Hyvää Huomenta

Ja hyvää viikonloppua. ☕
Ainakin on kesäistä, jos ei muuta. 🌞

89

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä näytä kiinnostavan toivotukset enää ketään.

• Anonyymi

Huomenta 👩☕

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 👩☕

Huomenta mummo. Mites päivä on alkanut? ☕

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Huomenta mummo. Mites päivä on alkanut? ☕

😄😄👩☕

• Anonyymi

Huomenta ☀️ muutakin on mummolla menossa 🐔
      Ihan hulluna siivoan ja jynssäån hammasharjalla pikkuisia paikkoja!
      Aikaa menee, ihan puhutaan päivistä, tämä kestää 😅

• Hupinsa kullakin. Päivä paistaa. ☕

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hupinsa kullakin. Päivä paistaa. ☕

Jep! Voi kuitenkin olla myynnillisestihyötyä...että siksi nyt tehtävä ja valoa on tarpeeksi...🐔

• Anonyymi kirjoitti:

Jep! Voi kuitenkin olla myynnillisestihyötyä...että siksi nyt tehtävä ja valoa on tarpeeksi...🐔

Aivan, no sitten ymmärrän tuon. Toivottavasti tulee puhdasta jälkeä.

• Anonyymi

Kivaa päivää 👩

• Anonyymi

😊😊😊😊😍😍😘

• 🤔😊

• Anonyymi

Viikonloppua kohti jännitys senkun kohoaa. On icehokkeita ja käärettä, maagisia tapahtumia ja lämpimiä päiviä!
      Ihanaa, trallallei.... trallantei, kunnon särmikkyyttä jippii auringon alla.
      Ja kahvii >>>>>>🤗 <<<<<<☕️

• Kiva. Hyvää viikonloppua. :)

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiva. Hyvää viikonloppua. :)

Kiitos, näillä mennään:)

• Anonyymi

Kauniin keväistä ja hyvää päivää kaikille 👸🏼🤗

• Kiitos samoin sinulle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos samoin sinulle.

Mitä kuuluu Susi? 👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä kuuluu Susi? 👸🏼

No, ihan vaan tavallista. Teen ruokaa nyt.
        Mitäs sinulle prinsessa?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs sinulle prinsessa?

Seuraavaksi kysytään mitä ruokaa susi laittaa ja onko hyvää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko kysyä sitä...

• Anonyymi kirjoitti:

Prinsessa voi vaikka kertoa, mitä suunnitelmia on perjantaiksi. Meneekö kavereiden taikka poikakaverin kanssa jossain jne...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitäs sinulle prinsessa?

Tulin äsken kotiin 👸🏼🏠
        Pian pientä siivousta ja pakkausta, kun sinne kotikonnuille lähden iltamyöhään…

• Anonyymi

Sudella on käsitys että kaikilla naisillaq on poikakaveri.Koska sudesta ei ole kukaan kiinnostunut niin hänen mielestä kaikki naiset on varattuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Tulin äsken kotiin 👸🏼🏠
        Pian pientä siivousta ja pakkausta, kun sinne kotikonnuille lähden iltamyöhään…

Aivan... Se on kivaa :) . Sinne minäkin varmaan kohtapuolin. Täytyy pakata syönnin jälkeen, ja alkaa lähtemään. Voi olla aika kuuma ajella nyt, kun ei ilmastointi toimi autossa. 🏎️

• Anonyymi kirjoitti:

Sudella on käsitys että kaikilla naisillaq on poikakaveri.Koska sudesta ei ole kukaan kiinnostunut niin hänen mielestä kaikki naiset on varattuja.

Aika monet yleensä on, joihin olen silmäni iskenyt. Eikä minusta kiinnostunut ollenkaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan... Se on kivaa :) . Sinne minäkin varmaan kohtapuolin. Täytyy pakata syönnin jälkeen, ja alkaa lähtemään. Voi olla aika kuuma ajella nyt, kun ei ilmastointi toimi autossa. 🏎️

On tosi lämmin keli😮‍💨👸🏼

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aika monet yleensä on, joihin olen silmäni iskenyt. Eikä minusta kiinnostunut ollenkaan.

oho. susi on on ihastunut prinsessaan. Nyt vaan treffeille puhuu vaikka mitä ruokaa on syönyt tänään.

• Anonyymi kirjoitti:

oho. susi on on ihastunut prinsessaan. Nyt vaan treffeille puhuu vaikka mitä ruokaa on syönyt tänään.

Ei prinsessa taida minun kanssa lähteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua kiihottaa nämä ruoka-asiat nyt niin kovasti? 👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinua kiihottaa nämä ruoka-asiat nyt niin kovasti? 👸🏼

Koska te puhutte siitä mitä ruokaa olette syöneet. oli wokkia yksi päivä ja lihapiirakkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska te puhutte siitä mitä ruokaa olette syöneet. oli wokkia yksi päivä ja lihapiirakkaa.

Minä vain mainitsin, että teen nyt ruokaa. Ei sen kummempaa ollut siinä. Nyt olen jo syönyt, ja seuraavaksi pitää pakata mukaan jotain, kun lähden viikonlopuksi toiseen kaupunkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi kauhistus sentään kun on tuollaisia menty puhumaan 👀👸🏼
        Mitä sitten???

• Anonyymi

Miten niin R.I.P.!?!! Rinssin listijäkö se on kaapannut hänen profiilinsa vai joku hakkeri esiintyvän hänenään? On minuakin luultu ties miksi viime kommenttieni perusteella eräissä toisissa keskusteluissa. Välillä olen hullu ätmi, sitten kukkakeppi, välillä taas vanha ihoaan roikottava mummeli. Eli ne luulee mua ilmeisestikin shapeshifteriksi 😅. Oli mulla tosiaan siinä yhessä selfiessäni käärmeen pupillit tosin, kun otin kuvan itsestäni. Se oli ainoa kerta. En käyttänyt filttereitä kuvatessani kasvojani, mikä tuosta tekee juuri selittämättömän ilmiön.

• Anonyymi

Joo jos ottaa kuvan tosi kirkkaassa valossa niin pupillit ne on aivan minimaaliset👁

• Anonyymi

Sutta masentaa kun edelleen on netan perään ja eikä voi unohtaa häntä. Netta on ainoa tyttö jonkaq susi haluaa vaikka netalla on poikaystävä. Koska susi ei voi unohtaa netan silmiä. Ja täällä ei näen palstalaisten silmiä.

• No hyvä kun tajusit, ettei täällä näe palstalaisten silmiä, eikä mitään muutakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No hyvä kun tajusit, ettei täällä näe palstalaisten silmiä, eikä mitään muutakaan.

Minkä väriset silmät sinulla on? 😊👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Minkä väriset silmät sinulla on? 😊👸🏼

Minulla on vihreät silmät. Entä sinulla? 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minulla on vihreät silmät. Entä sinulla? 😊

Siniset😊👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Siniset😊👸🏼

Siniset silmät on kivat. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Siniset silmät on kivat. 😊

Vihreätkin ovat kivat kyllä. Minun äitillä on sellaiset👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Vihreätkin ovat kivat kyllä. Minun äitillä on sellaiset👸🏼

Kiitos. Minun lähisukulaisilla ei ole vihreitä simmuja. Se väri tulee jostain kauempaa. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos. Minun lähisukulaisilla ei ole vihreitä simmuja. Se väri tulee jostain kauempaa. 😊

Vihreät silmät on kuulemma harvinaisimpia maailmassa, olen lukenut. 👸🏼 isälläni on vielä sinisemmät kuin minulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Vihreät silmät on kuulemma harvinaisimpia maailmassa, olen lukenut. 👸🏼 isälläni on vielä sinisemmät kuin minulla.

Näin minäkin olen niistä lukenut. On kyllä kiva omistaa sellaiset harvinaisuudet. Minun nuoremmalla pojalla on myös vihreät. Nämä on aika tummanvihreät silmät. Näissä on vähän ruskeita pilkkuja mukana.
        Onko sinulla tummat vai vaaleat? Minun veljellä on todella vaaleansiniset, ja aika pistävä se katse niissä. :D

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin minäkin olen niistä lukenut. On kyllä kiva omistaa sellaiset harvinaisuudet. Minun nuoremmalla pojalla on myös vihreät. Nämä on aika tummanvihreät silmät. Näissä on vähän ruskeita pilkkuja mukana.
        Onko sinulla tummat vai vaaleat? Minun veljellä on todella vaaleansiniset, ja aika pistävä se katse niissä. :D

Nyt kun niitä peilistä katselen, niin en kyllä osaa sanoa onko tummansiniset vai vaaleansiniset👸🏼
        Siltä väliltä, jotenkin. Vaaleanvihreää näyttäisi olevan tuolla pupillin ympärillä ihan. Niistä tulee meri mieleen 🌊👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun niitä peilistä katselen, niin en kyllä osaa sanoa onko tummansiniset vai vaaleansiniset👸🏼
        Siltä väliltä, jotenkin. Vaaleanvihreää näyttäisi olevan tuolla pupillin ympärillä ihan. Niistä tulee meri mieleen 🌊👸🏼

Nehän on sitten aika jännät silmät. Merelliset 😃. Minun silmistä tulee mieleen metsä. 🌲

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Nehän on sitten aika jännät silmät. Merelliset 😃. Minun silmistä tulee mieleen metsä. 🌲

Mulla on salaisuus. Mutta mä kerron sen teille. Mullakin on silmät. Voitteko ymmärtää mulla on silmät myös. Ollaan siinä suhteessa samiksia kun meillä kaikilla on silmät. eikö ole mahtavaa. onko teillä korvat ja minkä malliset ne on. Haluun tietää onko pienet sirot vai isot. Ihanaa keskustella kehon osista. Puhutaanko korvista.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Metsänvihreä on kaunis väri😊👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on salaisuus. Mutta mä kerron sen teille. Mullakin on silmät. Voitteko ymmärtää mulla on silmät myös. Ollaan siinä suhteessa samiksia kun meillä kaikilla on silmät. eikö ole mahtavaa. onko teillä korvat ja minkä malliset ne on. Haluun tietää onko pienet sirot vai isot. Ihanaa keskustella kehon osista. Puhutaanko korvista.

Naurahdin ääneen😂👸🏼 olet sinä hauska. Puhutaan vaan korvista jos haluat, minulla on aika pienet korvat, mutta hyvä kuulo niissä. Oikeassa korvassa on kaksi lävistystä, vasemmassa yksi. 👸🏼
        Mistäs sitten puhutaan? 😂👸🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurahdin ääneen😂👸🏼 olet sinä hauska. Puhutaan vaan korvista jos haluat, minulla on aika pienet korvat, mutta hyvä kuulo niissä. Oikeassa korvassa on kaksi lävistystä, vasemmassa yksi. 👸🏼
        Mistäs sitten puhutaan? 😂👸🏼

Mä halusin kuulla suden korvista myös .Sitten voidaan vaihtaa taas ruumiinosaa. Voitais puhua vaikka nenästä. Eli millanen nenä palstalaisilla on ja onko läheisllä tai sukulaisilla samanlaisia neniä kuin sinulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä halusin kuulla suden korvista myös .Sitten voidaan vaihtaa taas ruumiinosaa. Voitais puhua vaikka nenästä. Eli millanen nenä palstalaisilla on ja onko läheisllä tai sukulaisilla samanlaisia neniä kuin sinulla on.

No nyt minäkin tiedän leikin säännöt. Ehdin aivan innostua suorastaan. 👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Ok, suden korvat ovat isot ja karvaiset. 🐺

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kannattaisko mennä lääkäriin koska korvanlehdissä ei kasva karvaa.Toi voi olla yksi miksi naiset ei kiinnostu susta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaisko mennä lääkäriin koska korvanlehdissä ei kasva karvaa.Toi voi olla yksi miksi naiset ei kiinnostu susta.

No ei niissä oikeasti karvaa kasva. Oikeassa korvassa on huonompi kuulo, kuin vasemmassa. Siksi en aina saa selvää mitä minulle puhutaan, jos joku puhuu minulle liian hiljaa. Se haittaa myös sosiaalista kanssakäymistä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ensimmäinen mielikuva on joku vanha gubbe jonka korvista ja sieraimista rehottaa karvat...

• Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen mielikuva on joku vanha gubbe jonka korvista ja sieraimista rehottaa karvat...

Jaa, minä lähinnä kuvailin sutta.

• Anonyymi

huoh olen nyt niin ihastunut. Palstalainen katsoi minua pitkään silmiin ja nyt olen rakastunut.

• Voin kertoa, että olet varmasti kuvitellut kaiken. Et kyllä tiedä rakastumisesta mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voin kertoa, että olet varmasti kuvitellut kaiken. Et kyllä tiedä rakastumisesta mitään.

Mutta sähän rakastuit nettaan kun netta katsoi sinua pitkään silmiin ja olitte hiljaa. Täälläkin voi katsoa ja olla hiljaa.Täällä voit hymyillä kun kukaan ei näe sun huonossa kunnossa olevia hampaita.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta sähän rakastuit nettaan kun netta katsoi sinua pitkään silmiin ja olitte hiljaa. Täälläkin voi katsoa ja olla hiljaa.Täällä voit hymyillä kun kukaan ei näe sun huonossa kunnossa olevia hampaita.

Joo, täällähän on tunnetusti hyvät katsekontaktit ihmisten kanssa. Minä olen sinulle selvästikin jokin pakkomielle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, täällähän on tunnetusti hyvät katsekontaktit ihmisten kanssa. Minä olen sinulle selvästikin jokin pakkomielle.

Ei ole . Mutta sä olet riippuvainen näistä palstoista ja jos et saa vähään aikaa viestiää niin sä olet luovuttmassa ja valittamassa kun ketään ei kiinnosta. Et pysty olee töissäkään ilman että roikut netissä ja varsinkin näillä palstoilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole . Mutta sä olet riippuvainen näistä palstoista ja jos et saa vähään aikaa viestiää niin sä olet luovuttmassa ja valittamassa kun ketään ei kiinnosta. Et pysty olee töissäkään ilman että roikut netissä ja varsinkin näillä palstoilla.

Niin näin on. Ei ole elämää minulla. Minua ei bileisiin kutsuta, eikä ole kavereitakaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin näin on. Ei ole elämää minulla. Minua ei bileisiin kutsuta, eikä ole kavereitakaan.

Onhan sulla se yksi jota näet kerran vuodessa.

• Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla se yksi jota näet kerran vuodessa.

Niin on. Vau.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on. Vau.

Itse sanoit että teillä jatkuu aina juttu siitä mihin se jäi. Ei tarida paljoa sun kaverinkaan elämässä tapahtuvan kun juttu jäi kesken ja voi vuoden kuluttua jatkaa siitä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin on. Vau.

Susi, kun sulla on niitä harrastuskavereita, niin voisiko niistä ketään kysyä vaikka baariin tai jotain? 😊👸🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Itse sanoit että teillä jatkuu aina juttu siitä mihin se jäi. Ei tarida paljoa sun kaverinkaan elämässä tapahtuvan kun juttu jäi kesken ja voi vuoden kuluttua jatkaa siitä.

Hän on ihan vastaavassa tilanteessa, kuin minäkin. Eli hän on eronnut yksinäinen mies. Ei käy missään, töiden lisäksi, eikä tapaa naisia. Oli nuorempana kuitenkin paljon suositumpi tyttöjen keskuudessa, kuin minä ikinä.

• Anonyymi kirjoitti:

Susi, kun sulla on niitä harrastuskavereita, niin voisiko niistä ketään kysyä vaikka baariin tai jotain? 😊👸🏼

No, en oikein usko että kukaan lähtisi. Ne on minua nuorempia suurin osa. Sama kuin työkavereissa. Ei ne minua edes harkitse, silloin kun lähtevät baarikierrokselle.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hän on ihan vastaavassa tilanteessa, kuin minäkin. Eli hän on eronnut yksinäinen mies. Ei käy missään, töiden lisäksi, eikä tapaa naisia. Oli nuorempana kuitenkin paljon suositumpi tyttöjen keskuudessa, kuin minä ikinä.

Hieno juttu että teillä riittää juteltavaa niin että sitä ei ehdi kertoa tapaamisella vaan jää seuraavaan kertaan sitten kertoa tarina loppuun. Eikö ole jännittävää että juttu jää kesken eikä voi kertoa loppuun. vaan joutuu odottaa vuoden jotta kuulee miten tarina loppuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Hieno juttu että teillä riittää juteltavaa niin että sitä ei ehdi kertoa tapaamisella vaan jää seuraavaan kertaan sitten kertoa tarina loppuun. Eikö ole jännittävää että juttu jää kesken eikä voi kertoa loppuun. vaan joutuu odottaa vuoden jotta kuulee miten tarina loppuu.

Niin luulet, ettei koskaan soitella?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No, en oikein usko että kukaan lähtisi. Ne on minua nuorempia suurin osa. Sama kuin työkavereissa. Ei ne minua edes harkitse, silloin kun lähtevät baarikierrokselle.

Siin huomaat kuin jengi suosii ikäistään seuraa, noin niinku yleisestiottaen mones suhtees.
        -sivust

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin luulet, ettei koskaan soitella?

Itse kerroit että jatkatte seuraavalla kerralla siihen mihin jäitte. Näin olet sanonut itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Siin huomaat kuin jengi suosii ikäistään seuraa, noin niinku yleisestiottaen mones suhtees.
        -sivust

No kyllä sen todellakin olen saanut huomata. Ja edelleen tästä syystä, vanhaksi tuleminen on perseestä.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kerroit että jatkatte seuraavalla kerralla siihen mihin jäitte. Näin olet sanonut itse.

Niin, esimerkiksi silloin kun soitellaan. Niin se menee, silloin kun on vuosikymmeniä vanha kaveruus.

• Minä alan nyt lähteä liikkeelle. En ehdi olla täällä nyt hetkeen sitten. Palataan muutaman tunnin päästä. 🌞

• Anonyymi

Ihanaa kun sä ilmoitat ettet ole paikalla jotta ihmiset osaa antaa sulle huomiota kun olet taas paikalla.Nyt et tarvitse huomiota kun et ole palstoilla mutta heti kun oot niin huomiota vaan hakemaan .

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa kun sä ilmoitat ettet ole paikalla jotta ihmiset osaa antaa sulle huomiota kun olet taas paikalla.Nyt et tarvitse huomiota kun et ole palstoilla mutta heti kun oot niin huomiota vaan hakemaan .

Samanlainen huomiohuora itsekin olet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Justiinsa meinasin kuule samaa sanoa😃👸🏼

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jospa lyötte hynttyyt yhteen. Onhan tuo sinua nuorempikin.

• Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa meinasin kuule samaa sanoa😃👸🏼

😆😆👍🏼

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mun ei täällä tarvitse toivotella hyvää huomenta ja yötä. Mulla on ihan oikeassa elämässä ihmissuhteita toisin kuin sudella jolla ei ole ihmissuhteita. Hän ihmetteli tänään kun hänen aloitukseen ei oltu vastattu. Miksi pitää elää elämäänsä palstoilla ja odottaa vastauksia ihmisiltä hyvän huomenen toivotukseen. Jos heti ei tule vastausta niin ihmetellään ääneen että missä vastaukset viipyy.

• Aika masentava profiilikuva. 😔 Ihan oikeasti Mies! Ei pidä leikkiä kuolemalla.

• Ok... Vaihdan.

• Anonyymi

Hyvää viikon loppua myös sinulle.

• Kiitos paljon. Ja samoin sinulle hyvää viikonloppua. :)

• Anonyymi

samoin sinulle,

ja, mitä kauneimpia, unia,

:)

• Kiitos ja kauneimpia unia myös sinulle. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      34
      12096
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      83
      3991
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      107
      3876
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      48
      3568
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      53
      3258
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      92
      3114
    7. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      32
      2043
    8. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      37
      2036
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      26
      1895
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      11
      1583
    Aihe