käyttäx ne aineita.....???

tyttå90

tiättexte käyttääx kapteeni ä-ni ja jukka poika huumeita?(joo, tyhmä kysymys mut kiinnostaapa vaa...)(:............

20

5451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytä

      Eivät todellakaan käytä huumeita! Jukka-Poika joskus poltellut kannabista mutta huumeisiin eivät pojat varmasti koske.

      • tyttå90

        (:...


      • tiedämistäpuhut
        tyttå90 kirjoitti:

        (:...

        ...alkoholi on paljon vaarallisempaa. ja milelestäsi porttiteoriakin tietysti toimii, eikö niin..?


      • tyttå90
        tiedämistäpuhut kirjoitti:

        ...alkoholi on paljon vaarallisempaa. ja milelestäsi porttiteoriakin tietysti toimii, eikö niin..?

        älkoholi on kyll varmaan vaarallisempaa...


      • Kannata
        tyttå90 kirjoitti:

        älkoholi on kyll varmaan vaarallisempaa...

        Ei sitä kannata kuitenkaan alkaa kokeilemaan niinkuin myöskään alkoholia ennen ku on täysikänen

        Alkoholia nyt ei kannattais käytellä ollenkaan mut siitä ei ongelmia hirveesti tuu jos käyttää ennen ku on 18v.

        Kannabiksesta kun jäät kiinni alle 18v niin voi tulla kaiken näköstä paskaa. Koulussa, kotona jne jne.


      • tyttå90
        Kannata kirjoitti:

        Ei sitä kannata kuitenkaan alkaa kokeilemaan niinkuin myöskään alkoholia ennen ku on täysikänen

        Alkoholia nyt ei kannattais käytellä ollenkaan mut siitä ei ongelmia hirveesti tuu jos käyttää ennen ku on 18v.

        Kannabiksesta kun jäät kiinni alle 18v niin voi tulla kaiken näköstä paskaa. Koulussa, kotona jne jne.

        miten nii "voi tulla kaikenlaista paskaa kouluss ja kotona" mitä sä tarkotit toll....minkäläistä paskaa...meijän kouluss ainaki yx 8 lk. tyttö on kokeillu eikä siitä mitää paskaa ´puhuttu päinvastoin!


      • Nimetön
        tyttå90 kirjoitti:

        miten nii "voi tulla kaikenlaista paskaa kouluss ja kotona" mitä sä tarkotit toll....minkäläistä paskaa...meijän kouluss ainaki yx 8 lk. tyttö on kokeillu eikä siitä mitää paskaa ´puhuttu päinvastoin!

        Meinaan et jos jäät kiinni siitä niin tulee kaikennäköstä paskaa kun et ole täysikäinen. Ainakin vanhemmille ilmotellaan mikä nyt on pientä. Kuraattorilla tai vastaavalla joudut koulussa käymään usein ja puhumaan "huumeiden" käytöstäsi jne.

        Lisäksi noin nuorena kannabiksen käyttö voi edistää skitsofreniaa jos on taipumuksia sellaiseen tai perheessä liikkuu.

        Kyllä sitä enemmän suosittelen kuitenkin kuin alkoholin käyttöä. Kunhan sitä käyttää oikein.


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        Meinaan et jos jäät kiinni siitä niin tulee kaikennäköstä paskaa kun et ole täysikäinen. Ainakin vanhemmille ilmotellaan mikä nyt on pientä. Kuraattorilla tai vastaavalla joudut koulussa käymään usein ja puhumaan "huumeiden" käytöstäsi jne.

        Lisäksi noin nuorena kannabiksen käyttö voi edistää skitsofreniaa jos on taipumuksia sellaiseen tai perheessä liikkuu.

        Kyllä sitä enemmän suosittelen kuitenkin kuin alkoholin käyttöä. Kunhan sitä käyttää oikein.

        Niin ja varmasti leimataan narkkariksi koulussa vaikka onkin vain kannabiksesta kyse mutta ihmiset ovat kuitenkin sen verran pihalla suomen huume"valistuksen" takia eikä tiedä pyhästä yrtistä totuutta.
        Lisäksi vielä vanhemmillesi voi tulla kaiken näköstä paskaa kans.


      • RaggaRouva
        tyttå90 kirjoitti:

        (:...

        niih...


      • tyttå90
        Nimetön kirjoitti:

        Niin ja varmasti leimataan narkkariksi koulussa vaikka onkin vain kannabiksesta kyse mutta ihmiset ovat kuitenkin sen verran pihalla suomen huume"valistuksen" takia eikä tiedä pyhästä yrtistä totuutta.
        Lisäksi vielä vanhemmillesi voi tulla kaiken näköstä paskaa kans.

        mun mielestä olis vaa kiva jos mua pidettäis kouluss narkkarina:p


      • huh...
        tyttå90 kirjoitti:

        mun mielestä olis vaa kiva jos mua pidettäis kouluss narkkarina:p

        ei kai kukaan tosissaan halua narkkariks? haloo, maa kutsuu! en suosittele kannabista, mutta en suosittele alkoholiakaan. suosittelen ystäviä ja rakkautta:)


      • mystikko
        RaggaRouva kirjoitti:

        niih...

        Pitää varoa, jos tuossa iässä höpsähtää.
        Höpsähdykset voidaan yleensä käsittää pystyyn kuolleessa yhteiskunnassamme positivisiksi, mutta mopon karkaamisen riski on sitä suurempi, mitä nuoremmalla iällä höpsähdetään.

        Ja sitä laitonta (ja meidän ihanassa yhteiskunnassamme vallitsee todellakin niin sairas päihdekulttuuri, ettei sen laillistamista voi edes ajatella) yrttiä en todellakaan kenellekkään suosittele ennenkuin on elämänkokemusta karttunut ja mieli kypsynyt

        (jos silloinkaan, sillä joihinkin ihmisiin sillä on varsin negatiivinen vaikutus ja heidän olisi todellakin syytä karttaa kaikkia päihdyttäviä aineita)

        ja siihen kypsymiseen ja kasvamiseen ei auta mikään muu kuin aika ja ympäröivän maailman tarkkailu. Ja meditaation pitäisi onnistua aivan mainiosti ilman mitään stimulantteja....jos ei, niin jostakin on silloin syytä huolestua. Varovasti pitää todellakin kulkea, jos mielit sille tielle lähteä! Katsele ihmisiä ja opi! Anna muiden kävellä päin seiniä, ja havainnoi tuloksia. Se on mukavampi ja turvallisempi vaihtoehto, kun ei tarvitse itse kerätä mustelmia oppiakseen.


      • ....M
        tyttå90 kirjoitti:

        mun mielestä olis vaa kiva jos mua pidettäis kouluss narkkarina:p

        Kuules huumeita ja kannabista ei kannata sekottaa sitäpaitsi narkkarit on hulluja ja narkkarit käyttää huumeita ei kannabista esim. cocaiinia speedia , amfetamiinia yms.


      • savupää
        tyttå90 kirjoitti:

        mun mielestä olis vaa kiva jos mua pidettäis kouluss narkkarina:p

        Mielestäni porttiteoria on täyttä paskaa, sekä se että jukan kokeilusta yhistetään heti nistiksi tai narkkariksi täällä kauniissa suomessa. Nyt ne Matti Vanhaset ja muut pellet pois johdosta ja uutta verta tilalle et voitais saada jotain järkeä tähän touhuun. Alkoholi tekee todella paljon pahempia tuhoja suomessa kun satunnainen tai vaikka jokapäiväinen hiisaaminen. Kauhea sotku tulee jos kiinni jäät, kukaan ei usko vaikka kuinka selittäisit mitä vain, narkkariksi leimataan ja siitä et ihan heti pääse pois.


    • SAMMMMELI

      JJJJÖÖÖ! käyttäähän toi! Kukkaa jokapäviä poltteli ja aina bileis vauhtia. On muute hieno ihminen.

    • Vikturikganjaks

      En tiiä huumeista mutta viinaa ainakaan jukkapoika ei juo.
      Jukkapoikahan on tätänykyä tunnetusti rastafari.
      Rastafarismihan velvoittaa kasvisyöntiin ja nollatoleranssiin.

    • legalize it 420

      Ei ole huume se on yrtti. Se on osa luontoa. Sekä evoluutioteorian että kristillisen etiikan mukaan kannabista on sallittua käyttää. Ennen kun kukaan mussuttaa kokaiinista tai oopiumista tai siitä jalostetuista tuotteista, niin sanokaa ensin oletteko nähnyt pensaan/kasvin kasvavan valkoista tai ruskeaa pulveria?

      • d

        hitto tääl menee järki ku lukee näitä kommentteja. kannabis ei todellakaa oo mitää ns. "huumetta". alkoholi on paljon suurempi "huume" ku joku kannabis. hahah. kukkaa ku polttaa nii ei mitää haittaa. tarvittaessa siit on apuaki.


      • narkomaani...
        d kirjoitti:

        hitto tääl menee järki ku lukee näitä kommentteja. kannabis ei todellakaa oo mitää ns. "huumetta". alkoholi on paljon suurempi "huume" ku joku kannabis. hahah. kukkaa ku polttaa nii ei mitää haittaa. tarvittaessa siit on apuaki.

        No täältä on pakko sano jotain kannabista vastaanki, koska eihän nyt missään aineessa oo pelkästään hyviä puolia.

        Vuosia sitten, sillon ku alotin hiisaamaan niin oli niin hauskaa ja ajattelin että tää on se mun juttu, olin tuolloin 13v. Noh, vuosien aikana aloin tutustumaan koviin huumeisiin, 15-vuotiaana aloitin subutexin suonensisäisen käytön mutta käytin vain viikonloppusin. Nyt 19-vuotiaana oon ollut n. 3vuotta täyspäivänen narkomaani, neuloista oon saanut C-hepatiitin.

        Tämä ei nyt ollu yhtään se oleellinen asia mitä mun piti tulla tänne kertomaan, vaan se että en pysty enään polttamaan pilveä ollenkaan, mun psyyke ei kestä sitä. Jos poltan mulle tulee henkisesti niin huono olo, ahdistaa, saan paniikkikohtauksia. Ihan vaikka olisin yksin. Se että ei sekään kaikille loppujenlopuksi sovi, vaikka jotkut, ei suinkaan kaikki, kannabiksen puoltajat eivät näe sitä että ei se pelkästään hyväksi ole, joillekkin se voi aiheuttaa pahojakin henkisiä oireita. Kaikkihan sen tietää että me ollaan kaikki yksilöitä, eli jos se sopii sulle niin se ei silti välttämättä sovikkaan mulle.


      • ................
        narkomaani... kirjoitti:

        No täältä on pakko sano jotain kannabista vastaanki, koska eihän nyt missään aineessa oo pelkästään hyviä puolia.

        Vuosia sitten, sillon ku alotin hiisaamaan niin oli niin hauskaa ja ajattelin että tää on se mun juttu, olin tuolloin 13v. Noh, vuosien aikana aloin tutustumaan koviin huumeisiin, 15-vuotiaana aloitin subutexin suonensisäisen käytön mutta käytin vain viikonloppusin. Nyt 19-vuotiaana oon ollut n. 3vuotta täyspäivänen narkomaani, neuloista oon saanut C-hepatiitin.

        Tämä ei nyt ollu yhtään se oleellinen asia mitä mun piti tulla tänne kertomaan, vaan se että en pysty enään polttamaan pilveä ollenkaan, mun psyyke ei kestä sitä. Jos poltan mulle tulee henkisesti niin huono olo, ahdistaa, saan paniikkikohtauksia. Ihan vaikka olisin yksin. Se että ei sekään kaikille loppujenlopuksi sovi, vaikka jotkut, ei suinkaan kaikki, kannabiksen puoltajat eivät näe sitä että ei se pelkästään hyväksi ole, joillekkin se voi aiheuttaa pahojakin henkisiä oireita. Kaikkihan sen tietää että me ollaan kaikki yksilöitä, eli jos se sopii sulle niin se ei silti välttämättä sovikkaan mulle.

        Mikään päihde ei ole hyväksi kun olet kasvuiässä. Edes alkoholi. Liian herkkä ikä. Kyllä esim. niistä jotka ovat aloittaneet kännien vetämisen 12-vuotiaana, huomaa miten tunne-elämän käsittely on häiriintynyt. Keskittymiskyky, palautteen ja erilaisten mielipiteiden hyväksyminen eivät kuulu käyttäytymiseen.

        Päihteiden käyttö kannattaisi aloittaa vasta kun on lukiot/ammattikoulut käyty (jos silloinkaan), että on jotain valmiuksia hallita omaa tunne-elämäänsä ja ennen kaikkea vastuunottoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe