TIedätkö että esimerkiksi VW ID.4 nelivetomalleilla ei saa vetää 825kg kokonaismassaiseksi rekisteröityä jarrutonta kevytkärryä B-kortilla?
Sama pätee moniin muihinkin sähköautoihin ja isompii maastureihin.
Sähköauto ja 825kg jarruton peräkärry
11
401
Vastaukset
- Anonyymi
Onko 825kg merkitty ajoneuvon tekniseen osaan.
- Anonyymi
Peräkärryn tekniseen osaa kyllä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856242V
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Entä sitten? Valtaosa ei ikinä vedä mitään peräkärryä autolla muutenkaan. Useimmissa autoissa, myös bensa- ja dieselautoissa, ei ole ollenkaan peräkoukkua, koska sitä ei ole hankittu lisävarusteena. Ja muuten, omassa autossakaan ei ole peräkoukkua ja vaikka olisikin niin en olisi sitä koskaan käyttänyt.
Ne, jotka on ostamassa autoa vetämiseen osaavat kyllä katsoa tällaiset rajoitukset. Ne, jotka ei aio vetää mitään autolla eivät tiedosta piittaa.
Kannattaa muistaa, että valtaosa suomalaisista EI omista peräkärryä tai matkailuvaunua.- Anonyymi
Miksi sitten edes kommentoit jos et omista? Eihän tämä asia koske niitä joilla ei ole tarvetta vetää kärryä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten edes kommentoit jos et omista? Eihän tämä asia koske niitä joilla ei ole tarvetta vetää kärryä.
Juuri siksi, että ei ole tarvetta korostaa asiaa, joka valtaosalle on merkityksetön.
- Anonyymi
Hyvä vaan, jos loppuu tuo typerä peräkärryjen ja asuntovaunujen vetely pitkin teitä.
- Anonyymi
Parempi ostaa jokaiseen omakotitaloon myö pick-up tai pakettiauto jotta pääsee neljä kertaa vuodessa kaatopaikalle ja pari kertaa mökille kuorman kanssa.
- Anonyymi
Olisiko tuohon sitten ratkaisu se, että ei osta niin isoa kärryä?
Tai jos sellainen on pakko saada, niin suorittaa tutkinnon ja hankkii kortin jollaisella sen saa tehdä?
Sitten voikin keksiä seuraavan olemattoman ongelman jolla vastustaa kehitystä.- Anonyymi
Eihän tässä ole kehityksestä kyse vaan siitä että lainsäädäntö laahaa jäljessä. Silloin kuin 75kg aisapaino tuli sallituksi kärryn oman kokonaispainon päälle, ei ajokorttipykäliä muokattu sen mukaisiksi.
Toki jos on ns. pikku-e niin saa edelleen vetään.
- Anonyymi
Aika harvaan maasturiin pätee tuo .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339