Olin juuri aloittamassa suurta tekstuurillista episodia elämässäni, kun huomasin aloituksen kadonneen; kun aloitus katoaa, katoaa myös eksistenssi ja idea sisällöstä.
Poimin toisten tasojen usvasta jotain pokkarimaista.
(hirn)
https://www.minervakustannus.fi/kirjat/kirja.php?kirja=1502
Kotitonttu
11
468
Vastaukset
Minulta katosi eilen pari-kolme kommenttia jo ennen niiden lähettämistä. Varmaan itse sähelsin jotakin. - Mutta kiitos kirjavinkistä 👍Vaikuttaa mielenkiintoiselta.😄
- Anonyymi
Mjaa
En ole lukenut, koska kyllästyn luettuun nopeammin kuin ehdin saada aikaiseksi vielä lukematta jääneeseen pätkään palavaa intoa.
Tämä on kyllä ongelma lukemisieni suhteen. Olisi ehkä viisainta olla lukematta, tai sitten vain lukea ja lukea lukemasta päästyään.
Minusta ihan se ja sama.
Tämän vuoksi riitelin Donnerin kanssa niin verisesti, että hän heitti minua röökiaskillaan ja haukkui sisäänpäin kääntyneeksi feministiksi Liisojen kadulla.
Minusta aika hyvä. Ja osuva.
(hihitystä) - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860465v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Olen pitänyt päiväkirjaa parinkymmenen vuoden ajalta. Tyylini on ollut satiiri ja aiheena elämäni irrationaaliset valinnat.
Teksteissä korostuu itseriittoisuus ja sosiaalisten normien halveksunta.
Paljon olen kirjoittanut, mutta koskaan en ole jaksanut niitä lukea.
Taitaa päiväkirjat jäädä jälkeläisten luettavaksi.
Mukana on seksijuttuja, mutta nehän ovat olennainen osa elämää.- Anonyymi
Mjaa
Itsessäni on taas kummallinen (ehkä kyseenalainen) piirre, jossa todella viihdyn sanoissani. Toisinaan vedän jotain niin käsittämätöntä draamaa, että nauran kyynelissä. Tragiikka taas on mulle sitä että posti tuli: avasin kuoren. Komiikka taas sitä että posti tuli - so what?
Melotraaginen tyyli on jäljellä olevan ajan itseilmaisun peilikuva, koska se eittämättä nauraa itselleen, ei muille, koska tässä peilikuvassa ei ole minua. Ei jälkeäkään.
(hihitystä)
- Anonyymi
minua huvittaa vanhat galalaktika jutus... mikä on joku Ice Planet Zero?
ja muitakin juttuja kuten erittäin hauska kun tietokone ohjaa Viper-hävittäjää, tule pilotille Blackout eli menettää tajuntansa tietoko ottaa ohjat
Tietokone-tyttö lentokoneessa ottaa ohjat ja yrittää herätelläää- Anonyymi
Juurikin ei näin
Kun näitä pelejä pelaat, niin minä olen peleissä se NPC
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin ei näin
Kun näitä pelejä pelaat, niin minä olen peleissä se NPC
(hirn)NPC
Näpsy tarkoittaa, että kyseessä on botti, joka pälättää jotain vähä-älyistä takaisin, jos siltä menee ja kysyy jotain.
Non-playable character
(hihitystä)
- Anonyymi
"Samana päivänä, kun kaksoset Seraphine ja Danny Mayes syntyvät, heidän äitinsä heittäytyy kuolemaansa talon takaiselta kalliojyrkänteeltä"
Naisella ollut kiireinen päivä, synnyttänyt kaksoset ja hypännyt jyrkänteeltä synnytysten jälkeen samana päivänä. Oli varmaan kotisynnytys?!
AV- Anonyymi
Juurikin näin
Naisilla on kauheita nuo synnytyksen jälkeiset tyhjät tilat.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Naisilla on kauheita nuo synnytyksen jälkeiset tyhjät tilat.
(hihitystä)Aattelepa ite
Jumalankin täytyi levätä maailmankaikkeuden synnytettyään.
On se kuule kovaa hommaa se synnyttäminen, ellei kovempia kokea ne jälkitilat.
(hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.596958Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä191790Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361751Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291532- 1021467
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206- 371204