen yrittämiseen voivat olla suuria, National Association for Research & Therapy of Homosexuality -eheytysliikkeen verkkosivuilla julkaistussa tutkimusarviossa kerrotaan.
"Jonesin ja Yarhousen tutkimuksen standardit täyttävät tiukkuudessaan monet APA:n esittämistä vaatimuksista, joita se on asettanut muutosta koskeville tutkimuksille", arviossa todetaan.
Tutkimus: Jones, S. L., & Yarhouse, M. A. (2011). A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change. Journal of Sex & Marital Therapy,
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
Tässä vielä yksi tutkimus eheytymisestä, Torre tämän on varmaan nähnytkin, mutta ehkä jotakin muuta kiinnostaa.

Seurantatutkimus: Seksuaalinen suuntautuminen voi muuttua jopa kivutta
25.10.2011 17:00 | Elämään | toimitus E

Alkuperäinen tutkimus julkaistiin vuonna 2007
Journal of Sex & Marital Therapy –tiedelehdessä julkaistun tutkimuksen mukaan homoseksuaalisen suuntautumisen muuttuminen on joillekin mahdollista, eikä prosessi keskimääräisten tulosten perusteella aiheuta erityistä psykologista kärsimystä. Tutkittuun ryhmään kuului 72 miestä ja 26 naista, joka yrittivät seksuaalisen suuntautumisen muutosta erilaisten kristillisten järjestöjen kautta 6-7 vuoden aikana.Noin 23 prosenttia tutkituista raportoi ”merkittävää siirtymistä heteroseksuaaliseen kiinnostukseen”.
30 prosenttia tutkituista kertoi, että homoseksuaalinen vetovoima ei ollut hävinnyt, mutta se ilmeni vain satunnaisesti, 16 % ilmoitti vain vähäistä homoseksuaalisen kiinnostuksen vähentymistä, 12% kertoi ettei merkittävää seksuaalisen suuntautumisen muutosta ei ollut tapahtunut ja noin 20% oli luopunut muutosprosessista.
Alkuperäisen tutkimuksen julkaisivat vuonna 2007 Stanton Jones (Ph.D., Wheaton College) ja Mark Yarhouse, (Ph.D., Regent University) kirjassaan "Ex-Gays?". A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change -niminen seurantatutkimus on juuri ilmestynyt Journal of Sex & Marital Therapy -tiedelehdessä.
"Homoseksuaalisen suuntautumisen muutos näyttää olevan mahdollista joillekin. Muutosprosessiin osallistunut ei keskimäärin kasvattanut psyykkistä ahdistusta", kirjoittajat toteavat.
Tutkimukseen osallistujat arvioitiin, kun he olivat olleet muutosprosessissa 1-3-vuoden ajan. Heitä arviointiin uudelleen 3 vuoden jälkeen, ja kolmannen kerran 6-7 vuoden jälkeen. Viimeisessä arviointihetkellä mukana oli 64% alkuperäisestä ryhmästä.

Tutkijoiden motivaatio tutkimuksen tekemiseen liittyi American Psychological Association (APA) -yhdistyksen väitteeseen, jonka mukaan seksuaalinen suuntautuminen ei voi muuttua, ja että riskit sellaisen yrittämiseen voivat olla suuria, National Association for Research & Therapy of Homosexuality -eheytysliikkeen verkkosivuilla julkaistussa tutkimusarviossa kerrotaan.
"Jonesin ja Yarhousen tutkimuksen standardit täyttävät tiukkuudessaan monet APA:n esittämistä vaatimuksista, joita se on asettanut muutosta koskeville tutkimuksille", arviossa todetaan.
Tutkimus: Jones, S. L., & Yarhouse, M. A. (2011). A longitudinal study of attempted religiously mediated sexual orientation change. Journal of Sex & Marital Therapy,
Olenpa tuonkin tutkimuksen lukenut vähän tarkemmin. Yhtään täysin muuttunutta ei ollut, se "merkittävä" muuttuminen 23 %:lla oli vain sitä, että oppimisen kautta kykeni elämään vaaditulla heteronormatiivisella tasolla.
Kommentoi
8
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
Olenpa tuonkin tutkimuksen lukenut vähän tarkemmin. Yhtään täysin muuttunutta ei ollut, se "merkittävä" muuttuminen 23 %:lla oli vain sitä, että oppimisen kautta kykeni elämään vaaditulla heteronormatiivisella tasolla.
Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
TorjuntaHerää kirjoitti:
Tässä on hyvä esimerkki kuinka helposti se torjunta herää, jos aletaan puhumaan eheytyneistä homoseksuaaleista. Tämä mummomuorin kommentti ja herkkyys vastustaa eheytyneitä kuvastaa kuinka tärkeää on suojella näitä eheytyneitä ja heidän läheisiään. Samalla torjuntaherkkyydellä toimivat muutkin liberaalit ja myös kirkon papit. He eivät voi kertakaikkiaan missään nimessä hyväksyä näitä eheytyneitä entisiä homoseksuaaleja.
Juu. Tuntuu vaan erittäin minimaaliselta toiminnalta. Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi. Saahan kukin tehdä ja haluta mitä tahtoo, mitä se muille kuuluu. Vaikka vaihtaisi sukupuoltaan mahdollisimman vastakkaiseksi.

Rakkautta ja vapaus kaikille olla mitä ovat tai haluavat olla. Turha sinun on maalata piruja seinille ja tehdä asioista uhkaavia.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Juu. Tuntuu vaan erittäin minimaaliselta toiminnalta. Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi. Saahan kukin tehdä ja haluta mitä tahtoo, mitä se muille kuuluu. Vaikka vaihtaisi sukupuoltaan mahdollisimman vastakkaiseksi.

Rakkautta ja vapaus kaikille olla mitä ovat tai haluavat olla. Turha sinun on maalata piruja seinille ja tehdä asioista uhkaavia.
" Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi."

Sinähän et voi tietää heidän todellisia ajatuksiaan ja jos haluavat eheytyä, niin eivät taatusti sinulle hiisku puolella sanallakaan asiasta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
ÄläkäUtele kirjoitti:
" Tunnen sentään aika ison joukon homoja ja lesboja, eikä heidän ajatuksissakaan ole ollut muuttuminen heteroksi."

Sinähän et voi tietää heidän todellisia ajatuksiaan ja jos haluavat eheytyä, niin eivät taatusti sinulle hiisku puolella sanallakaan asiasta.
Heh. Mutta he ovat olleet koko ajan homoja ja lesboja, koko elämänsä, ja ovat yhä. Jos jotain muuta ajattelevat, niin eivät silti mitään muuta.

Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Heh. Mutta he ovat olleet koko ajan homoja ja lesboja, koko elämänsä, ja ovat yhä. Jos jotain muuta ajattelevat, niin eivät silti mitään muuta.

Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat.
Olet niin luoytettava, että kerroit seksipalstoilla kaikki vaimosi kanssa nussimiset. Tietääkö vaimosi sen?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ljksdvdbsi kirjoitti:
Olet niin luoytettava, että kerroit seksipalstoilla kaikki vaimosi kanssa nussimiset. Tietääkö vaimosi sen?
Niin. Avioelämä oli silloin päättynyt. Tiedän kuitenkin mitä vaimoni oli kertonut avioelämästämme ystävilleen. Sieltä tulikin palautetta. "Potut pottuina"? Ja seksiasiat eivät ole salattavia?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Niin. Avioelämä oli silloin päättynyt. Tiedän kuitenkin mitä vaimoni oli kertonut avioelämästämme ystävilleen. Sieltä tulikin palautetta. "Potut pottuina"? Ja seksiasiat eivät ole salattavia?
Oletpa todella luotettava!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ÄläkäUtele kirjoitti:

Onkohan Suomessa ketään toista, joka tuntisi täysin tuntemattomien ihmisten salatuimmatkin mietteet yhtä maagisen hyvin kuin Korkkiruuvi? :D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:

"Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat."

Uskovilla on Pyhä Henki, joka pettämättömästi varoittaa aina vaarasta. Jumala ei erehdy!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SiinäSeTotuus kirjoitti:
"Kerron sinulle yhden tärkeän asian: monet, myös homot ja lesbot avautuvat minulle, koska olen hyvä kuuntelemaan ja olen luotettava. Minulle kerrotaan asiat."

Uskovilla on Pyhä Henki, joka pettämättömästi varoittaa aina vaarasta. Jumala ei erehdy!
Miksi pitää aina alkaa vitsailemaan? Mitä vaaraa Pyhä Henki huomaa? Vitsit on toisella palstalla parempia.

Ja "oletpa luotettava". Itseäni ärsytti aikoinaan vaimoni kerrottua avioelämästämme kaikille tutuille. jotka itsekin hyvin tunsin. Ehkä on parempi pitää asiat omana tietonaan, myönnän. Tosin taisin itse antaa neuvoja nuoremmille, jotka olivat vasta oppimassa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TorjuntaHerää kirjoitti:
Faktojen kertominen ko. tutkimusesta ei siis ole sallittua kun ne fakat eivät tuekaan "eheytymistä" ?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:
Faktojen kertominen ko. tutkimusesta ei siis ole sallittua kun ne fakat eivät tuekaan "eheytymistä" ?
Tällainen vaikutelma on väistämätön.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
>> Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen. <<

Joo on se kumma kun homman piti olla helppoa kuin Katumajärven vedellä voitelu, mutta sitten puhutaankin vuosien terapioista, muutamista eheytyneistä eikä niidenkään nimiä muista oikein kukaan.

Vältetyn eheytymisen tutkiminen on vähän vaikeaa, Valtaosa "eheytyneistä" kun kovasti uskossa ja uskonsa pakottamina eheytyneet. Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä, vaikka märät päiväunensa ovat ihan entiset. Ihminen voi pidättäytyä seksistä kuin katollinen pappi konsanaan ja elää uskossa, ettei seksiä kaipaakaan,
Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan.
Kommentoi
4
Ilmianna
Jaa
7 VASTAUSTA:
"Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan."<

Tai kun uskonveljet ja -siskot jäävät kuvioista ja pois kyttäämästä. Esimerkiksi silloin kun tarkkailtava muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
Aberkios kirjoitti:
"Veikkaisin, että jos se usko lähtee, niin halut ja seksi palaa aivan entisenlaisenaan."<

Tai kun uskonveljet ja -siskot jäävät kuvioista ja pois kyttäämästä. Esimerkiksi silloin kun tarkkailtava muuttaa toiselle paikkakunnalle.
Totta. Konservatiivinen usko vaatii kontrollia. Ilman sitä se lopahtaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
" Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä...."

Epäilemättä heidän on pakko näin sanoa, sillä muuten voidaan tulkita heidän joko herjaavan PH:ä tai heidän uskossaan on jotain vikaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
" Eli tutkimuksellisesti jokainen seksittä elävä uskova voi väittää eheytyneensä...."

Epäilemättä heidän on pakko näin sanoa, sillä muuten voidaan tulkita heidän joko herjaavan PH:ä tai heidän uskossaan on jotain vikaa.
Tosin heillä ei ole esittää noita täysin eheytyneitä vaan ainoastaan niitä, jotka ovat yhä eheytymässä. Tai siis väittävät ja mahdollisesti itse kokevatkin, olevansa matkalla päinvastaiseen seksuaaliseen identiteettiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
qwertyilija kirjoitti:
Tosin heillä ei ole esittää noita täysin eheytyneitä vaan ainoastaan niitä, jotka ovat yhä eheytymässä. Tai siis väittävät ja mahdollisesti itse kokevatkin, olevansa matkalla päinvastaiseen seksuaaliseen identiteettiin.
Avian, yhtään varsinaista ehetyttämistarinaa en ole vielä kuullut. Kaikki ovat olleet enemmän "kyökkipsykologien" diagnosoimia ja teatraalisesti esitettyjen kokemusten mielikuvia, joista vilkkaalla mielikuvituksella on saatu "ihme" aikaan. Jotenkin surullista jo, kun suurin osa näkee jo tämän näytelmän läpi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
Avian, yhtään varsinaista ehetyttämistarinaa en ole vielä kuullut. Kaikki ovat olleet enemmän "kyökkipsykologien" diagnosoimia ja teatraalisesti esitettyjen kokemusten mielikuvia, joista vilkkaalla mielikuvituksella on saatu "ihme" aikaan. Jotenkin surullista jo, kun suurin osa näkee jo tämän näytelmän läpi.
>> Jotenkin surullista <<

Onhan se surullista, että ihminen elää itse luomassaan mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee, että se eheytyminen on enää itsestä kiinni. Tuollainen henkilö on kuin pieni lapsi, joka luulee, että vanhempien riidat ovat hänen omaa syyttään.
Aivan turhaa itsensä syyllistämistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
qwertyilija kirjoitti:
>> Jotenkin surullista <<

Onhan se surullista, että ihminen elää itse luomassaan mielikuvitusmaailmassa ja kuvittelee, että se eheytyminen on enää itsestä kiinni. Tuollainen henkilö on kuin pieni lapsi, joka luulee, että vanhempien riidat ovat hänen omaa syyttään.
Aivan turhaa itsensä syyllistämistä.
Jotakuinkin tuohon suuntaan. Syytetään omaa itseä siitä, ettei seksuaalinen suuntaus on kuten vaaditaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ja taas tämä ylimielinen Arto TTT monistaa tuota moskaa. EI OLE MITÄÄN EHEYTETTÄVÄÄ. HOMOUS JA LESBOUS ON SYNNYNNÄISTÄ. TÄMÄ ON FATKAA. PAINA TÄMÄ SINNE TYHMÄÄN KALLOOSI.

ETTÄ TÄYTYY IHMISEN OLLA TYPERÄ KUN EI FATKAT MENE KALLOON. VAAN TÄÄLLÄ JULKISESTI LEVITTÄÄ VALETTA. TUO VIITTAUKSESI AMERIKKALAISEEN LEHTEEN JA TOIMINTAA ON TÄYTTÄ BLUFFIA EI MITÄÄN MUUTA SAIRASTA VALEHTELUA!!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
19 VASTAUSTA:
Ei ole vieläkään identtisillä kaksosilla samaa seksuaalista suuntautumista, ei edes läheskään vastaavuus on niin pientä joten ei se ole synnynnäistä, vaikka kuinka huudat.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
Ei ole vieläkään identtisillä kaksosilla samaa seksuaalista suuntautumista, ei edes läheskään vastaavuus on niin pientä joten ei se ole synnynnäistä, vaikka kuinka huudat.
Miten sitten selität sen, etten ole ikinä ollut hetero? Pystykö sen "tietämään" suuressa viisaudessasi? Tai olenko ollut hetero sitä itse huomaamatta ihan pienenä?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Miten sitten selität sen, etten ole ikinä ollut hetero? Pystykö sen "tietämään" suuressa viisaudessasi? Tai olenko ollut hetero sitä itse huomaamatta ihan pienenä?
Sanopa nyt rehellisesti kuinka monen naisen kanssa olet elämäsi aikana ollut seksisuhteessa?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Miten selität sen, että nussit 21 vuotta naista vaikka olet homo?????
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
Sanopa nyt rehellisesti kuinka monen naisen kanssa olet elämäsi aikana ollut seksisuhteessa?
Heh. Siitä huolimatta en ole ikinä ollut hetero, Mikä siinä on, ettet pysty sitä todistamaan, että olisin ollut joskus hetero? Tunnetko minut paremmin kuin minä itse?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Heh. Siitä huolimatta en ole ikinä ollut hetero, Mikä siinä on, ettet pysty sitä todistamaan, että olisin ollut joskus hetero? Tunnetko minut paremmin kuin minä itse?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Minä en ole pannut kertakaan ex-vaimoani kakkoseen. Joskus kyllä ajattelin siinä voivan olla mukana toinen mieskin....
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Minä en ole pannut kertakaan ex-vaimoani kakkoseen. Joskus kyllä ajattelin siinä voivan olla mukana toinen mieskin....
Valehtelit sitten seksipalstoilla panneesi. Muistako liukuvoidejuttusi ja miten vaimosikin tykkäsi....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OmosiHirja kirjoitti:
Valehtelit sitten seksipalstoilla panneesi. Muistako liukuvoidejuttusi ja miten vaimosikin tykkäsi....
helsinkijokkeri-nikillä kirjoitteli nuo seksijuttunsa. Vaihtoi sitten nikkinsä, kun häpesi noita juttujaan.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HänOnHimonsaOrja kirjoitti:
helsinkijokkeri-nikillä kirjoitteli nuo seksijuttunsa. Vaihtoi sitten nikkinsä, kun häpesi noita juttujaan.....
Muistan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OmosiHirja kirjoitti:
Heh. En koskaan käyttänyt mitään voidetta peppupanoon. Nykyään käytän extra virgin oliiviöljyä, mutta en suinkaan peppupanoon.

En ole voinut siis sanoa panneeni peppuun, koska sitä ei ollut. Minulla on surkea mielikuvitus sepittelemään mitä sattuu.

Vaihdoin nikkkini, kun helsinkijokkeri meni muutoksissa pois. Palstalla oli silloin kysymys-vastaus- osio, jossa sanottiin heidän yrittävän palauttaa sähköpostiosoitteet. Seuraavana päivänä sainkin helsinkijokkerin takaisin, mutta olin jo kirjautunut uudella torrella.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Heh. En koskaan käyttänyt mitään voidetta peppupanoon. Nykyään käytän extra virgin oliiviöljyä, mutta en suinkaan peppupanoon.

En ole voinut siis sanoa panneeni peppuun, koska sitä ei ollut. Minulla on surkea mielikuvitus sepittelemään mitä sattuu.

Vaihdoin nikkkini, kun helsinkijokkeri meni muutoksissa pois. Palstalla oli silloin kysymys-vastaus- osio, jossa sanottiin heidän yrittävän palauttaa sähköpostiosoitteet. Seuraavana päivänä sainkin helsinkijokkerin takaisin, mutta olin jo kirjautunut uudella torrella.
Ainakin sekspalstalla puhuit aivan toista ja kerroit miten vaimoskin sanoo sen kihelmöivän ihanasti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:

Torre vastaapa nyt kysymykseeni, kuinka monta naista on ollut
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OmojenHirja kirjoitti:
Ainakin sekspalstalla puhuit aivan toista ja kerroit miten vaimoskin sanoo sen kihelmöivän ihanasti.
Mielikuvituksesi on tainnut tehdä sinulle kepposen.

Mutta taidan tietää miten: en ole pannut peppuun kuin vasta avioliiton jälkeen poikaystäväni kanssa. Sen sijaan pakotat minut taas kertomaan seksistäni vaimoni kanssa. Mutta en taida sanoa muuta kuin, että väärinkäsityksesi johtuu siitä, että luulit olevan peppupanoa, vaikka kerroin vain peppuun liittyvästä asiasta. Ehkä en paljasta enempää, sentään nettipaljastuksia. josta saan ikävää palautetta.

Muistan kyllä mikä siihenkin tilanteeseen johti, mutta menee jo liian henkilökohtaiseksi, eikä riippunut edes minusta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
Ei yhtään, vain naisen anus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
On kohteliasta kertoa oma saldonsa, jos tivaa sitä muilta.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
>Tunnetko minut paremmin kuin minä itse?

Pyhän Hengen Voiman kautta asia todella on juuri noin!

Koska Pyhän Hengen saaneet Uudestisyntyneet näkevät lähimmäisensä ensisijaisesti tiettyjen ryhmien edustajina, on selvää että kun tuntee tarkoin ryhmän ominaisuudet, tuntee samalla myös kaikki siihen sijoitetut yksilöt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ArtoTTT kirjoitti:
Mutta sinähän oikein tahtomalla tahdot että homotkin olisivat vain naisen kanssa pakotettuina jos mielivät avioon, - sitähän teikäläiset toitotta että homoillakin on oikeus mennä avioon vastakkaisen sukupulen kanssa! Joten mitä tuosta sitten toisaalta morkkaat että joku homo on todella ollut naisen kanssa naimisissa, mitä sinä siis haluaisit? - Hm jospa juuri ympäristön painostamana homot ovat olleet naisen kanssa näihin päiviin asti - onko tullut pieneen mieleen?? Koska sinä itsekin halusit että niin olisi yhä!
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
kui2 kirjoitti:
Mutta sinähän oikein tahtomalla tahdot että homotkin olisivat vain naisen kanssa pakotettuina jos mielivät avioon, - sitähän teikäläiset toitotta että homoillakin on oikeus mennä avioon vastakkaisen sukupulen kanssa! Joten mitä tuosta sitten toisaalta morkkaat että joku homo on todella ollut naisen kanssa naimisissa, mitä sinä siis haluaisit? - Hm jospa juuri ympäristön painostamana homot ovat olleet naisen kanssa näihin päiviin asti - onko tullut pieneen mieleen?? Koska sinä itsekin halusit että niin olisi yhä!
"...jospa juuri ympäristön painostamana homot ovat olleet naisen kanssa näihin päiviin asti..."

Näin se on ollut. Eikä se aina aviopuolisolle ole olltu mikään kiva juttu huomata, ettei toisesta olekaan elämään missään hyvässä parisuhteessa. Eli on se satuttanut toistakin osapuolta.

Mutta näin kai jotkut toivoo, että ihmiset leikkisivät enemmän roolipelejä ja eläisivät kulisseissa valheellista elämää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan.

Toistuvasti kun näiden ”ehtyneiden” tarinaa tarkemmin tutustuu, aina niissä on piirteitä, jotka kertovatkin jostain muusta. Yleensä ovat nuoria ihmisiä, joilla on kaikenlaisia kokeiluja taustalla. Näistä on sitten tehty jotain muuta, kuin mitä ne ovat olleet.

Toistuva väärinkäsitys on, että seksi samaa sukupuolta olevan kanssa on samaa kuin homoseksuaalisuus. Se ei ole sama asia.

Olemassa on jo lukuisia dokumentteja sekä tutkimuksia näistä menetelmistä, joita erheellisesti kutsutaan ehtymiseksi. Ne eivät toimi. On selkeästi tullut ilmi, ettei se homoseksuaalisuus poistu, mutta sen voi opetella, ettei harrasta sellaista seksiä. Erheellisesti tätä sitten kutsutaan ehtymiseksi vaikka kyse on vain oppimisesta.

Jos seksuaaliseen suuntauksen muuttamine olisi noin helppoa, niin eivätkö ne olisi jo vuosisatoja sitten toimineen homoseksuaalisuutta poistavasti? Ei olisi kenenkään tarvinnut elää henkensä menettämisen pelon alla.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
8 VASTAUSTA:
"”Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy.”

Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

"En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
"Olemassa on jo lukuisia dokumentteja sekä tutkimuksia näistä menetelmistä, joita erheellisesti kutsutaan ehtymiseksi. Ne eivät toimi. On selkeästi tullut ilmi, ettei se homoseksuaalisuus poistu, mutta sen voi opetella, ettei harrasta sellaista seksiä. "

Nämä tutkimukset ovat niitä torjunta"tutkimuksia", joita suolletaan USA:ssa liukuhihnalta eikä aina ole edes aitoa tutkimusta tehty, vaan on vain kirjoitettu "raportti".

Mutta tuo on selvää, että synnistä ja varsinkin helmasynnistä voi jäädä kiusaus, joka voi vaikuttaa koko loppuelämän. Mutta näissä tilanteissa tulee sitten turvautua Jeesukseen, joka voi meitä kaikkia omissa kiusauksissamme auttaa ja antaa voimaa kestää pahan houkutukset. Amen
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
AnnaEheytyä kirjoitti:

Ei kai kenelläkään ole tuota vastaan mitään, mutta kun sellaisia vain ei tunnu olevan. "

"En ole rasisti, mutta kuitenkin ...." - tätä mantraa liberaalit käyttää kiusallisia kysymyksiä esittäville ihmisille ivaamistarkoituksessa.

Tämä mummomuorin kommentti on samaa luokkaa. Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja. He eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti, sekä täällä foorumilla että live-elämässä. Ja tämä torjunta voi koska tahansa eskaloitua jopa ääri väkivallaksi, mistä on kyllä riittävästi esimerkkejä, jos eheytynyt homoseksuaali ei heti ymmärrä omaksua liberaalin perusteluja. Kuten Repe täällä esitti eräälle uskovalle tyyliin, että "hyvin pärjäät, jos ....." , niin tämä JOS on tässä se tärkeä. Uskova saa olla täällä rauhassa liberaaleilta, jos toimii kuten käsketään.

Tästä syystä on niin tärkeää, että eheytyneet homoseksuaalit ja me uskovat suojaamme heitä, koska emme voi tietää, miten se toinen reagoi.
"Pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia". Tunnen kyllä joitakin setalaisia, mutta he ovat mitä mukavinta ha ystävällisintä sakkia. Ei heitä tarvitse pelätä lainkaan.

Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. Ota sinäkin jo rennompi ote ja myönnä, ettei sinun kannata enää tästä asiasta mieltäsi pahoittaa; olit koko ajan väärässä. Niin ne muutkin ovat jo todenneet.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
AnnaEheytyä kirjoitti:

>Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin. Mielikuvitusolennoillehan voi antaa mitä ominaisuuksia ikinä keksii.

Sen kyllä uskon, että lahkouskonnon vuoksi homoutensa kieltäneitä opetetaan ja vaaditaan pelkäämään kaikkea lahkon ulkopuolista. Onneksi noita ihmisparkoja surkeine kohtaloineen on erittäin vähän. Suuresti silti heitä säälin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
"Pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia". Tunnen kyllä joitakin setalaisia, mutta he ovat mitä mukavinta ha ystävällisintä sakkia. Ei heitä tarvitse pelätä lainkaan.

Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. Ota sinäkin jo rennompi ote ja myönnä, ettei sinun kannata enää tästä asiasta mieltäsi pahoittaa; olit koko ajan väärässä. Niin ne muutkin ovat jo todenneet.
"Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. "

Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin. Mielikuvitusolennoillehan voi antaa mitä ominaisuuksia ikinä keksii.

Sen kyllä uskon, että lahkouskonnon vuoksi homoutensa kieltäneitä opetetaan ja vaaditaan pelkäämään kaikkea lahkon ulkopuolista. Onneksi noita ihmisparkoja surkeine kohtaloineen on erittäin vähän. Suuresti silti heitä säälin.
">Kukaan ei vastusta eheytyneitä homoseksuaaleja, mutta kuitenkin nämä pelkäävät lähes kuollakseen setalaisia, liberaaleja ja kirkon pappeja.

Varmasti pelkävät niin että kakkivat housuunsa aamuin illoin."

No tuskin nyt näin käy, sillä he turvaavat ikiaikojen Jumalaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
EivätVoi kirjoitti:
"Yhdysvalloissa nämä eheytymiset on jo kielletty, koska niiden toimijat ovat myöntäneet, ettei ole ollut todellista muuttumista. "

Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!!
>Ei ole sielläkään kiellettyä hoitaa homoseksuaaleja pois lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista!

Ei, mutta hoidettavia ei tietenkään jaotella homoihin ja muihin – sellaista lääketieteellistä perustetta ei nyt vain löydy. Valtava enemmistöhän lapsena hyväksikäytetyistä tai pahoinpidellyistä ei ole aikuisina homoja, kuten omastakin lähihistoriastamme tiedämme.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
AnnaEheytyä kirjoitti:

”…he eivät puheissaan vastusta, mutta torjunta-moodi iskee täällä heti…”

Se puolestaan johtuu näistä aika valheellisen kuuloisista ”eheytymisistä”, joilla ajetaan vain tuota omaa ideologiaa. Kun todella tulee joku, joka voi sanoa ”eheytyneensä”, ehkä niiden todistusarvo on parempi?

Enkä usko että kenenkään tarvitsee pelätä mitään yhdistystä, tai edes pappeja tuon vuoksi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
"Mutta usko.vainen esitti: "Joo, on se kummallista kun homojeneheytymistä vastustetaan niin kovasti".

Ja toinen sanoo siihen kun minä tunnen vain sellaisia homoja ja lesboja, jotka ovat yhä homoja ja lesboja: "Toivottavasti et jatkossakaan saa tuntea ainuttakaan ex-homoseksuaalia"- koska on vaara väkivaltaiseen käytökseen."

Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

Täytyy aina tiedostaa, että uskovien tulevat homoseksuaalit haluavat eheytymistä asiasta, mikä suuresti aiheuttaa heille ja ehkä heidän läheisilleen tuskaa. Nämä homoseksuaalit eivät uskalla mennä kirkon pappien pakeille, koska pelkäävät saavansa torjuvaa taikka jopa vihamielistä suhtautumista. Ja tottakai heitä tulee sitten auttaa normaaliin elämään ja johdattaa heitä Herramme Jeesuksen rakkauden piiriin sillä tavalla, että elämä muuttuu ihan kokonaan.

Mitä tulee Torren kommenttiin ettei tunne eheytyneitä homoseksuaaleja. Torrehan aina hahmottaa maailmaa sen minäminän kautta. On vaan hyväksi, että Torre ei tunne heitä! Se voisi aiheuttaa häiriöitä näiden eheytyneiden ja heidän perheittensä elämään. Itse en tuossa toisessa ketjussa epäillyt, että Torre aiheuttaa väkivaltaa, siihen en usko, hän ei ole väkivaltainen henkilö, mutta silti on hyvä asia, että liberaalit papit eivätkä muutkaan liberaalit heitä kohtaa, koska torjuntaa vähintäänkin voi ilmetä. Ja kuten tiedämme, niin liberaalien pappien hengellinen torjunta ja vieroksunta ja yritykset ohjailla takaisin homouden pariin voi aiheuttaa todella suuria hengellisiä kriisejä herkissä ihmisissä, niin näitä eheytyneitä homoseksuaaleja on viisasta ohjata luotettavien Kristuksen palvelijoiden pakeilla. Tämä on viisasta toimintaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
17 VASTAUSTA:
On hyvä katsoa mitä OMIN silmin ja korvin näkee ja kuulee, ettei kukaan kykene huijaamaan millään esityksellä. On siten hyvä olla se "minäminä"-eikä olla toisten varassa. Siten MINUA on mahdoton huijata, sillä näen kokonaisuuden mitä esim. sinä et näe.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Ei, vaan se olisi selvitettävä, että miksi luulet minun himoitsevan muslimimamumiehiä.

Miksi moista kuvittelet ja jauhat samaa uudestaan ja uudestaan? Onko sinulla muitakin pakkomielteisiä ajatuksia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Ei, vaan se olisi selvitettävä, että miksi luulet minun himoitsevan muslimimamumiehiä.

Miksi moista kuvittelet ja jauhat samaa uudestaan ja uudestaan? Onko sinulla muitakin pakkomielteisiä ajatuksia?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Vaimoaankin tuuppasi kakkoseen - paitsi kaksi kännivahinkoa ykköseen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Ilmeisesti kuvitteli vaimonsa muslimimieheksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa

Säälittää sen vaimo ja pojat.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Vaimoni totesi jälkeenpäin laiminlyöneensä minua, jonka myönsin todeksi. Olisin ehkä muuten voinut jatkaakin. Hän halusi minun olevan vain onnellinen, ja vierailin siellä kaksi kertaa viime kesänä 11 vuotta lähtöni jälkeen; hyvät välit yhä.

Alussa kysyin häneltä, että "haittaako, jos tykkään miehisitäkin". Ei kuulemma haitannut. Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OmonsaHirja kirjoitti:
Säälittää sen vaimo ja pojat.
Facebookissani on muuten kuvia pojistani viime kesältä,
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Facebookissani on muuten kuvia pojistani viime kesältä,
Ne näyttää olevan yhtä huono hiuksisia ja huono hampaisia kuin sinäkin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
OmonsaHirja kirjoitti:
Ne näyttää olevan yhtä huono hiuksisia ja huono hampaisia kuin sinäkin.
Mutta he osaavat kirjoittaa paremmin kuin sinä.

Toinen on ajanut kaljuksi, toinen kasvattanut pitkän letin. Toinen ainakin pesi hampaitaan aamuin illoin, jos siitä on apua?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Mutta he osaavat kirjoittaa paremmin kuin sinä.

Toinen on ajanut kaljuksi, toinen kasvattanut pitkän letin. Toinen ainakin pesi hampaitaan aamuin illoin, jos siitä on apua?
Mikset sinä pitänyt hampaistasi huolta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Vaimoni totesi jälkeenpäin laiminlyöneensä minua, jonka myönsin todeksi. Olisin ehkä muuten voinut jatkaakin. Hän halusi minun olevan vain onnellinen, ja vierailin siellä kaksi kertaa viime kesänä 11 vuotta lähtöni jälkeen; hyvät välit yhä.

Alussa kysyin häneltä, että "haittaako, jos tykkään miehisitäkin". Ei kuulemma haitannut. Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä.
"Mutta aina kannattaa olla rehellinen. Se on palkittu yhä jatkuvana ystävyytenä. "

Tuo on aivan totta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
>Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
>Itsekin ihmettelen, että miksi parantumiselle ollaan niin raivoisan vihamielisiä liberaalien taholta, kun kuitenkin toisaalta hyväksytään terveydenhoito, terapiat ja psykiatria. Miksi tällainen kummallinen kaksoisstandardi?

Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen.
homseksuaalisuus po. homoseksuaalisuus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

"Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen."

Mutta lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista tulee parantua maallistenkin lääkärien mielestä ja samalla siinä sitten homoseksuaalit eheytyy pois synnin vallasta että humahtaa. Tätä et voi estää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NäinVaanKäy kirjoitti:
"Parantumiselle mistä? Ei homseksuaalisuus ole sairaus, josta voisi tai pitäisi parantua, Korkkiruuvi hyvä. Tästä on länsimainen psykiatria nykyään täysin yksimielinen."

Mutta lapsuuden hyväksikäytöistä ja väkivaltaisuuksista tulee parantua maallistenkin lääkärien mielestä ja samalla siinä sitten homoseksuaalit eheytyy pois synnin vallasta että humahtaa. Tätä et voi estää.
Ei psykiatria tunne mitään "synnin valtaa". Mitä ihmettä taas hourailet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
NäinVaanKäy kirjoitti:

Ei lääkärit mitään synninvaltaa huomioi. Ja homoseksuaalit on todettu jo vuosikymmeniä ihan terveiksi.
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minkä takia kukaan haluaisi mennä puhumaan seksiasioistaan jollekin papille?

Ovatko kaksoset aina vasenkätisiä tai oikeakätisiä? No ei. Kätisyys ja seksuaalinen suuntautuneisuus ovat jossain määrin samantyyppisiä ilmiöitä. Ihminen on vasenkätinen tai homo jo syntyessään. Valinta tapahtuu sikiönkehityksen aikana, eikä se perustu välttämättä sikiön omiin geeneihin.

Ottakaa nyt maalaisjärki käteen! Homo on homo. Vasuri on vasuri. Se on aivan ok eikä sille kukaan mitään mahda.
Kommentoi
4
Ilmianna
Jaa
23 VASTAUSTA:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Seksuaalinen suuntautuneisuus ei muutu.
Biseksuaali voi toki elää välillä homoseksuaalista ja välillä heteroseksuaalista elämää.
Kommentoi
3
Ilmianna
Jaa
sikiönkehitys kirjoitti:
Seksuaalinen suuntautuneisuus ei muutu.
Biseksuaali voi toki elää välillä homoseksuaalista ja välillä heteroseksuaalista elämää.
Niissä tapauksissa joissa homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu. Kun aletaan terapoimaan lapsuuden traumoja pois, niin myös homoseksuaalisuuden himojen valta ihmisessä poistuu ja ihmisestä tulee Jumalan lapsi. Tällaista tekee Jumala lapsensa hyväksi.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
JumalaAuttaa kirjoitti:
Niissä tapauksissa joissa homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu. Kun aletaan terapoimaan lapsuuden traumoja pois, niin myös homoseksuaalisuuden himojen valta ihmisessä poistuu ja ihmisestä tulee Jumalan lapsi. Tällaista tekee Jumala lapsensa hyväksi.
Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja.

Raamatussa on niin paljon syntejä, että synnintunnossa on kaikki, jotka vaan niin haluavat. Jo pahat ajatukset, ja itsekkyys ovat pahaa Jumalan silmissä. "Homoseksiä" ei sen sijaan ole Raamatussa synniksi sanottu. Ei ainakaan Jumala ja Jeesus.

Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista,. Jos hetero terapoidaan niistä pois, niin tuleeko hänestä homo?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa

Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:

Raamatussa on niin paljon syntejä, että synnintunnossa on kaikki, jotka vaan niin haluavat. Jo pahat ajatukset, ja itsekkyys ovat pahaa Jumalan silmissä. "Homoseksiä" ei sen sijaan ole Raamatussa synniksi sanottu. Ei ainakaan Jumala ja Jeesus.

Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista,. Jos hetero terapoidaan niistä pois, niin tuleeko hänestä homo?
"Et näytä millään tajuavan. Tunnen uskovia homoja, ja he ovat siis homoja."

Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
SiinäSeTotuus kirjoitti:

Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali. Jeesus ei ollut homoseksuaali maanpäällä ollessaan eikä sen jälkeen.
Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. Oletko sen itse keksinyt?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
SiinäSeTotuus kirjoitti:

Apostoli Paavali kertoo itsekin olevansa homoseksuaali (Room.2). Eikö hänkään ollut Jeesuksen seuraaja?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kristitty_homo kirjoitti:
Apostoli Paavali kertoo itsekin olevansa homoseksuaali (Room.2). Eikö hänkään ollut Jeesuksen seuraaja?
Miksi valehtelet?
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
ImeMunaas kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. Oletko sen itse keksinyt?
"Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. "

Jatkuvassa synnissä elävissä ei vaikuta Jeesus Kristus! Jeesus Kristus heissä ei tekisi syntiä systemaattisesti siitä nautintojaan ottaen.

Joh. 5:14

Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
JumalaAuttaa kirjoitti:
”…homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu.”

Jos menee sellaiseen yhteisöön, joka ei voi hyväksyä homoseksuaaleja, niin aivan varmasti tulee tunne, että ei halua olla sellainen kuin on. Tämä on jokaisen yksilön valinta. Aikuinen myös saa valita tällaisenkin reitin.

”Kun aletaan terapoimaan…”

Ei, se ei ole mitään terapiaa vaan aivan selkeää manipulointia, jonka avulla opetellaan muuttamaan käytöstä.

Ongelma ei siis ole siinä, että joku aikuinen haluaa mennä moiseen, vaan siinä että sitä edellytetään sillä varjolla, että yhteisö antaa vasta sitten luvan olla ”oikea” uskova. Samoin silloin ollaan pahan äärellä, kun tätä vaaditaan kaikilta muiltakin – ei siis vain niiltä, jotka haluavat liittyä tuollaiseen yhteisöön.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
”…homoseksuaali tulee uskoon ja kokee homoseksin synniksi, niin tällöin hän haluaa luopua synnistä ja kaikki muuttuu.”

Jos menee sellaiseen yhteisöön, joka ei voi hyväksyä homoseksuaaleja, niin aivan varmasti tulee tunne, että ei halua olla sellainen kuin on. Tämä on jokaisen yksilön valinta. Aikuinen myös saa valita tällaisenkin reitin.

Ei, se ei ole mitään terapiaa vaan aivan selkeää manipulointia, jonka avulla opetellaan muuttamaan käytöstä.

Ongelma ei siis ole siinä, että joku aikuinen haluaa mennä moiseen, vaan siinä että sitä edellytetään sillä varjolla, että yhteisö antaa vasta sitten luvan olla ”oikea” uskova. Samoin silloin ollaan pahan äärellä, kun tätä vaaditaan kaikilta muiltakin – ei siis vain niiltä, jotka haluavat liittyä tuollaiseen yhteisöön.
Sinä olet homottaja ja kiellät homouden synnin.
Olet inhottava perverssi ja eksyttäjä joka ei kelpaa kuin Mäkisen kirkkoon.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
lsjdvb kirjoitti:
Sinä olet homottaja ja kiellät homouden synnin.
Olet inhottava perverssi ja eksyttäjä joka ei kelpaa kuin Mäkisen kirkkoon.
Ja tuoko on mielestäsi asiallista kirjoittelua?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
DonttSinnn kirjoitti:
"Jeesus ei ole koskaan sanonut, että miehistä tykkäävä mies ei voi olla uskova. "

Jatkuvassa synnissä elävissä ei vaikuta Jeesus Kristus! Jeesus Kristus heissä ei tekisi syntiä systemaattisesti siitä nautintojaan ottaen.

Joh. 5:14

Sen jälkeen Jeesus tapasi hänet pyhäkössä ja sanoi hänelle: "Katso, sinä olet tullut terveeksi; älä enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi".
Siis vain homonako elää "jatkuvassa synnissä"- syntejä on Raamattu luetellut niin paljon, että niitä riittää heteroille uskovillekin. Et voi sanoa, että joku ei eläisi jatkuvassa synnissä.

Joka sanoo olevansa synnitön, niin hänen syntinsä pysyy- sanoo Jeesus.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:
Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?
>Minkä piikin arvelet Paavalia LIHASSA runnelleen? Jotain seksiin liittyvää?

Pave varmaan pelkäsi verikokeita ja rokotuksia.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu jälleen, minkä Räyhiksen otsasuonikin väkevästi todisti. Ei korjattavaa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
Eihän vääräuskoisille Räyhiksen päässä pörräävän "Pyhän Hengen" mielestä pidäkään olla asiallinen, ja sinähän olet hänelle juuri sellainen, kuten tiedät. Ja minä. Ja monta kymmentä muuta täällä – jotain 90 prosenttia populasta suorastaan. Vähemmän kirjoittelevat saavat tietysti pienempiä paskakuormia niskaansa.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
SiinäSeTotuus kirjoitti:

>Et kuule tunne ainuttakaan uskovaa homoseksuaalia! He voivat kyllä näytellä "uskovaa" kuten täälläkin monet, mutta aito uskova, jonka sydämessä Jeesus asuu ja vaikuttaa ei ole homoseksuaali.

Korkkiruuvi hyvä, homoille on kyllä tarjolla uskontoa uskonnon perään, jos Jeesus-uskon ehdot ovat heidän kannaltaan mahdottomat. Jopa islamissa on nykyään homouden hyväksyviä haaroja.

Ehkäpä uskontoa etsivien homojen kannattaisikin hakeutua suoraan modernin islamin pariin ja unohtaa ikivanhoihin paimentolaisnormeihin jämähtänyt uskonne Jeesuksen jumalpoikuuteen? Mitäs tykkäisit?
Kommentoi
2
Ilmianna
Jaa
torre12 kirjoitti:

>Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista.

Tämä näyttää olevan patmoslaisuudessa dogmin aseman saanut idea. Todennäköistä tässä tapauksessa tietysti on, että Lexa Meller on sen joskus keksinyt.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
>Mistä koko ajan luulet, että homous tulee lapsuuden traumoista.

Tämä näyttää olevan patmoslaisuudessa dogmin aseman saanut idea. Todennäköistä tässä tapauksessa tietysti on, että Lexa Meller on sen joskus keksinyt.
Yllättävää että he ovat niin innostuineita tästä Freudin vanhentuneesta teoriasta? :D
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
Yllättävää että he ovat niin innostuineita tästä Freudin vanhentuneesta teoriasta? :D
Ei se ole vanhentunut, jos sille on apologeettista käyttöä, kuten tuntuu olevan. Eihän käsitys homoseksuaalisuudesta sairautenakaan noilla vanhene, vaan päinvastoin taivastelevat mitä ihmettä on homoudessa tapahtunut kun raamatullista luokitusta on menty muuttamaan.
Kommentoi
1
Ilmianna
Jaa
mummomuori kirjoitti:
Se on totuus, etkä voi sitä kieltää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
totuus.se.on kirjoitti:
Sinun mielipiteesi tuskin mikään totuus on. Olla perverssi on jotain mitä sinä et voi tietää näkemättä ihmistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
totuus.se.on kirjoitti:
Tuo oli pelkkää alatyylin räävitöntä kielenkäyttöä. Ei aikuisen kirjoittamaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Itse olen muslimihomo.
Ilmianna
Jaa
Homotanssit Vivamossa!

Kansan Raamattuseuran Vivamo-opistossa järjestetään syksyn aikana gospel -tanssit. Luvassa elävää musiikkia hanurimusiikin tahdissa. Tilaisuus on tarkoitettu erityisesti seksuaalisille vähemmistöille. Parisuhteensa rekisteröinneille on kristillinen siunaaminen myös mahdollista. Siihen pitää kuitenkin ilmoittautua ennakkoon mahdollisen ruuhkan välttämiseksi. Tilaisuuden suojelijoina ovat parisuhteen asiantuntijat Maija ja Hannu Nyman.

Tilaisuuteen voi tulla jo heti aamulla ja Vivamossa voi viipyä ilta myöhään ja jäädä yöksikin. Palvelujärjestönä Kansan Raamattuseura on päättänyt tehdä ratkaisun hyväksyä homoseksuaalit tasavertaisiksi heteroseksuaalien kanssa ja pyytää kaikilta seksuaalisiin ja sukupuolisiin vähemmistöihin kuuluvilta nöyrästi anteeksi menneinä vuosikymmeninä harjoittamaansa henkistä ja hengellistä väkivaltaa näitä ihmisiä kohtaan. Tervetuloa Vivamoon meidän Jeesusta rakastavaan seuraamme!
Ilmianna
Jaa
Paljonko maksaa matka Vivamoon?
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Lähete postissa
Ilmianna
Jaa
Olen eheytymässä usko.vaisuudesta
Ilmianna
Jaa
En eheytynytkään vaan mielenvikaisuus jatkuu
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Asia
Ilmianna
Jaa
Eheydyin
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Onks Viljoo
Ilmianna
Jaa
TTT
Ilmianna
Jaa
Terkut Vivamosta
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nostoa hyvälle ketjulle
Ilmianna
Jaa
Akra kka barda
Ilmianna
Jaa
Nousee Räyhikselläkin kun Pertassta unelmoi
Ilmianna
Jaa
10:34 aikamerkki
Ilmianna
Jaa
Pikku
Ilmianna
Jaa
Olen samaa mieltä.
Ilmianna
Jaa
miten eheydyit ...
Ilmianna
Jaa
Aenean et lacus id quam ornare efficitur iaculis in mi.
Ilmianna
Jaa
Anti eheydyin aamulla
Ilmianna
Jaa
Tärkeä eheytyä, että huomenna pääsee ulos!
Ilmianna
Jaa
että huomenna pääsee ulos!, Tärkeä eheytyä,
Ilmianna
Jaa
Mistähän sen tietäsi?
Ilmianna
Jaa
Tättärää ja tiistai!
Ilmianna
Jaa
Olen jälleen eheytynyt!
Ilmianna
Jaa
Ehhehesekäämä
Ilmianna
Jaa
Kuun vaihtuessa hyvä alkaa uusioeheytyminen! 😳😳😳
Ilmianna
Jaa
e hey ty mi ne n
Ilmianna
Jaa
korkkaus. kuudelta takaisin niuviksen putkaan
Ilmianna
Jaa
ja lystikkäät koiranpennut
Ilmianna
Jaa
öityä käyttäjätunnu
Ilmianna
Jaa
en voi täällä kokea vallantunnetta. Täällä hän tosiasiassa päättää asiosta, koska niin kauan kuin häntä ei täältä kyetä kokonaan poistamaan
, hän väkisinkin huomiota saa. Täydellisesti ei t
Ilmianna
Jaa
mpein luonne ja annan kunkin olla se minä itse on parhaiten onnellinen ja oma itsensä. Vaikka homosta
Ilmianna
Jaa
19!
Ilmianna
Jaa
nen ja oma itsens
Ilmianna
Jaa
en ja oma itse
Ilmianna
Jaa
Minut Jumala on patantanut levinnestä syövästä, vaikka sinä et sitä uskokaa. 🤓
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Hienoa, että Jumala on parantanut sinut syövästä. Onnea siitä ja kiitos Jumalalle.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jesajs Mikä, päivä no Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!
Ilmianna
Jaa
vcxv xcvs Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!
Ilmianna
Jaa
aavcxv xcvs Räyhiks = usko.vainen = hlö.55 päivä!!!
Ilmianna
Jaa
tim.taikuri
Ilmianna
Jaa
Ihanaa rakastan itseäni
Ilmianna
Jaa
anaa rakastan itseäni
Ilmianna
Jaa
ehetymine on erehtymistä
Ilmianna
Jaa
Terkut lomalta eli niuvasta
Ilmianna
Jaa
Kuumaa on hlele!
Ilmianna
Jaa
Kebaab
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Akia se on eheytyksen
Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Uusi
Joo ei ole vielä ehtinyt asiaa edistämään aikaa sitten
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

EHEYTYMINEN usko.vainen

Meni edellinen ketju liian pitkäksi.

Mutta usko.vainen esitti: "Joo, on se kummallista kun homojeneheytymistä vastustetaan niin kovasti".

Ja toinen sanoo siihen kun minä tunnen vain sellaisia homoja ja lesboja, jotka ovat yhä homoja ja lesboja: "Toivottavasti et jatkossakaan saa tuntea ainuttakaan ex-homoseksuaalia"- koska on vaara väkivaltaiseen käytökseen.

On tämä hullua. Eihän kukaan ole sanonut vastustavansa sitä, jos joku homo ja lesbo eheytyy. Mutta itse en tunne ketään eheytynyttä. Olen ollut lehtien ja netin varassa, jossa on käynyt ilmi, että eheytyneillä on jäänyt halu samaan sukupuoleen. Koen nämä eheytymiset mainostempuksi, koska piti olla halu vain vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja on selvää, että tämä saman jauhaja ei tunne eheytyneitä, koska ei sallisi minunkaan tuntea- ja minä olen sentään mitä lempein luonne ja annan kunkin olla se minä itse on parhaiten onnellinen ja oma itsensä. Vaikka homosta heteroksi muuttunut. Olen mutkaton tyyppi ja hyvin suvaitseva.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta