Kävin ottamassa permiksen. Olen jo vuosia haaveillut sellaisista surffilaineista, mutten ole uskaltanut laittaa, kun olen kuullut niin paljon kauhutarinoita liian käkkärästä permiksestä. Ja sitä nyt sain.
Alkukeskustelussa kampaajan kanssa uskoin, että olemme aivan samoilla linjoilla. Minulla oli lapaluiden puoliväliin asti ulottuvat hiukset, hän halusi leikata reilusti pois, että kiharat näkyvät, eikä puoli päätä ole vain suoraa. No minulla on paksut ja painavat hiukset, eikä minulla ole valtavaa kiintymystä pitkiin hiuksiin, joten antaa mennä vain. Kiharoina hiukset hädintuskin hipovat olkapäitä. Eli nyt ei ole edes sitä painoa suoristamassa niitä.
Kasvoja sivuavat hiukset ovat lähes suorat. Myös latvoista viimeiset 5 cm ovat aivan tikkusuorat. Sitten keskeltä, ja varsinkin takaa on aivan käsittämätön käkkärä. Piti olla rento ja huoleton tukka, joka näyttää luonnolliselta. Nyt näyttää siltä, että olen letittänyt koko pääni, ja vielä huonosti, kun latvat jäivät suoriksi. Ainut miten jaksan katella tätä pehkoa, on pistää niin tiukka ponnari, etten nää hiuksistani mitään.
Kampaaja sanoi, että jos vain pesen hiukset ja harjaan, niin ne jäävät suoriksi. Juuei. Aivan sama käkkäräpehko tulee silti. Permiksestä on vasta muutama päivä, ja kuulemma kahden viikon aikana asettuvat oikeaan muotoonsa. Mitähän tässä on kahden viikon aikana odotettavissa? Pitäisikö niiden suoristua, vai kähertyykö lisää?
Samalle kamaajalle en mene, se eukko ei koske mun hiuksiin enää. Enkä tiedä mitä tässä on muutenkaan tehtävissä, ei taida kampaajat suostua tekemään toista permistä heti perään, että suoristaisi nuo kikkarat.
Permis meni pieleen
Anonyymi-ap
2
163
Vastaukset
- Anonyymi
Hiukset kasvavat ja permis katoaa ajan mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015