Vihdoin uskalsin pyytää miestä mun kaa ulos. Hän suostui. Mulla ei ole hänen numeroaan eikä hän ole somessa, tavattiin töissä.
Hän piti katseensa minussa oikeestaan koko ajan ja katsekontaktiakin pidettiin jonkuu aikaa (mun toimesta loppu, kun mua rupee ahdistaan pitkään tuijottaminen). Juteltiin pitkään (enemmän kaikesta muusta kuin työasioista) ja hänelkään ei tuntunu olevan kiire mihinkään.
En tiiä ajatteliko hän nää jonain treffeinä tms., mutta eikai hän olis suostunu, jos mä oisin ihan hirvee
Mikähän vois olla seuraava askel? Hän antaa aika epämääräsiä signaaleja. Miten voin varmistua onks hän kiinnostunu mahdollisimman vähillä komplikaatioilla?
Uskallauduin vihdoin pyytää miestä ulos
Anonyymi-ap
2
749
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Miehiä on todella vaikea tulkita. Olisi kiva jos joku mies kertoisi?
Onko muuta tapahtunut enää? 🙂- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17856714R
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663