Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Permis meni pieleen

Anonyymi-ap

Kävin ottamassa permiksen. Olen jo vuosia haaveillut sellaisista surffilaineista, mutten ole uskaltanut laittaa, kun olen kuullut niin paljon kauhutarinoita liian käkkärästä permiksestä. Ja sitä nyt sain.
Alkukeskustelussa kampaajan kanssa uskoin, että olemme aivan samoilla linjoilla. Minulla oli lapaluiden puoliväliin asti ulottuvat hiukset, hän halusi leikata reilusti pois, että kiharat näkyvät, eikä puoli päätä ole vain suoraa. No minulla on paksut ja painavat hiukset, eikä minulla ole valtavaa kiintymystä pitkiin hiuksiin, joten antaa mennä vain. Kiharoina hiukset hädintuskin hipovat olkapäitä. Eli nyt ei ole edes sitä painoa suoristamassa niitä.
Kasvoja sivuavat hiukset ovat lähes suorat. Myös latvoista viimeiset 5 cm ovat aivan tikkusuorat. Sitten keskeltä, ja varsinkin takaa on aivan käsittämätön käkkärä. Piti olla rento ja huoleton tukka, joka näyttää luonnolliselta. Nyt näyttää siltä, että olen letittänyt koko pääni, ja vielä huonosti, kun latvat jäivät suoriksi. Ainut miten jaksan katella tätä pehkoa, on pistää niin tiukka ponnari, etten nää hiuksistani mitään.
Kampaaja sanoi, että jos vain pesen hiukset ja harjaan, niin ne jäävät suoriksi. Juuei. Aivan sama käkkäräpehko tulee silti. Permiksestä on vasta muutama päivä, ja kuulemma kahden viikon aikana asettuvat oikeaan muotoonsa. Mitähän tässä on kahden viikon aikana odotettavissa? Pitäisikö niiden suoristua, vai kähertyykö lisää?
Samalle kamaajalle en mene, se eukko ei koske mun hiuksiin enää. Enkä tiedä mitä tässä on muutenkaan tehtävissä, ei taida kampaajat suostua tekemään toista permistä heti perään, että suoristaisi nuo kikkarat.

2

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiukset kasvavat ja permis katoaa ajan mittaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe