eli siis parannun syömishäiriöstä ja koko kuluneen viikon oon syönyt kerran päivässä vaan yhen 280g sipsipussin. mun paino ei oo noussu mutta reidet ja vatsa aivan vitusti kasvanut… uskotteko että on vaan jotain turvotusta toi vatsa ja reidet ja että palautuis normaaliks vai onko ne nyt lopullisesti lihonnut.
lihoanko kun elin sipseillä
9
396
Vastaukset
Et kyllä ole parantunut syömishäuriöstä jos elät pelkästään perunalastuilla. Perunalastuissa on yli 500 kcal/100 g ja mitättömästi suojaravinteita ja proteiinia. 1500 kcal per päivä on taas niin vähän energiaa että sillä ei liho.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856532X
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Lihoasitko milloin?
- Anonyymi
Sana taipuu kuin ”kauhoa”. Lihoa, lihoanko minä, minä lihoin, sinä lihoit, lihoitko sinä?
Vaihtoehtoisesti kuin ”kaihota”: lihota, lihoanko minä, minä lihosin, lihositko sinä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana taipuu kuin ”kauhoa”. Lihoa, lihoanko minä, minä lihoin, sinä lihoit, lihoitko sinä?
Vaihtoehtoisesti kuin ”kaihota”: lihota, lihoanko minä, minä lihosin, lihositko sinä?Vastaa kysymykseen äläkä leiki äikän opea.
- Anonyymi
Miksi syöt sipsejä? 😲
- Anonyymi
Syö ennemmin RAVITSEVAA JA TERVEELLISTÄ RUOKAA niin et liho.😂🤭
- Anonyymi
Kuten silliä sekä porkkanaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810722
- 525140
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1082170- 292053
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291164Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341123Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551024