Edustaja (R-CO) Lauren Boebert, 36v, ja mies Jayson Boebert, 38v, eroaavat

Anonyymi-ap

Suhde kesti 20 vuotta, ja sitten yllättäen tulikin ero jonka syynä "todellakin on sovittamattomat erimielisyydet" kertoo rouva. Parilla on neljä poikalasta joista nuorin on 10v ja vanhin 17v.

Oletettavasti on seksi (en tarkoita pelkää yhdyntää vaan seksuaalisuutta, intiimielämää laajalti ottaen) suhteessa päättynyt ja mies on käynyt sovittamassa rakkauden valmistamissauvaa toisaalla, johon tuntuu viittaavan rouvan lausuma: "Olen aina ollut uskollinen avioliitossani ja uskon vahvasti avioliittoon, mikä tekee tästä ilmoituksesta paljon vaikeampaa".

https://www.newsweek.com/lauren-boebert-husband-refused-divorce-documents-1800765

11

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa iässä, ja kun lapsia jo on, ja varmuudella on tiedossa ettei lisää ole aikomusta valmistaa taikka ei enää ole kykyä valmistaa, tuherolääkäreillä on tapana auttaa naisia sillä tavalla että heidän munasarjat poistetaan kirurgisesti tai heidät pannaan hormoni "korvaus" "hoidolle", kummatkin aiheuttavat ennenaikaisen menopaussin eli naisten seksuaalisuus päättyy kuin veitsellä leikaten. Nämä auttamistoimenpiteet siis tukevat naisten katkeroitumista ja mahdollistavat elämään hieman pidemmän elämän, yksin ja katkerana sekä mahdollisesti "voimaantuneena" eli äärifemakkona.

      • Anonyymi

        Ohhoh, sinähän asiantuntija olet!

        Minulla oli menopaussi noin 10 vuotta sitten ja seksi maistuu edelleen, jopa paremmalta kuin ennen.

        Menopaussi ei todellakaan aiheuta katkeruutta tai muutakaan vastaavaa, sen syntyyn tarvitaan ihan jotain muuta.

        Olet ilmeisesti jonkun sortin naisvihaaja kun moista suollat täällä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikö näissä sun aloituksissasi ole kye avioeroista? Voisitko siis laittaa nämä Avioero palstalle. kiitos.

      • Anonyymi

        "Eikö näissä sun aloituksissasi ole kye avioeroista? "

        Yhtäältä on. Ovatko viestini niin epäselkeitä että et niitä ymmärrä?

        "Voisitko siis laittaa nämä Avioero palstalle"

        Niitä on ollut siellä, mutta oivalsin että se on väärä paikka, tieto vaihdevuosien aiheuttamista myllerryksistä on erityisen tärkeää ihmisille jotka ovat menossa avioliittoon tai jo ovat avioliitossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö näissä sun aloituksissasi ole kye avioeroista? "

        Yhtäältä on. Ovatko viestini niin epäselkeitä että et niitä ymmärrä?

        "Voisitko siis laittaa nämä Avioero palstalle"

        Niitä on ollut siellä, mutta oivalsin että se on väärä paikka, tieto vaihdevuosien aiheuttamista myllerryksistä on erityisen tärkeää ihmisille jotka ovat menossa avioliittoon tai jo ovat avioliitossa.

        Ei ole. Näissä sun aloituksisssi on aina kyse eroista. Et siä koskaan noiden ihmisten avioliitoista puhu, vaan aina eroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikö näissä sun aloituksissasi ole kye avioeroista? "

        Yhtäältä on. Ovatko viestini niin epäselkeitä että et niitä ymmärrä?

        "Voisitko siis laittaa nämä Avioero palstalle"

        Niitä on ollut siellä, mutta oivalsin että se on väärä paikka, tieto vaihdevuosien aiheuttamista myllerryksistä on erityisen tärkeää ihmisille jotka ovat menossa avioliittoon tai jo ovat avioliitossa.

        Voi Luoja! Mikä sinä olet sanomaan, mikä on "erityisen tärkeää" kenellekään ja missään elämän tilanteessa.

        Näitä bessewissereita riittää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Näissä sun aloituksisssi on aina kyse eroista. Et siä koskaan noiden ihmisten avioliitoista puhu, vaan aina eroista.

        Ei voi olla avioeroa ilman (kehnoksi mennyttä) avioliittoa.


    • Anonyymi

      Johan on epäsuhtaisen näköinen pari. Miten nuo ovat koskaan edes yhteen päätyneet?

      • Anonyymi

        Minä en näe mitään epäsuhtaisuutta.

        Lauren Roberts ja Jayson Boebert tapasivat Burger Kingissä, Lauren oli tuolloin 16v kassaneitokainen e.m. märehtimössä jossa Jason pistäytyi märehtimässä, hän oli 22-vuotias duunari öljynporauslautalla. "Siitä hetkestä lähtien Jayson Boebert ja minä olemme olleet yhdessä", Lauren kirjoitti heidän ensimmäisestä kohtaamisestaan ​​vuoden 2022 muistelmissaan "My American Life". "Hän vain salpasi hengitykseni, rakastuin Jaysoniin välittömästi, ja tiesin epäilemättä, että hän oli se mies, jonka kanssa minun oli tarkoitus olla - hyvässä tai huonossa - ikuisesti."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe