Tuosta:
https://www.is.fi/matkat/art-2000009573588.html
On kyllä taas niin KPL:lle tehty visa eikä edes pahan vaikeakaan 😁
Onneksi olkoon! Huiman hyvä suoritus.
Vastasit oikein 8/10 kysymykseen
Maanantain PaikkatietoVisa - Tunnista kuvasta missä maassa se on otettu
39
383
Vastaukset
Vastasit oikein 9 kysymykseen- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17858698O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Nyt saa juhlia! Ilmiömäinen suoritus.
Vastasit oikein 10 kysymykseen
Aika helppo. Yhtä mietin pitkään, sitä missä tyyppi seisoi sisäpihalla.
- SheenaMahtava tulos!
Juu, helpohko oli, selvästi taas maanantaiksi keskitty tällainen heppo positiivisuus-visa, että kaikki saavat vähintään hyvät pisteet ja maanantaivitutus lievenee 🤣
Nojaa, enpä tiedä, nyt meni vain 7 oikein.
Hieno tulos!
Nyt yllätit, ajattelin löisit helposti täyden kympin tiskiin... Tosin ei nuo kuvat niin yksiselitteisiä ole kyllä.randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Nyt yllätit, ajattelin löisit helposti täyden kympin tiskiin... Tosin ei nuo kuvat niin yksiselitteisiä ole kyllä.Enitenhän mua harmitti juurikin se, että Italia on lempiulkomaani ja 2 noista väärin vastatuista oli juuri niitä, joissa oikea vastaus olisi ollut Italia... mutta mm. se Messi-juliste (vai oliko joku muu jalkapalloilija, en enää muista...) hämäsi, koska luulin sen olleen viittaus Argentiinaan.
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Enitenhän mua harmitti juurikin se, että Italia on lempiulkomaani ja 2 noista väärin vastatuista oli juuri niitä, joissa oikea vastaus olisi ollut Italia... mutta mm. se Messi-juliste (vai oliko joku muu jalkapalloilija, en enää muista...) hämäsi, koska luulin sen olleen viittaus Argentiinaan.
No se on tietty harmi, kun on tuollainen side Italiaan. Se oli Maradona ja sikäli viittaus myös Argentiinaan, mutta visan kohdalla viittaus Napoliin jossa Maradona oli jumalasta seuraava.
9/10
Jalkapallomaa piti arvata, arvasin väärin, hienoa!
Joskus olen ylpeillyt sillä, etten tiedä urheilusta mitään.
Sama linja pitää yhä 👍.6/10 no jotain sentään meni oikeinkin.😄.
- Anonyymi
Hyvä tulos tarralenkkari skenen edustajalta 👍🏼
- Anonyymi
Vastasit oikein 7 kysymykseen.
Oho😁 meni näinkin hyvin.. Hehee. 6/10. Lontoo, Berliini, Sydney, Niili ja Kiinan muuri oli jos ei tietoja, niin vahvoja arvauksia. Italian kuvat kai sitten Venetsiasta ja Napolista? Mutta väärin meni nekin molemmat.
randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
No ehkä ensi kerralla paremmin?Kyllä ei mene ensi kerrallakaan paremmin kun kyllä en ala vinkuintioita tutkimaan ja opettelemaan. Kyllä ei ole minun maitani kuin Eurooppa ja niiden Atlanttin takainen siirtomaa.
scrg kirjoitti:
Kyllä ei mene ensi kerrallakaan paremmin kun kyllä en ala vinkuintioita tutkimaan ja opettelemaan. Kyllä ei ole minun maitani kuin Eurooppa ja niiden Atlanttin takainen siirtomaa.
No ehkä ensi kerralla kysellään vain Euroopan maista?
No ehkä ensi kerralla kysellään vain Euroopan maista?
Kyllä. Eurooppa on hyvä. Laitetaan vain eurooppalaisia jalkapalloilijoita eikä mitään Lionel Messejä. Vähän suurempana katsoen se ehkä ei ollut lainkaan Messi vaan Maradona, mutta tämä ei mitenkään vapauta visailuntekijöitä syyllisyydestään.
Hagia Sofia on vähän rajatapaus. Eurooppaahan se on, mutta Erdogan, tuo ottomaanien ekumeeninen patriarkka ja patriarkaatti, on viime aikoina kovasti henkisesti siirtänyt Lähi-idän rajaa kohti länttä.scrg kirjoitti:
Kyllä. Eurooppa on hyvä. Laitetaan vain eurooppalaisia jalkapalloilijoita eikä mitään Lionel Messejä. Vähän suurempana katsoen se ehkä ei ollut lainkaan Messi vaan Maradona, mutta tämä ei mitenkään vapauta visailuntekijöitä syyllisyydestään.
Hagia Sofia on vähän rajatapaus. Eurooppaahan se on, mutta Erdogan, tuo ottomaanien ekumeeninen patriarkka ja patriarkaatti, on viime aikoina kovasti henkisesti siirtänyt Lähi-idän rajaa kohti länttä.Juu, se oli Napolin kuningas D.A.Maradona.
Hagia Sofian kohdallahan tilanne on se, että itse asiassa koko se seutukunta kuuluisi Kreikalle, joten lienee ihan validia mennä ottaman se pois Erdoganilta? Sitten voitaisiin ehkä tosissaan ajatella sen kuuluvan Eurooppaan?
Tulos: 10/10. Joistain tiesin, mutta osasta arvasin kuvista näkyvien pienien vihjeiden perusteella. Esim. sen kuvan, jossa sinipuseroinen mies piti jotain lippua kädessä arvelin olevan Italiasta (meni oikein) miehen puserossa näkyvän tekstin perusteella.
Mahtava tulos!
Jep, kyllä siellä oli vihjeitä joiden perusteella poistaa ainakin varmasti väärät vaihtoehdot. Hyvin poimittu vinkit! 😉randombypasser kirjoitti:
Mahtava tulos!
Jep, kyllä siellä oli vihjeitä joiden perusteella poistaa ainakin varmasti väärät vaihtoehdot. Hyvin poimittu vinkit! 😉Kiitos. Oli kyllä vihjeitä ja ihmeesti pärjäsin useimmissa noiden vihjeiden perusteella.
- Anonyymi
Arvaan ilman kilpaulua: VAntaa ja Pataya.
- Anonyymi
Osaatteko muuten syödä ruokapuokoilla niillä... minä sain joltain pomolta lahjaksi sellaiset eben-puuta mustat omassa kotelossa olevat, kotelossa laitettu merkki Norsu, erilaisia niitä oli sanoi... joku pomo toi jostain kun oli lomilla.
- Anonyymi
Nyt saa juhlia! Ilmiömäinen suoritus. 10/10
En ymmärrä miksi pärjään näissä, enkä niissä mitkä kiinnostavat itseäni.- Anonyymi
Mahtava tulos!
Ehkä paineistut jotenkin itsellesi kiinnostavampien asioiden kohdalla?Voihan se olla niinkin :) Joku outo juttu tuossa vaan on, kun ei minua kiinnosta yhtään nuo rakennusten tötteröt ja missä ne on.
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se olla niinkin :) Joku outo juttu tuossa vaan on, kun ei minua kiinnosta yhtään nuo rakennusten tötteröt ja missä ne on.
Tai sitten niissä onkin piilevät kykysi joita et ole vielä tiedostanut ja visailut nyt paljastavat ne sinulle 😯😁
- Anonyymi
Mahtava tulos!
Ehkä paineistut jotenkin itsellesi kiinnostavampien asioiden kohdalla?Tuli sellainen juttu mieleen, etten kyennyt joskus vastaamaan kysymyksiin, koska pääni lävähti täyteen kohinaa (vähän samanlaista kuin vanha tv-,putki, mutta ilman "riisejä").
Kysyin siitä kerran yhdeltä tutultani, jolla arvelin olevan tietoa, koska se liittyi jännittämiseen. Hän ei ollut kuullut koskaan mistään sellaisesta.
Mielenkiintoinen teoria, ehkä osan tuosta voisi selittää :) Anonyymi kirjoitti:
Tuli sellainen juttu mieleen, etten kyennyt joskus vastaamaan kysymyksiin, koska pääni lävähti täyteen kohinaa (vähän samanlaista kuin vanha tv-,putki, mutta ilman "riisejä").
Kysyin siitä kerran yhdeltä tutultani, jolla arvelin olevan tietoa, koska se liittyi jännittämiseen. Hän ei ollut kuullut koskaan mistään sellaisesta.
Mielenkiintoinen teoria, ehkä osan tuosta voisi selittää :)Kyllä tuo kohina on tietääkseni melko yleistä jännittämisen yhteydessä, mutta voin olla väärässä. Luulisin, että voit turvallisesti tulkita asian jonkinlaisen jännittämisen piikkiin 🤔
- Anonyymi
10/10, mutta pari kuvaa oli pääteltävissä kuvissa olevista vihjeistä :D
Mahtava tulos!
Jokseenkin jokaisessa kuvassa oli vinkkejä, niin kyllä se onnistuu kun on tarkkana 😊- Anonyymi
Mahtava tulos!
Jokseenkin jokaisessa kuvassa oli vinkkejä, niin kyllä se onnistuu kun on tarkkana 😊No joo, olipas hölmö kommentti minulta. Tottakai ne kuvat itsessään oli vihjeitä, heh :D mutta esim. torikuvassa oli saksankielentaidosta hyötyä, muuten olisi mennyt ihan arvailuksi.
Anonyymi kirjoitti:
No joo, olipas hölmö kommentti minulta. Tottakai ne kuvat itsessään oli vihjeitä, heh :D mutta esim. torikuvassa oli saksankielentaidosta hyötyä, muuten olisi mennyt ihan arvailuksi.
No ei niinkään, ei ne kuvat mitenkään yksiselitteisiä olleet, mutta jos jaksoi keskittyä (minä en...), niin kaikista löytyi riittävästi vinkkejä vähintäänkin valistuneen arvauksen tekemiseen.
Aina niistä kuvista löytyi jokin yksityiskohta, josta oli helppo paikallistaa tai arvata annetuista maista. Paitsi yksi, jossa se tyyppi seisoi sisäpihalla, sinivalkoinen paita päällä. Se olisi voinut olla mistä vaan. 😀
"Onneksi olkoon! Huiman hyvä suoritus.
Vastasit oikein 9 kysymykseen"
Thänks! 🌞Loistava tulos!
On niissä joo ne vinkit, eri asia onnistuuko bongaamaan ne ja vielä yhdistämään mielessään johonkin maahan erityisesti 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733353
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753117Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682992On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662651Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442162- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251697- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601608