Hei. Olen 11vuotias. 156cm ja noin 70kg eli aika ylipainoinen ja siksi olen halunnut laihduttaa ja olen laihtunut pikkasen mutta haluaisin tiputtaa painoa vielä paljon niin olisiko kellään ideaa kuinka tiputtaa terveellisesti mutta kuitenkin vähän nopeemmin (nykyään laihdun noin 1kg kuukaudessa)
Miten laihdutta
6
239
Vastaukset
- Anonyymi
Käy koulun terveydenhoitajalla niin pääset sitä kautta alkuun.
- Anonyymi
oLEN ITSEKKI LAIHDUTTANUT ,SOPIVASTI LIIKUNTAA EI HENKIHIEVERIIN JA RUOKA ANNOKSET 90PROSENTTIA SIITÄ ENTISESTÄ MÄÄRÄSTÄ , nyt on tulossa muotiin sopivasti lihaksikkaat ihmiset ja ruopelot saa lihottaa itsensä ihmisen näköiseksi .
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17860906h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Oletko miettinyt vanhempiesi kanssa lihavuusleikkausta, lääkäri osaa auttaa siinä asiassa.
- Anonyymi
hei haloo kyseessä on 11-vuotias lapsi. Et voi olla tosissas että lapselle tehdään lihavuusleikkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei haloo kyseessä on 11-vuotias lapsi. Et voi olla tosissas että lapselle tehdään lihavuusleikkaus.
Avaus on trollaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 364270
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314