Pettämisestä parisuhteeseen

Anonyymi-ap

Voiko pettämisestä alkaneesta suhteesta muodostua oikea parisuhde? Itse olen ollut uskoton miehelleni viime syksystä lähtien. Jäin kiinni pettämisestä joulukuussa ja pidimme taukoa kuukauden verran ennen kuin aloin tapailla uudelleen tätä toista miestä. Pelkäsin taas kiinnijäämistä ja pidimme viime kuussa taukoa. Nyt olemme alkaneet tapailla taas uudelleen. Olen aivan ihastunut tähän toiseen mieheen. Meillä on mieheni kanssa asunnonvaihto edessä ja olen pohtinut tässä sitä, että otanko hänestä eron samalla ja ryhdyn parisuhteeseen tämän tapailemani miehen kanssa. Että olenko valmis ottamaan sen riskin ja rikkomaan liittoni ja perheeni.

14

968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mieti vedätetäänkö sinua? Sitoutuuko mies oikeasti vai onko seksiä vain siksi, että on jännää. Mitkä asiat muuttuu paremmaksi?

      • Anonyymi

        Itse olin kirjoittamassa palstalle, että menin ihan rikki kun vaimo petti.


      • Anonyymi

        Tällä tapailemallani miehellä on ollut kyllä muitakin naisia kuvioissa tässä samalla, mutta aina hän on ns. palannut luokseni. Olemme oman mieheni kanssa kasvaneet vähän erilleen. Meillä on molemmilla omat menomme ja yhdessä vietetty aika on vähäinen. Tämän tapailemani miehen kanssa meillä tuntuu olevan enemmän yhteistä kuin mieheni kanssa. Saan lisäksi häneltä hellyyttä ja seksiä, jota en omassa liitossani saa tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä tapailemallani miehellä on ollut kyllä muitakin naisia kuvioissa tässä samalla, mutta aina hän on ns. palannut luokseni. Olemme oman mieheni kanssa kasvaneet vähän erilleen. Meillä on molemmilla omat menomme ja yhdessä vietetty aika on vähäinen. Tämän tapailemani miehen kanssa meillä tuntuu olevan enemmän yhteistä kuin mieheni kanssa. Saan lisäksi häneltä hellyyttä ja seksiä, jota en omassa liitossani saa tarpeeksi.

        Luulen, että vaimoni ajatteli samoin, että suhteemme on väljentynyt. Hän ei vaan päästänyt minua lähelleen. Yritin kaikin keinoin saada vaimooni yhteyttä. En onnistunut. Yhden puhuttelun pidin, että miksi hän kohtelee minua niin huonosti, vaikka tuon niin paljon hyvää hänelle ja koko perheelle. Ehkä se lopulta, johti siihen, että lopetti salasuhteen, josta en siis tiennyt siinä vaiheessa. Ihmettelen vaan kun olin vaan ilmaa vaimolleni ja prioriteettilistan viimeisenä. Seuraavana syksynä hän rupesi juttelemaan , että eikö ole kiva, että voimme vanheta yhdessä ja jos toinen sairastuu niin toinen voi auttaa ja hoitaa. Tajusin vaimon puheista, että on käynyt läpi koko pettämisasian. itseasiassa tajusin pettämisen vasta myöhemmin. Mutta muistan vaimon nuo vaiheet kun ensin ei ollut seksihaluja ja sitten vuosi vuodelta ne vaan paheni ja lopulta vaimo vaan yritti kotonakin olla eri huoneissa. Mitään en voinut, koska vaimo itse keksi, että pari suhde on huono ja miehessä on vika. En tiedä sanoiko hänen kaverinsa niin. Joka tapauksessa meni monta vuotta, että vaimo oikeasti tajusi, että hänelle oli timanttinen mies, eikä mikään feikki. Kun olivat riittävästi käyneet läpi kaveripiirinsä miehiä ja heidän heikkouksi ja miten he osallistuvat perhe-elämään ja muuhun.

        Olisin sanonut vaimolle kivoja sanoja ja antanut hellyyttä, mutta hän itse kehitti jonkin inhon minua kohtaan, eikä päästänyt minua lähelleen. muistan kun minun kehuja ihan ärsyttivät häntä. Hän ei halunnut kuulla miten kaunis vaimoni oli minun silmissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että vaimoni ajatteli samoin, että suhteemme on väljentynyt. Hän ei vaan päästänyt minua lähelleen. Yritin kaikin keinoin saada vaimooni yhteyttä. En onnistunut. Yhden puhuttelun pidin, että miksi hän kohtelee minua niin huonosti, vaikka tuon niin paljon hyvää hänelle ja koko perheelle. Ehkä se lopulta, johti siihen, että lopetti salasuhteen, josta en siis tiennyt siinä vaiheessa. Ihmettelen vaan kun olin vaan ilmaa vaimolleni ja prioriteettilistan viimeisenä. Seuraavana syksynä hän rupesi juttelemaan , että eikö ole kiva, että voimme vanheta yhdessä ja jos toinen sairastuu niin toinen voi auttaa ja hoitaa. Tajusin vaimon puheista, että on käynyt läpi koko pettämisasian. itseasiassa tajusin pettämisen vasta myöhemmin. Mutta muistan vaimon nuo vaiheet kun ensin ei ollut seksihaluja ja sitten vuosi vuodelta ne vaan paheni ja lopulta vaimo vaan yritti kotonakin olla eri huoneissa. Mitään en voinut, koska vaimo itse keksi, että pari suhde on huono ja miehessä on vika. En tiedä sanoiko hänen kaverinsa niin. Joka tapauksessa meni monta vuotta, että vaimo oikeasti tajusi, että hänelle oli timanttinen mies, eikä mikään feikki. Kun olivat riittävästi käyneet läpi kaveripiirinsä miehiä ja heidän heikkouksi ja miten he osallistuvat perhe-elämään ja muuhun.

        Olisin sanonut vaimolle kivoja sanoja ja antanut hellyyttä, mutta hän itse kehitti jonkin inhon minua kohtaan, eikä päästänyt minua lähelleen. muistan kun minun kehuja ihan ärsyttivät häntä. Hän ei halunnut kuulla miten kaunis vaimoni oli minun silmissäni.

        Tuliko
        Avioero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko
        Avioero?

        Meillä oli lopussa neljä pahaa riitaa, jotka vaimo aloitti. Ajattelin, että en jaksa tätä enää..Sitten tajusin ne kaikki jutut, mitä vaimo on sanonut ja tehnyt. Tajusin että on pettänyt. Olin tosi vihainen ja pettynyt. Tuntui, että mua oli huijattu ja parhaat vuoteni meni. Meinasin erota ja syytin vaimoa petturiksi. Yllättäen vihaseksistä lähtikin seksielämä kuntoon. Meillä oli parasta seksiä ikinä noin 200 kertaa viime vuonna. Jäin suhteeseen. Kaikki muutkin osa-alueet parani huimasti. Vaimo on ihan eri ihminen nykyään. Nyt ei ole riitoja. Silti pitää vielä sulatella vaimon käytöstä. En ole varman kuinka paljon on pettänyt avioliiton aikana.


    • Olen nähnyt, että suhde voi alkaa noin myös. Tuskin on kovin tavatontakaan.

    • Anonyymi

      Mietit jatkuvasti ensihuuman mentyä, keotä muita tähän kuvioon nyt kuuluu..
      Ei lupaa hyvää.

    • Anonyymi

      Se toinen mies ajattelee et kun petit miestäs nii petät sitäki ja siten sil on oikeus pitää siin sivus kaikki ne muut muikkelit ja lisääki. Mut vapaat suhteet on muotii hei.

    • Anonyymi

      Kauniin hymyn saa kuulemma takaisin moninaisina kauniina hymyinä.

    • Kyllä voi. Tosin niissä oli se tilastollinen kiusallisuus, että valta jää alle 2 vuoden mittaisiksi, mutta osa kestää sitten kunnolla.

      Kannattaa miettiä mitä pakenet nykyisessä suhteessasi, mikä ei ole riittävän hyvin jne. Koska tuosta uudesta miehestähän et todellakaan tiedä mitä tulet saamaan jos päädytte kunnon parisuhteeseen. Tässä ihastumisvaiheessa on aina paljon lupausta, mutta aika harvoin ne lupaukset pitkä päälle täyttyvät kokonaan.

    • Anonyymi

      Kyllä voi.
      Se suhde loppuu pettämiseen.
      Siinä välissä äyskäröidään, vilkuillaan, epäillään.

    • Anonyymi

      AP, sinulla on vinksahtanut jotain hyvin pahasti korviesi välissä!
      Sinulla on jo huolellisesti ja harkinnalla ottamasi (avio/avo)mies. Ole samalla hankkinut perhettäkin! Nyt sinä täysin tietoisesti höynähtelet jonkun kukasta kukkaan lentelevän uroksen perässä.
      Huomaatko miten tyhmää käytöksesi on?!

      Ellei sepustuksesi ole täysin ala-arvoinen provo, niin mitä sinä tarvitset on iso pulloharja jolla voit jynssätä korviesi välin saadaksesi tilaa täysjärkisille ajatuksille.
      Hanki tuo pulloharja jo eilen!

    • Anonyymi

      Sen kun vaan koiran lailla seuraat sun kiimaa. Luuletko, että se sun ihastuksesi, joka jo nyt säätää useampien naisten kanssa, tyytyisi pelkästään sinuun jatkossa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7776
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2862
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1835
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1444
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1405
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe