Ikää alkaa olla 50v ja nähty yhtä ja toista. Yksi pilalle mennyt avioliitto takana. Lähtökohtaisesti uskoin avioliittoon ja siihen että avioudun vain kerran. Eihän se niin mennyt. Mies oli krooninen pettäjä ja itse olin nuori ja tyhmä. Sen jälkeen on ollut muutama seututelusuhde, jotka päättyneet miehen uskottomuuteen. Panosuhteita. Olen ollut petetty, pettäjä, kakkonen ja ykkönen. Oli pitkä suhde, johon sitouduin täysin. Mies puhui naimisiin menosta ja yhteisestä tulevaisuudesta, johon uskoin. Kai hän sitten petti ja halusi lopettaa. Olin tyytyväinen itseeni ja siihen että itse kykenin olemaan pilaamatta suhdetta ainakaan pettämällä miestä.
Ihmisillä on jotenkin outo käsitys, että mikään liitto, vala, yhteinen asuntolaina, lapset, pitäisi mitään kasassa jos ihminen ei itse sitä vakaasta ja vapaasta tahdostaan halua.
Minullakin oli unelma. Pitää olla avioliitto, ok talo, autot ja koira, kauniita lapsia ja mökki.
Nykyisessä suhteessa en halua missään nimessä kihloihin, naimisiin, yhteistä omaisuutta tai osoitetta. Olemme yhdessä vain ja ainoastaan vapaasta tahdosta. Ehkä hän pystyy tai ei, mutta mikään ulkoinen ei "pakota" pysymään yhdessä.
En enää usko ihmiseen
3
453
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani sinun puolesta. En tiedä kenen kanssa olen naimisissa. Vaimo luulee kai minua naistenmieheksi, kun joku hänen ystävistään niin joskus sanoi. Saan kyllä naisen, kun haluan, mutta olen halunnut vain vaimoani. En ole pettänyt. Vaimon kai itse piti etsiä itseään ja miettiä mitä haluaa. Sen seurauksena minä menin ihan rikki. Onnelista avioliittoa ei taida tosiaan olla olemassa minäkin uskoin elämäni rakkauteen ja panostin täysillä. Näköjään turhaan. Olisi vaan pitänyt olla se naistenmies.
- Anonyymi
Pahoillaan olot täältä.
Olen muiden mielestä outo ollut aina kun en etsi itselleni naista itselleni, itse tiedän syyt miksi olen yksin
Terveisin mies 48v kuukauden päästä 49vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1294623BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023876- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181595
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok61554- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1351073