Ajokorttin ihmeellinen maailma ja ihme selitykset

Anonyymi-ap

On aivan kummallinen käytäntö, kun ajaa ajokortin niin ei ole varmaa vieläkään millä yhdistelmällä saa ajaa vaikka ajokortti on ollut jo yli 50v säännöt muuttuu niin ettei kukaan pysty enään selvillä ja kun kysyy niin ei tiedä esim ABeC ja ABEC onko nää samat kortit vai ja mitä saa ajaa ja vetää. Kun näitä on kysellyt niin onko ab1d kortti sama kun abec. Tietääkö joku ihan selvällä Suomen kielellä ilman selittelyjä ja kirtelyjä mitä teitä ja milloin sekä missä saa ajaa.

5

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kortin kääntöpuolella on taulukko, jossa on kirjainyhdistelmät ja niitä vastaavat kuvat ajoneuvoista ja ajoneuvoyhdistelmistä, joita kortti oikeuttaa ajamaan.

• Anonyymi

Niin nykyinen plastic, nyt on kyse vanhasta voimassa olevasta pahvikortista eli jossa on kirjaimet js selitteet eli kun on abce-kortti ja voimassa oleva, voi ajaa yhfistelmää missä vaan.

Laissa tulisi olla kielto, vaan kun ei ole.

• Anonyymi

vittu minä vedän kevyt kärryä ihan
      ap kortilla

• Anonyymi

se motskari oikeus oli vaikka en ollut ajanut metriäkään moottoripyörällä 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Eilen uutisoinnissa vilahti joku uusi 78 onko se rajoite,pykälä tai maksuluokka.
      Vai lopetetaanko auton ajokortin saanti 18v.ja siirretään sinne mikä lie entinen ollut.
      Vai tuleeko ikuinen kortti käytäntöön.Netissä nuo nyky autokoulut raksivat.
      Mikä jutu vai onko jo mätäkuu mielessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe